EET se nezadržitelně blíží

Podrobnosti

Zahájení první vlny elektronická evidence tržeb, která se týká poskytovatelů stravovacích služeb a ubytování se rychle blíží.

Od září začíná ministerstvo financí přidělovat autorizační údaje k elektronické evidenci tržeb.  

Autorizační údaje k EET si podnikatelé mohou vyzvednout elektronicky přes Daňový portál a datovou schránku nebo také osobně na jakémkoliv finančním úřadu.

Od listopadu pak ministerstvo financí zahájí pilotní projekt pro podnikatele, aby si mohli otestovat komunikaci s úřady.

Pokud chtějí využít provozovatelé restaurací, hospod, hotelů ubytoven a ostatních provozoven spadajících do první vlny EET možnost odzkoušení komunikace s úřady již od 1. listopadu, musí vše řešit včas. Už v průběhu měsíce října by se tak měli rozhodnout, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Je zřejmé, že jiné technické vybavení bude potřebovat velký hotel s několika restauracemi a jiné zařízení bude stačit provozovatelům malých barů či hospůdek.

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) lze nainstalovat třeba i na tablet nebo chytrý mobilní telefon. Pokladnu tak lze nosit sebou nebo ji mít umístěnou ve stojánku v provozovně.

Po připojení malé mobilní tiskárnu je zařízení kompletní a lze jej vozit sebou i na cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně miniPOS je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní.

http://www.minipos.cz/#/domu

http://www.minipos.cz/#/jednoducha

http://www.minipos.cz/eet-se-nezadrzitelne-blizi

 

Perličky a jejich kvalita

Podrobnosti

Skleněné perličky byly součástí života našich předků už před tisíciletími. Na území Čech výroba perliček dorazila zhruba před 300 lety.

Skleněné perličky se vyrábí foukáním a sekáním skleněných trubiček. Samotná technologie výroby, barvení a konečné úpravy perliček jsou výrobním tajemstvím každého výrobce. Hodnotící odborné testy ukázaly, že skleněné perličky od českých výrobců jsou nejkvalitnější.

Při odborné studii byly porovnávány perličky od různých výrobců z Číny, Japonska a z Čech. Porovnávána byla tvarová shoda, šíře sortimentu a kvalita postříbření.  

Perličky české výroby se vyznačují symetrickým kulatým nebo oválným tvarem. Pravidelnost a shoda ve velikosti je jasně patrná, zejména pokud jsou navlečené na šňůře. 

Šíře sortimentu porovnávala množství tvarů a šíři barevné škály. České perličky jsou nabízeny ve dvaceti velikostech jak s kulatou tak čtvercovou dírkou. Následovaly japonské perličky vyráběné v patnácti velikostech. České perličky zahrnují více než 1300 barevných variací. Barevná škála českých perliček je tak 2x až 3 x širší než u ostatních výrobců.

Při testu kvality stříbrné vrstvy nezávislá certifikovaná laboratoř prováděla čtyři různé testy odolnosti. Ve všech testech odolnost stříbrné vrstvy české perličky daleko přesahoval parametry ostatních výrobců.

Vynikající kvalita českých perliček a výjimečná šíře sortimentu znamená, že opravdu nejlepší volbou pro jakoukoliv tvůrčí práci jsou české perličky.

Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, perliček, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

http://www.beads4u.cz/cz/vzornik-barev/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/perlicky-a-jejich-kvalita/

 

Přímý marketing

Podrobnosti

Přímý marketing neboli direct marketing je marketingová komunikace využívající přímého kontaktu mezi zadavatelem a adresátem.

U všech forem direct marketingu (direct mailing, direct e-mailing, telemarketing) je velice důležitá práce s databázemi. K dosažení maximální účinnosti jednotlivých kampaní je potřeba kvalitní a obsáhlá databáze potenciálních zákazníků s maximálním množstvím firemních údajů.

Mezi nejúčinnější formy direct marketingu stále patří direct mailing – adresné rozesílání zásilek.

