ALL RISK připojištění

Podrobnosti

Přeprava zboží přináší různá rizika a může přinést nečekané problémy. Bohužel nepředvídatelné situace se stávají. Následky problémů lze snížit nadstandardním připojištěním s minimální spoluúčastí.

Je důležité si uvědomit rozdíl mezi odpovědnostním pojištěním a ALL RISK připojištěním. Základní rozdíl je v tom, že odpovědnostní pojistka kryje pouze ty škody, které skutečný dopravce mohl předvídat, mohl jim zabránit či omezit jejich rozsah.

Mezinárodní doprava je navíc limitována různými úmluvami a smlouvami a následnými přepočty.

Kromě známé Úmluvy CMR, kdy dopravce odpovídá zhruba do 10 Euro za kilogram hrubé váhy, existují i další podobné...COTIF, CIM, SMGS, WA, MU, Haag-Visby, FIATA a mnoho dalších. Jejich aplikace se liší od toho, která země je ratifikovala. Pro běžného dopravce je téměř nemožné, aby se ve všech vyznal a dokázal je aplikovat.

Je důležité také počítat s různými ustanoveními států, na jejichž území přeprava probíhá. Snad nejznámější příklad je přeprava v České republice, kdy odpovědnost dopravce je regulována NOZ, který se asi v 18 paragrafech snaží tuto problematiku osvětlit.

Škoda se vyplácí do výše faktury za zboží. Stále je to ale odpovědnostní pojištění, takže k výplatě pojistné události dojde, pokud se prokáže, že dopravce škodu zavinil, nebo ji nezabránil a mohl.

Na druhé straně je ALL RISK pojištění, které stojí nad všemi těmito "úmluvami", odškodnění se vyplácí ve 100% hodnotě zboží, je možné připojistit dopravu a celní náklady a také až 10% imaginárního případného zisku .

Mezi základní prvky prevence patří kvalitní pojištění dopravce na možná rizika. O způsobu a rozsahu pojištění se určitě dopravcům vyplatí poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

http://www.ekonservis.cz/clanky/

http://www.ekonservis.cz/clanky/all-risk-pripojisteni/

 

Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Podrobnosti

Říká se: náš zákazník – náš pán, a tak bychom se ke všem zákazníkům měli chovat stejně bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je správné se řídit tímto doporučením?

Přistupovat se stejným úsilím a vervou ke všem zákazníkům se určitě nevyplácí. Jednotliví zákazníci se od sebe liší - jakým způsobem nakupují a kolik peněz za nabízené produkty a služby utrácí.

Zákazníky lze většinou rozdělit do tří skupin. Do první skupiny patří takzvaní VIP klienti. Jedná se o zákazníky, kteří u nás nakupují pravidelně a ve velkém objemu. Přestože takovýto klient může mít nadstandardní požadavky, dokáže jejich splnění ocenit. Těchto VIP zákazníků nebývá mnoho. Jedná se převážně o milé lidi, se kterými je radost spolupracovat. Tito zákazníci nehledají neustále levnější konkurenci, se spoluprací s námi jsou spokojeni a platí včas. Spolupráce s těmito klienty přináší pravidelné a významné zisky. Tito zákazníci si určitě zaslouží nadstandardní přístup a pozornost.

Do druhé skupiny patří klienti takzvaně standardní dobří zákazníci. Jedná se o početnou skupinu zákazníků, kteří se k nám vrací a nakupují od nás. Neustále však sledují zajímavé nabídky od konkurence a neváhají změnit dodavatele. U některých zákazníků této skupiny se určitě vyplatí nabídnout nadstandardní služby a přístup a postupně je zařadit do skupiny VIP zákazníků.       

Do třetí skupiny patří zákazníci, kteří nedokážou ocenit hodnotu nabízených produktů a neustále smlouvají o cenách a uzavírají minimum obchodů. Jedná se většinou o velké množství zákazníků, jejichž přínos pro podnikání je velice malý. 

