Postup zateplování domu polystyrenem
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 28. 11. 2016 7:30
- Zobrazeno: 1965
V současnosti je nejčastěji používaným materiálem na zateplení domů polystyren. Mezi jeho přednosti patří nízká cena, snadná opracovatelnost a rychlá montáž.
Polystyren se používá nejen na zateplení panelových a cihlových bytových domů, ale i na zateplení rodinných domů. Polystyren je vynikající tepelný izolant, který je vzduchotěsný, což brání únikům tepla. Při zateplení polystyrenem je nutné počítat s dostatečným větráním vnitřních prostor, aby v interiéru nedocházelo ke kondenzaci vlhkosti.
Při zateplování se nevyplatí šetřit na tloušťce polystyrenu. Je dobré si uvědomit, že cena polystyrenu je pouze částečným nákladem zateplení. Síla polystyrenu by měla být minimálně 15 – 20 cm.
Samotný proces zateplení sestává z několika navazujících kroků. Nejprve je potřeba očistit stávající povrch domu od nečistot, mastnoty a nepevných částí fasády. Nutné je také odmontovat veškeré doplňky jako jsou větrací mřížky, antény, hromosvod apod. Takto připravený povrch se důkladně penetruje. Samotné montáži polystyrenu ještě předchází upevnění soklových lišt. Desky se lepí pomocí stěrkového tmelu a kotví talířovými hmoždinkami. Rohy fasády se proti následnému poškození zpevňují rohovými lištami s perlinkou.
Na celou plochu fasády se nanese stěrkový tmel, do kterého se vtlačí perlinka. Po dokonalém vyschnutí stěrkové vrstvy je nutné opět celou plochu penetrovat. Penetrace zajistí vyšší přilnavost vrchní omítky a sníží savost pokladu. Ještě před samotným nanesením finální omítky je třeba zatmelit spáry kolem oken a dveří pružným akrylátovým tmelem.
Aby zateplení dokonale plnilo svůj účel a fasáda vydržela dlouhou dobu neporušená, je důležité dodržovat veškeré technologické postupy. Zateplení by měli provádět proškolení řemeslníci. Mezi zkušené a ověřené firmy realizující zateplení rodinných i panelových domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Dlouholeté zkušenosti a bohaté reference ze zateplování objektů řadí společnost Stav Agency mezi přední odborníky na zateplování.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani
http://www.stav-agency.cz/zateplovani/zateplovani-budov
http://www.stav-agency.cz/clanky/postup-zateplovani-domu-polystyrenem
Penzion Eliška Lipno
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Cestování a pohostinství
- Vytvořeno 25. 11. 2016 13:25
- Zobrazeno: 1982
Rodinný penzion Eliška Lipno, nacházející se na břehu jezera Lipno na Šumavě, nabízí pohodové ubytování pro rodiny s dětmi, akční sportovce, rybáře nebo pouze ty, co vyhledávají klid a relaxaci, aby unikli od ruchu hlučných měst. Ideální poloha penzionu nadchne všechny ty, co si užívají výlety po okolí, cykloturistiku, pěší turistiku, krátké procházky, stejně tak i zimní sporty, jako je lyžování, bruslení, sáňkování, bobování či běžkaření.
Magická Šumava je každoročním lákadlem tisíců turistů nejen z řad České republiky, ale hojné zastoupení mají i cizinci, kteří touží vidět a poznávat krásu Jižních Čech. Panenská příroda, ticho, šumavské lesy vybízí k relaxaci a opětovnému načerpání energie. Krásné turistické stezky napříč národním parkem jako je např. Medvědí stezka nebo Plešné jezero osloví starší i mladší generace.
