Společné nákupy dopravců

Podrobnosti

Společný nákup je zejména pro střední a menší dopravce nová cesta, jak snížit náklady při nákupu zboží a služeb.

Službu společný nákup poskytuje dopravcům sdružení TruckAlliance. Členové této největší nákupní aliance dopravců mají možnost nakupovat komodity, zboží a služby za zvýhodněných podmínek.  

Díky společnému nákupu docílí i menší odběratelé cen, za které jinak nakupují pouze velkoodběratelé. Princip je jednoduchý a spočívá ve spojení nákupních požadavků menších firem do jedné souhrnné poptávky.

Realizaci společných nákupů zajišťuje aliance dopravců TruckAlliance. Zájemce uplatní u TruckAlliance svůj požadavek a veškerou další činnost spojenou se zajištěním nejvýhodnějšího nákupu zajišťuje aliance. TruckAlliance následně přineseme výhodné nabídky a finální rozhodnutí, zda se obchod zrealizuje, je na rozhodnutí zájemce.

Výběr nejvhodnějších dodavatelů je realizován dvěma možnými způsoby. Buďto přímým nákupem zboží či služeb za zvýhodněné velkoodběratelské ceny u ověřeného dodavatele nebo prostřednictvím e-aukce formou aliančního nákupu.

Každý dopravce může nezávazně a zdarma vyzkoušet svůj první společný nákup. Stačí, pokud se zaregistruje a stane se členem TruckAlliance. Svým členstvím se k ničemu nezavazuje a může čerpat veškeré výhody spojené s členstvím v této alianci.

http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb

http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce

 

Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události

Podrobnosti

Při hlášení pojistné události musí dopravci dodržovat určitá pravidla. Jakmile jsou pojišťovně poskytnuty špatné či neúplné informace nebo informace nejsou poskytnuty včas, nemusí být škoda pojišťovnou proplacena.

Škoda by měla být nahlášena neprodleně, nejpozději 7 dní od jejího vzniku. Ke každé vzniklé škodní události je na začátku nutno doložit potřebné údaje. Datum, hodinu a místo vzniku škody. Popis situace a vzniku škody, včetně odhadované výše škody. Identifikační údaje poškozené věci a rozsah poškození. Přesnou adresu, kde se poškozená věc nachází, včetně kontaktu na pověřenou osobu, se kterou je možno domluvit prohlídku.

Každou škodní událost, která vznikla provozem vozidla je nutno dle zákona doložit sepsaným

záznamem o dopravní nehodě! Jestliže je ke škodní události přivolána policie, vystaví policista protokol, který je následně poskytnut pojišťovně.

Policie musí být přivolána vždy, pokud ke škodě došlo odcizením či ztrátou. U škod přesahujících 100 000 Kč. Jestliže došlo ke zranění či usmrcení osob a také pokud vznikla škoda na majetku další osoby.

Dokud není škoda prohlédnuta a nafocena pojišťovnou nesmí se měnit stav škodnou událostí způsobený. Výjimkou je situace, kdy je nutné z bezpečnostních či hygienických důvodů stav poškozené věci změnit a také v případě, aby škoda byla zmírněna. V těchto případech je nutné zabezpečit dostatečné důkazy o rozsahu škody uchováním poškozených předmětů nebo jejich součástí a průkaznou fotodokumentací.

Jestliže škoda z přepravy přesahuje 100 000 Kč, je nutná přítomnost havarijního komisaře. 

Pro dopravce, kteří uzavřeli pojištění v dopravě prostřednictvím společnosti EKONSERVIS - CZ  s.r.o. řada nepříjemných starostí s vyřizováním pojistné události odpadá. Výhodou je zejména to, že EKONSERVIS–CZ má oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události.

http://www.ekonservis.cz/osvedceni/

http://www.ekonservis.cz/clanky/

http://www.ekonservis.cz/clanky/jak-maji-dopravci-postupovat-pri-reseni-pojistne-udalosti/

Dopravci mohou ušetřit finanční prostředky

Podrobnosti

Dopravci a provozovatelé vozových parků mohou ušetřit nemalé finanční prostředky při nákupu komodit, výrobků a služeb, bez kterých nemůžou podnikat.

Neznamená to, že by dopravci měli nakupovat levnější zboží a služby nižší kvality. Jestliže dopravci a provozovatelé vozových parků nakupují prostřednictvím TruckAlliance, mohou ušetřit nemalé finanční prostředky za zboží a služby, které nakupují. Díky svým klientům má dnes TruckAlliance velice významnou nákupní a vyjednávací sílu na trhu.

