Nezapomínejte na stávající klienty

Podrobnosti

Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby za odpovídající ceny.

Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty koupí a přinesou tak peníze na chod a další rozvoj firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.

Je důležité si uvědomit, že finančně náročnější a mnohem pracnější je získání nového zákazníka než opakování zakázek pro stávající klienty. Abychom si zákazníky udrželi, je nutné s nimi neustále pracovat a budovat užší vztah. To neznamená, že takovému zákazníkovi stačí poslat dárek k vánocům a jednou ročně zavolat, zda od nás něco nepotřebuje.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.    

Marketing je neustále se rozvíjející proces. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/marketingove-poradenstvi/

http://aneri.cz/cs/aktualne/

http://aneri.cz/cs/aktualne/nezapominejte-na-stavajici-klienty/

 

Návštěva v prodejně korálků

Podrobnosti

Při první návštěvě v prodejně korálků každý bývá překvapen, jak široký sortiment produktů pod pojmem korálky je zahrnut.

Korálky mohou být vyrobeny z různých materiálů a jejich historie sahá až do počátků lidstva. Již v době prehistorické se lidé zdobili drobnými dekorativními prvky s dírkou nevlečenými na nějaké vlákno. V současnosti se korálky vyrábí z různých materiálů. Mezi nejběžnější patří korálky skleněné, dřevěné, plastové, z přírodních i syntetických kamenů a řady dalších materiálů jako jsou mušle, kosti, kov apod.

Nejběžnější jsou korálky vyráběné ze skla. Skleněné korálky jsou nabízeny v neskutečně široké škále typů, tvarů, velikostí, barev a povrchových úprav. Málokdo si uvědomuje, že cena skleněných korálků není závislá pouze na tvaru, velikosti a způsobu výroby, ale i na barevnosti skla a povrchové úpravě. Nejlevnější sklo je čiré a černé. Levnější jsou skla transparentní než skla opálová (mléčná) nebo skla sytých barev. Další výraznou položkou při tvorbě cen skleněných korálků je jejich povrchová úprava. Některé povrchové úpravy jsou dražší než samotná výroba korálku před úpravou.

Korálky na vlastní výrobu bižuterie si tak můžete nakoupit levné nebo i drahé luxusní.

Široký sortiment korálků nabízí společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou prostřednictvím svého e-shopu nebo prostřednictvím specializovaných prodejen korálků a výtvarných potřeb po cele republice.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/koralky/?kategorieId=28  

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/navsteva-v-prodejne-koralku/

Proč je důležitá firemní identita?

Podrobnosti

Firemní identita je souborem pravidel, která určují vnější vystupování firmy k zákazníkům i vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci.

Firemní identita je důležitým nástrojem při budování silné a známé značky. Firemní identita představuje styl, kulturu, principy a tradice, kterými se firma prezentuje vůči svému okolí a vůči zákazníkům.

Základními prvky firemní identity je firemní design, komunikace, kultura a firemní image.

Díky jednotnému vizuálnímu stylu je firma lehce identifikována a odlišuje se od ostatních firem. Graficky zpracovaná vizuální tvář firmy je definována grafickým manuálem, který přesně určuje podobu a užití firemního loga, užívání firemních barev a podobu veškerých vizuálních prezentací firmy.

Firemní komunikace zahrnuje veškeré komunikační prostředky s vnějším prostředím i uvnitř firmy. Cílem firemní komunikace je adekvátní oslovení jednotlivých cílových skupin takovým způsobem, aby byly budovány pozitivní postoje okolí i zaměstnanců k firmě.

Celkový charakter firmy a vystupování jejich pracovníků vůči okolí určuje firemní kultura.

Dodržování kvalitních pravidel firemní identity je základem budování pozitivního image firmy.

Při vytváření firemní identity je velice důležité mít dobře připravenou koncepci. Tato koncepce musí vycházet ze skutečných potřeb firmy a její filozofie. Nesmí se stát, že z pohledu veřejnosti není v souladu to, jak firma vypadá a co o sobě říká.

