Jak nejlépe prezentovat nemovitost při jejím prodeji
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Reality a Nemovitosti
- Vytvořeno 1. 6. 2016 10:45
- Zobrazeno: 2186
Každý již určitě zažil tu chvíli, kdy přemýšlel nad tím, jak nejlépe prezentovat sám sebe. Kdo by se nechtěl ukázat v tom nejlepším světle u přijímacích pohovorů, před klienty nebo před rodinou svého nastávajícího či nastávající. Ve většině případů na to máme jen několik málo okamžiků. Někteří odborníci mají názor, že si vytváříme základ pro trvalé hodnocení druhého člověka, již během prvních 120 sekund.
A co pro naši dobrou prezentaci uděláme?
Pěkně se oblékneme, učešeme, navoníme. Šaty přeci jen dělají člověka.
Přemýšlíme o svých kladných stránkách, které bychom měli určitě předvést nebo alespoň zmínit. Chceme působit vyrovnaně, klidně a přátelsky.
Nebo si myslíte, že stejné šance bychom měli, kdybychom přišli neupravení v teplákách a s protivnou náladou? Opravdu si myslíte, že tak by člověk měl šanci získat například své vysněné zaměstnání?
A stejných zásad se držíme i my při prodeji bytů, domů, chat a chalup.
Poskytuje takové služby, aby se kupujícímu nemovitost zalíbila již na první pohled. V žádném případě nechceme kupujícím zatajovat vady, ale snažíme se vyzdvihnout její pozitiva. Stejně jako pěkné oblečení, hřeben,voňavka a dobré chování dokáže lidi zcela proměnit, existují účinné metody i v případě prezentace nemovitostí našich klientů.
Jednou z metod je námi zajišťovaná služba Home Staging. Cílem této služby jezvýšení atraktivity prodávané nemovitosti pomocí jednoduchých úprav interiéru, správné volby bytových doplňků a výběrem vhodných barev. Nemovitost oblékneme do svátečních šatů.
Další metodou, která zajistí vyšší zájem potencionálních kupců v obrovské konkurenci ostatních inzerátů, je volba dobrého fotografa a pořízení profesionálních fotografií. Každý si určitě vybaví fotografie bytů, kde se v koupelně na prádelních šňůrách suší ponožky nebo fotografie, které představují jindy světlý byt, jako tmavou podzemní kobku. Věřte, že nám při takovéto prezentaci nemovitostí naskakuje husí kůže. Vždyť přece krásná fotografie nás nikdy nenechá chladnými a dokáže nás potěšit!
To však není vše, co lze pro lepší prodejnost udělat. Ještě lepších výsledků lze dosáhnout zhotovením rozmanité video prezentace, správně zvoleným textem inzerátu či dobře vymodelovanou 3D animaci dispozičního uspořádání. I tyto všechny oblasti patří k těm, ve kterých si dovolím říci, že se dobře vyznáme a vynikáme.
Prezentace nemovitosti je jedna věc, ale její nabízení je věcí druhou a neméně důležitou. Aby nemovitost opravdu našla svého majitele, nenecháváme nic náhodě a kromě inzerátů na inzertních portálech, využíváme cílenou reklamu prostřednictvím sociálních sítí a internetové služby Google AdWords. Bohužel tyto způsoby nemají zatím v lásce velké realitní dómy, a to zejména pro svou finanční náročnost a nepotvrzenou účinnost. Jinými slovy je mají za vyhazování peněz. Přitom nám se díky těmto internetovým službám podařilo prodat nemovitosti minimálně v polovině případů. O tom však někdy příště.
Rozšířené možnosti pojištění dopravců
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 27. 5. 2016 12:45
- Zobrazeno: 2220
Pojišťovny neustále rozšiřují portfolio svých produktů. Ze zkušenosti ale víme, že české lokální pojišťovny prozatím nejsou schopny nabídnout pojištění veškerých rizik, se kterými se dopravci mohou setkat.
Zahraniční pojišťovny dokáží nabídnout pojištění hrubé nedbalosti či úmysl zaměstnanců nebo i pojištění inventurních rozdílů, a to s nulovou spoluúčastí. Pro dopravce, kteří pro plnění svých zakázek využívají služeb najímaných dopravců je velice zajímavou možností připojištění odpovědnosti všech najímaných poddopravců s pojistnou částkou 400 000 eur na každou škodní událost pro národní i mezinárodní přepravu. Dopravci oceňují také možnost pojištění škod na dobírkách do 5 000 eur na každou škodní událost nebo pojištění stále se rozmáhající kabotáže.