Pokud si své zákazníky rozdělíme do takovýchto skupin, určitě se nebudeme chovat ke všem stejně. Pokud VIP zákazníkům budeme věnovat nadstandardní péči a více energie, určitě se nám to po finanční stránce vyplatí. Zákazníkům z druhé skupiny je dobré poskytovat standardní dobrou službu a občas je motivovat a zkusit je dostat mezi VIP klienty.

Zákazníky ze třetí skupiny nelze také odrazovat od nákupu u nás. Také těmto klientům poskytneme základní čas. Někteří sami vycítí, že nejsou připraveni na spolupráci s námi a sami odejdou a někteří se postupně dostanou do druhé skupiny našich zákazníků.

Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat novinky v oblasti marketingu a v přístupu ke svým klientům. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketingova-poradna-on-line-a-zdarma/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/mame-se-chovat-ke-vsem-zakaznikum-stejne?/

 

Udržet dokonalou čistotu autosalónů není složité

Podrobnosti

Úkolem výstavního showroomu autosalonu je zaujmout, přilákat zákazníka a přimět ke koupi. Sebezajímavější autosalon bez dokonalého úklidu zákazníka neosloví

Každý prodejce v autosalonu ví, že v příjemném, moderním a hlavně dokonale čistém prostředí se auta lépe prodávají. Nákupní prostředí vytváří nákupní atmosféru. Prezentace vystavených aut má jako hlavní cíl upoutat pozornost, podnítit zájem, přimět k prohlídce a následnému nákupu. Bez dokonalé čistoty první dojem nikdy nepodnítí maximální zájem. I v Čechách jsou již daleko za námi doby, kdy nám bylo jedno, v jakém prostředí nakupujeme.

Hlavní úklid autosalónu se provádí večer nebo ráno před otevřením. Při tomto hlavním úklidu je čištěna nejen podlaha, ale i otírán veškerý prach z nábytku a vystavených exponátů a v případě nutnosti i leštění veškerých skleněných ploch. Při deštivém a prašném počasí je leckdy nutné alespoň podlahu rychle vyčistit v průběhu otevírací doby. Při takovémto úklidu je důležitá rychlost a kvalita úklidy a zároveň okamžitě suchá podlaha. Těchto požadavků nelze docílit při úklidu mopem. Použitím úklidových strojů KaiVac lze však všechny tyto požadavky lehce splnit.   

Číst dál: Udržet dokonalou čistotu autosalónů není složité

Aby se oči neunavily

Podrobnosti

Ochranné pracovní brýle mají oči nejen chránit, ale jejich účelem je také maximálně optimalizovat vidění. Samozřejmostí je, že kvalitní ochranné brýle nesmí uživatele omezovat a působit otlaky.

uvex i-3 AR jsou inovované ochranné pracovní brýle s oboustranným antireflexním povrstvením. Jejich vysoká propustnost světla poskytuje optimální vidění v každou denní dobu. Oboustranné antireflexní povrstvení umožňuje světelnou propustnost více než 96,5% a poskytuje ochranu 100% proti UV záření. Rušivé odrazové reflexy jsou tím efektivně potlačeny.

Extrémně měkké a nastavitelné nosní opěrky softflex zaručují v každé poloze pevné držení a zvlášť příjemný pocit při nošení. Variabilita sklonu straniček brýlí umožňuje individuální nastavení pro optimální překrytí očí. Měkké softflex ukončení straniček zajišťuje pevné držení bez otlaků.

Ochranné brýle uvex i-3 AR jsou vhodné zejména při odečítání kontrolních parametrů nebo při práci s předměty odrážejícími světlo. Tyto pracovní brýle jsou doporučené jako optimální vybavení pracovníků pracujících v místech s kombinací přirozeného a umělého světla. Ve spojení s vynikajícím komfortem nabízí uvex i-3 AR nejlepší předpoklady pro nošení jako ochranné brýle, které jsou oblíbené a kdykoliv umožňují dobré vidění.

Ochranné brýle uvex i-3 s jejich inovativními vlastnostmi jsou perfektním příkladem brýlí, které kombinují funkci a komfort s vysokou úrovní bezpečnosti.