Penzion Eliška Lipno se snaží o své hosty pečovat v kruhu své rodiny a nabízet jim to nejlepší. Vstřícný personál poradí, kam na výlet dle preferencí toho kterého hosta, vytyčí body, které na jihu Čech by se neměly opomenout navštívit kromě národního parku Šumava - např. státní zámek Hluboká nad Vltavou, Zoo Hluboká nad Vltavou, Český Krumlov, Vítkův Hrádek, Dívčí kámen, atd. Restaurace penzionu slouží pouze hostům a snaží se jim nabízet jen to nejkvalitnější z bio potravin od lokálních dodavatelů. Pravou jihočeskou kuchyni z místních surovin, bylinek, zeleniny a ovoce z vlastní zahrádky, lesních plodů ze šumavských lesů si zamiluje každý host.
Krásná soukromá pláž s možností grilování a opékání špekáčků či jiných gastronomických pochutin zajistí perfektní nerušené koupání, relax, pohodu, žádný stres. Děti se určitě zabaví na prolejzačkách, pískovišti, s míčovými a deskovými hrami, zatímco rodiče budou odpočívat a užívat si čistý čerstvý vzduch. Na břehu jezera je k dispozici loďka pro ty, kteří by rádi vyrazili na ryby nebo si by se chtěli podívat dál po břehu jezera.
Svoje místo zde mají i rybáři, kteří jsou velmi vítáni. Klidné prostředí jim zaručí skvělé úlovky, které si můžou nechat hned v restauraci penzionu připravit dle svých chutí.
Nedaleký Ski Areál Lipno zaujme jak sportovní nadšence, tak i ty, kteří touží po adrenalinu, stejně tak výletníky. Velmi oblíbeným šumavským bodem, který se dá celoročně navštívit, je Stezka korunami stromů - ohromná dřevěná stavba, která své návštěvníky dovede až nad koruny stromů a člověk se tak může kochat jak v letní, ale i zimní sezóně krásnými panoramaty národního parku.
Pro ty, co nejsou příznivci 4kolových vozidel, je penzion Eliška Lipno výbornou lokací, protože hned u penzionu se nachází vlaková zastávka. Vlak turisty doveze na veškerá místa v Jižních Čechách, která stojí za shlédnutí.
Zimní sezóna přímo vybízí k návštěvě adventních trhu v královských městech, Českém Krumlově nebo Českých Budějovicích. Kousek od penzionu se dá lyžovat ve Ski Areálu Lipno nebo si popojet na rakouskou stranu Šumavy, na Hochficht a tam na lyžích nebo snowboardu krotit jednu sjezdovku za druhou.
Magická Šumava a Lipno nabízí širokou škálu činností, díky kterým si člověk jak odpočine, tak zasportuje, pozná nová místa, nové lidi, ale zároveň načerpá energii.
www.penzioneliskalipno.cz
Společné nákupy dopravců
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:05
- Zobrazeno: 2120
Společný nákup je zejména pro střední a menší dopravce nová cesta, jak snížit náklady při nákupu zboží a služeb.
Službu společný nákup poskytuje dopravcům sdružení TruckAlliance. Členové této největší nákupní aliance dopravců mají možnost nakupovat komodity, zboží a služby za zvýhodněných podmínek.
Díky společnému nákupu docílí i menší odběratelé cen, za které jinak nakupují pouze velkoodběratelé. Princip je jednoduchý a spočívá ve spojení nákupních požadavků menších firem do jedné souhrnné poptávky.
Realizaci společných nákupů zajišťuje aliance dopravců TruckAlliance. Zájemce uplatní u TruckAlliance svůj požadavek a veškerou další činnost spojenou se zajištěním nejvýhodnějšího nákupu zajišťuje aliance. TruckAlliance následně přineseme výhodné nabídky a finální rozhodnutí, zda se obchod zrealizuje, je na rozhodnutí zájemce.
Výběr nejvhodnějších dodavatelů je realizován dvěma možnými způsoby. Buďto přímým nákupem zboží či služeb za zvýhodněné velkoodběratelské ceny u ověřeného dodavatele nebo prostřednictvím e-aukce formou aliančního nákupu.
