Teambuilding upevní pracovní tým

Podrobnosti

Tembuilding – programy týmové spolupráce jsou spolehlivým nástrojem pro zlepšení komunikace a týmové spolupráce, pročištění atmosféry a rozhýbání zaměstnanců k vyšší produktivitě.

Tembuilding je obecný výraz pro různé aktivity, které slouží ke zlepšení vztahů v týmu. Jedná se o jeden ze základů rozvoje organizace. Cílem teambuildingu nejčastěji bývá: stmelení kolektivu a budování týmu, zvýšení motivace, osvěžení atmosféry na pracovišti, posílení vzájemné důvěry, prohloubení vztahů, zdůraznění firemních hodnot a posílení loajality. Správný teambuilding by měl být pro zaměstnance zábavou, oslavou společných zážitků i odměnou.

Studenti jsou ve většině vzdělávacích institucí vedeni k samostatnosti a k tomu, aby individuálně dosáhli úspěchu. Cílem většiny firem je vybudovat tým pracovníků, který díky individuálním schopnostem jednotlivců a dokonalé týmové spolupráci rychleji dosáhne vytyčených cílů. 

Důležitou součástí teambuildingu je zábava a uvolněná atmosféra. Tembuilding by měl být pro zaměstnance odměnou, ze které si odnesou spoustu příjemných zážitků a ne nutnou povinností, kterou musí projít na příkaz vedení firmy.

Aby teambuilding splnil očekávání, měl by být realizován zkušenou agenturou. Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních a teambuildingových akcí patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Pracovníci agentury ANERI navrhují a připravují teambuilding individuálně podle specifického zadání a potřeb klientů.

https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/2022/03/21/teambuilding-upevni-pracovni-tym/

Reklamní text musí zaujmout

Podrobnosti

Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol.

Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí zaujmout jejich pozornost. Základem je sdělovat informace, které jsou pro čtenáře důležité a tyto informace podávat jazykem, který je pro cílovou skupinu čtenářů srozumitelný.

V dnešní uspěchané době lidé nemají chuť ani čas číst dlouhé texty. Krátké reklamní texty jsou proto mnohem údernější a účinnější. Důležité je dávat si pozor na pravopis. Gramatické chyby a hrubky v textu na důvěryhodnosti sdělení nepřidají.

Řada lidí mívá období, kdy jim jde psaní textů krásně od ruky a některé dny ze sebe nedokáží dostat ani řádek. Reklamní texty je proto dobré psát, když se práce daří. Určitě se vyplatí si všechny nápady a slovní obraty zapisovat a mít možnost se k určitým myšlenkám vrátit.

Než je reklamní text vypuštěn do éteru, je dobré si jej vytisknout na papír a takto z listu si jej přečíst s odstupem alespoň jednoho dne. Člověk má tendenci přehlížet vlastní chyby. Je proto na místě konečný text dát přečíst další osobě. Ideální je pokud se jedná o člověka, který spadá do cílové skupiny, pro kterou je reklamní text určen.

Každý člověk není schopen sestavit a napsat kvalitní reklamní text. V takovém případě se určitě vyplatí obrátit na odborné pracovníky profesionální marketingové agentury Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/webove-stranky-e-shopy/

https://www.aneri.cz/2022/02/21/reklamni-text-musi-zaujmout/

Jemné rukavice s ochranou proti proříznutí

Podrobnosti

Pracovní rukavice chránící proti pořezání úrovně D, které umožňují maximální citlivost a zajišťují pohodlí pracovníků, jsou rukavice uvex Bamboo TwinFlex® D xg.

Patentovaná technologie Bamboo TwinFlex® kombinuje to nejlepší z obou světů v jemných rukavicích s ochranou proti proříznutí. Vysoký komfort nošení je zajištěn bambusovými vlákny. Díky dobré přiléhavosti se rukavice během pár minut nošení přesně přizpůsobí každému tvaru ruky.

Dodatečně aplikovaná zóna uvex protexxion v oblasti mezi palcem a ukazováčkem nabízí ve srovnání s dlaní rukavice dvojnásobnou odolnost proti oděru a zvyšuje tak odolnost rukavic. Pracovníci používající při své práci dotykové obrazovky nemusí tyto rukavice při práci na obrazovce sundávat. Tím se zvyšuje jejich bezpečnost a zkracuje jejich pracovní čas.

Díky pěnovému povrstvení Xtra-Grip z aqua-polymeru mají rukavice Bamboo TwinFlex® D xg velmi dobrou přilnavost v suchých a mírně vlhkých / olejnatých oblastech využití. Rukavice jsou vyráběny bez akcelerátorů alergií a jsou dermatologicky testovány.

