uvex se nebojí srovnání

Podrobnosti

Značka uvex je synonymem kvality v oblasti ochranných pracovních pomůcek. Ochrana člověka je cílem firmy uvex a člověk je jejím středobodem.

Aby bylo možné nezávisle posuzovat kvalitu ochranných pracovních pomůcek značky uvex, nevyhýbá se firma přímému srovnání s konkurencí a pravidelně se účastní soutěží a benchmark-projektů. V posledních letech značka uvex obdržela velké množství cen, prostřednictvím kterých byla firma oceněna za inovace v oblastech technologií a designu. Podle německých standardů (Deutsche Standards) byl uvex aktuálně zvolen za „Značku století“ a zastupuje tak s ochrannými pracovními brýlemi a sportovními lyžařskými brýlemi kompletní produktovou kategorii.

uvex je jednou z nejinovativnějších malých a středně velkých firem v Německu a díky vysokým standardům kvality mu byla udělena pečeť kvality TOP 100. uvex se stal vítězem v kategoriích „Inovativní marketing“(2009) a „Inovativní procesy a organizace“ (2011) a také dosáhl celkového vítězství jako „Inovátor roku“ (2013). Další prestižní ocenění jako je „iF product design Award“, Red Dot Design Award“ a German Design Award“ potvrzují, že produkty uvex splňují nejvyšší požadavky na tvar a design. Dosažená ocenění jsou důkazem toho, že kvalitní a maximálně funkční produkty mohou i dobře vypadat.

Vysoce funkční osobní ochranné pracovní pomůcky značky uvex využívající nejmodernější patentové technologie v České republice dodává na trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/pm-28062013-top100-profas/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/uvex-se-srovnani-neboji/

 

Svatební bižuterie z korálků

Podrobnosti

Díky velmi širokému sortimentů korálků, perlí a perliček a také díky cenové dostupnosti je velmi oblíbeným artiklem svatební bižuterie.

Svatební bižuterie na rozdíl od šperků z drahých kovů nabízí rozmanitější provedení i tvorbu ozdob, které budou použity pouze ve svatební den. Pokud si nevěsta vybere na svůj velký den svatební šaty méně zdobené, je vhodné použít hojnější doplňky. Svatební bižuterie se vyrábí více něžná, zdobená a elegantní. Součástí svatebních bižuterních setů mohou být bohaté náhrdelníky, náušnice, náramky, prstýnky i další prvky, jako jsou spony, brože či korunky do vlasů. Něžné svatební doplňky se nejčastěji vyrábí v klasické bílé barvě nebo v jemných pastelových barvách.

Ideálním doplňkem nevěsty může být také jemná perličková krajka. Motiv jemné perličkové krajky bývá často součástí náhrdelníku, náušnic i dalších ozdob. Perličková krajka může být i součástí svatebních šatů nevěsty.

Velkou výhodou svatební bižuterie je i to, že si ji nevěsta může sama navrhnout a leckdy i vyrobit. Veškeré potřebné komponenty, návody a nástroje dodává společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou prostřednictvím svého e-shopu nebo prostřednictvím kamenných obchodů po celé republice, kterým své produkty dodává.

http://www.beads4u.cz/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/svatebni-bizuterie-z-koralku/

 

Vánoční firemní večírek

Podrobnosti

Z pohledu zaměstnavatelů a majitelů firem by měl být firemní večírek jedinečnou příležitostí jak upevnit loajalitu svých zaměstnanců. Večírek je účinným prostředkem, jak poděkovat zaměstnancům za předchozí období a jak je motivovat k další práci.

Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti.

Účast na večírku by neměla být povinná. Ne všichni lidé jsou zrovna společenští, někdo může řešit osobní problémy či zrovna nesežene hlídání k malým dětem. Pokud je účast povinná, můžou zaměstnanci získat pocit podřízenosti.

Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.

Zvýšení účinnosti večírku jako loajalizační akce lze dosáhnout tím, že jsou zaměstnanci pozváni i se svými partnery. Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Při pořádání večírku se nevyplatí extrémně šetřit. Pozvat pouze některé zaměstnance je opravdu velice netaktní a s budováním loajality takováto akce nemá nic společného. Nevhodné je také limitovat hosty v konzumaci či určit dobu, po kterou platí zaměstnavatel a od kdy už „jede každý na své triko“.