Přestože uvedená pojištění u českých lokálních pojišťoven prozatím nelze sjednat, dopravci, kteří chtějí pojistit i výše uvedené rizika, se mohou obrátit na společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Pracovníci společnosti EKONSERVIS-CZ podrobně vysvětlí možnosti pojištění veškerých rizik spojených se zajišťováním dopravy a v případě zájmu zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povedou správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.
Další obrovskou výhodou je to, že EKONSERVIS–CZ má oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. Sám škody i vyplácí. Zajistí si případně prohlídku znalcem a při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení.
http://www.ekonservis.cz/pojisteni/
http://www.ekonservis.cz/clanky/
http://www.ekonservis.cz/clanky/rozsirene-moznosti-pojisteni-dopravcu/
Význam veletrhů z marketingového hlediska
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 27. 5. 2016 12:43
- Zobrazeno: 2227
Hlavním účelem prezentace na veletrhu či výstavě už není pouze uzavírání obchodů, ale zejména prezentace firmy, budování image a PR a sledování konkurence.
Díky neustále se rozvíjejícímu mezinárodnímu obchodu stále více českých firem prezentuje své výrobky a svou firmu nejen na tuzemských veletrzích, ale i na prestižních veletrzích v Evropě. Účastnit se každého významnějšího veletrhu ve svém oboru je asi pro téměř všechny firmy nemyslitelné (jak z finančních tak z kapacitních důvodů). Proto je velmi důležité zjistit maximální množství informací o jednotlivých veletrzích. Ze široké nabídky konaných akcí je nutné dobře zvolit ty, na kterých se firma bude prezentovat svým stánkem a akce, které zástupci firmy navštíví pouze jako návštěvníci.
S výběrem vhodného veletrhu a s přípravou účasti na něm je důležité začít s dostatečně velkým předstihem. Velké množství informací o veletrhu a kvalitní příprava prezentace na veletrh zajistí nejen maximální marketingový a obchodní efekt, ale i sníží náklady za účast na veletrhu. Existuje i řada možností, jak snížit náklady na expozici na zahraničním veletrhu. V létě 2016 bude vyhlášen dotační program Marketing, který je součástí operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OPPIK). Prostřednictvím tohoto programu bude možné čerpat finance na zajištění účasti na zahraničním veletrhu.
Další možností, jak snížit náklady za prezentaci na zahraničním veletrhu je spojení více firem v jednom prezentačním stánku a tím rozdělení nákladů na prezentaci mezi více subjektů.
Některých výstav či veletrhů se účastní i jednotlivé okresní, resp. krajské hospodářské komory a jejich prostřednictvím lze prezentovat svou nabídku.
Mezi základní přednosti účasti na veletrhu patří: získání přehledu o trhu, přímé místo střetu nabídek a poptávek, ideální místo na prezentaci novinek, možnost osobní komunikace, budování vlastní identity a PR.
Vzhledem ke složitosti veletržního marketingu se určitě vyplatí poradit se s odbornou marketingovou agenturou, která má zkušenosti s přípravou a realizací veletržních expozic i se získáváním financí z dotačních programů. Odborné poradenství nebo i přípravu a realizaci veletržní expozice zajistí například marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/vystavy-a-prezentace/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/vyznam-veletrhu-z-marketingoveho-hlediska/
Perfektní ochrana při práci proti chemikáliím, virům i bakteriím
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zaměstnání
- Vytvořeno 27. 5. 2016 12:42
- Zobrazeno: 2240
Při své každodenní práci je řada zaměstnanců vystavována specifickým rizikům – od jemného prachu, přes různé chemikálie až po nebezpečné viry a bakterie.
Úkolem každého zaměstnavatele je zajistit maximální ochranu pro své zaměstnance.
Je jedno, zda je potřeba chránit pracovníky v potravinářském průmyslu, ve stavebnictví nebo i v chemických provozech. Řešením je uvex silver system.
uvex silver systém je složen z ochranných filtračních polomasek uvex silv-Air a jednorázových ochranných oděvů uvex. Dýchací ochranné masky uvex silv-Air jsou určeny pro různá prostředí. Od masek proti prachu a dýmu, až po speciální ochranné masky, které svými extrafiltry znatelně ulehčují dýchání. Vysoce efektivní polomasky uvex silv-Air (skládací nebo tvarované) zaručují díky moderní technologii filtrů a mnoha komfortním prvkům spolehlivou ochranu i při dlouhodobém používání.