Každý dopravce může nezávazně a zdarma vyzkoušet svůj první společný nákup. Stačí, pokud se zaregistruje a stane se členem TruckAlliance. Svým členstvím se k ničemu nezavazuje a může čerpat veškeré výhody spojené s členstvím v této alianci.
http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb
http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce
Evidence tržeb, EET, miniPOS, pokladna
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:04
- Zobrazeno: 1894
Provozovatel nese plnou odpovědnost za dodržování zákona o EET, potažmo za důsledky spojené s porušením povinnosti podle tohoto zákona.
Přestože případné sankce za úmyslné porušení povinnosti ze strany personálu je možné upravit v pracovní smlouvě, stále je odpovědnost za dodržování zákona o elektronické evidenci tržeb na straně provozovatele (zaměstnavatele).
Aby se zaměstnanci nebo brigádníci nemohli vymlouvat na složitost obsluhy zařízení, je důležité si včas vybrat takové zařízení, které bude odpovídat potřebám dané provozovny a které bude na obsluhu jednoduché a intuitivní. Určitě je dobré si potřebnou pokladnu opatřit s dostatečným předstihem před samotným spuštěním EET a tím získat možnost vše odzkoušet. V první vlně elektronické evidence tržeb, která se týká všech stravovacích a ubytovacích zařízení, bude zkušební provoz spuštěn již od 1. listopadu.
Provozovatelé hospod, restaurací, barů, kaváren, penzionů a ostatních obdobných provozoven poraďte se s odborníky, jaké zařízení na EET pro váš provoz bude nejvhodnější.
Ideálním řešením je „chytrá pokladna miniPOS“. Pokladní systém miniPOS se vyznačuje jednoduchou obsluhou, snadným nastavením, rychlým účtováním, dokonalým přehledem o tržbách, dokonalým zabezpečením dat a také nízkou cenou.
https://www.minipos.cz/#/jednoducha
https://www.minipos.cz/za-dodrzovani-zakona-o-eet-odpovida-provozovatel/
Plnění EET bude kontrolováno
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:03
- Zobrazeno: 2193
Kontrolu plnění povinností souvisejících s elektronickou evidencí tržeb budou provádět finanční a celní úřady.
Kontrolní orgány budou mít pravomoc provádět kontrolu také formou kontrolního nákupu.
Při ukládání pokut za správní delikty uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatní správní řád. V případě ukládání pokut za přestupky uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatňuje zákon o přestupcích.
Právnické a podnikající fyzické osoby, které se dopustí správního deliktu tím, že závažným způsobem ztíží nebo zmaří evidenci tržeb nebo jako osoba, která eviduje tržby, poruší povinnost zaslat datovou zprávou údaje o evidované tržbě nebo vystavit zákazníkovi účtenku bude sankcionována dle ustanovení § 29. Za takovéto delikty muže být uložena pokuta až do výše 500 000 Kč. Pokud tyto osoby poruší povinnost umístit informační oznámení či zacházet s autentizačními údaji nebo certifikátem pro evidenci tržeb tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, dopustí se správního deliktu, za který může být uložena pokuta do výše 50 000 Kč.
Výše pokuty bude stanovena na základě správní úvahy kontrolního orgánu a vždy bude odpovídat závažnosti porušení povinnosti. V krajním případě při opakovaném nebo závažném porušení zákona
může kontrolní orgán sáhnout k uzavření provozovny a pozastavení výkonu činnosti.
Ani drobní podnikatelé provozující bary, kavárny, pivnice, hospody, penziony a další stravovací a ubytovací zařízení se EET nevyhnou. Všem se určitě vyplatí řešit elektronickou evidenci tržeb pro jejich provoz včas.
Uvedeným podnikatelům budou ke splnění EET určitě stačit jednoduché pokladní systémy typu chytré pokladny miniPOS.
https://www.minipos.cz/plneni-eet-bude-kontrolovano/
Několik připomenutí k CMR pojištění
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:02
- Zobrazeno: 2016
Dopravci, speditéři i odesilatelé zboží, myslete na to, že co je psáno, to je dáno. Uvědomte si, že v krizových okamžicích se každý snaží ze své odpovědnosti vyvázat a hodit vinu na někoho jiného.
