Nedokonalý úklid odrazuje zákazníky
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 15. 12. 2015 9:43
- Zobrazeno: 2297
Neudržované a nedokonale čištěné prostory se rychle stávají nevzhlednými a působí špatným dojmem. Horší je, že se mohou stát i nezdravými a nebezpečnými. Nebezpečné bakterie se ve špíně rychle množí a mohou způsobovat různé nemoci a epidemie. Kluzké a znečištěné podlahy zase často bývají příčinou uklouznutí a úrazů.
Čistota a hygiena veřejných prostor jako jsou restaurace, hotely, prodejny apod. dělají první dojem. Pokud přijde host do restaurace a všude kolem je špína a toalety jsou takřka nepoužitelné, je málo pravděpodobné, že se v takovéto restauraci rozhodne něco konzumovat a určitě se sem už podruhé nevrátí. To samé platí i o prodejnách potravin. Sebebohatší sortiment zboží nedokáže nalákat kupující, pokud je všude špína.
V mnohých provozovnách se snaží udržet čistotu stále ještě s pomocí kbelíku a mopu. Pomocí těchto pomůcek je opravdu velice obtížné a časově náročné docílit čistoty. Leckdy se dokonce stává, že pomocí stejného mopu jsou čištěny toalety i ostatní prostor. Zde už hrozí víc než jen špatný dojem. Nebezpečné bakterie z toalet jsou pomocí stále stejného mopu rozdistribuovány do ostatních prostor. Nastává tak až paradoxní situace, kdy se úklidový pracovník snaží zajistit čistotu a hygienu a místo toho naopak šíří nebezpečné bakterie.
Sídlo firmy snadno a rychle
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 25. 11. 2015 20:48
- Zobrazeno: 2021
Každé podnikání je spojeno s řadou povinností, se kterými se každá firma musí potýkat. Zejména v začátcích jsou některé věci vždy složitější a podnikatel si musí položit řadu otázek, na které si musí umět tím nejlepším způsobem odpovědět. Každá perspektivní firma by měla mít své reprezentativní prostory, do kterých bude moci zvát klienty, obchodní partnery a tak dále, jenže to se může stát velkým problémem, pokud podnikatel nemá žádné takové prostory k dispozici.
Dále by měla mít svou kancelář, ve které bude moci přijímat poštu, vyřizovat ji a podobně. Proto se dnes zaměřuji na tzv. virtuální kanceláře a poskytování sídel. Existují totiž společnosti, jež Vám umožní zapsat si u nich sídlo firmy a vytvoří Vám u nich korespondenční adresu, do které Vám bude chodit veškerá firemní pošta. Následně Vám bude odesláno e-mailové avízo o přijaté poště a Vy si ji budete moci vyřídit. V podstatě se jedná o službu, jejíž náplní je pronajmutí adresy. Firem poskytujících tyto služby je stále více a více, stejně jako lidí, jež je využívají. Je to novodobý trend, který se stává stále více populární.
V Brně Vám sídlo firmy nebo také virtuální kancelář může poskytnout firma Brnooffice, která kromě pronajmutí adresy poskytuje také zasedací místnosti pro konference, školení, přednášky a tak dále. Je to tedy skvělá možnost, jak moci podnikat bez vlastního sídla a prostor, bez kterých se velké společnosti neobejdou. Je to jednoduchý způsob, jak se vyhnout nákladům, které byste museli vynaložit na skutečnou kancelář a zároveň způsob, jak získat prestižní adresu pro svou společnost.
BRNOOFFICE s.r.o.
Králova 279/9 616 00
Brno-Žabovřesky
Česká republika
www.brnooffice.cz
Marketingový plán
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 20. 10. 2015 6:29
- Zobrazeno: 2159
Marketingový plán je jednoduchý dokument, který koordinuje veškeré marketingové aktivity firmy. Marketingový plán vychází ze současného stavu firmy a směřuje k dosažení plánovaných cílů.
Marketingový plán by měl být nedílnou součástí firemního plánování. Jasně definuje marketingové cíle a cestu k jejich dosažení. Marketingový plán eliminuje plýtvání peněz z investování do reklamy a propagace bez jasné strategie.