Ochranné dýchací masky uvex silv-Air společně s jednorázovými overaly zajistí dokonalou ochranu zaměstnanců pracujících s barvami, chemikáliemi nebo při kontaktu s viry či bakteriemi. Vysoce kvalitní high-tech materiály používané při výrobě jednorázových overalů, ergonomické tvary a promyšlené detaily zajišťují maximální ochranu a vysoký komfort nošení při jakékoli pracovní činnosti.
Aby bylo zaručeno, že oděv dobře padne a tím umožní bezpečný pohyb při práci s nebezpečnými látkami, je kolekce jednorázových ochranných obleků uvex k dostání v mnoha různých velikostech.
Dodavatelem ochranných pracovních pomůcek řady uvex silver systém a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-dychacich-cest/vyhody-produktu/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
Rekonstrukce domu a bytu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 27. 5. 2016 12:40
- Zobrazeno: 1977
Pro rekonstrukci bytu či domu se rozhodujeme ve chvílích, kdy nemovitost vyžaduje náročnější opravy a kdy obyvatelé chtějí přizpůsobit bydlení současným trendům a možnostem.
Žádná modernizace a rekonstrukce není nijak levnou záležitost. Pokud se tedy pro rekonstrukci domu či bytu rozhodnete, je nutné vše do nejmenšího detailu promyslet. Dispoziční řešení musí odpovídat životnímu stylu a potřebám všech jeho obyvatel. Právě promyšlenost a optimální vyřešení všech detailů udělá z obytného prostoru ideální interiér pro život jeho uživatelů.
Už při zpracovávání návrhu řešení je vhodné využít zkušeností odborníků, kteří se navrhováním interiérů zabývají a kteří rekonstrukce řeší.
Mezi zkušené firmy zabývající se rekonstrukcemi starších domů a bytů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency na základě vašich představ a požadavků zpracují situační návrh, doporučí způsob řešení, upřesní rozsah prací a zpracují hrubou cenovou kalkulaci. Jakmile bude návrh odsouhlasen, firma zpracuje projektovou dokumentaci a vypracuje přesnou cenovou nabídku. Jestliže bude nutné vyřídit stavební povolení, společnost Stav Agency zajistí veškeré dokumenty a v případě zájmu stavební povolení vyřídí. Samotná přestavba je realizována na základě smlouvy o dílo s uvedením termínu zahájení a ukončení prací. Po ukončení realizace je dílo předáno formou předávacího protokolu.
http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost
http://www.stav-agency.cz/clanky
http://www.stav-agency.cz/clanky/rekonstrukce-domu-a-bytu
Skladování a čištění bižuterie
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zábava a volný čas
- Vytvořeno 27. 5. 2016 12:39
- Zobrazeno: 2373
Nejen správným používání prodloužíme životnost bižuterie. Krásu šperků a bižuterie lze dlouho uchovat správným skladováním a čištěním.
Bižuterie se může poškodit i nesprávným skladováním. Každého asi napadne, že vlhké prostředí nebude vhodné pro bižuterii ani pro šperky. Nevhodná je tak ke skladování určitě koupelna. Ne každý si ale uvědomí, že k poškození může docházet i přímým světlem. Základním pravidlem tedy je, skladovat bižuterii v suchu a temnu. Dalším nebezpečím pro bižuterii je mechanické poškození. K tomu může docházet, pokud uložíme bižuterii do nevhodných nádob nebo pokud „nasypeme“ vše na jednu hromadu. Ideální je, pokud ukládáme každý kousek do samostatného sáčku nebo pokud na bižuterii máme šperkovnici s přihrádkami vyloženými měkkou tkaninou. Pozor musíme dávat také při samotném ukládání, aby nedošlo k mechanickému poškození, zamotání nebo k zalomení lanka u lankové bižuterie.
Jestliže bižuterie ztrácí lesk a nese stopy znečištění, je nutno ji vyčistit. Základním pravidlem při jejím čištění je jemný postup. Prach a pot odstraňujeme suchým měkkým hadříkem a hrubší nečistoty zachycené v jemných záhybech nejlépe odstraníme štětečkem nebo měkkým typem zubního kartáčku. Vyvarujeme se používání jakýchkoli chemikálií. Abychom vrátili lesk kovovým částem bižuterie, můžeme je jemně otřít vatou nebo hadříkem, které jsou určeny k čištění stříbra.