Úmluva CMR v celkem 40 článcích reguluje silniční dopravu. Článek číslo1 specifikuje hlavní podmínku platnosti Úmluvy, tedy že místo převzetí a předání zboží leží na území různých států. Vždy se musí jednat o přepravu zboží za úplatu. Nevztahuje se na přepravu vozidel po vlastních kolech. Odpovědnost dopravce, který odpovídá za jednání svých zástupců a pracovníků, které na sjednanou činnost delegoval, reguluje článek 3. Článek 4 vysvětluje nutnost nákladního listu zejména v případě řešení škody. O mezinárodním nákladním listu, jeho obsahu a o údajích v něm detailně hovoří články 5 až 7. Absence údajů v nákladním listě, nebo jejich nepřesné údaje, pak znemožňují, nebo výrazně zpomalují vyplacení vzniklé škody. Článek 8 popisuje povinnosti odesílatele. Právě odesílatel je povinen zajistil zboží potřebným způsobem proti všem nebezpečím silniční dopravy, neboť on má k dispozici odborné znalosti, nikoliv dopravce. Odesílatel má proto odpovědnost i za bezpečné uložení a upevnění zboží proti otřesům a skluzům během jízdy, a to i za jízdy zvýšenou rychlostí. Odesílatel proto musí zboží naložit tak, aby bylo schopné dopravy. Naopak dopravce má jasnou povinnost zkontrolovat přesnost údajů v nákladním listu, tj. zejména počet kusů. Jestliže má dopravce pochybnost o správnosti údajů, musí tyto své poznatky zaznamenat do příslušného nákladního listu.
Že jsou v případě škody nákladní list a údaje v něm uvedené důkazní listinou, je popsáno v článku 9.
Skoro neznámým faktem je, že odesílatel odpovídá za škodu, která vznikla na dopravcově přívěsu v důsledku vadného obalu.
Důležité je, aby si všichni zúčastnění na přepravě zboží uvědomili, že každý má nejen práva, ale i povinnosti. Určitě se vyplatí, včas se poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o.
http://www.ekonservis.cz/poradenstvi/
http://www.ekonservis.cz/clanky/
http://www.ekonservis.cz/clanky/637-2/
Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:01
- Zobrazeno: 1798
Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.
Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům.
Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas a základní znalosti. Ideálním termínem na sestavení marketingového plánu na následující rok je listopad. Lze již z větší části vyhodnotit současný rok a plán je připraven dostatečně brzy, aby mohl být realizován od začátku ledna.
Důležité je, aby roční marketingový plán korespondoval s dlouhodobou strategií firmy a aby cíle stanovené na následující rok byly reálné. Je také důležité, aby stanovený cíl byl konkrétní a měřitelný, aby jej bylo možné vyhodnotit.
Před vypracováním ročního marketingového plánu je důležité zpracovat alespoň základní analýzu současného stavu. Stačí si zodpovědět následující základní otázky: Kdo jsou vaši zákazníci? Které produkty z vašeho sortimentu jsou úspěšné a které ne? Jaké jsou vaše prodejní výsledky a trendy?
Při svých analýzách najděte své výhody, které vás odlišují od konkurence.
Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.
Je samozřejmé, že marketingový plán musí odpovídat rozpočtu firmy určeného na marketing. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.
Přestože marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, jeho sestavení má určité zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingovy-plan/
http://aneri.cz/cs/aktualne/marketing-realizovany-podle-planu-je-nejefektivnejsi/
uvex měří a porovnává užitné vlastnosti OOPP
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:00
- Zobrazeno: 2179
uvex vytvořil nový produktový systém i-gonomics, který spojuje dohromady bezpečnostní prvky produktu s jeho vynikajícími ergonomickými vlastnostmi – a toto spojení je také vědecky měřitelné i napříč výrobci.