TruckAlliance pomáhá snižovat náklady zejména při nákupu komodit (pohonné hmoty, elektřina, zemní plyn), nákupu služeb (pojištění, finanční služby, telekomunikace apod.) a nákupu vybraných výrobků (dopravní technika, pneumatiky, náhradní díly, provozní kapaliny apod.). Nákup je prováděn buďto individuálně pro jednotlivé firmy zvlášť, nebo formou aliančních (sdružených) nákupů současně pro více zákazníků TruckAlliance na základě jejich konkrétních poptávek. Při realizaci nákupů a vyjednávání s dodavateli využívá TruckAlliance vlastní softwarové řešení TruckTender pro elektronické nakupování a tendrování výhodnějších cen formou e-aukce.

Spoluprací s TruckAlliance se nikdo nezavazuje k povinnému nákupu. Všichni klienti TruckAlliance si zachovávají plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. TruckAlliance plní zejména roli vyjednávače, koordinátora a zprostředkovatele obchodu.

Dnes má TruckAlliance díky svým zákazníkům významnou nákupní sílu na trhu a je de facto jedinou skutečnou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.

http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce

 

Máte všichni správně sjednané pojištění nákladu?

Podrobnosti

Případů krádeží nákladu neustále přibývá. Asociace TAPA EMEA zaznamenala například jen za měsíc duben 139 případů krádeží nákladu s průměrnou škodou 170 835 Euro.

Logistika současnosti je složitým a velice komplexním souborem činností, které zajišťují přesun materiálu a zboží z výchozího místa až ke spotřebiteli maximálně bezpečně, s minimálními náklady a v požadovaném čase. Současná logistika se vyznačuje zvyšující se specializací poskytovatelů logistických služeb a využíváním moderních technologií pro přesun zboží i výměnu informací. Vše je s cílem dosáhnout maximální efektivity všech operací. Dalším trendem současnosti je využívání outsourcingu logistických služeb.   

Tyto moderní logistické trendy ovšem přináší ve větší míře chybovost a vyšší zranitelnost úmyslnou trestnou činností. Ještě v nedávné době – koncem 20 století, byly náklady na ztráty a poškození zboží a narušení dodávkových cyklů víceméně zanedbatelné.   

Současná ekonomická, demografická a sociální situace v Evropě přispívá ke zvyšování trestné činnosti a krádeži zboží při přepravě a skladování v rámci logistických řetězců. Znepokojující je zejména neustále se zvyšující úroveň, organizace a vybavení pachatelů trestné činnosti.

Přestože snahou většiny logistických a přepravních firem je minimalizace veškerých rizik, velice důležitým prvkem jejich podnikání je kvalitní pojištění.

O způsobu a rozsahu pojištění se určitě dopravcům vyplatí poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

 

Google upřednostňuje responzivní stránky

Podrobnosti

Zhruba před rokem vyšla zpráva, že Google začíná počítat v rámci SEO i s responzivitou webových stránek. Za správné zobrazování webových stránek v mobilních zařízeních nebo tabletech vám Google připíše pomyslných několik bodů, když vyhodnocuje, na kterých pozicích byste se měli ve vyhledávači zobrazovat.

Z logiky věci vyplývá, že Google chce ve svém vyhledávači co nejkvalitnější weby a ví, že by neměl podporovat stránky, které se v jiných zařízeních zobrazují špatně. Pokud uživatel vyhledává na Google, klikne na některý odkaz, který nefunguje nebo je web dokonce celý rozsypaný, působí to na uživatele špatně a příště může použít k vyhledávání jiný vyhledávač.

Jak zjistit, jestli je můj web responzivní?

Google zpřístupnil nástroj, díky kterému si můžete mobilní verzi snadno zkontrolovat. Dokonce vám i poradí, co opravit, aby bylo vše v pořádku.

Test použitelnosti v mobilech - https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/?hl=cs

Havarijní pojištění pro dopravce

Podrobnosti

Již pátým rokem úspěšně nabízí společnost EKONSERVIS na českém trhu dopravcům pojištění odpovědnosti v dopravě prostřednictvím německých pojišťoven.

Díky oprávnění k samostatné likvidaci škod EKONSERVIS zajišťuje přímou likvidaci škody bez nutnosti další komunikace s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. EKONSERVIS se kromě osobního přístupu může pyšnit tím, že rozsah pojištění nemá na lokálním trhu srovnání. Kromě oblíbené nulové spoluúčasti, finančních škod, pohřešování nákladu, inventurních rozdílů, pojišťuje i dnes tolik diskutovanou hrubou nedbalost a riziko fantomových dopravců. Díky kvalitě poskytovaných služeb a úspěšnosti na českém trhu EKONSERVIS získal oprávnění nabízet i havarijní pojištění.

Nabídka havarijního pojištění je koncipována jako pevné roční pojistné za tahač/nákladní auto a pevné roční pojistné za návěs/přívěs.

Číst dál: Havarijní pojištění pro dopravce

Odpovědnost za přepravované zboží.