Rukavice Bamboo TwinFlex® D xg jsou špičkovým výrobkem, který určitě najde své využití při montáži jemných dílů i s ostrými hranami, ve sklářském, průmyslu, v kovodělném a automobilovém průmyslu a všude tam, kde je kladem důraz na přesnou práci.

Tyto rukavice a celý široký sortiment špičkových ochranných pracovních pomůcek značky uvex dodává na český trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/?f=3060

Udržujte si spokojeného zákazníka

Podrobnosti

Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout.

Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty trošku zanedbává. Každý by si měl spočítat, jaké finanční prostředky vynaložil na jednoho nového zákazníka a jakou částku uvolnil na udržení stávajícího zákazníka.

Mezi první signály, které napovídají, že dlouholetý zákazník uvažuje o odchodu ke konkurenci, patří drobné reklamace a připomínky, které projevuje a které by v minulosti přecházel mlčky. Dává tak najevo, že by chtěl více pozornosti. Zde je možné ještě něco dělat a zákazníka si udržet. Větší problém je, pokud zákazník přestane úplně komunikovat a o nic se nezajímá. Většinou se tak stává, pokud již zákazník přechází ke konkurenci. Zde je potřeba zvážit, zda se ještě vyplatí investovat finance a čas do udržení takového zákazníka.

Z těchto poznatků jasně vyplývá, že zákazníkovi je potřeba se věnovat a připomínat. Důležitá je každá pozornost, ať už se jedná o drobné dárky, schopnost poradit, informace o novinkách, výhody pro stálého klienta apod.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.    

Aby byla práce se zákazníky účinná a efektivní, je dobré se poradit s odborníky. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/2021/12/08/udrzujte-si-spokojeneho-zakaznika/

Marketingový plán má smysl

Podrobnosti

Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance.

Při tvorbě marketingového plánu vycházíme ze současného stavu – čím se firma zbývá, jaké je její poslání a jaké má vize. Důležité je také znát aktuální stav firmy a její postavení na trhu. Neméně důležitá je nutnost znát konkurenci a potřeby potenciálních zákazníků. Odpovědi na tyto a řadu dalších otázek nám přináší SWOT analýza.

Když známe současný stav, vytyčíme si cíl, kterého bychom chtěli dosáhnout. Cíl určujeme tak, abychom mohli po stanovené době jasně vyhodnotit, zda jsme požadovaného cíle dosáhli či ne. Cíl musí být jasně měřitelný.

Abychom vytčeného cíle dosáhli, určíme si marketingovou strategii a rozpracujeme ji do tzv. marketingovém mixu. Navrhneme konkrétní marketingové úkony v časovém harmonogramu. Vyhodnocovat by se měly veškeré měřitelné aktivity v průběhu realizace celého marketingového plánu. Vzhledem k tomu, že některé marketingové aktivity nejsou měřitelné, je vhodné provádět vyhodnocení plnění marketingového plánu po předem určených časových obdobích – např. kvartálně.

Cena a rozpočet za tvorbu a realizaci marketingového plánu by měla vycházet z finančního rozpočtu firmy určené na marketing a z cílů, kterých chce firma dosáhnout. V rozpočtu marketingového plánu nesmíme zapomenout na žádné marketingové aktivity – včetně marketingových výzkumů, analýz a vyhodnocování.

Jedna z nejdůležitějších otázek závěrem: Myslíte si, že sestavení, realizace i vyhodnocení marketingového plánu je pro běžnou výrobní či obchodní firmu výhodnější provádět svépomocí, i když s marketingem firma nemáte velké zkušenosti, nebo je pro takovouto firmu efektivnější využít služeb zkušené profesionální marketingové agentury?  

Podrobnější informace o problematice sestavení a realizaci marketingového plánu se dozvíte u naší marketingové společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. První konzultace je zdarma.

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/2021/11/19/marketingovy-plan-ma-smysl/

Jak přimět zaměstnance k používání OOPP?

Podrobnosti

Pro zaměstnavatele leckdy bývá těžké přimět zaměstnance, aby důsledně používali přidělené ochranné pracovní pomůcky. Nejčastěji se pracovníci vymlouvají, že přidělené OOPP jsou nepohodlné a omezují je v práci.

Legislativní nařízení ukládají každému zaměstnavateli povinnost poskytnout svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky. V zájmu každého zaměstnavatele by měla být maximální ochrana zdraví svých zaměstnanců a snaha předcházet veškerým možným úrazům a poškození zdraví. Zaměstnanec je podle zákoníku práce povinen dbát o svou bezpečnost a také o bezpečnost a zdraví ostatních osob. Z toho plyne, že je povinen dodržovat předpisy k zajištění BOZP a používat ochranné pomůcky.