Dodavatelem ochranných pracovních brýlí uvex i-3 AR a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-zraku/vyhody-produktu/model/131/modelName/uvex-i-3/

Profilová ocel a její využití ve stavebnictví

Podrobnosti

Profilová ocel se tak jako v minulosti i v současnosti využívá zejména pro nosné konstrukce staveb.

Vysoká pevnost předurčuje ocel k využití u velmi namáhaných prvků stavby.

Profilová ocel se stává stále oblíbenějším materiálem architektů díky svým vlastnostem pevnostním a také díky svým jedinečným vlastnostem, kterých lze využít jako výrazného architektonického prvku.

Mezi přední výhody oceli patří pevnost a elasticita. Díky těmto vlastnostem je profilová ocel nedílnou součástí velkorozponových a tažených prvků staveb.

Tvar a síla profilové oceli je určujícím prvkem konstrukčních vlastností stavby. Základními profily jsou tvary I, H, T, U a jejich varianty IPE, UPE, HEP a HEA. Každý profil má specifické vlastnosti – danou odolnost, plasticitu a únosnost.

Číst dál: Profilová ocel a její využití ve stavebnictví

O bižuterních komponentech

Podrobnosti

Bižuterní komponenty jsou prvky, které umožňují vytvářet obvyklé i méně obvyklé šperkařské kombinace při výrobě bižuterie. Jedná se o kovodíly, které slouží k navlékání, připevňování a lepení korálků a k ukončování a připevňování bižuterních šperků.

Komponenty můžeme dělit do mnoha skupin. Jednou skupinou jsou zakončovací díly. Sem patří například kaloty, koncovky na kožené řemínky či tulipány. Kaloty se navlékají na začátek a konec náhrdelníku. Uzavírají se kolem uzlu a do jejich očka se navléká uzávěr. Koncovka na kožené řemínky se používá na ukončení všech silnějších materiálů. Tulipány slouží k zakrytí nehezkých konců např. u víceřadých náhrdelníků a náramků.

Další skupinou jsou uzávěry. Mezi uzávěry řadíme karabinky, kruhové uzávěry, šroubovací uzávěry či mechanické uzávěry. Karabinky se podobají kruhovým uzávěrům, jsou ozdobnější a dobře se kombinují s ostatními komponenty. Kruhové uzávěry v sobě skrývají pérový mechanismus. Šroubovací uzávěry slouží k pevnému spojení a mohou být i dekorativním prvkem. Pro víceřadé náhrdelníky se používají ploché mechanické uzávěry, které zamezují přetáčení.

Číst dál: O bižuterních komponentech

Bezpečnostní obuv může být i elegantní

Podrobnosti

Ať už ve výrobě nebo v kanceláři – nová řada bezpečnostní obuvi „uvex business casual“ je ideální pro různá pracovní prostředí. Jedná se o pracovní ochrannou obuv ve své nejelegantnější formě.

Mimořádně prodyšná textilní podšívka a svršek z kůže zajišťují dobrou ventilaci a regulaci teploty a udržují tak optimální vnitřní klima uvnitř obuvi. Komfortní vložky navíc optimálně odvádí vlhkost.

Lehká dvouvrstvá polyuretanová podešev a výměnná vnitřní vložka s prvky tlumení nárazů na patě a ve střední části výrazně pomáhají ke snižování únavy chodidel a případných potíží pohybového aparátu. Nový anatomický tvar poskytuje zvýšenou stabilitu a podporu pro přirozený pohyb chodidla bez omezení. Ergonomický profil podešve s označením SRC poskytuje vynikající odolnost proti uklouznutí a zajišťuje bezpečí při každém kroku.

Měkký svršek z kvalitní kůže s nadčasovým elegantním budapešťským vzorem a vysoce kvalitní funkční textilie podtrhují elegantní styl a poskytují vysoký komfort nošení.