Podrobnosti

Úmluva CMR, která reguluje vazby a odpovědnost za přepravované zboží mezi dopravci/zasilateli a příkazcem zboží, popisuje poměrně přesně situace, kdy za vzniklou škodu dopravce odpovídá a kdy nikoliv.

V článku 8. Povinnosti dopravce při převzetí zboží, je zcela jasně napsané, že odesílatel má být povinen zajistit přepravované zboží potřebným způsobem proti nebezpečím silniční dopravy, neboť jen on má k dispozici odborné znalosti, nikoliv dopravce. Odesílatel má proto odpovědnost i za bezpečné uložení, nahromadění a upevnění zboží proti otřesům a skluzům během jízdy, a to i za jízdy zvýšenou rychlostí. Odesílatel musí proto zboží naložit tak, aby bylo schopné dopravy.

Dokonce jsou známy soudní spory, kdy soud uznal, že dopravce nemůže zkontrolovat obal samotný.

V letošním roce jsme řešili několik škodných událostí, kdy zcela jasně škoda vznikla díky vadnému obalu.

Ani jedna z těchto škod není likvidní, protože vznik škody není zapříčiněn dopravcem, ale vadným, nebo nedostatečným obalem.

Společnost EKONSERVIS je schopna nabídnout pokrytí i takovýchto škod.

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

Zednické a obkladačské práce v Brně

Podrobnosti

Když se pouštíme do rekonstrukce, neobejdeme se bez zednických a obkladačských prací. Tato dvojice jde ruku v ruce s každou opravou v interiéru. Většinou, když chceme něco na našem bydlení změnit, zejména pokud se jedná například o koupelnu, potřebujeme většinou podezdít vanu, vybetonovat podlahy, udělat omítky a všechny tyto činnosti se řadí právě do zednických prací. Až jsou všechny tyto práce hotovy, potřebujeme také nové položit kachličky na podlahu a samozřejmě potřebujeme obložit také stěny a vyspárovat.

Netýká se to pouze koupelny, ale také ostatních místností v domě, které chcete zrekonstruovat. Ovšem je výhodnější sehnat člověka, který je odborníkem na oba druhy těchto prací, než si domluvit několik lidí, kteří se u Vás budou střídat, budou zmatení a většinou je pak výsledná práce úplně jiná, než jste požadovali. Navíc se jedná o precizní práce, které je potřeba provádět s naprostou jistotou a přesností a lidé se stále více bojí svěřovat tyto úkony někomu, komu nevěří a nevědí, zda je skutečně takový odborník, za kterého se považuje.

Stačí totiž pouze křivě položená dlažba a najednou je vzhled celé místnosti úplně zničen. Nevěřili byste totiž, jak jde taková maličkost vidět na první pohled, a jak to dokáže člověku zkazit veškerou radost z nové podlahy. Raději vždy spoléhejte na dobré reference od lidí, u kterých víte, že mají jen ty nejlepší zkušenosti. Můžete si na pomoc zavolat také firmu Jaroslava Tronečka, která se zabývá jak obkladačskými, tak i zednickými pracemi nejen v Brně, ale také jeho okolí.

Jaroslav Troneček

(+420) 776 397 679

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Sabinova 2

61600 BRNO - Žabovřesky

www.tronecek.cz

Půjčovna aut a dodávek v Brně

Podrobnosti

Auta jsou na jednu stranu naším velkým pomocníkem, ale na tu druhou stranu nás někdy mohou také velmi nečekaně zradit, většinou v situaci, kdy se bez něj nemůžeme obejít a potřebujeme se dostat na nějaké určité místo. V této situaci existuje několik řešení. Jednou z nich samozřejmě je zavolat nějakému kamarádovi nebo dobrému známému a poprosit jej o pomoc, ale ne vždy nám vyjdou vstříc, samozřejmě ne proto, že by nechtěli, ale také zrovna nejsou doma a potřebují auto pro své vlastní účely.

Co ale nezklame nikdy, je prostě zavolat do půjčovny aut a nějaké si na nezbytný čas vypůjčit. Dokonce dnešní autopůjčovny mají takový servis, že Vám auto dovezou až přímo na místo, které jim určíte. Navíc se nemusíte bát, že by Vás půjčené auto vyšlo na moc velké peníze, protože půjčovny mají k dispozici mnoho aut a pokud Vám nezáleží na tom, v jakém se povezete, můžete zvolit tu nejlevnější alternativu, která bude dostupná. Dokonce v situacích, kdy je potřeba auta opravdu urgentní, Vám mnoho půjčoven dokáže garantovat jeho přistavení do určitého počtu minut. Většinou to bývá tak to jedné hodiny, ale přiznejme si, že to je vskutku skvělý servis, pokud se opravdu ocitneme ve stavu nouze.