Zaměstnavatel může přimět zaměstnance k používání OOPP třeba prostřednictvím restrikcí. Vhodnější ale je, poskytnout mu takové ochranné pracovní pomůcky, které pro něj budou pohodlné a nebudou jej omezovat v práci. Řešením tak jsou ochranné pomůcky značky uvex, které zajišťují potřebnou ochranu při maximálním pohodlí. Dosažená ocenění jsou důkazem toho, že kvalitní a maximálně funkční produkty mohou i dobře vypadat.

Vysoce funkční osobní ochranné pracovní pomůcky značky uvex využívající nejmodernější patentové technologie v České republice na trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/cs/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/individualni-oop/

https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/jak-primet-zamestnance-k-pouzivani-oopp/

Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu

Podrobnosti

Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkávání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.

Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

U firem s větším množstvím zaměstnanců a firem s více pobočkami je firemní setkání jedinečnou příležitostí, kde se mohou všichni zaměstnanci setkat a seznámit.

Pokud je firemní akce obohacena o skupinové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.

Firemní setkání je jedním z důležitých způsobů komunikace mezi vedením firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí marketingových aktivit firmy. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.

Každá marketingová aktivita by měla mít co největší efekt a přínos pro firmu. Proto je vhodné na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. 

Uvědomte si, že příjemný a nezapomenutelný zážitek a odreagování od každodenního stereotypu a stresu je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.

Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/

https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/

https://www.aneri.cz/2021/10/19/firemni-vecirek-pro-zamestnance-posiluje-loajalitu/

Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj

Podrobnosti

Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Kvalitní reklamní a dárkové předměty stále patří mezi nejvhodnější marketingové nástroje.

Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, posilují důvěru, ve svém důsledku vedou k vyšší ochotě nakupovat a pomáhají prominout občasné obchodní chyby a nedostatky, ke kterým může dojít.

Pokud se rozhodneme dárkové předměty zahrnout do našeho balíčku marketingových a reklamních nástrojů, nastává leckdy nejtěžší problém – jaké dárkové předměty vybrat. Reklamním dárkem může být v podstatě cokoliv, co má nějakou užitnou hodnotu a na co lze umístit firemní logo. Originalita a zajímavost je při současné široké nabídce předmětů jistou nutností. Ze zkušeností lze říci, že současným trendem v této oblasti je vyšší kvalita provedení a originální design. Dárek s nižší kvalitou, který nelze použít či který nevydrží použití, ke kterému je určen, může mít opačný efekt.

Primárně by měl reklamní předmět korespondovat s cílovou skupinou, pro kterou je určen. Zlaté pravidlo při výběru reklamních předmětů – zapomenout na cetky, řídit se použitelností.

Dárkové a reklamní předměty rozdělujeme na takzvané rozdávací a luxusnější. Rozdávací dárky jsou vhodné pro obchodní návštěvy či schůzky, prezentace na veletrzích, oslavy firemních výročí a jako vánoční dárky pro zaměstnance, kolegy a zákazníky. Luxusní dárky jsou určeny pro významné obchodní partnery a významné návštěvy.

Při rozhodování, zda součástí našeho marketingu budou firemní dárky, si musíme uvědomit, že užívaný předmět společně s brandingem je jedinečným způsobem podpory prodeje.

Určitě se vyplatí poradit se při výběru vhodných dárků s odborníky. Jaké dárky zvolit a jak řešit jejich potisk či označení logem určitě poradí odborní pracovníci společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.  

https://www.aneri.cz/sluzby/reklamni-plochy-reklamni-predmety/

https://www.aneri.cz/2021/04/21/marketing-nemusite-resit-svepomoci/

https://www.aneri.cz/2021/09/21/reklamni-a-darkove-predmety-jako-ucinny-marketingovy-nastroj/

Na ochranu sluchu si může zvyknout každý

Podrobnosti

Každodenní namáhání našeho sluchu může vést až k nedoslýchavosti způsobené hlukem. Hluk navíc představuje stres pro celý lidský organismus. Základní ochranou sluchu jsou ušní zátky.

Lidé mají různý zvukovod, je to téměř stejné jako u otisku prstů. Proto je velice důležité při výběru ušních zátek zvolit správnou velikost a správný tvar. Výběr nevhodné velikosti může vést k enormní ztrátě hodnoty útlumu a nepříjemnému pocitu při nošení. Příliš velké zátkové chrániče nemusí sedět dostatečně hluboko ve zvukovodu a tím nelze docílit požadovaného výkonu tlumení. Navíc to vede k nepříjemnému pocitu při nošení. Příliš malé zátkové chrániče sice mohu být pociťovány příjemně, ale může docházet k netěsným místům a tudíž opět není dosaženo maximálního výkonu tlumení. Ideálně vyzkoušejte vždy dvě velikosti. Díky ušním zátkám uvex com4-fit a uvex x-fit je pokryta většina různých zvukovodů. Při správnému tlumení je izolován škodlivý hluk, ale důležité výstražné signály jsou přesto slyšitelné a vnímání řeči zůstává zachováno.