Vytvořit firemní identitu, která přesně vystihuje podstatu firmy, a stanovit jasná pravidla je složitý proces. Určitě se vyplatí využít služeb profesionálů. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a tvorby firemní identity patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/firemni-identita/

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/proc-je-dulezita-firemni-identita?/

 

Rychlá cesta ke správnému výběru ochranných rukavic

Podrobnosti

Při výběru vhodných ochranných pracovních rukavic je nutno zohlednit celou řadu faktorů. uvex nabízí přehledný návod, který pomocí řady symbolů umožňuje správné a snadné přiřazení ochranných rukavic k cílovým činnostem.

V první řadě se posuzuje možné nebezpečí – v čem spočívá hlavní riziko na daném pracovišti. Základními kritérii jsou mechanická ochrana, práce s chemikáliemi, ochrana proti proříznutí, případně jiné riziko (např. vysoká teplota).

Dalším krokem při výběru je stanovení individuálních požadavků na ochranné rukavice. Zda je kladen důraz na přesnost při práci nebo zda jsou požadovány rukavice na všestrannou práci či na práci do těžkých provozů.

Třetím kritériem při výběru pracovních rukavic je definování okolního prostředí. Zda budou rukavice používány v mokrém nebo zaolejovaném prostředí případně ve více vlhkém nebo dokonce suchém prostředí.

Pouze správně vybrané ochranné rukavice umožní pracovníkovi řádně vykonávat zadanou práci a zajistí mu maximální možnou ochranu před poškozením zdraví a minimalizují nebezpečí úrazu.

Pokud si někdo není jistý, že vybírá pro danou práci nejvhodnější rukavice, může se obrátit s žádostí o radu na proškolené pracovníky společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Společnost UVEX Safety CZ, k.s. dodává na český trh nejen kompletní sortiment ochranných pracovních rukavic, ale i celý sortiment osobních ochranných pracovních pomůcek značky uvex.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/vyhody-produktu/

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/odborne-vyrobni-znalosti/

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/technologie/

 

Polakování zorníků ochranných brýlí zvyšuje ochranu zraku a komfort užití

Podrobnosti

Mezi základní požadavky na ochranné pracovní brýle patří nejen maximální ochrana očí a zraku, ale i potřeba snížení nebezpečí poškrábání zorníků a odolnost před jejich zamlžením.

Ochranné pracovní brýle značky uvex díky různým druhům polakování zvyšují komfort užití i v náročném prostředí. Základními druhy polakování zorníků jsou: uvex supravision sapphire, uvex supravision sapphire, uvex supravision plus.

Zorníky polakované technologií uvex supravision sapphire jsou oboustranně extrémně odolné proti poškrábání a nabízejí výbornou odolnost proti chemikáliím. Systém polakování, který byl vylepšen pomocí nanotechnologie, nabízí zvýšené nepřilnavé vlastnosti a zorníky jdou tudíž lépe čistit. Tekutiny a mastné nečistoty jdou lehce odstranit.

Zorníky polakované technologií uvex supravision excellence jsou odolné proti zamlžování na vnitřní straně, zatím co vnější je chráněna proti poškrábání a odolná proti chemikáliím. Vlastnosti proti zamlžování jsou trvalé i přes opakované čistění. Díky použité nanotechnologii lze zorníky lehce čistit a jsou méně náchylné ke znečištění.

Zorníky polakované technologií uvex supravision plus mají pokročilou oboustrannou ochranu proti zamlžování a jsou odolné proti poškrábání a navíc jsou antistatické. Vlastnosti proti zamlžování jsou trvalé i přes opakované čistění. Toto polakování zorníků je vhodné do oblastí s vysokou vlhkostí.

Mimo základního polakování zorníků uvex nabízí i speciální druhy polakování, která jsou vhodná i do extrémních prostředí.

Nejen veškeré druhy ochranných pracovních brýlí uvex včetně polakování, ale i všechny druhy OOPP značky uvex na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-zraku/technologie-polakovani/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/polakovani-zorniku-ochrannych-bryli-zvysuje-ochranu-zraku-a-komfort-uziti

 

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.