Co je ale další výhodou půjčoven je to, že si můžete půjčit například i dodávku. Zejména pokud budete potřebovat něco převézt, například přestěhovat, může Vám tato služba přijít velmi vhod. Nebudete muset vymýšlet složitosti s převezením věci, ale jednoduše zavoláte do autopůjčovny, kterých je například v Brně velké množství. Jednou z nich je například naše autopůjčovna

Smišovský s.r.o.
Autodoprava Smíšovský s.r.o.
Brněnská 988 Modřice
www.smisak.cz

S kvalitním pojištěním mohou autodopravci klidněji spát

Podrobnosti

Specifická rizika, která přináší podnikání v autodopravě, vyžadují speciální pojištění, které zahrnuje krytí veškerých škod způsobených při dopravě.

Každý dopravce přejímá odpovědnost za svěřený náklad. Dopravcům se určitě vyplatí rozšířit své základní pojištění převzatých věcí za účelem přepravy o pojištění při pohřešování zásilky, krytí odpovědnosti za škody během skladování, nakládky a vykládky zboží. V současnosti lze připojistit kabotáž, manipulaci se zbožím, celní služby, inventurní rozdíly i pojištění odpovědnosti dopravce za škodu z překročení dodací lhůty při mezinárodní přepravě či škody způsobené hrubou nedbalostí.

Specifická rizika přináší přeprava zboží speciálními vozidly (cisternové a chladírenské vozy, vozy na stěhování nábytku či přepravu vozidel apod.). Dopravci využívající k zajištění přepravy zboží speciální vozy by měli své pojištění rozšířit i o krytí rizik spojených s těmito speciálními vozy.

Pokud se vrátíme k pojištění rizika při pohřešování zásilky, mělo by zahrnovat krádež vloupáním, loupežné přepadení i zpronevěru nákladu. Vzhledem k narůstajícím případům zpronevěry zásilek falešnými dopravci (často nazývanými fantomoví dopravci) by mělo pojištění zpronevěry nákladu zahrnovat i tato rizika.

Pojištění odpovědnosti zasilatele a dopravce zajišťujícího vnitrostátní přepravu řeší pojistné smlouvy uzavřené v souladu s Obchodním zákoníkem. Pojistné smlouvy o mezinárodní přepravě jsou uzavírány v souladu s Úmluvou o přepravní smlouvě v mezinárodní silniční nákladní dopravě CMR.

Pro každého pojištěného dopravce a zasilatele, který řeší pojistnou událost, je důležitá rychlost a nenáročnost likvidace škodných událostí.

Pro dopravce mající uzavřené pojištění prostřednictvím společnosti EKONSERVIS - CZ  s.r.o. řada nepříjemných starostí při řešení škodných událostí odpadá. Již při uzavírání pojistky odborně proškolení pracovníci poradí, jaký rozsah je pro konkrétní přepravní společnost nejvhodnější a nejekonomičtější. Při samotné likvidaci škodné události pracovníci společnosti EKONSERVIS–CZ zajistí za pojištěného prohlídku likvidátorem pojišťovny, nahlásí pojistnou událost na pojišťovně a v pravidelných cyklech kontrolují postup likvidace až po výplatu odškodnění. Při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení. 

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

 

 

Kolo jako životní styl tak PROČ ELEKTROKOLO????

Podrobnosti

Kolo jako životní styl tak PROČ  ELEKTROKOLO????

Vždy jste jezdily rádi na kole? Vydávali se se svými kamarády, přáteli a rodinou na výlety? Dnes ale bohužel máte zdravotní problémy stejně jako moje přítelkyně? Její zdravotní omezení (zadýchává se) nám v mnohém změnil život. Vždy jsme žili opravdu aktivně a cyklistika byl náš společný koníček  číslo 1. Abychom nemuseli měnit náš životní styl, začaly jsme vážně uvažovat o koupi Elektrokola. Dnešní nabídka je opravdu pestrá, a vybrat si to správné chce trpělivost a určitý čas aby se v tom člověk dokázal orientovat. Začali jsme brouzdat po internetu, a porovnávat dojezdy, baterie, osazení a různé parametri. Přeci jenom je to investice za desítky tisíc korun a proto je záhodno nakupovat s rozvahou.

Co jsme nakonec vybraly?

Chtěli jsme elektrokolo  s dojezdem csa. 100 km. Chtěly jsme aby kolo vypadalo co nejvíce jako běžné kolo, a hlavně aby taky k něčemu vypadalo (muselo se líbit přítekyni). Po dlouhém a pořádném přebírání jsem koupili kolo od značky EcoBike model CROSS-L a upřímně mohu říci  že opravdu spokojenost. Konečně se list otočil a já jsem z nás dvou ten pomalejší. J

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.