V případě, že chce zaměstnavatel šetřit, může zvolit levnější zábavný program či vybrat levnější prostory. Než si uříznout ostudu, je lepší sezvat zaměstnance v prostorách firmy a uspořádat jednoduchou oslavu se studeným občerstvením.

Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

http://www.aneri.cz/cs/aktualne  

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/vanocni-firemni-vecirek

 

EET není pouze nákup pokladního zařízení

Podrobnosti

Před spuštěním elektronické evidence tržeb si musí všichni podnikatelé zajistit zařízení, software (např. „chytrá pokladna miniPOS“) a připojení k internetu, tak aby mohli odesílat na finanční správu datové zprávy o přijatých tržbách a přijímat zpět fiskální identifikační kódy a zákazníkům tisknout účtenky.

Další povinností je, vyžádat si autentizační údaje na Finančním úřadu. To lze provést osobně na kterékoli pobočce nebo prostřednictvím datové schránky. I tento krok je nutno řešit včas. Každý si lehce spočítá, že pokud ti, kterých se první vlna EET týká (je jich přes 40.000) odloží vyžádání autentizačních údajů až na druhou polovinu listopadu, určitě se frontám na Finančním úřadu nevyhnou.

Obdržené autentizační údaje podnikatel použije k přihlášení na portál www.daneelektronicky.cz. Zde zaregistruje všechny své provozovny. Pro každou provozovnu bude vygenerován takzvaný certifikát. Jakmile podnikatelé certifikát stáhnou do svého uložiště, musí jej přenést do pokladního systému.   

Pak už stačí pouze 1. prosince vše aktivovat a označit provozovnu viditelným textem: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Pokud podnikatelé budou vše, co se týká zavedení EET, řešit včas a s rozvahou, nebudou muset utrácet za potřebná zařízení vysoké finanční částky a celý proces zvládnou v klidu a bezu stresu.

https://www.minipos.cz/#/domu

https://www.minipos.cz/eet-neni-pouze-nakup-pokladniho-zarizeni/

 

Základní kroky před startem EET

Podrobnosti

Každý podnikatel by měl na podzim letošního roku řešit základní otázku, zda se jej týká či netýká elektronická evidence tržeb (EET). Pokud se jej EET týká, měl by vědět, od kterého data tuto povinnost bude muset plnit.

EET se týká podnikatelů, kteří přijímají takzvané evidované tržby. Jedná se zejména o tržby v hotovosti či platby platební kartou. Zavádění povinnosti evidence tržeb je postupná. V první vlně (od 1. prosince 2016) se bude týkat podnikatelů, kteří poskytují stravovací nebo ubytovací služby.

Právě tito podnikatelé by měli zbystřit a otázkou EET se důsledně zabývat.

První povinností těchto podnikatelů je vyžádání autentizačních údajů u finanční správy. To lze prostřednictvím datové schránky nebo osobně (na počkání) na kterémkoli pracovišti finanční správy.

Pro evidenci tržeb musí podnikatel disponovat zařízením (HW SW), které bude schopno přes internet odeslat datovou zprávu o přijaté tržbě, přijmout zpět fiskální identifikační kód a zákazníkovi vytisknout účtenku. Tímto zařízením může být elektronická pokladna nebo třeba osobní počítač, notebook, tablet nebo chytrý telefon s příslušným software a tiskárnou a připojením na internet.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/

http://www.minipos.cz/zakladni-kroky-pred-startem-eet/

 

EET se nezadržitelně blíží

Podrobnosti

Zahájení první vlny elektronická evidence tržeb, která se týká poskytovatelů stravovacích služeb a ubytování se rychle blíží.

Od září začíná ministerstvo financí přidělovat autorizační údaje k elektronické evidenci tržeb.  

Autorizační údaje k EET si podnikatelé mohou vyzvednout elektronicky přes Daňový portál a datovou schránku nebo také osobně na jakémkoliv finančním úřadu.