S bezpečnostní pracovní ochrannou obuví uvex business casual se bude každý cítit bezpečně a pohodlně jak v kanceláři, tak i ve výrobě. Obuv je dodávána také ve verzi s ocelovou tužinkou a ocelovou stélkou proti propíchnutí. 

I bezpečnostní obuv může být pohodlná, stylová, sportovní, módní, ležérní, lehká, klasická, elegantní, seriózní a vždy bezpečná.

Dodavatelem ochranné pracovní obuvi uvex business casual a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranna-obuv/vyhody-produktu/model/388/modelName/uvex-business-casual/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/bezpecnostni-obuv-muze-byt-i-elegantni/

 

Funkce korálků v minulosti

Podrobnosti

Šperky z korálků měly v minulosti význam zejména jako amulet, náboženský prvek, talisman znak postavení ve společnosti. Korálky byly používány také jako platidlo – zejména v Americe.

Korálky a z nich vyrobené ozdoby a šperky byly symbolem síly a moci náčelníků kmenů, šamanů a představitelů řady náboženství. Nezastupitelný význam měly korálky a šperky při magii pro odhánění zlých duchů a nemocí i při vzývání bohaté úrody a hojnosti potravy. Šperky z korálků jako talisman měly svého majitele chránit od veškerého zla. Korálky a šperky vkládané do hrobů měly zesnulým zajistit posmrtný klid či spokojený posmrtný život.

Až do současnosti přetrval význam korálků u tibetských mnichů, kteří korálky navlečené na šňůrkách využívají při svých dlouhých meditacích.

Jako platidlo se korálky používaly i v některých regionech Evropy zhruba do 12. století. Poměrně dlouho byly korálky používány jako platidlo v Americe. Nejčastěji korálky jako platidlo či jako dar využívali Španělé při obchodování s indiány. Hodnota korálků se průběžně měnila podle poptávky. Velký vliv na cenu korálků měla také vzdálenost od pobřeží.

V současnosti jsou korálky využívány pouze při výrobě ozdob a bižuterního zboží. Mezi bižuterní zboží řadíme zejména korále, náramky, náušnice, brože, náhrdelníky, ozdobné spony a jehlice a podobné módní doplňky.

Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

http://www.beads4u.cz/cz/sluzby/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/funkce-koralku-v-minulosti/

 

Outsourcing marketingu

Podrobnosti

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.

Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a produktů, plánuje a přijímá důležitá rozhodnutí.

Marketing je velice složitý proces, který ovlivňuje chod celé firmy.

Řada menších firem si z finančních důvodů nemůže dovolit vlastní marketingové oddělení s týmem odborníků na jednotlivé marketingové oblasti. Pro firmy není ani řešením, pokud mají na marketing pouze jednoho pracovníka, který by měl sám obsáhnout tak širokou oblast, jako je marketing. Aby samotný pracovník své úkoly zvládl, musí nakupovat jednotlivé služby od specializovaných marketingových firem. Firma tak má náklady na svého marketingového pracovníka (mzda, kancelář, telefon, auto apod.) a další náklady za nákup jednotlivých marketingových služeb. Pro takovéto firmy je mnohem výhodnější outsourcing marketingu než jeden vlastní marketingový pracovník.

Outsourcingem marketingu firma získává celý tým marketingových specialistů a odborníků s praxí leckdy za cenu nižší než náklady za vlastního zaměstnance. Outsourcing marketingu přináší firmám celou řadu výhod. Firma má k dispozici marketingové oddělení celoročně (bez dovolených či nemocí), získává know-how profesionální marketingové firmy a kontakty na dodavatele souvisejících služeb za zvýhodněné ceny. Externí marketingová firma má znalostní náskok a řešením srovnatelných problémů u jiných firem i praktické zkušenosti. Navrhovaná marketingová řešení nejsou ovlivňována profesní slepotou a díky bohatým zkušenostem mívají vysokou efektivitu.

Při výběru vhodné externí marketingové firmy je vhodné si stanovit některá kritéria, která by měla marketingová firma splňovat. Mezi takováto kritéria by mělo být zahrnuto: historie, zkušenosti, reference, členství v profesních sdruženích, dosažená ocenění v oboru apod.

