Jaké změny přinese GDPR?

Podrobnosti

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním a shromažďováním osobních údajů neboli GDPR přináší řadu změn.

Celou řadou nových pravidel se v rámci GDPR bude muset řídit každý správce a zpracovatel osobních údajů. Nejedná se o jednorázové opatření, ale o trvalý proces.

Mezi základní změny oproti dosavadním zákonům bude určitě patřit:

Rovnocenná vymahatelnost práva po celé EU a stejné sankce (až 20 mil. euro).

Rozšíření práv subjektů údajů a větší důraz na jejich dodržování.

Navýšení finanční a administrativní zátěže pro všechny správce a zpracovatele osobních údajů.

Zaručení přístupu subjektu údajů k poskytnutým údajům a jeho právo na výmaz, pokud pominou právní důvody pro jejich další zpracovávání.

Rozšíření definice osobních údajů např. o technické parametry jako je e-mail, IP adresa apod.

Povinnost každého správce hlásit únik či ohrožení zabezpečení osobních dat Úřadu pro ochranu osobních údajů nejdéle do 72 hod. od chvíle, kdy se o incidentu dozvěděl.

Problematika GDPR je velmi obsáhlá a implementace všech nových nařízení do firemních pravidel bude pro většinu firem složitý proces. Mnohým firmám se určitě vyplatí, využít zkušeností odborných poradenských a konzultačních firem. Mezi zkušené firmy nabízející pomoc se zavedením GDPR ve firmách patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/gdpr-a-osobni-udaje/

http://aneri.cz/cs/aktualne/jake-zmeny-prinese-gdpr?/

 

Hledáte reklamní předměty? Volte Propaq.cz

Podrobnosti

V dnešní době platí, že kdo nedělá kvalitní marketing, ten jako kdyby neexistoval. Zákazníci jsou stále náročnější a poskytovat výborné produkty či služby už jednoduše nestačí. Klienti chtějí špičkovou zákaznickou péči a propracovaný systém benefitů, který je bude motivovat k dalším nákupům.

Skvělou možností pro propagaci jsou reklamní předměty s logem společnosti. Může jít o klasické propisky, které zná asi každý z nás, nicméně moderní technologie umožňují mnohem více. Hitem jsou reklamní předměty vyrobené přímo na míru pomocí 3D tisku. Mohou mít tvar loga společnosti, produktu či jakýkoli jiný dle přání. Výsledný předmět může sloužit jako klíčenka, hračka, těžítko nebo třeba flash disk. Náklady na výrobu již klesly tak nízko, že si obdobné předměty může dovolit téměř každý.

Pro příznivce klasických variant jsou k dispozici desetitisíce produktů, které lze přizpůsobit na míru. Můžete zvolit velikost i barvu, logo lze nanést pomocí některé z atraktivních metod potisku. Výsledný předmět pak může sloužit nejenom klientům či zákazníkům společnosti, ale také jejím zaměstnancům například ve formě vánočního dárku.

Neochvějnou klasikou mezi propagačními předměty je reklamní textil. Trika, košile, svetry, mikiny či bundy mohou plnit propagační, ale zároveň i ochrannou funkci. Zaměstnavatel je v některých případech povinen zajistit zaměstnancům ochranné pomůcky. V takovém případě je přímo ideálním řešením oblečení v jednotné firemní barvě společně s logem, které u zaměstnanců pomůže lépe vnímat firemní kulturu. Reklamní textil ale může plnit i reprezentativní funkci. Například reklamní kravaty s logem jsou ideálním dárkem pro zvláštní příležitosti.

Ať již hledáte reklamní předměty pro jakoukoli příležitost, atraktivní nabídku společně s výhodnými cenami vám poskytne reklamní agentura Propaq. Specialisté společnosti vám rádi pomohou nalézt řešení na míru.

http://www.propaq.cz/

GDPR se týká všech firem a institucí

Podrobnosti

GDPR je nařízení Evropského parlamentu a Rady EU o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů. V platnost vstoupí od 25. 5. 2018.