Od listopadu pak ministerstvo financí zahájí pilotní projekt pro podnikatele, aby si mohli otestovat komunikaci s úřady.

Pokud chtějí využít provozovatelé restaurací, hospod, hotelů ubytoven a ostatních provozoven spadajících do první vlny EET možnost odzkoušení komunikace s úřady již od 1. listopadu, musí vše řešit včas. Už v průběhu měsíce října by se tak měli rozhodnout, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Je zřejmé, že jiné technické vybavení bude potřebovat velký hotel s několika restauracemi a jiné zařízení bude stačit provozovatelům malých barů či hospůdek.

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) lze nainstalovat třeba i na tablet nebo chytrý mobilní telefon. Pokladnu tak lze nosit sebou nebo ji mít umístěnou ve stojánku v provozovně.

Po připojení malé mobilní tiskárnu je zařízení kompletní a lze jej vozit sebou i na cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně miniPOS je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/#/jednoducha

http://www.minipos.cz/eet-se-nezadrzitelne-blizi

 

Perličky a jejich kvalita

Podrobnosti

Skleněné perličky byly součástí života našich předků už před tisíciletími. Na území Čech výroba perliček dorazila zhruba před 300 lety.

Skleněné perličky se vyrábí foukáním a sekáním skleněných trubiček. Samotná technologie výroby, barvení a konečné úpravy perliček jsou výrobním tajemstvím každého výrobce. Hodnotící odborné testy ukázaly, že skleněné perličky od českých výrobců jsou nejkvalitnější.

Při odborné studii byly porovnávány perličky od různých výrobců z Číny, Japonska a z Čech. Porovnávána byla tvarová shoda, šíře sortimentu a kvalita postříbření.  

Perličky české výroby se vyznačují symetrickým kulatým nebo oválným tvarem. Pravidelnost a shoda ve velikosti je jasně patrná, zejména pokud jsou navlečené na šňůře. 

Šíře sortimentu porovnávala množství tvarů a šíři barevné škály. České perličky jsou nabízeny ve dvaceti velikostech jak s kulatou tak čtvercovou dírkou. Následovaly japonské perličky vyráběné v patnácti velikostech. České perličky zahrnují více než 1300 barevných variací. Barevná škála českých perliček je tak 2x až 3 x širší než u ostatních výrobců.

Při testu kvality stříbrné vrstvy nezávislá certifikovaná laboratoř prováděla čtyři různé testy odolnosti. Ve všech testech odolnost stříbrné vrstvy české perličky daleko přesahoval parametry ostatních výrobců.

Vynikající kvalita českých perliček a výjimečná šíře sortimentu znamená, že opravdu nejlepší volbou pro jakoukoliv tvůrčí práci jsou české perličky.

Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, perliček, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

http://www.beads4u.cz/cz/vzornik-barev/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/perlicky-a-jejich-kvalita/

 

Historie skleněných korálků

Podrobnosti

Různé ozdoby včetně korálků z různých materiálů si vyráběli již lidé v době kamenné. Technika výroby korálků a ozdob z nich se zdokonalovala s vývojem lidstva. S rozvojem civilizací narůstal také obchod s korálky.

K výrobě korálků lidé nejprve využívali různá semínka, kosti a drápy zvířat, kamínky a lastury. Materiál využívaný k výrobě korálků se neustále rozšiřoval a technika jejich výroby se stále zdokonalovala.

První sériově vytvářené korálky byly vyráběny z fajánsu, který je považován za předchůdce skla.

Fajáns je směs křemenného písku a vápence, který se zpracovával při vysokých teplotách a byl barven oxidem měďnatým či lazuritem. První skleněné korálky byly vyrobeny pravděpodobně na území dnešní Indie někdy okolo roku 1700 let před naším letopočtem. V indickém Arikamedu řemeslníci zhruba 200 let před naším letopočtem vynalezli výrobu korálků tzv. metodou tahem. Jednalo se o manufakturní výrobu skleněných korálků metodou, která je v některých oblastech Indie využívána dodnes.