Účinnost direct mailingové kampaně je přímo závislá na kvalitě a výběru databáze oslovovaných adresátů, na atraktivitě rozesílaných informací a na způsobu oslovení a komunikace s adresátem.

Proč je účinnost adresného rozesílání reklamních informací tak vysoká? Každý určitě otevře obálku, na které je jeho jméno. Každý se podívá na obsah a prohlídne si sdělení, který je určeno právě pro něj a je z jeho oboru. Vhodnou formou sdělení, nevšedním oslovením příjemce a sestavení sdělení tak, aby bylo v souladu s očekáváním příjemce, určitě účinnost kampaně výrazně zvýší.

Číst dál: Přímý marketing

Historie skleněných korálků

Podrobnosti

Různé ozdoby včetně korálků z různých materiálů si vyráběli již lidé v době kamenné. Technika výroby korálků a ozdob z nich se zdokonalovala s vývojem lidstva. S rozvojem civilizací narůstal také obchod s korálky.

K výrobě korálků lidé nejprve využívali různá semínka, kosti a drápy zvířat, kamínky a lastury. Materiál využívaný k výrobě korálků se neustále rozšiřoval a technika jejich výroby se stále zdokonalovala.

První sériově vytvářené korálky byly vyráběny z fajánsu, který je považován za předchůdce skla.

Fajáns je směs křemenného písku a vápence, který se zpracovával při vysokých teplotách a byl barven oxidem měďnatým či lazuritem. První skleněné korálky byly vyrobeny pravděpodobně na území dnešní Indie někdy okolo roku 1700 let před naším letopočtem. V indickém Arikamedu řemeslníci zhruba 200 let před naším letopočtem vynalezli výrobu korálků tzv. metodou tahem. Jednalo se o manufakturní výrobu skleněných korálků metodou, která je v některých oblastech Indie využívána dodnes.

Největší rozmach výroby skleněných korálků byl zaznamenán po roce 1400 našeho letopočtu v Benátkách. Benátčané v krátké době ovládli trh se skleněnými korálky. Díky velkému množství tvarů a barev a zejména díky snadné výrobě a neutuchající poptávce výroba korálků přinášela obrovské finanční zisky. Korálky se staly jedním z nejdůležitějších vývozních artiklů do Nového světa.

Skleněné korálky byly a stále jsou velice oblíbeným prvkem při výrobě osobních ozdob a zdobení oblečení lidí po celém světě.

Výroba skleněných korálků v Čechách se rozvíjela zejména v příhraničních horách, kde byl dostatek dřeva pro sklářské pece. Tradice výroby korálků a bižuterie se v Čechách – zejména na Jablonecku uchovala do současnosti. Rozšířila se také výroba návlekových materiálů a bižuterních komponentů.

Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/koralky/sklenene/?kategorieId=186

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/historie-koralku/

 

Budujte dobrou pověst firmy

Podrobnosti

Public relations (PR) buduje vztah firmy s veřejností. Dobrá pověst firmy v dnešní době patří mezi nejcennější aktiva každé společnosti.

Dobrou reputaci firmy či značky je nutno neustále budovat a chránit. Dobrá pověst získává loajalitu zákazníků i zaměstnanců a poskytuje i ochranu v době krizí. Dobré jméno společnosti a značky je nutno vytvářet systematickou komunikací se všemi cílovými skupinami. Kvalitní PR vyžaduje jasně definovanou strategii a profesionální postupy.

Při budování povědomí o značce nelze spoléhat pouze na reklamu. Vztah ke značce se formuje z mnoha dojmů, postřehů, zkušeností doporučení a podobně. Se zákazníky je nutné komunikovat.

Velké množství lidí lze oslovit prostřednictvím médií. Jedním z nejdůležitějších prvků PR je dobře zvládnutá komunikace s médii. Tak jako média mohou při budování PR významně pomoci, mohou při nezvládnuté komunikaci zasadit firmě tvrdou ránu.    

Číst dál: Budujte dobrou pověst firmy

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.