Bižuterie bývá vyráběna z měkkých bižuterních kovů a některé korálky jsou barvené pouze na povrchu. I šetrným používáním tak dochází k opotřebení bižuterie, na které se nevztahuje záruka.
Pokud se poškodí některý z dílů jinak stále pěkné bižuterie, je možné jej v řadě případů vyměnit. Veškeré komponenty na výrobu a opravu bižuterie dodává společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Potřebné díly nakoupíte přímo ve firmě Beads 4U nebo v některé z mnoha prodejen rozmístěných po celé republice, do kterých společnost Beads 4U bižuterní komponenty dodává.
http://www.beads4u.cz/cz/sluzby/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/skladovani-a-cisteni-bizuterie/
Rozdíly v odměňování žen a mužů podle evropských norem
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Vzdělání
- Vytvořeno 17. 5. 2016 11:01
- Zobrazeno: 2199
Podle statistiky Spolkového statistického úřadu v Německu vydělávají ženy v EU o 16% méně než muži. "Gender Pay Gap" se nazývá tento rozšířený fenomén. A je nepravděpodobné, že by někdo ještě nikdy neslyšel o tomto problému. Ale jak vypadají osobní a praktické zkušenosti uživatelů, které se zúčastnili našeho průzkumu? Nejnovější průzkum, který provedla mezinárodní vyhledávací mašina pracovních nabídek JOBkralle / JOBswype. Položili jsme uživatelům v Německu, Švýcarsku, Rakousku, Velké Británii, Irsku, Polsku, Maďarsku, České republice, na Slovensku a v Rumunsku tuto otázku: "Jsou ženy i muži ve Vaší firmě stejně platově ohodnoceni?". Výsledkem je do značné míry homogenní výsledek - většina uživatelů reagovalo na otázku, zda muži a ženy vydělávají stejně, jasným "NE".
JOBkralle na Slovensku: www.jobkralle.cz
Nebankovní půjčky pro podnikatele
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 3. 5. 2016 8:54
- Zobrazeno: 2059
Nebankovní půjčky pro živnostníky,podnikatelé až 300.000,- Kč. Půjčíme Vám na cokoli!Bez překážek - S výhodami! Záznam v registru Solusu,bankovním i nebankovním. Standartní bankovní půjčka není vždycky vhodná a dosažitelná pro podnikatele, který začíná, nebo je již i zaběhnutý. Zásady poskytování půjčky a ručení si každá banka určuje zcela individuálně. Právě takoví zákazníci mívají při předložení dokladů o příjmech velké problémy. Proto tu jsou nebankovní instituce, jako my, kteří nabízejí neba
Havarijní pojištění pro dopravce
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 19. 4. 2016 7:45
- Zobrazeno: 3292
Již pátým rokem úspěšně nabízí společnost EKONSERVIS na českém trhu dopravcům pojištění odpovědnosti v dopravě prostřednictvím německých pojišťoven.
Díky oprávnění k samostatné likvidaci škod EKONSERVIS zajišťuje přímou likvidaci škody bez nutnosti další komunikace s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. EKONSERVIS se kromě osobního přístupu může pyšnit tím, že rozsah pojištění nemá na lokálním trhu srovnání. Kromě oblíbené nulové spoluúčasti, finančních škod, pohřešování nákladu, inventurních rozdílů, pojišťuje i dnes tolik diskutovanou hrubou nedbalost a riziko fantomových dopravců. Díky kvalitě poskytovaných služeb a úspěšnosti na českém trhu EKONSERVIS získal oprávnění nabízet i havarijní pojištění.
Nabídka havarijního pojištění je koncipována jako pevné roční pojistné za tahač/nákladní auto a pevné roční pojistné za návěs/přívěs.
Marketingový výzkum
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Instituce, organizace
- Vytvořeno 19. 4. 2016 7:44
- Zobrazeno: 3145
Získávání informací o obchodním trhu, zákaznících, konkurenci, rizicích a tržních příležitostech zajišťuje marketingový výzkum. Bez informací získaných marketingovým výzkumem nelze zpracovat kvalitní firemní strategii a marketingový plán.