Největší rozmach výroby skleněných korálků byl zaznamenán po roce 1400 našeho letopočtu v Benátkách. Benátčané v krátké době ovládli trh se skleněnými korálky. Díky velkému množství tvarů a barev a zejména díky snadné výrobě a neutuchající poptávce výroba korálků přinášela obrovské finanční zisky. Korálky se staly jedním z nejdůležitějších vývozních artiklů do Nového světa.

Skleněné korálky byly a stále jsou velice oblíbeným prvkem při výrobě osobních ozdob a zdobení oblečení lidí po celém světě.

Výroba skleněných korálků v Čechách se rozvíjela zejména v příhraničních horách, kde byl dostatek dřeva pro sklářské pece. Tradice výroby korálků a bižuterie se v Čechách – zejména na Jablonecku uchovala do současnosti. Rozšířila se také výroba návlekových materiálů a bižuterních komponentů.

Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/koralky/sklenene/?kategorieId=186

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/historie-koralku/

 

Přímý marketing

Podrobnosti

Přímý marketing neboli direct marketing je marketingová komunikace využívající přímého kontaktu mezi zadavatelem a adresátem.

U všech forem direct marketingu (direct mailing, direct e-mailing, telemarketing) je velice důležitá práce s databázemi. K dosažení maximální účinnosti jednotlivých kampaní je potřeba kvalitní a obsáhlá databáze potenciálních zákazníků s maximálním množstvím firemních údajů.

Mezi nejúčinnější formy direct marketingu stále patří direct mailing – adresné rozesílání zásilek.

Účinnost direct mailingové kampaně je přímo závislá na kvalitě a výběru databáze oslovovaných adresátů, na atraktivitě rozesílaných informací a na způsobu oslovení a komunikace s adresátem.

Proč je účinnost adresného rozesílání reklamních informací tak vysoká? Každý určitě otevře obálku, na které je jeho jméno. Každý se podívá na obsah a prohlídne si sdělení, který je určeno právě pro něj a je z jeho oboru. Vhodnou formou sdělení, nevšedním oslovením příjemce a sestavení sdělení tak, aby bylo v souladu s očekáváním příjemce, určitě účinnost kampaně výrazně zvýší.

Číst dál: Přímý marketing

Budujte dobrou pověst firmy

Podrobnosti

Public relations (PR) buduje vztah firmy s veřejností. Dobrá pověst firmy v dnešní době patří mezi nejcennější aktiva každé společnosti.

Dobrou reputaci firmy či značky je nutno neustále budovat a chránit. Dobrá pověst získává loajalitu zákazníků i zaměstnanců a poskytuje i ochranu v době krizí. Dobré jméno společnosti a značky je nutno vytvářet systematickou komunikací se všemi cílovými skupinami. Kvalitní PR vyžaduje jasně definovanou strategii a profesionální postupy.

Při budování povědomí o značce nelze spoléhat pouze na reklamu. Vztah ke značce se formuje z mnoha dojmů, postřehů, zkušeností doporučení a podobně. Se zákazníky je nutné komunikovat.

Velké množství lidí lze oslovit prostřednictvím médií. Jedním z nejdůležitějších prvků PR je dobře zvládnutá komunikace s médii. Tak jako média mohou při budování PR významně pomoci, mohou při nezvládnuté komunikaci zasadit firmě tvrdou ránu.    

Číst dál: Budujte dobrou pověst firmy

Práce v zahraničí

Podrobnosti

Hledání práce v zahraničí je stále více a více populární. Stále přibývá množství mladých lidí, kteří se po univerzitě rozhodnou hledat si práci za hranicemi své domoviny. Často jsou s pracovními poměry v Čechách nespokojení, chtějí vyzkoušet něco nového, získat nové zážitky a zkušenosti, nebo je jednom láká vidina lepší výplaty.

Motivy pro práci v zahraničí jsou teda velice různorodé.  Často to nejsou jenom mladý lidé, kteří hledají obměnu v svých životech. Stále častěji cestují do zahraničí starší lidé, aby zabezpečili svou rodinu a přispěli tak vyšším podílem k domácímu rozpočtu. Jiným důvodem může být, že se na českém pracovním trhu jednoduše nemohou zaměstnat, protože nemají požadovanou kvalifikaci, nebo jednoduše nezískají dobré místo.

Číst dál: Práce v zahraničí

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.