Základní struktura marketingového plánu by měla zahrnovat:
Celkové shrnutí – představení firmy, oblasti podnikání, vize a časové období, na které je plán připravován.
Situační analýzy – rozbor současného stavu firmy – SWOT analýza. Analýza vnějšího prostředí (ekonomické a politicko-právní faktory, konkurence).
Marketingový cíl – určení a definování cílů, kterých chceme za dané období dosáhnout. Cíle by měly být měřitelné a vyhodnotitelné.
Marketingová strategie – návrh konkrétních marketingových úkonů v daném časovém harmonogramu (marketingový mix). Průběžné vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit. Vyhodnocení by mělo být prováděno také po určitých časových úsecích, tak aby bylo možno zkontrolovat, zda se průběžně blížíme ke konečnému marketingovému cíli.
Rozpočet – rozpočet na realizaci marketingového plánu by měl vycházet z rozpočtu firmy určeného na marketing. Rozpočet by měl také odpovídat cílům, kterých chceme dle marketingového plánu dosáhnout.
Systém měření a kontroly – je vhodné, pokud je přímo v marketingovém plánu uvedeno, co, kdy, kdo a jak budeme měřit.
Marketingový plán by neměl být žádným složitým dokumentem. Jeho sestavení má však své zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
A + A je největší veletrh bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v Evropě
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 20. 10. 2015 6:28
- Zobrazeno: 3059
Ve dnech 27. – 30. 10. 2015 se v německém Düsseldorfu uskuteční největší světový odborný veletrh bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Veletrh A + A 2015 je bezkonkurenční v mnoha ohledech. Jedná se o největší veletrh svého druhu nejen v Evropě. Čistá výstavní plocha zaujímá rozlohu 60.690 m2. Na této ploše bude vystavovat více než 1.600 vystavovatelů z 54 zemí celého světa. Součástí veletrhu bude také 34. Mezinárodní kongres o bezpečnosti, ochraně zdraví a ergonomii. Hlavními tématy letošního kongresu bude bezpečnost, zdraví, ergonomie. Silný důraz je kladen na použité aplikaci v kombinaci s nejnovějšími poznatky z poslední doby včetně právních aspektů bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Součástí veletrhu budou také odborné přednášky, školení, módní přehlídky, představení speciálních pracovišť i zábavní park.
Mezi největší a nejvýznamnější vystavovatele i v letošním roce bude patřit německá společnost UVEX ARBEITSSCHUTZ GmbH se svými dceřinými společnostmi z Evropy. Značka uvex se na letošním veletrhu opět představí řadou novinek z oblasti osobních ochranných prostředků.
Zejména návštěvníkům z Čech budou na stánku uvex k dispozici zástupci české dceřiné společnosti UVEX Safety CZ, k.s.
Společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou je zastoupením UVEX ARBEITSSCHUTZ GmbH na českém trhu. České firmy tak mohou nakupovat veškerý sortiment ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality včetně veškerých novinek značky uvex přímo v Čechách.
Jistý úchop zaolejovaných předmětů
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 22. 9. 2015 10:16
- Zobrazeno: 2086
Výběr vhodných rukavic pro pracoviště, kde je nutné zaručit citlivost prstů a jistý úchop zaolejovaných předmětů už má řešení. Pracovní rukavice uvex phynomic XG splňují veškeré požadavky.
Dobrá přilnavost povrchu rukavic je v mnoha oblastech nezbytná. Bez dostatečné přilnavosti na olejnatém povrchu se ztrácí mnoho energie a zvyšuje se nebezpečí úrazu. Chybějící přilnavost vede ke zbytečnému vynakládání většího množství síly, nejistotě při práci a vzrůstajícímu nebezpečí úrazů.
Inovované povrstvení Xtra Grip s Aqua-polymer-pěnovou vrstvou udává nová měřítka v jistotě uchopení při manipulaci s předměty zaolejovanými a mastnými. Přestože jsou rukavice uvex phynomic extrémně robustní a odolné proti oděru, vynikají svou lehkostí a vysokou flexibilitou. Díky svému ergonomickému tvaru každému sedí jako „druhá kůže“. Rukavice jsou ideální i pro přesné a jemné montážní práce. Tyto pracovní rukavice samozřejmě zaručují vysokou dermatologicky potvrzenou snášenlivost s pokožkou.
