Čištění a ochrana zateplených fasád

Podrobnosti

Znečištěná fasáda nejen snižuje estetickou hodnotu objektu, ale navíc znečištění poškozuje fasádu a snižuje její životnost.

Špinavá fasáda je ideálním prostředím pro vznik plísní a řas, které mohou způsobovat alergie a jiné zdravotní problémy.

Mnozí majitelé objektů jsou překvapeni, že již po několika letech po zateplení jejich fasáda vykazuje známky zašpinění a zejména na severních částech domu a v místech stálého zastínění se často objevují povlaky plísní a řas. Toto je způsobeno kondenzací vodních par na povrchu fasády a malou odolností akrylátových omítek vůči povětrnostním vlivům.

Aby byla životnost a ochranná funkce fasády zachována po co nejdelší dobu, je potřeba fasádu dle potřeby čistit. Způsob čištění je nutno volit vždy podle charakteru znečištění. Pokud je fasáda pouze zaprášena, stačí provést očištění pouze tlakovou vodou. Jestliže ale fasádu znečišťují řasy a plísně, je nutno nejprve použít fungicidní čistící přípravek, který plísně a řasy zlikviduje. Následovat by mělo čištění pomocí čistících přípravků na bázi saponátu pro uvolnění mastnoty a nečistot. Posledním krokem je omytí fasády tlakovou vodou.

Už při realizaci zateplení a výběru fasády je vhodné se poradit s odborníky, jaká fasáda je pro daný objekt nejvhodnější. Mezi zkušené firmy, které se zateplováním objektů zabývají, patří společnost Stav Agency z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency s.r.o. nejen poradí se způsobem a s realizací zateplení, ale doporučí také vhodnou vrchní fasádu, tak aby její životnost byla co nejdelší.

http://www.stav-agency.cz/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-fasad/

http://www.stav-agency.cz/2017/07/25/cisteni-a-ochrana-zateplenych-fasad/

Bižuterní komponenty na výrobu vlastních šperků

Podrobnosti

Každý, kdo vyrábí bižuterii ať už pro sebe nebo pro známé potřebuje pro svoji autorskou tvorbu mimo korálků a potřebného nářadí také bižuterní komponenty. Bižuterní komponenty jsou základem každého jedinečného šperku.

Bižuterní komponenty se někdy nazývají bižuterní kovodíly. Jedná se o například o předem připravené díly, jejichž připojením k hotovému šperku je zajištěna jeho funkce. Jedná se o různá zapínání k řetízkům, puzetky náušnic a velké množství různých háčků. Mezi bižuterní komponenty řadíme také různé řetízky, sponky, filigránky, lůžka, očkové jehly a bižuterní nýty.

Bižuterní komponenty jsou vyráběny převážně z materiálu zvaného tombak. Jedná se o slitinu mědi a zinku, kde mědi je více než 85 %. Všechny bižuterní komponenty jsou vyráběny v základních barvách šperkařských kovů – zlaté, stříbrné, měděné, ocelové i černé. 

Pro začátečínající tvůrce vlastní bižuterie bývá leckdy velmi obtížné vybrat všechny vhodné a potřebné bižuterní komponenty. Určitě se vyplatí poradit u odborníků – například u pracovníků společnosti Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Zde vám zaručeně poradí a nabídnou vše potřebné pro výrobu vlastní bižuterie, ať už se jedná o bižuterní komponenty, korálky či nářadí, které při výrobě vlastních šperků budete potřebovat. Společnost Beads 4u patří mezi přední dodavatele veškerého materiálu na výrobu bižuterie s nejširším sortimentem zboží.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/bizuterni-komponenty/?kategorieId=2

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/bizuterni-komponenty-na-vyrobu-vlastnich-sperku/

Hravá dokonalost s korálky

Podrobnosti

Nepřeberné množství korálků a perliček, jejich barev tvarů a velkostí umožňuje výrobu stále nové a originální bižuterie a ozdob.

Skleněné korálky a perličky na výrobu bižuterie a ozdob se vyrábí ze široké škály barevných skel. Tato barevná škála se dále rozšiřuje povrchovým zušlechťováním, které vytváří zajímavé optické efekty.

Každý výrobce a návrhář ozdob má tak možnost rozehrát svou barevnou partii a může brát inspiraci k barevným variantám z různých zdrojů. Potřebné barevné variace korálků si každý může lehce vybrat.

Jeden z nejširších sortimentů barev, tvarů, velikostí a povrchových úprav korálků a perliček zájemci najdou v nabídce nového e-shopu společnosti Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.    