Mezi zkušené marketingové agentury s mnoha lety praxe, zkušenostmi s implementací navržených řešení přímo do praxe, úspěchy a referencemi patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/externi-marketing/

 

Ochrana dýchacích cest při práci

Podrobnosti

Mnohá pracoviště vyžadují používání vhodných ochranných pomůcek, které brání poškození dýchacích cest a zdraví zaměstnanců. Mezi nejčastěji používané pomůcky patří ochranné pracovní polomasky, které chrání zdraví zaměstnanců proti pevným částicím a aerosolům, prachu, kouři a mlze.

Podle filtračního stupně jsou polomasky rozděleny do ochranných tříd P1, P2 a P3. Pro pracovníky používající ochranné polomasky je vedle stupně ochrany důležitý komfort nošení. 

Společně s dobrým přizpůsobením na tvar obličeje a měkkých okrajových materiálů je rozhodujícím kritériem pro komfort nošení jejich uživateli nízký odpor vzduchu při dýchání. Pečlivě vybrané kombinace vysoce funkčních filtračních materiálů uvex řady uvex silv-Air s velkými filtračními plochami zaručují vysoký stupeň ochrany a umožňují optimální dýchaní s ochrannou dýchací polomaskou.

Prachová filtrační technologie uvex zajišťuje, že se jednotlivé vrstvy ochranné dýchací polomasky mnohem pomaleji spojují. Pracovníkům používajícím polomasky uvex nechybí dostatek vzduchu a mají umožněno téměř přirozený nádech a výdech.

Nová řada ochranných dýchacích polomasek uvex silv-Air eco spojuje nejvyšší komfort nošení společně s udržitelností a úsporou. Inovativní provedení skládající se ze samostatného rámu, náhlavního pásku a polomasky zajišťuje flexibilní přizpůsobení na různé tvary obličejů a díky vynikající kompatibilitě s ochrannými brýlemi uvex zaručuje optimální ochranu. Rámeček a náhlavní pásek je možné používat opakovaně. Právě opakované použití rámu a náhlavního pásku poskytují ekonomické přednosti oproti běžným jednorázovým produktům ochrany dýchacích cest.

Dodavatelem ochranných dýchacích polomasek a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-dychacich-cest/vyhody-produktu/

 

Nedokonalý úklid odrazuje zákazníky

Podrobnosti

Neudržované a nedokonale čištěné prostory se rychle stávají nevzhlednými a působí špatným dojmem. Horší je, že se mohou stát i nezdravými a nebezpečnými. Nebezpečné bakterie se ve špíně rychle množí a mohou způsobovat různé nemoci a epidemie. Kluzké a znečištěné podlahy zase často bývají příčinou uklouznutí a úrazů.

Čistota a hygiena veřejných prostor jako jsou restaurace, hotely, prodejny apod. dělají první dojem. Pokud přijde host do restaurace a všude kolem je špína a toalety jsou takřka nepoužitelné, je málo pravděpodobné, že se v takovéto restauraci rozhodne něco konzumovat a určitě se sem už podruhé nevrátí. To samé platí i o prodejnách potravin. Sebebohatší sortiment zboží nedokáže nalákat kupující, pokud je všude špína. 

V mnohých provozovnách se snaží udržet čistotu stále ještě s pomocí kbelíku a mopu. Pomocí těchto pomůcek je opravdu velice obtížné a časově náročné docílit čistoty. Leckdy se dokonce stává, že pomocí stejného mopu jsou čištěny toalety i ostatní prostor. Zde už hrozí víc než jen špatný dojem. Nebezpečné bakterie z toalet jsou pomocí stále stejného mopu rozdistribuovány do ostatních prostor. Nastává tak až paradoxní situace, kdy se úklidový pracovník snaží zajistit čistotu a hygienu a místo toho naopak šíří nebezpečné bakterie.

Číst dál: Nedokonalý úklid odrazuje zákazníky

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.