GDPR se týká všech firem a institucí, které nakládají s osobními údaji osob. Může se jednat o vlastní zaměstnance i obchodní partnery. Z toho vyplývá, že se toto nařízení o ochraně osobních údajů týká takřka všech firem.

Vzhledem k tomu, že každá firma je specifická, musí mít každá firma a instituce vlastní řešení GDPR uzpůsobené na míru své činnosti a podnikání. GDPR zavádí spoustu nových pravidel a nařízení a stanovuje i vysoké sankce za jejich porušení. Jestliže se firmy a instituce chtějí vyhnout vysokým finančním postihům, nemohou GDPR neřešit.

Každá firma by si měla být vědoma práce s osobními údaji, mít je dostatečně zabezpečené, monitorovat nakládání s nimi, automaticky hlásit a řešit jejich případné zneužití a na případnou žádost být schopna všechny údaje o dané osobě smazat.

Je pochopitelné, že pro každou firmu je zavedení GDPR nemalou zátěží administrativní, časovou i finanční. Žádné organizaci nic nebrání v tom, využít služeb externích konzultantů pro úkoly související s ochranou osobních údajů. Mezi firmy nabízející pomoc, poradenství a konzultace při zavádění GDPR ve firmách patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Odborně proškolení a certifikovaní pracovníci společnosti ANERI pomohou se zavedením potřebných opatření a zajistí průběžnou kontrolu plnění nařízení GDPR.

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/

http://aneri.cz/cs/aktualne/gdpr-se-tyka-vsech-firem-a-instituci/

http://www.aneri.cz/

Originální bižuterie z USA pro české zákazníky

Podrobnosti

Současná moderní a kvalitní bižuterie si leckdy nezadá se skutečnými šperky. Leckdy na první pohled nelze poznat, zda se jedná o pravý šperk či kvalitní bižuterii a rozlišovacím znakem je pouze cena.

Jablonecká bižuterie je pojmem ve světě už od 19. století. Přestože ve dvacátém století bižuterní výrobu postihlo několik těžkých období, výroba bižuterie na Jablonecku je velkým pojmem dodnes.

Těžká období pro výrobce bižuterie nastala v období 1. světové války, za hospodářské krize a za druhé světové války.

Jablonecká výroba bižuterie byla orientována zejména na zahraniční trhy. Velký zlom nastal v roce 1938 připojením Sudet k Německu. V důsledku bojkotu německého zboží ze strany USA, Kanady a Velké Británie ztratili výrobci bižuterie z Jablonecka řadu významných odbytišť.

Naproti tomu v USA díky zrušenému dovozu bižuterie z Jablonce poptávka po těchto produktech převyšovala nabídku a bižuterní výroba začala i v Severní Americe.

V současné době lze za centrum výroby bižuterie v USA bez nadsázky považovat město Providence ve státě Rhode Island. V Providence se nachází jedna z nejprestižnějších univerzit zaměřených na design a to Rhode Island School of Design. 

Právě z města Providence pochází originální bižuterie, která je speciálně vyráběna pro vybrané značkové obchody v USA.

Nyní mají jedinečnou příležitost i zákazníci v Čechách tuto originální bižuterie vyráběnou v USA koupit i v naší republice. Pro naše zákazníky bižuterii originálního designu do ČR z USA dováží společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

Společnost Beads 4U patří mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, bižuterních komponentů a bižuterie na český trh.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/bizuterie/design-usa/?kategorieId=173

http://www.beads4u.cz/

Firemní večírek

Podrobnosti

Je všeobecně známé, že mezilidské vztahy významně ovlivňují produktivitu práce. Budovat dobré vztahy ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy.

Přestože firemní párty mohou na první pohled působit jako ztráta času, peněz a vynaložené energie, ve skutečnosti pomáhají motivovat zaměstnance a tmelit kolektiv.

Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí, jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Příprava firemního večírku tak, aby splnil svůj účel, není úplně jednoduchá a je časově náročná. Základem je určit finanční limit, který firma může na takovouto akci uvolnit, vybrat vhodný termín, místo a připravit program. 