Na webových stránkách společnosti Beads 4U zájemci o výrobu vlastní bižuterie se mohou seznámit s novými trendy při výrobě bižuterie a inspirovat se k vlastní tvorbě.

Součástí nabídky je také veškerý potřebný návlekový materiál, komponenty a speciální nářadí, které se při výrobě bižuterie používá. 

Společnost Beads 4U své zboží dodává také do mnoha obchodů s korálky, galanterií a potřeb pro výtvarníky po celé republice. Každý tak má možnost vybírat vše potřebné na výrobu vlastní bižuterie a ozdob nejen prostřednictvím e-shopu.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/akce/?kategorieId=1

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/siti-z-koralku

Pojištění odpovědnosti autodopravce

Podrobnosti

Základní pojištění odpovědnosti autodopravce pokrývá pouze základní rizika, která se mohou vyskytnout při automobilové přepravě. Takovéto základní pojištění však nekryje veškerá rizika spojená s přepravou zboží na základě smlouvy o přepravě.

Pojištění rozlišujeme podle územního hlediska na smlouvy o vnitrostátní přepravě (dle Obchodního zákoníku) a na smlouvy o mezinárodní přepravě (dle CMR).

Vzhledem k tomu, že základní pojištění nekryje veškerá možná rizika, měl by každý dopravce zodpovědně zvážit, jaké rozšíření pojistného krytí by si měl sjednat ve své pojistné smlouvě.

Přestože i české pojišťovny neustále rozšiřují portfolio svých produktů, stále ještě nenabízí pojištění všech možných rizik, která mohou dopravce potkat. Sem patří například stále se rozšiřující kabotáž, úmysl či hrubá nedbalost zaměstnanců, pojištění najímaných poddopravců nebo i pojištění inventurních rozdílů či škod na dobírkách.

Přestože české pojišťovny uvedená rizika prozatím nepojišťují, nemusí si dopravci své rozšířené pojistné smlouvy sjednávat v zahraničí. Zájemci o rozšířené pojištění se mohou obrátit na společnost  EKONSERVIS-CZ s.r.o. Zkušení pracovníci společnosti EKONSERVIS-CZ každému dopravci poradí, tak aby jejich pojistná smlouva kryla požadovaná rizika a aby pro ně byla maximálně výhodná. Velkou výhodou je i to, že EKONSERVIS–CZ má plné oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. EKONSERVIS–CZ škody i vyplácí. Zajistí si případně prohlídku znalcem a při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení.

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

http://www.ekonservis.cz/clanky/

http://www.ekonservis.cz/clanky/pojisteni-odpovednosti-autodopravce/

 

 

Sponzoring jako součást marketingové strategie

Podrobnosti

Sponzoring je poskytnutí finančního prostředku nebo nefinanční podpory převážně neziskové organizaci nebo na neziskovou akci.

Sponzorství není reklama, ale jedná se o smluvní vztah, kdy sponzor poskytuje dar a požaduje protislužbu – prezentaci značky nebo produktu. Sponzorovaná událost vyvolává zájem veřejnosti a médií. Výsledná publicita je součástí marketingové strategie při budování pozice značky ve společnosti.

Dobře organizovaný sponzoring přináší firmě poskytující sponzorský dar řadu marketingových výhod.

Působí na emoce, zvyšuje loajalitu zákazníků a zvyšuje celkovou účinnost všech komunikačních prostředků. Na rozdíl od reklamy je sponzoring veřejností vnímán pozitivněji. Obraz firmy u veřejnosti je vnímán podle toho, jakou oblast společenského života sponzoruje.

Mezi základní výhody sponzorství patří: zlepšování image firmy, příležitost oslovit vybranou cílovou skupinu potenciálních zákazníků, příležitost k setkání s obchodními partnery z obchodní branže a budování loajality ke značce.

Aby se ze sponzoringu nestalo neúčinné rozhazování finančních prostředků, je důležité správně zvolit podporovanou organizaci nebo akci a smluvně dojednat nejvhodnější podmínky sponzoringu. Tak jako v ostatních oblastech marketingu je vhodné se poradit s odborníky. Společnosti, které chtějí sponzorské prostředky vynakládat efektivně, se můžou poradit u pracovníků marketingové agentury ANERI s.r.o. v Liberci. Společnost ANERI poskytuje marketingové služby již déle než čtvrt století a i v oblasti sponzorství pomůže zájemcům definovat nejdůležitější otázky, na které by se firma měla před poskytnutím sponzorského daru zaměřit.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/public-relations/ 

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/sponzoring-jako-soucast-marketingove-strategie/

uvex se nebojí srovnání

Podrobnosti

Značka uvex je synonymem kvality v oblasti ochranných pracovních pomůcek. Ochrana člověka je cílem firmy uvex a člověk je jejím středobodem.