Rukavice uvex phynomic navíc vynikají vysokou životností a tak jsou velice úsporné. Díky 4 až 8 násobně vyšší odolnosti povrstvení proti oděru jsou tyto rukavice velice trvanlivé a se srovnatelnými produkty na trhu velice úsporné.
Rukavice uvex phynomic XG díky inovované technologii uvex Xtra Grip technology zajišťují vysokou jistotu úchopu mokrých a zaolejovaných předmětů, mimořádnou flexibilitu, dlouhou životnost a vysoký komfort nošení.
Dodavatelem rukavic uvex phynomic XG a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/jisty-uchop-zaolejovanych-predmetu/
Korálkování
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 22. 9. 2015 10:06
- Zobrazeno: 2365
Mezi nejstarší metody výroby ozdobných předmětů, zdobených užitkových předmětů, náboženských předmětů, talismanů a amuletů patří korálkování – zdobení pomocí korálků.
Dostupnost nepřeberného množství korálků různých druhů, provedení, barev i velikostí a velkého množství různých bižuterních komponentů nabízí řadu možností pro kreativní tvoření. Zdobení pomocí korálků a výroba korálkových ozdob je omezena pouze kreativitou a šikovností výrobce. Jednoduchý výrobek dokáže vyrobit i laik bez použití speciálních výrobních pomůcek za velice krátkou dobu. Z korálků lze ale vyrábět i složité výrobky, které se bez zkušeností, zručnosti a potřebných pomůcek vyrábět nedají.
Techniky korálkování dělíme do dvou základních skupin. Jedná se o tkané korálkování, které se provádí přímo na tkalcovském stavu, a na netkané korálkování, které se provádí pouze pomocí jehly. Netkané korálkování zahrnuje řadu technik. Mezi nejjednodušší způsoby patří jednoduché navlékání, při kterém se na nit (vlasec) navlékají jednotlivé korálky. Tuto techniku zvládne opravdu každý. Přestože se jedná o velice jednoduché korálkování, lze navlékáním vytvořit zajímavé výrobky. Záleží zejména na výběru a vzájemné kombinaci jednotlivých korálků.
Firemní identita
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 18. 8. 2015 10:30
- Zobrazeno: 2966
Firemní identita (Corporate Identity) je jednotný vizuální styl firmy. Firemní identita spojuje do jednotného uceleného systému styl firmy, historii a tradici, firemní hodnoty a firemní kulturu.
Firemní identita je důležitým ukazatelem jednotného vystupování firmy. Jednotný vizuální styl vyzdvihuje image firmy a jasně ji vymezuje mezi konkurencí.
Díky jednotnému grafickému stylu a vystupování pracovníků firmy si zákazníci firmu lépe a snadněji zapamatují. Kvalitně a důsledně zpracovaná firemní identita je jedním z nejdůležitějších a nejúčinnějších marketingových nástrojů.
Firemní identita je konkurenční výhodou, udává přesnou linii a směr, vyjadřuje jedinečnost, originalitu a jednotné vystupování. Firemní identita zefektivňuje propagaci, šetří její náklady a usnadňuje komunikaci. Je základem veškeré firemní prezentace.
Garance příjemného klimatu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 18. 8. 2015 10:27
- Zobrazeno: 2866
Optimální komfort v pracovním prostředí při užívání osobních ochranných pracovních pomůcek nabízí moderní systém uvex climazone.
uvex jako přední výrobce v mezinárodní branži pro výrobu OOPP se začal zabývat problematikou klimatických podmínek OOPP nad rámec samotného výrobku. To vedlo k vyvinutí systému uvex climazone, jakožto konceptu pro optimální komfort v pracovním prostředí. Výsledkem pro uživatele je lepší pocit, delší udržení výkonnosti a optimální komfort v každé situaci. Kombinací kompetencí ve výzkumu, vývoji výrobků, používání inteligentních materiálů a technologií vede k jedinečnému optimálnímu komfortu osobních ochranných pracovních pomůcek.