Uživatel OOPP v současnosti požaduje maximální bezpečnost a optimální komfort při nošení - přičemž stále větší roli zde hrají také designové aspekty výrobku.
Produktový systém i-gonomics byl vyvinut proto, aby bylo dosaženo „harmonie“ mezi perfektním komfortem nošení a nejlepšími možnými bezpečnostními vlastnostmi produktu pro jeho uživatele. Název konceptu „i-gonomics“ vzešel ze slov „inovace“ a „ergonomie“. Cílem konceptu je úzce propojit výkonnostní vlastnosti produktu s výkonem jeho uživatele.
Faktor síly udává hodnotu, jakou sílou působí tlak na uživatele Faktor hmotnosti představuje absolutní nebo relativní hmotnost produktu. Faktor klima posuzuje komfort použití při různých klimatických podmínkách. Konečnou příslušnou hodnotu uvex relief-indexu" konkrétního produktu se vypočítá jako průměr těchto tří faktorů. Základní škála je od 0,0 do 5,0 (čím vyšší hodnota, tím lepší výsledek).
Maximální hodnota je přitom posouzena dle toho, čeho by bylo dosaženo dle stávajícího stavu použité techniky v tom nejlepším případě.
Měření jsou podporována akreditovanými laboratořemi v Německu.
Dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/uvex-i-gonomics/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
Zateplování bytových domů
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Reality a Nemovitosti
- Vytvořeno 27. 10. 2016 5:58
- Zobrazeno: 1913
Současné požadavky na hospodaření s tepelnou energií jsou hlavním důvodem k zateplování panelových domů i starších bytových domů stavěných z plných cihel a bloků CDK. Standard 45 cm plné cihly je v současnosti již zcela nedostatečný.
Zateplením budovy se zabrání únikům tepla, sníží se náklady na vytápění, zvýší se životnost budovy a stoupne cena nemovitosti.
Nejrozšířenější technologií zlepšující tepelně-izolační parametry budov jsou takzvané vnější kontaktní zateplovací systémy. Jedná se o systém zateplení, kdy je izolant nalepen a ukotven speciálními hmoždinkami na vnější stěny budov. Na izolační vrstvu se nanáší stěrková omítka se zpevňující síťkou. Systém lze použít i na členité plochy a na izolační vrstvu lze opět přilepit různé římsy a ozdobné prvky, tak aby si dům zachoval svou původní podobu. Samotnou konečnou omítku si majitelé domů mohou zvolit z nepřeberné barevné škály i konečné struktury fasády.
Nejčastěji používanými izolanty jsou fasádní polystyren, desky či lamely z minerálních vláken a materiály na bázi polyuretanu. Každý uvedený materiál má své výhody a nevýhody použití a je více či méně vhodný pro konkrétní budovu. Pro zateplení zděných budov se nejčastěji používá izolace z minerální vaty, z důvodů zachování paropropustnosti zdí.
Pokud majitelé domu začnou uvažovat o zateplení, měli by se poradit s odborníky. Jednou z firem, které řeší kompletní zateplení a rekonstrukce budov panelových i zděných je společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency nejen poradí se způsobem a s realizací zateplení, ale v případě zájmu zajistí i kompletní přípravné úkony i stavební práce spojené se zateplením na klíč.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani
http://www.stav-agency.cz/clanky
http://www.stav-agency.cz/clanky/zateplovani-bytovych-domu
Zrození bižuterie v Čechách
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 10. 2016 5:57
- Zobrazeno: 1852
Již ve středověku byly na území dnešních Čech vyráběny takzvané pateříky - barevné růžencové korálky.
Bižuterií nazýváme, galanterii či jiné ozdobné předměty a oděvní doplňky vyráběné z kovů, skla a ostatních materiálů (kůže, dřevo, suché plody, různé syntetické materiály). Bižuterie je imitací šperků vyráběných z drahých kovů a drahokamů. Podle základního použitého materiálu se bižuterie dělí na bižuterii skleněnou, bižuterii kovovou a bižuterii plastovou.