Díky marketingovému výzkumu poznáme svého zákazníka. Jsme schopni nabídnout produkty, o které je zájem. Dokážeme stanovit optimální ceny našich produktů a služeb. Komunikujeme mnohem efektivněji a ověřujeme si, zda naše prodejní kanály fungují.
Marketingový výzkum usměrňuje naše rozhodování a my jsme schopni budovat silnou a atraktivní značku.
U spotřebitelského marketingového výzkumu zjišťujeme potřeby zákazníků. Jak uspokojují své požadavky, jak nakupují, jak nahlíží na naše a konkurenční produkty.
Nabízený produkt posuzujeme z hlediska odezvy zákazníků – jak produkt vnímají, jaké mají očekávání a jak bude námi nabízený produkt užíván.
Pro tvorbu naší cenové strategie je důležitý průzkum zaměřený na ceny našich a konkurenčních výrobků. Zjišťujeme, jak je vnímána cena našich výrobků, zda odpovídá představám našich zákazníků a posuzujeme jejich reakce na případné cenové výkyvy našeho zboží. Cenu porovnáváme také s konkurenčními cenami srovnatelných produktů.
Individuálně přizpůsobená ochrana sluchu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Lékařství, zdraví, krása
- Vytvořeno 19. 4. 2016 7:44
- Zobrazeno: 2879
Nedoslýchavost z nadměrného hluku se dlouhodobě drží na přední pozici mezi přiznanými nemocemi z povolání.
Poškození sluchu způsobeného nadměrným hlukem na pracovišti je nutno předcházet. Jedním z nejkomfortnějších řešení ochrany sluchu na pracovišti je používání individuálně vyrobených ušních zátek uvex high-fit. Tyto ušní zátky se vyrábí podle tvaru zvukovodu konkrétního uživatele. Díky perfektnímu vytvarování ušní zátky nezpůsobují žádné otlaky ve zvukovodu a nabízí nejvyšší možný komfort. Protože tato ochrana sluchu překrývá pouze menší část vnějšího ucha, nevznikají žádné potíže s nepříznivým působením prachu a potu. Kapilárním provrtáním ušních zátek je zajištěno odvětrání zvukovodu a tím nevzniká ani tlak v uchu nebo pocit izolace.
Ušní zátky uvex high-fit jsou vybavené filtrem, který lze zvolit podle hlukové hladiny na konkrétním pracovišti. Všechny útlumové hodnoty jsou přezkoušeny a certifikovány dle normy EN 352-2.
Zhotovení individuálních ušních zátek vyžaduje vytvoření odlitků ušních kanálků. Tyto odlitky zhotovují odborně proškolení pracovníci uvexu přímo ve firmě objednavatele.
Rekonstrukce plochých střech
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 19. 4. 2016 7:43
- Zobrazeno: 2871
Zdánlivá jednoduchost plochých střech skrývá řadu technologických úskalí. Chyby při projektování či nesprávné realizaci plochých střech způsobují řadu problémů a vyžadují leckdy nákladné opravy.
O ploché střeše hovoříme, pokud střešní konstrukce má sklon do 5°. V minulosti byly ploché střechy označovány jako problematické, ale díky novým technologiím a kvalitním materiálům se výrazně zvýšila spolehlivost a životnost plochých střech.
Mezi nejčastější poruchy plochých střech patří zatékání pod hydroizolační vrstvu, špatné kotvení a koroze klempířských prvků, nesoudržnost jednotlivých vrstev krytiny, chybně provedené ukončení krytiny u konstrukcí, které prostupují střešním pláštěm, poškozené napojení krytiny na odtokové vpusti či zanesené odtoky.
Většina starších plochých střech navíc vykazuje závažné tepelně izolační nedostatky včetně chybné skladby střechy. U starších střech většinou zcela chybí účinná parozábrana.
Každé rekonstrukci ploché střechy musí předcházet odborný posudek, který zahrnuje prohlídku nejen střešní krytiny, ale celé střešní konstrukce. Na základě posouzení stávající konstrukce a veškerých závad je následně navržen nejvhodnější způsob opravy a použitý materiál.