Aby bylo možno účinně zlepšit vnitřní klima u ochranných pracovních prostředků, je nutná analýza relevantních teplotních faktorů a testování a porozumění jejich účinkům a působení. uvex se již dlouhodobě vědecky zabývá tématem vnitřního klimatu. Ve spolupráci se známými instituty a univerzitami mohou být vyvíjeny zkušební metody a přístroje, které teprve umožňují komplexní a fundované měření vnitřních klimatických vlastností.
Skleněné knoflíky
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 21. 7. 2015 7:50
- Zobrazeno: 2947
Skleněné knoflíky ručně mačkané jsou stále velice atraktivní. Využívají se jako samostatný módní doplněk nebo jsou součástí textilních, kožených a galanterních výrobků.
Technologie výroby ručně mačkaných skleněných knoflíků je celkem jednoduchá, ale náročná na ruční výrobu. Z natavených skleněných tyčí různých barev se vytvoří vhodná kombinace a z té se speciálními mačkacími kleštěmi oddělují a vymačkávají knoflíky. Při každém zmáčknutí je na zadní straně knoflíku pomocí pohyblivé jehly vytlačena dírka. Po mačkání se nechávají knoflíky pomalu stydnout v chladící peci. Po vychladnutí jsou obroušeny ostré hrany a následuje ruční barvení speciálními barvami či zdobení zlatem nebo platinou.
Mezi nejpracnější skleněné knoflíky patří knoflíky zabrušované. Ty se nejčastěji vyrábějí z černého skla a následně se na ně ručně vybrušují lesklé plošky.
Bezpečnostní obuv, která nejen chrání
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 24. 6. 2015 12:14
- Zobrazeno: 2688
Design bezpečnostní obuvi uvex 1 je módním kompromisem mezi pracovní obuví a obuví pro volný čas. Obuv je velice dobře zpracovaná a nabízí excelentní pohodlí při nošení.
Bezpečnostní obuv uvex 1 chrání a zároveň podporuje lidské tělo v jeho individuálním pohybu. Na základě nejnovějších poznatků z fyziologických výzkumů a pokrokových technologií je redukováno zatížení pohybového aparátu plynoucí z pracovní činnosti, jako i optimalizace příjemného pocitu uživatele při používání této obuvi. Ergonomická, lehká konstrukce nabízí perfektní vyváženost mezi ochranou a komfortem.
Základem pro bezpečnou práci bez úrazů je permanentní stabilita. Stabilizující a ochranná konstrukce obuvi řady uvex 1 poskytuje optimální bezpečnost.
Nižší hmotnost = menší pocit únavy. Důmyslný systém odlehčené konstrukce ochranné obuvi uvex 1 zaručuje redukci zatížení těla a tím snižuje opotřebení pohybového aparátu a riziko úrazu.
Odborné diskuse na téma ochranné pracovní pomůcky
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 25. 5. 2015 11:02
- Zobrazeno: 2806
U příležitosti konání veletrhu Interprotec na brněnském výstavišti uspořádala společnost UVEX Safety CZ, k.s. odborné diskusní setkání pro všechny, kteří se zabývají ochranou zdraví a života při práci.
Setkání odborníků zabývajících se ochranou zdraví při práci a pracovníků BOZP se uskutečnilo 20. května v Hotelu Holiday Inn v Brně. Při tomto setkání byla diskutována zejména témata: nejvyšší standardy bezpečnosti, maximální ochrana ve spojení s komfortem užívání, nejnovější inovativní řešení v ochraně zdraví při práci a individuální OOPP.
Další články...
- Vstupní čistící rohože
- Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj
- Bezpečnostní obuv nové dimenze.
- KaiVac důsledně odstraňuje nečistoty
- Výroba vlastní bižuterie
- Vyberte nejvhodnější ochranné pracovní rukavice pro každé pracoviště
- Rádi běháte? Co musíte mít
- Význam registrace ochranné známky
- Ochrana zdraví při práci
- Elektronické zabezpečovací systémy