Neformální firemní setkání splní svůj účel pouze tehdy, pokud si z něj zaměstnanci odnesou nějaký příjemný a nezapomenutelný zážitek, o kterém mohou v práci diskutovat. Firemní večírek musí přesvědčit účastníky, aby měli chuť přijít i příště.

Firemní setkání je jedním z důležitých způsobů komunikace mezi managementem firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí PR a marketingových aktivit firmy. Neformální a uvolněná atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci

Každá marketingová aktivita je plánována a připravována tak, aby měla přínos pro firmu. Naplánovat a připravit firemní večírek je časově velice náročné, a pokud pořadatel nemá zkušenosti, těžko předem odhadne, že akce bude úspěšná. Řešením je, využít na uspořádání firemní akce služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce nejen na Liberecku patří marketingová agentura ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/

Kdo zodpovídá za bezpečnost práce na pracovišti?

Podrobnosti

Mnohým zaměstnancům i zaměstnavatelům není zcela jasné, kdo zodpovídá za bezpečnost práce na pracovišti (BOZP). Je to zaměstnavatel nebo odborně způsobilá osoba v prevenci rizik (OZO), či vedoucí nebo řadový zaměstnanec?

Povinností každého zaměstnavatele je zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci s přihlédnutím na možná rizika ohrožení zdraví při konkrétní práci. Odpovědnost za BOZP pro konkrétní pracovní úsek či pracoviště má vedoucí zaměstnanec, jehož povinností je dle zákoníku práce vytvářet příznivé pracovní podmínky a zajišťovat BOZP. Vedoucí zaměstnanec je odpovědný za BOZP na konkrétním pracovišti i v případě, že je ve firmě OZO (ať už externí nebo vlastní zaměstnanec). Aby měl vedoucí zaměstnanec potřebné znalosti, musí projít školením BOZP, které by mělo být zaměřeno na konkrétní pracovní činnosti na daném pracovišti. Odborně způsobilá osoba může být poradcem pro vedoucího pracovníka. Vedoucí zaměstnanec nemůže svoji odpovědnost za BOZP odmítnout.

Vzhledem k tomu, že je vedoucí zaměstnanec odpovědný za BOZP na pracovišti, které vede, má zároveň právo rozhodovat o způsobu vedení BOZP a o výběru ochranných pracovních pomůcek. Pracovník OZO nemůže do pravomocí vedoucího pracovníka zasahovat, ale může jej pouze upozorňovat a poskytovat rady. 

Vedoucí zaměstnanec odpovídá za BOZP nejen svých podřízených pracovníků, ale i za bezpečnost všech osob, které se na daném pracovišti s jeho vědomím vyskytují. Vedoucí zaměstnanec má nejen odpovědnost za zajištění BOZP na svém úseku, ale týká se jej také trestněprávní odpovědnost.

Jak nejlépe zajistit BOZP pro konkrétní pracoviště vedoucím zaměstnancům ochotně poradí i odborní pracovníci společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Tito pracovníci zároveň doporučí nejvhodnější ochranné pracovní pomůcky pro pracovníky na daném pracovišti.

http://www.uvex-safety.cz/cz/uvex-safety-group/made-by-uvex/

http://www.uvex-safety.cz/cz/kontakt/

Nástěnky ve firmách mají stále své místo

Podrobnosti

Ve výrobních firmách nemá každý přístup k firemnímu počítači a v případě sdělení informací všem zaměstnancům je nástěnka stále ideálním řešením.

Přestože nás obklopují moderní technologie a různé sociální sítě, interním komunikačním nástrojem ve výrobních firmách stále zůstávají nástěnky, tištěný papír a osobní kontakt vedoucích pracovníků se zaměstnanci na dílnách.