Až počátkem 18. století se v Turnově podařilo podle benátského vzoru utavit sklo vhodné na výroby skleněných korálků imitujících drahokamy. Postupně se výroba přesunula na Jablonecko do oblasti Jizerských hor. Důvodem byl dostatek dřeva pro tavení skla, levná pracovní síla a blízkost obchodních cest.
Nejdůležitějším polotovarem pro výrobu skleněných korálků a perliček jsou skleněné tyče a trubice různých průměrů vyráběné tažením z olovnatého nebo bezolovnatého skla. Ze skleněných tyčinek jsou vyráběny ručně perle a další sklenění produkty vinuté nad kahanem. Také se z nich vyrábí speciální bižuterní kameny. Ze skleněných trubiček se sekají perličky a foukají duté perle.
Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.
http://www.beads4u.cz/cz/o-nas/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/zrozeni-bizuterie-v-cechach/
EET není pouze nákup pokladního zařízení
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 14. 10. 2016 12:35
- Zobrazeno: 1826
Před spuštěním elektronické evidence tržeb si musí všichni podnikatelé zajistit zařízení, software (např. „chytrá pokladna miniPOS“) a připojení k internetu, tak aby mohli odesílat na finanční správu datové zprávy o přijatých tržbách a přijímat zpět fiskální identifikační kódy a zákazníkům tisknout účtenky.
Další povinností je, vyžádat si autentizační údaje na Finančním úřadu. To lze provést osobně na kterékoli pobočce nebo prostřednictvím datové schránky. I tento krok je nutno řešit včas. Každý si lehce spočítá, že pokud ti, kterých se první vlna EET týká (je jich přes 40.000) odloží vyžádání autentizačních údajů až na druhou polovinu listopadu, určitě se frontám na Finančním úřadu nevyhnou.
Obdržené autentizační údaje podnikatel použije k přihlášení na portál www.daneelektronicky.cz. Zde zaregistruje všechny své provozovny. Pro každou provozovnu bude vygenerován takzvaný certifikát. Jakmile podnikatelé certifikát stáhnou do svého uložiště, musí jej přenést do pokladního systému.
Pak už stačí pouze 1. prosince vše aktivovat a označit provozovnu viditelným textem: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Pokud podnikatelé budou vše, co se týká zavedení EET, řešit včas a s rozvahou, nebudou muset utrácet za potřebná zařízení vysoké finanční částky a celý proces zvládnou v klidu a bezu stresu.
https://www.minipos.cz/eet-neni-pouze-nakup-pokladniho-zarizeni/
Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Cestování a pohostinství
- Vytvořeno 14. 10. 2016 12:32
- Zobrazeno: 2064
Podle Ministerstva pro místní rozvoj se první vlna elektronické evidence tržeb bude týkat více než 40.000 podniků. Přestože čas spuštění EET se neúprosně blíží, řada podnikatelů stále svou přípravu na zavedení elektronické evidence tržeb odkládá.
Podnikatelé, kteří přípravy nejčastěji odkládají, jsou provozovatelé menších podniků – barů s malým počtem míst, venkovských hospod, cukráren a kaváren. Největší obavy ze zavedení EET mají zejména provozovatelé malých hospod a pivnic, kteří doposud nepoužívali žádné pokladny a účty vypisovali na papírové lísky.
Tvůrci „chytré pokladny miniPOS“ chtějí všem podnikatelům, kteří se EET obávají, vzkázat, že jim se zavedením elektronické evidence tržeb v jejich podniku poradí a pomohou. Společně určitě najdou řešení, které nebude finančně náročné a pro daný provoz bude vhodné.
Řada majitelů, pro které provoz například bufetu představuje pouze určitý přivýdělek, uvažuje o ukončení své činnosti a uzavření své provozovny.
