Perličky a jejich kvalita

Podrobnosti

Skleněné perličky byly součástí života našich předků už před tisíciletími. Na území Čech výroba perliček dorazila zhruba před 300 lety.

Skleněné perličky se vyrábí foukáním a sekáním skleněných trubiček. Samotná technologie výroby, barvení a konečné úpravy perliček jsou výrobním tajemstvím každého výrobce. Hodnotící odborné testy ukázaly, že skleněné perličky od českých výrobců jsou nejkvalitnější.

Při odborné studii byly porovnávány perličky od různých výrobců z Číny, Japonska a z Čech. Porovnávána byla tvarová shoda, šíře sortimentu a kvalita postříbření.  

Perličky české výroby se vyznačují symetrickým kulatým nebo oválným tvarem. Pravidelnost a shoda ve velikosti je jasně patrná, zejména pokud jsou navlečené na šňůře. 

Šíře sortimentu porovnávala množství tvarů a šíři barevné škály. České perličky jsou nabízeny ve dvaceti velikostech jak s kulatou tak čtvercovou dírkou. Následovaly japonské perličky vyráběné v patnácti velikostech. České perličky zahrnují více než 1300 barevných variací. Barevná škála českých perliček je tak 2x až 3 x širší než u ostatních výrobců.

Při testu kvality stříbrné vrstvy nezávislá certifikovaná laboratoř prováděla čtyři různé testy odolnosti. Ve všech testech odolnost stříbrné vrstvy české perličky daleko přesahoval parametry ostatních výrobců.

Vynikající kvalita českých perliček a výjimečná šíře sortimentu znamená, že opravdu nejlepší volbou pro jakoukoliv tvůrčí práci jsou české perličky.

Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, perliček, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

http://www.beads4u.cz/cz/vzornik-barev/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/perlicky-a-jejich-kvalita/

 

Historie skleněných korálků

Podrobnosti

Různé ozdoby včetně korálků z různých materiálů si vyráběli již lidé v době kamenné. Technika výroby korálků a ozdob z nich se zdokonalovala s vývojem lidstva. S rozvojem civilizací narůstal také obchod s korálky.

K výrobě korálků lidé nejprve využívali různá semínka, kosti a drápy zvířat, kamínky a lastury. Materiál využívaný k výrobě korálků se neustále rozšiřoval a technika jejich výroby se stále zdokonalovala.

První sériově vytvářené korálky byly vyráběny z fajánsu, který je považován za předchůdce skla.

Fajáns je směs křemenného písku a vápence, který se zpracovával při vysokých teplotách a byl barven oxidem měďnatým či lazuritem. První skleněné korálky byly vyrobeny pravděpodobně na území dnešní Indie někdy okolo roku 1700 let před naším letopočtem. V indickém Arikamedu řemeslníci zhruba 200 let před naším letopočtem vynalezli výrobu korálků tzv. metodou tahem. Jednalo se o manufakturní výrobu skleněných korálků metodou, která je v některých oblastech Indie využívána dodnes.

Největší rozmach výroby skleněných korálků byl zaznamenán po roce 1400 našeho letopočtu v Benátkách. Benátčané v krátké době ovládli trh se skleněnými korálky. Díky velkému množství tvarů a barev a zejména díky snadné výrobě a neutuchající poptávce výroba korálků přinášela obrovské finanční zisky. Korálky se staly jedním z nejdůležitějších vývozních artiklů do Nového světa.

Skleněné korálky byly a stále jsou velice oblíbeným prvkem při výrobě osobních ozdob a zdobení oblečení lidí po celém světě.

Výroba skleněných korálků v Čechách se rozvíjela zejména v příhraničních horách, kde byl dostatek dřeva pro sklářské pece. Tradice výroby korálků a bižuterie se v Čechách – zejména na Jablonecku uchovala do současnosti. Rozšířila se také výroba návlekových materiálů a bižuterních komponentů.

Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/koralky/sklenene/?kategorieId=186

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/historie-koralku/

 

Budujte dobrou pověst firmy

Podrobnosti

Public relations (PR) buduje vztah firmy s veřejností. Dobrá pověst firmy v dnešní době patří mezi nejcennější aktiva každé společnosti.

Dobrou reputaci firmy či značky je nutno neustále budovat a chránit. Dobrá pověst získává loajalitu zákazníků i zaměstnanců a poskytuje i ochranu v době krizí. Dobré jméno společnosti a značky je nutno vytvářet systematickou komunikací se všemi cílovými skupinami. Kvalitní PR vyžaduje jasně definovanou strategii a profesionální postupy.

Při budování povědomí o značce nelze spoléhat pouze na reklamu. Vztah ke značce se formuje z mnoha dojmů, postřehů, zkušeností doporučení a podobně. Se zákazníky je nutné komunikovat.

Velké množství lidí lze oslovit prostřednictvím médií. Jedním z nejdůležitějších prvků PR je dobře zvládnutá komunikace s médii. Tak jako média mohou při budování PR významně pomoci, mohou při nezvládnuté komunikaci zasadit firmě tvrdou ránu.    

Číst dál: Budujte dobrou pověst firmy

Přímý marketing

Podrobnosti

Přímý marketing neboli direct marketing je marketingová komunikace využívající přímého kontaktu mezi zadavatelem a adresátem.

U všech forem direct marketingu (direct mailing, direct e-mailing, telemarketing) je velice důležitá práce s databázemi. K dosažení maximální účinnosti jednotlivých kampaní je potřeba kvalitní a obsáhlá databáze potenciálních zákazníků s maximálním množstvím firemních údajů.

Mezi nejúčinnější formy direct marketingu stále patří direct mailing – adresné rozesílání zásilek.

Účinnost direct mailingové kampaně je přímo závislá na kvalitě a výběru databáze oslovovaných adresátů, na atraktivitě rozesílaných informací a na způsobu oslovení a komunikace s adresátem.

Proč je účinnost adresného rozesílání reklamních informací tak vysoká? Každý určitě otevře obálku, na které je jeho jméno. Každý se podívá na obsah a prohlídne si sdělení, který je určeno právě pro něj a je z jeho oboru. Vhodnou formou sdělení, nevšedním oslovením příjemce a sestavení sdělení tak, aby bylo v souladu s očekáváním příjemce, určitě účinnost kampaně výrazně zvýší.

Číst dál: Přímý marketing

Práce v zahraničí

Podrobnosti

Hledání práce v zahraničí je stále více a více populární. Stále přibývá množství mladých lidí, kteří se po univerzitě rozhodnou hledat si práci za hranicemi své domoviny. Často jsou s pracovními poměry v Čechách nespokojení, chtějí vyzkoušet něco nového, získat nové zážitky a zkušenosti, nebo je jednom láká vidina lepší výplaty.

Motivy pro práci v zahraničí jsou teda velice různorodé.  Často to nejsou jenom mladý lidé, kteří hledají obměnu v svých životech. Stále častěji cestují do zahraničí starší lidé, aby zabezpečili svou rodinu a přispěli tak vyšším podílem k domácímu rozpočtu. Jiným důvodem může být, že se na českém pracovním trhu jednoduše nemohou zaměstnat, protože nemají požadovanou kvalifikaci, nebo jednoduše nezískají dobré místo.

Číst dál: Práce v zahraničí

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.