Je důležité, aby každý zaměstnanec firmy měl informace o dění ve firmě, o plánech a vizích firmy. Informovaný zaměstnanec se cítí součástí firmy a týmu a stává se loajálním. A je obecně známé, že loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

Proto i v současnosti mají nástěnky ve firmách své místo a svou důležitou úlohu v oblasti interní komunikace.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy. Pokud se vedení firmy rozhodne zlepšit komunikaci se zaměstnanci, určitě se jedná o velmi rozumné rozhodnutí v cestě k dalšímu rozvoji firmy. Ideální je poradit se s odborníky, jak komunikovat se zaměstnanci. Mezi zkušené agentury v oblasti PR a vnitřní komunikace určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/public-relations/

http://www.aneri.cz/cs/marketing/cs/produkce-a-reklama/graficke-navrhy-a-tisky  

http://aneri.cz/cs/aktualne/nastenky-ve-firmach-maji-stale-sve-misto/

Nářadí a pomůcky pro korálkování

Podrobnosti

Pokud se rozhodnete, že si vyzkoušíte svoji tvůrčí dovednost a zkusíte si vyrobit vlastní šperk, budete potřebovat nejen bižuterní materiál na jeho výrobu a nějaký návod, ale i základní nářadí.

Výhodou korálkování je fakt, že nepotřebujete žádnou dílnu ani složité speciální nářadí a pomůcky. Pro začátek si určitě vystačíte s třemi druhy kleští a určitě se vyplatí hned na začátku vaší tvůrčí činnosti pořídit si korálkovací podložku a misku na sbírání korálků.

Jednou ze základních bižuterních technik je ketlování. Na tuto techniku budete potřebovat kleště ketlovací – kleště s kulatými čelistmi. (Ketlování je výroba řetízků z drátů a korálků.)

Při své práci budete určitě také potřebovat ploché kleště s úzkými a hladkými čelistmi. Využijete je vždy, když budete potřebovat přidržet návlekový materiál, drát nebo jakýkoli kovový komponent. Ploché kleště jsou také potřeba na zamačkávání rokajlu, spojování ketlovacích oček do sebe, na zavírání kalot i při práci se spojovacími kroužky.

Potřebovat budete také kleště štípací, které využijete ke stříhání všech druhů drátů. Výhodou je, že si nemusíte kupovat speciální štípací kleště na výrobu bižuterie, ale můžete bez problémů používat štípací kleště, které určitě v domácnosti najdete.

Mezi pomůcky, které usnadní korálkování, určitě patří korálkovací podložka.  Tato jednoduchá pomůcka zajistí, že se vám korálky nerozkutálí po celé desce stolu. Pokud korálkovací podložku ještě nemáte, pomůže vám jakákoli měkká látka.

Vynikajícím pomocníkem vám bude také korálkovací trojúhelníková miska. S její pomocí rychle posbíráte všechny korálky z podložky a lehce je přes roh vsypete zpět do sáčku.

Potřebovat budete samozřejmě také nůžky a jehlu na korálky. Tyto pomůcky ale najdete snad v každé domácnosti.

S korálkováním lze začít v kterémkoli věku. Korálky lze sehnat ve specializovaných prodejnách s korálky nebo se zájemci mohou obrátit na společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou, která na český trh dodává kompletní sortiment potřeb pro korálkování od samotných korálků přes bižuterní komponenty, návlekový materiál až po potřebné nářadí.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/akce/?kategorieId=1

http://www.beads4u.cz/cz/o-nas/

Firemní nákup efektivně

Podrobnosti

Mnohé firmy z ekonomického hlediska stále kladou důraz na oblasti jako je výroba, marketing a prodej vlastních produktů, ale význam nákupního oddělení opomíjí.

Každý manažer firmy by si měl uvědomit, že zisky se navyšují nejen kvalitním prodejem, ale i snížením nákladů nakupovaného zboží a služeb. Každá zbytečně utracená koruna znamená o korunu menší zisk a každá ušetřená koruna přináší zisk o korunu vyšší. 

Nákupní oddělení sice přímo netvoří hodnoty, ale může firmě ušetřit významné finanční náklady. Tak jako je vytvářen plán prodeje, měla by každá firma nakupovat podle předem daného plánu. Kvalitní nákupní oddělení má nastaveny optimální nákupní cíle, zná techniky pro snižování nákladů, je si vědomo a zná případná rizika a má zkušené nákupčí. Kvalitní nákupčí musí být schopným vyjednávačem, který dokáže argumentovat a prodejce motivovat.