S „chytrou pokladnou miniPOS“ určitě elektronickou evidenci tržeb zvládnou i všichni provozovatelé malých stravovacích provozů, kteří mají ze zavedení EET velké obavy. Není potřeba žádné provozy zavírat a ukončovat podnikání stačí pouze včas začít vše řešit. Bojkotovat EET se určitě nevyplatí. Řešením je jednoduchá „chytrá pokladna miniPOS“.
https://www.minipos.cz/#/jednoducha
https://www.minipos.cz/majitele-hospod-a-baru-neodkladejte-pripravy-na-eet/
Co je potřeba pro přechod na EET
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 14. 10. 2016 12:29
- Zobrazeno: 1556
I provozovatelé malých stravovacích provozů jako jsou bary, kavárny, cukrárny, vinárny apod. budou potřebovat pro přechod na elektronickou evidenci tržeb připojení k internetu, potřebný program, tiskárnu a zařízení, na kterém účtenku vystaví (pokladnu, počítač, tablet nebo chytrý telefon).
Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna miniPOS“. Tento jednoduchý program si ti, kteří si rozumí s moderními technologiemi, mohou nainstalovat na své pokladní zařízení sami. Ti, kteří si nebudou s instalací jisti, mohou objednat odbornou instalaci pokladny přímo u tvůrců programu. Aplikace jim bude nainstalována na pokladnu včetně nastavení tiskárny. Zákazník obdrží svou pokladnu připravenou k provozu. Už ji jen zapne a může prodávat.
Tento odborník také poradí s výběrem vhodného zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je poradenství s výběrem vhodného zařízení, samotná instalace programu, aktivace potřebné licence a příprava na ostrý provoz EET. Nikdo se nemusí obávat, že se bude muset dlouho učit program ovládat. Technik představí a vysvětlí jednotlivé funkce a proškolí majitele a případně i veškerý obsluhující personál.
Veškerá data jsou automaticky zálohována na externím zabezpečeném uložišti a majitel k nim má kdykoliv přístup.
Tvůrci programu miniPOS neustále sledují veškeré novinky a nařízení ohledně EET a případné změny okamžitě zapracovávají do programu. Program je tak u každého provozovatele automaticky aktualizován.
http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/
https://www.minipos.cz/co-je-potreba-pro-prechod-na-eet/
EET pro bary a kavárny
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 14. 10. 2016 12:27
- Zobrazeno: 1989
Ani majitelé barů, kaváren, cukráren a ostatních malých stravovacích zařízení se nemusí elektronické evidence tržeb obávat.
Přestože se EET od 1. prosince týká všech poskytovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení, nemusí si drobní podnikatelé kupovat žádné složité a drahé registrační pokladny. Elektronická evidence tržeb po technické stránce potřebuje pouze speciální program, který je schopný zaslat a zpětně přijmout přes internet požadované datové zprávy ze serverů Finanční správy. Je jedno, zda zařízením, ve kterém bude program instalován, bude registrační pokladna, počítač či tablet nebo pouze chytrý telefon. V žádném případě neplatí, že provozovatelé malých barů, kaváren cukráren a podobných zařízení musí kvůli EET nakoupit drahé a složité registrační pokladny. Většina podnikatelů již některé z uvedených zařízení vlastní, a tak pro ně nebude zavedení EET nijak finančně náročné.
Pokud si majitelé barů a kaváren nejsou jisti, jaké zařízení jim dostačuje nebo jaké zařízení si musí pořídit, je nejvhodnější se poradit s odborníky.
Jedním z nejjednodušších a nejlevnějších řešení je „chytrá pokladna miniPOS“. Tvůrci tohoto software ochotně poradí s instalací programu na stávající zařízení nebo doporučí a dodají vhodné zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je zajištění technické podpory.
http://www.minipos.cz/#/podpora
https://www.minipos.cz/eet-pro-bary-a-kavarny/
Kosmetický salon Praha 3
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 28. 9. 2016 16:38
- Zobrazeno: 2982
V našem kosmetickém salonu můžete využít celou řadu ošetření včetně kosmetické masáže, která zlepšuje prokrvení a pleti se tak zajistí lepší přísun živím a zároveň dochází k odplavení odpadních látek díky čemuž nebude pleť vypadat unaveně. Také docílíme odstranění zrohovatělých vrstev kůže, kožní buňky jsou tak lépe vyživovány a pokožka se stává vláčnější, pevnější, pružnější a zpomaluje se tvorba vrásek.