Pod značkou uvex nejdete širokou nabídku zátkových chráničů sluchu a mušlových chráničů sluchu pro použití v různě hlučném prostředí.

Se správným výběrem chráničů sluchu pro konkrétní pracoviště pomůžou zkušení pracovníci společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

Společnost UVEX Safety CZ, k.s. je dodavatelem veškerých ochranných pracovních pomůcek značky uvex špičkové kvality na český trh.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochrana-sluchu/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochrana-sluchu/4883/jednorazove-usni-zatky-uvex-x-fit/

https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/na-ochranu-sluchu-si-muze-zvyknout-kazdy/

Mystery shopping odhaluje realitu

Podrobnosti

Mystery shopping (neboli fiktivní nákup) je metoda průzkumu trhu, jenž umožňuje odhalit realitu zákaznického servisu zejména v maloobchodě.

Mystery shopping je možné provádět jak u vlastní prodejny, tak i u prodejen konkurenčních firem za účelem zjištění kvality služeb a přístupu a schopnostech prodávajících. Formu tohoto průzkumu provádí mystery shopper – fiktivní nakupující. 

Pokud mystery shopper provádí průzkum osobní návštěvou formou běžného nákupu, požaduje i atypické úkony, tak aby co nejpodrobněji otestoval znalosti a dovednosti prodávajících a jejich přístup k zákazníkovi.

Základními body výzkumu při mystery shoppingu bývá profesionalita personálu, první dojem, jak se zákazník cítí, poskytované služby a způsob řešení nestandardních situací. Základní prvky, na které se fiktivní nakupující zaměřuje, je: jak dlouho trvá, než si zákazníka někdo všimne, způsob pozdravu, otázky prodavače, aby mohl doporučit vhodný produkt, prodejní argumenty, odborné znalosti, způsob předvedení zboží, doporučení dalších produktů. Hodnocen je také vzhled, čistota a uspořádání prodejny, firemní oblečení prodávajících a jejich označení jmenovkou. Při svém průzkumu mystery shopper ověřuje i profesionalitu prodávajících při vyřizování reklamace, možnost doručení zboží, termín dodání apod.

Profesionálně provedený mystery shopping odhalí reálné informace, které je nemožné získat jinými metodami. Osobní jednání může být doplněno dalšími způsoby komunikace – např. telefonickým kontaktem (mystery calling) nebo e-mailovým kontaktem (mystery mailing).

Pokud máte zájem ověřit schopnosti svých zaměstnanců – prodávajících, odhalit jejich případné chyby v komunikaci a v poskytování informací a služeb zákazníkům, využijte služeb profesionální firmy zajišťující mystery shopping – společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.

Firma ANERI pro vás zajistí kompletní průzkum a zpracuje závěrečnou analýzu. Samotnou analýzou práce však nemusí končit. Společnost ANERI je připravena poskytnout lektory a kouče, kteří pomohou prodávajícím zefektivnit práci a zlepšit prodejní výsledky.

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/

https://www.aneri.cz/2021/09/01/mystery-shopping-odhaluje-realitu/

Rukavice chránící před mechanickými riziky

Podrobnosti

Značka uvex nabízí širokou škálu rukavic, které uživatele maximálně chrání před mechanickými riziky i před dalšími riziky.

Efektivní ochrana rukou znamená perfektní vyváženost mezi spolehlivou ochranou a příjemným pocitem při nošení – neboť ochranné rukavice mohou plnit svou funkci jen tehdy, pokud budou nošeny. uvex nepřetržitě vyvíjí inovativní technologie vláken a povrstvení.

Při každodenním používání má zásadní význam vztah mezi odolností proti proříznutí a roztržení. Pokud je požadované úrovně ochrany proti proříznutí dosaženo díky vysoké koncentraci skleněných vláken, může to nepříznivě ovlivnit odolnost proti roztržení. Techniky používané ke kombinování materiálů, jako jsou skleněná a ocelová vlákna, jsou určující pro pohodlí a přijatelnost pro uživatele. Pokožka smí přijít do styku pouze s vlákny, která jsou nedráždivá, přičemž vlastnosti jako cit při úchopu či usazení se znovu mění po aplikaci povrstvení. Povrstvení také musí být vysoce odolné, aby byla zajištěna nákladová efektivita.

Správný výběr rukavic pro dané pracoviště zaručí maximální ochranu pracovníka a díky pohodlí není snížen jeho pracovní výkon. S výběrem vhodných rukavic pro konkrétní použití pomohou proškolení pracovníci společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Právě společnost UVEX Safety CZ, k. s. je dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex na český trh.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/?f=984

https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/rukavice-chranici-pred-mechanickymi-riziky/

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.