Udržet dokonalou čistotu autosalónů není složité
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 19. 4. 2016 7:41
- Zobrazeno: 2726
Úkolem výstavního showroomu autosalonu je zaujmout, přilákat zákazníka a přimět ke koupi. Sebezajímavější autosalon bez dokonalého úklidu zákazníka neosloví
Každý prodejce v autosalonu ví, že v příjemném, moderním a hlavně dokonale čistém prostředí se auta lépe prodávají. Nákupní prostředí vytváří nákupní atmosféru. Prezentace vystavených aut má jako hlavní cíl upoutat pozornost, podnítit zájem, přimět k prohlídce a následnému nákupu. Bez dokonalé čistoty první dojem nikdy nepodnítí maximální zájem. I v Čechách jsou již daleko za námi doby, kdy nám bylo jedno, v jakém prostředí nakupujeme.
Hlavní úklid autosalónu se provádí večer nebo ráno před otevřením. Při tomto hlavním úklidu je čištěna nejen podlaha, ale i otírán veškerý prach z nábytku a vystavených exponátů a v případě nutnosti i leštění veškerých skleněných ploch. Při deštivém a prašném počasí je leckdy nutné alespoň podlahu rychle vyčistit v průběhu otevírací doby. Při takovémto úklidu je důležitá rychlost a kvalita úklidy a zároveň okamžitě suchá podlaha. Těchto požadavků nelze docílit při úklidu mopem. Použitím úklidových strojů KaiVac lze však všechny tyto požadavky lehce splnit.
Co bižuterii poškozuje?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zábava a volný čas
- Vytvořeno 19. 4. 2016 7:39
- Zobrazeno: 2622
Abychom uchovali bižuterní výrobky co nejdéle krásné, musíme se o ně dobře starat a vyvarovat se jejich poškození.
Záleží samozřejmě na materiálu a způsobu výroby konkrétního produktu a jeho odolnosti. Určitě bude odolnější bižuterie z nerezové oceli než křehký šitý šperk. Odolnější jsou také korálky z plnobarevného skla než korálky barvené na povrchu nebo korálky plastové. Obecně lze říci, že bižuterii škodí či nesvědčí chemikálie, kosmetika, voda, přímé slunce, mechanické zatěžování i nepřetržité nošení.
Mezi základní pravidla, která je vhodné dodržovat, abychom uchovali bižuterii co nejdéle bez poškození, určitě patří několik následujících rad.
Plat – hlavní důvod pro změnu zaměstnání evropských zaměstnanců
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zaměstnání
- Vytvořeno 9. 4. 2016 17:51
- Zobrazeno: 2420
JOBkralle/JOBswype se ptal – a 4800 uživatelů reagovalo. V anketě mezinárodně aktivního vyhledávače pracovních nabídek byly kladeny otázky takové, které vedly uživatele k tomu, aby začal přemýšlet o změně svého zaměstnání. Málo překvapivý výsledek: Plat je stále nejdůležitějším kritériem, proč lidé mění zaměstnání. Zúčastnili se uživatelé ze všech zemích, ve který JOBkralle působí. Tím pádem ukazují výsledky celoevropský relevantní obraz.
Číst dál: Plat – hlavní důvod pro změnu zaměstnání evropských zaměstnanců
Mimopracovní aktivity
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Vzdělání
- Vytvořeno 9. 4. 2016 17:49
- Zobrazeno: 2807
V současné době je stále v malých firmách a i ve větších firmách kladen důraz na interní soudružnost a dobré pracovní prostředí. To dává smysl, protože zaměstnanci, kteří rádi chodí do práce jsou více motivovaní a pracují proto taky efektivněji a lépe. Jeden ze způsobů, jak zmenšit kariérní postavení mezi zaměstnavateli a zaměstnanci a vytvořit příjemné pracovní prostředí je například zavedení tykání na celém pracovišti. Ale aby bylo dosaženo opravdu dobré soudružnosti na pracovišti, nenabízí se nic lepšího než podniknout něco společně mimo pracovní dobu. JOBkralle vytvořil anketu ve všech deseti zemích, kde je aktivní a otázka zněla: Podnikáte něco se svými kolegy a svým šéfem i mimo pracovní dobu?
Další články...
- Za pálivými zážitky chilli aneb proč ta chilli paprička tolik pálí?
- Dopravci, čtěte objednávky přepravy důsledně.
- Přímý marketing
- Aby se oči neunavily
- Profilová ocel a její využití ve stavebnictví
- Dezinfekce
- Skleněné korálky
- Interdekor.sk – kvalitné garnižové sety pre Vaše bývanie
- Kadeřnické potřeby pro profesionály i na doma
- Londa pro náročné kadeřníky