Velkou pozornost během ošetření věnujeme čištění aknosní a problematické pleti, které vždy začíná odstraněním povrchových nečistot a dále jsou aplikovány přípravky pro aktivaci čištění pleti dle jejího typu.
Další kapitolou je barvení řas. Toto ošetření je vhodné pro dámy se světlými řasami, nebo obočím, ale stejně dobře se dá využít při sjednocení barvy řas nebo obočí.
V obvyklých případech se k barvení řas používá černá, k barvení obočí světle až tmavě hnědá. Používáme kvalitní přípravky firmy Thuja.
Zvláštní péči vyžaduje choulostivá pokožka očního okolí. Je zde výrazně tenčí pokožka než jinde na těle a díky struktuře je náchylná k rané tvorbě vrásce ( K jejímu stárnutí dochází již kolem 25 roku někdy i mnohem dříve. Speciální péčí docílíme zmenšení otoků, kruhů a váčků pod očima. Mikromasáž těmi správnými kosmetickými přípravky podporuje obnovu buněk a brání ztrátě vlhkosti a pružnosti pokožky.
Regenerační a protivrásková péče v našem kosmetickém studiu je obsažena v celém spektru krémů a pleťových masek, které aplikujeme dle typu pleti. Je nutné mít na paměti, že obnova pleti probíhá každých cca 28 dní a tak včasná a hlavně pravidelná péče jak v salonu, tak následná domácí péče je základním kamenem pro dlouhotrvající mladistvý vzhled Vaší pleti i v pokročilém věku. Dopřejte si naši péči, Vaše pleť se Vám odmění. http://www.studiolga.cz
E-aukce pro dopravce
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:39
- Zobrazeno: 2579
Nákup prostřednictvím e-aukce (elektronické aukce) je přímou cestou ke zvýšení efektivity nákupu a snížení výdajů za nakupované komodity, zboží a služby.
E-aukce je internetová aplikace, prostřednictvím které nakupující může v reálném čase zapojit do on-line výběrového řízení více dodavatelů. Na základě přesné specifikace poptávaného produktu či služby a stanovení dodacích podmínek nakupujícím předloží dodavatel svoji cenovou nabídku. V průběhu elektronické aukce může každý dodavatel reagovat na konkurenční nabídky a upravovat svoji cenovou nabídku.
Nákup prostřednictvím elektronické aukce má řadu výhod. Jedná se zejména o snížení cen, transparentnost výběrového procesu, snížení nákladů a zkrácení času při výběru dodavatele, získání přehledu o nabídkách jednotlivých dodavatelů a také pohodlí pro nakupujícího.
Pro autodopravce je určena elektronická aukce Truck Tendr. Cílem je poskytnout dopravcům takovou službu, která by velkým dopravcům zjednodušila výběr nejvhodnějších dodavatelů a menším dopravcům umožnila takové nákupní podmínky a zejména ceny, jaké mají velcí odběratelé.
Provozovatelem elektronického aukčního portálu Truck Tender je společnost TruckAlliance s.r.o.
TruckAlliance je první a největší nezávislou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.
http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb
http://www.truck-alliance.cz/cz/o-nas
Další články...
- Základní kroky před startem EET
- EET se nezadržitelně blíží
- Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události
- Spokojený zaměstnanec
- Konference UVEX DAY 2016
- Revitalizace panelových domů
- Perličky a jejich kvalita
- Dopravci mohou ušetřit finanční prostředky
- Víte, kdo také spadá do EET?
- Máte všichni správně sjednané pojištění nákladu?