Aby bylo možné nezávisle posuzovat kvalitu ochranných pracovních pomůcek značky uvex, nevyhýbá se firma přímému srovnání s konkurencí a pravidelně se účastní soutěží a benchmark-projektů. V posledních letech značka uvex obdržela velké množství cen, prostřednictvím kterých byla firma oceněna za inovace v oblastech technologií a designu. Podle německých standardů (Deutsche Standards) byl uvex aktuálně zvolen za „Značku století“ a zastupuje tak s ochrannými pracovními brýlemi a sportovními lyžařskými brýlemi kompletní produktovou kategorii.

uvex je jednou z nejinovativnějších malých a středně velkých firem v Německu a díky vysokým standardům kvality mu byla udělena pečeť kvality TOP 100. uvex se stal vítězem v kategoriích „Inovativní marketing“(2009) a „Inovativní procesy a organizace“ (2011) a také dosáhl celkového vítězství jako „Inovátor roku“ (2013). Další prestižní ocenění jako je „iF product design Award“, Red Dot Design Award“ a German Design Award“ potvrzují, že produkty uvex splňují nejvyšší požadavky na tvar a design. Dosažená ocenění jsou důkazem toho, že kvalitní a maximálně funkční produkty mohou i dobře vypadat.

Vysoce funkční osobní ochranné pracovní pomůcky značky uvex využívající nejmodernější patentové technologie v České republice dodává na trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/pm-28062013-top100-profas/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/uvex-se-srovnani-neboji/

 

Svatební bižuterie z korálků

Podrobnosti

Díky velmi širokému sortimentů korálků, perlí a perliček a také díky cenové dostupnosti je velmi oblíbeným artiklem svatební bižuterie.

Svatební bižuterie na rozdíl od šperků z drahých kovů nabízí rozmanitější provedení i tvorbu ozdob, které budou použity pouze ve svatební den. Pokud si nevěsta vybere na svůj velký den svatební šaty méně zdobené, je vhodné použít hojnější doplňky. Svatební bižuterie se vyrábí více něžná, zdobená a elegantní. Součástí svatebních bižuterních setů mohou být bohaté náhrdelníky, náušnice, náramky, prstýnky i další prvky, jako jsou spony, brože či korunky do vlasů. Něžné svatební doplňky se nejčastěji vyrábí v klasické bílé barvě nebo v jemných pastelových barvách.

Ideálním doplňkem nevěsty může být také jemná perličková krajka. Motiv jemné perličkové krajky bývá často součástí náhrdelníku, náušnic i dalších ozdob. Perličková krajka může být i součástí svatebních šatů nevěsty.

Velkou výhodou svatební bižuterie je i to, že si ji nevěsta může sama navrhnout a leckdy i vyrobit. Veškeré potřebné komponenty, návody a nástroje dodává společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou prostřednictvím svého e-shopu nebo prostřednictvím kamenných obchodů po celé republice, kterým své produkty dodává.

http://www.beads4u.cz/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/svatebni-bizuterie-z-koralku/

 

Vánoční firemní večírek

Podrobnosti

Z pohledu zaměstnavatelů a majitelů firem by měl být firemní večírek jedinečnou příležitostí jak upevnit loajalitu svých zaměstnanců. Večírek je účinným prostředkem, jak poděkovat zaměstnancům za předchozí období a jak je motivovat k další práci.

Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti.

Účast na večírku by neměla být povinná. Ne všichni lidé jsou zrovna společenští, někdo může řešit osobní problémy či zrovna nesežene hlídání k malým dětem. Pokud je účast povinná, můžou zaměstnanci získat pocit podřízenosti.

Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.

Zvýšení účinnosti večírku jako loajalizační akce lze dosáhnout tím, že jsou zaměstnanci pozváni i se svými partnery. Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Při pořádání večírku se nevyplatí extrémně šetřit. Pozvat pouze některé zaměstnance je opravdu velice netaktní a s budováním loajality takováto akce nemá nic společného. Nevhodné je také limitovat hosty v konzumaci či určit dobu, po kterou platí zaměstnavatel a od kdy už „jede každý na své triko“.

V případě, že chce zaměstnavatel šetřit, může zvolit levnější zábavný program či vybrat levnější prostory. Než si uříznout ostudu, je lepší sezvat zaměstnance v prostorách firmy a uspořádat jednoduchou oslavu se studeným občerstvením.

Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

http://www.aneri.cz/cs/aktualne  

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/vanocni-firemni-vecirek

 

EET není pouze nákup pokladního zařízení

Podrobnosti

Před spuštěním elektronické evidence tržeb si musí všichni podnikatelé zajistit zařízení, software (např. „chytrá pokladna miniPOS“) a připojení k internetu, tak aby mohli odesílat na finanční správu datové zprávy o přijatých tržbách a přijímat zpět fiskální identifikační kódy a zákazníkům tisknout účtenky.

Další povinností je, vyžádat si autentizační údaje na Finančním úřadu. To lze provést osobně na kterékoli pobočce nebo prostřednictvím datové schránky. I tento krok je nutno řešit včas. Každý si lehce spočítá, že pokud ti, kterých se první vlna EET týká (je jich přes 40.000) odloží vyžádání autentizačních údajů až na druhou polovinu listopadu, určitě se frontám na Finančním úřadu nevyhnou.

Obdržené autentizační údaje podnikatel použije k přihlášení na portál www.daneelektronicky.cz. Zde zaregistruje všechny své provozovny. Pro každou provozovnu bude vygenerován takzvaný certifikát. Jakmile podnikatelé certifikát stáhnou do svého uložiště, musí jej přenést do pokladního systému.   

Pak už stačí pouze 1. prosince vše aktivovat a označit provozovnu viditelným textem: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Pokud podnikatelé budou vše, co se týká zavedení EET, řešit včas a s rozvahou, nebudou muset utrácet za potřebná zařízení vysoké finanční částky a celý proces zvládnou v klidu a bezu stresu.

https://www.minipos.cz/#/domu

https://www.minipos.cz/eet-neni-pouze-nakup-pokladniho-zarizeni/

 

Základní kroky před startem EET

Podrobnosti

Každý podnikatel by měl na podzim letošního roku řešit základní otázku, zda se jej týká či netýká elektronická evidence tržeb (EET). Pokud se jej EET týká, měl by vědět, od kterého data tuto povinnost bude muset plnit.

EET se týká podnikatelů, kteří přijímají takzvané evidované tržby. Jedná se zejména o tržby v hotovosti či platby platební kartou. Zavádění povinnosti evidence tržeb je postupná. V první vlně (od 1. prosince 2016) se bude týkat podnikatelů, kteří poskytují stravovací nebo ubytovací služby.

Právě tito podnikatelé by měli zbystřit a otázkou EET se důsledně zabývat.

První povinností těchto podnikatelů je vyžádání autentizačních údajů u finanční správy. To lze prostřednictvím datové schránky nebo osobně (na počkání) na kterémkoli pracovišti finanční správy.

Pro evidenci tržeb musí podnikatel disponovat zařízením (HW SW), které bude schopno přes internet odeslat datovou zprávu o přijaté tržbě, přijmout zpět fiskální identifikační kód a zákazníkovi vytisknout účtenku. Tímto zařízením může být elektronická pokladna nebo třeba osobní počítač, notebook, tablet nebo chytrý telefon s příslušným software a tiskárnou a připojením na internet.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/

http://www.minipos.cz/zakladni-kroky-pred-startem-eet/

 

EET se nezadržitelně blíží

Podrobnosti

Zahájení první vlny elektronická evidence tržeb, která se týká poskytovatelů stravovacích služeb a ubytování se rychle blíží.

Od září začíná ministerstvo financí přidělovat autorizační údaje k elektronické evidenci tržeb.  

Autorizační údaje k EET si podnikatelé mohou vyzvednout elektronicky přes Daňový portál a datovou schránku nebo také osobně na jakémkoliv finančním úřadu.

Od listopadu pak ministerstvo financí zahájí pilotní projekt pro podnikatele, aby si mohli otestovat komunikaci s úřady.

Pokud chtějí využít provozovatelé restaurací, hospod, hotelů ubytoven a ostatních provozoven spadajících do první vlny EET možnost odzkoušení komunikace s úřady již od 1. listopadu, musí vše řešit včas. Už v průběhu měsíce října by se tak měli rozhodnout, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Je zřejmé, že jiné technické vybavení bude potřebovat velký hotel s několika restauracemi a jiné zařízení bude stačit provozovatelům malých barů či hospůdek.

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) lze nainstalovat třeba i na tablet nebo chytrý mobilní telefon. Pokladnu tak lze nosit sebou nebo ji mít umístěnou ve stojánku v provozovně.

Po připojení malé mobilní tiskárnu je zařízení kompletní a lze jej vozit sebou i na cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně miniPOS je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/#/jednoducha

http://www.minipos.cz/eet-se-nezadrzitelne-blizi

 

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.