Nejjednodušší cesta ke snížení firemních nákladů nákupního oddělení je řešení nákupu externí profesionální nákupní firmou. Outsourcingem nákupu firma získá nákupní oddělení profesionálních nákupčích, kteří mají dlouholeté zkušenosti ve snižování nákladů nákupu, ve tvorbě a implementaci nákupních strategií a mající zkušenosti při realizaci výběrových řízení.

Mezi zkušené firmy, které nabízí externí řešení firemního nákupu, patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.externinakup.cz/o-nas/

http://www.externinakup.cz/

http://www.externinakup.cz/2017/08/18/firemni-nakup-efektivne/

Nastartujte svůj pracovní tým

Podrobnosti

Tembuilding – programy týmové spolupráce jsou spolehlivým nástrojem pro zlepšení komunikace a týmové spolupráce, pročištění atmosféry a rozhýbání zaměstnanců k vyšší produktivitě.

Tembuilding je obecný výraz pro různé aktivity, které slouží ke zlepšení vztahů v týmu. Jedná se o jeden ze základů rozvoje organizace. Cílem teambuildingu nejčastěji bývá: stmelení kolektivu a budování týmu, zvýšení motivace, osvěžení atmosféry na pracovišti, posílení vzájemné důvěry, prohloubení vztahů, zdůraznění firemních hodnot a posílení loajality. Správný teambuilding by měl být pro zaměstnance zábavou, oslavou společných zážitků i odměnou.

Studenti jsou ve většině vzdělávacích institucí vedeni k samostatnosti a k tomu, aby individuálně dosáhli úspěchu. Cílem většiny firem je vybudovat tým pracovníků, který individuálním schopnostem jednotlivců a dokonalé týmové spolupráci rychleji dosáhne vytyčených cílů. 

Důležitou součástí teambuildingu je zábava a uvolněná atmosféra. Tembuilding by měl být pro zaměstnance odměnou, ze které si odnesou spoustu příjemných zážitků a ne nutnou povinností, kterou musí projít na příkaz vedení firmy.

Aby teambuilding splnil očekávání, měl by být realizován zkušenou agenturou. Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních a teambuildingových akcí patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Pracovníci agentury ANERI navrhují a připravují teambuilding individuálně podle specifického zadání a potřeb klientů.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/team-building-a-spirit/

http://aneri.cz/cs/aktualne/nastartujte-svuj-pracovni-tym/

http://aneri.cz/cs/aktualne/

 

Význam SWOT analýzy

Podrobnosti

Součástí každého podnikání je důležité mít přehled, jak na tom firma v danou dobu je, jakou naději na úspěch má připravovaný projekt, případně jakým směrem by se firma ve své činnosti měla ubírat. Řešením je provedení SWOT analýzy.

SWOT analýza je základním marketingovým nástrojem, pomocí kterého lze včas identifikovat možné příležitosti a hrozby, umožňuje včas realizovat strategická rozhodnutí a je důležitým podkladem pro další vývoj firmy či projektu.

SWOT je zkratka anglických slov Strengths (Silné stránky) = S, Weaknesses (Slabé stránky) = W, Opportunities (Příležitosti) = O,Threats (Hrozby) = T.

Vnitřní prostředí identifikuje silné a slabé stránky, které firma sama může ovlivnit. Vnější prostředí identifikuje příležitosti a hrozby, které firma nemůže ovlivnit. Správně sestavená SWOT analýza je důležitým nástrojem, který firmě umožňuje a usnadňuje strategická rozhodnutí. Aby měla SWOT analýza očekávaný význam, musí být odpovědně sestavena a využita pro následná marketingová rozhodnutí.

Pro firmy je výhodné, pokud si nechají zpracovat SWOT analýzu u nezávislé marketingové agentury, která má bohaté zkušenosti a není ovlivněna profesní slepotou. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a analýz patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://aneri.cz/cs/aktualne/vyznam-swot-analyzy/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingovy-plan/

http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingove-pruzkumy

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.