Společnost - PR Články zdarma

Svatební bižuterie z korálků

Podrobnosti

Díky velmi širokému sortimentů korálků, perlí a perliček a také díky cenové dostupnosti je velmi oblíbeným artiklem svatební bižuterie.

Svatební bižuterie na rozdíl od šperků z drahých kovů nabízí rozmanitější provedení i tvorbu ozdob, které budou použity pouze ve svatební den. Pokud si nevěsta vybere na svůj velký den svatební šaty méně zdobené, je vhodné použít hojnější doplňky. Svatební bižuterie se vyrábí více něžná, zdobená a elegantní. Součástí svatebních bižuterních setů mohou být bohaté náhrdelníky, náušnice, náramky, prstýnky i další prvky, jako jsou spony, brože či korunky do vlasů. Něžné svatební doplňky se nejčastěji vyrábí v klasické bílé barvě nebo v jemných pastelových barvách.

Ideálním doplňkem nevěsty může být také jemná perličková krajka. Motiv jemné perličkové krajky bývá často součástí náhrdelníku, náušnic i dalších ozdob. Perličková krajka může být i součástí svatebních šatů nevěsty.

Velkou výhodou svatební bižuterie je i to, že si ji nevěsta může sama navrhnout a leckdy i vyrobit. Veškeré potřebné komponenty, návody a nástroje dodává společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou prostřednictvím svého e-shopu nebo prostřednictvím kamenných obchodů po celé republice, kterým své produkty dodává.

http://www.beads4u.cz/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/svatebni-bizuterie-z-koralku/

 

Vánoční firemní večírek

Podrobnosti

Z pohledu zaměstnavatelů a majitelů firem by měl být firemní večírek jedinečnou příležitostí jak upevnit loajalitu svých zaměstnanců. Večírek je účinným prostředkem, jak poděkovat zaměstnancům za předchozí období a jak je motivovat k další práci.

Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti.

Účast na večírku by neměla být povinná. Ne všichni lidé jsou zrovna společenští, někdo může řešit osobní problémy či zrovna nesežene hlídání k malým dětem. Pokud je účast povinná, můžou zaměstnanci získat pocit podřízenosti.

Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.

Zvýšení účinnosti večírku jako loajalizační akce lze dosáhnout tím, že jsou zaměstnanci pozváni i se svými partnery. Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Při pořádání večírku se nevyplatí extrémně šetřit. Pozvat pouze některé zaměstnance je opravdu velice netaktní a s budováním loajality takováto akce nemá nic společného. Nevhodné je také limitovat hosty v konzumaci či určit dobu, po kterou platí zaměstnavatel a od kdy už „jede každý na své triko“.

V případě, že chce zaměstnavatel šetřit, může zvolit levnější zábavný program či vybrat levnější prostory. Než si uříznout ostudu, je lepší sezvat zaměstnance v prostorách firmy a uspořádat jednoduchou oslavu se studeným občerstvením.

Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

http://www.aneri.cz/cs/aktualne  

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/vanocni-firemni-vecirek

 

Základní kroky před startem EET

Podrobnosti

Každý podnikatel by měl na podzim letošního roku řešit základní otázku, zda se jej týká či netýká elektronická evidence tržeb (EET). Pokud se jej EET týká, měl by vědět, od kterého data tuto povinnost bude muset plnit.

EET se týká podnikatelů, kteří přijímají takzvané evidované tržby. Jedná se zejména o tržby v hotovosti či platby platební kartou. Zavádění povinnosti evidence tržeb je postupná. V první vlně (od 1. prosince 2016) se bude týkat podnikatelů, kteří poskytují stravovací nebo ubytovací služby.

Právě tito podnikatelé by měli zbystřit a otázkou EET se důsledně zabývat.

První povinností těchto podnikatelů je vyžádání autentizačních údajů u finanční správy. To lze prostřednictvím datové schránky nebo osobně (na počkání) na kterémkoli pracovišti finanční správy.

Pro evidenci tržeb musí podnikatel disponovat zařízením (HW SW), které bude schopno přes internet odeslat datovou zprávu o přijaté tržbě, přijmout zpět fiskální identifikační kód a zákazníkovi vytisknout účtenku. Tímto zařízením může být elektronická pokladna nebo třeba osobní počítač, notebook, tablet nebo chytrý telefon s příslušným software a tiskárnou a připojením na internet.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/

http://www.minipos.cz/zakladni-kroky-pred-startem-eet/

 

EET není pouze nákup pokladního zařízení

Podrobnosti

Před spuštěním elektronické evidence tržeb si musí všichni podnikatelé zajistit zařízení, software (např. „chytrá pokladna miniPOS“) a připojení k internetu, tak aby mohli odesílat na finanční správu datové zprávy o přijatých tržbách a přijímat zpět fiskální identifikační kódy a zákazníkům tisknout účtenky.

Další povinností je, vyžádat si autentizační údaje na Finančním úřadu. To lze provést osobně na kterékoli pobočce nebo prostřednictvím datové schránky. I tento krok je nutno řešit včas. Každý si lehce spočítá, že pokud ti, kterých se první vlna EET týká (je jich přes 40.000) odloží vyžádání autentizačních údajů až na druhou polovinu listopadu, určitě se frontám na Finančním úřadu nevyhnou.

Obdržené autentizační údaje podnikatel použije k přihlášení na portál www.daneelektronicky.cz. Zde zaregistruje všechny své provozovny. Pro každou provozovnu bude vygenerován takzvaný certifikát. Jakmile podnikatelé certifikát stáhnou do svého uložiště, musí jej přenést do pokladního systému.   

Pak už stačí pouze 1. prosince vše aktivovat a označit provozovnu viditelným textem: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Pokud podnikatelé budou vše, co se týká zavedení EET, řešit včas a s rozvahou, nebudou muset utrácet za potřebná zařízení vysoké finanční částky a celý proces zvládnou v klidu a bezu stresu.

https://www.minipos.cz/#/domu

https://www.minipos.cz/eet-neni-pouze-nakup-pokladniho-zarizeni/

 

EET se nezadržitelně blíží

Podrobnosti

Zahájení první vlny elektronická evidence tržeb, která se týká poskytovatelů stravovacích služeb a ubytování se rychle blíží.

Od září začíná ministerstvo financí přidělovat autorizační údaje k elektronické evidenci tržeb.  

Autorizační údaje k EET si podnikatelé mohou vyzvednout elektronicky přes Daňový portál a datovou schránku nebo také osobně na jakémkoliv finančním úřadu.

Od listopadu pak ministerstvo financí zahájí pilotní projekt pro podnikatele, aby si mohli otestovat komunikaci s úřady.

Pokud chtějí využít provozovatelé restaurací, hospod, hotelů ubytoven a ostatních provozoven spadajících do první vlny EET možnost odzkoušení komunikace s úřady již od 1. listopadu, musí vše řešit včas. Už v průběhu měsíce října by se tak měli rozhodnout, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Je zřejmé, že jiné technické vybavení bude potřebovat velký hotel s několika restauracemi a jiné zařízení bude stačit provozovatelům malých barů či hospůdek.

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) lze nainstalovat třeba i na tablet nebo chytrý mobilní telefon. Pokladnu tak lze nosit sebou nebo ji mít umístěnou ve stojánku v provozovně.

Po připojení malé mobilní tiskárnu je zařízení kompletní a lze jej vozit sebou i na cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně miniPOS je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/#/jednoducha

http://www.minipos.cz/eet-se-nezadrzitelne-blizi

 

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.