Protecting people – naše poslání, odpovědnost a závazek

Podrobnosti

Ve společnosti uvex chceme uskutečnit naši vizi a chránit lidi udržitelným způsobem. Jako výrobce s vysokým podílem interní výroby jsme schopni ovlivnit většinu aspektů řetězce tvorby hodnot. V provozovnách společnosti uvex jsme zavedli téměř 300 opatření a projektů na zlepšení výsledků v oblasti udržitelnosti.

Při výrobě zohledňujeme dopad všech našich procesů na životní prostředí. Více než 90% energie, kterou spotřebováváme, je zelená energie (ročně uspoříme více než 7000 tun CO2). Máme zaveden komplexní systém zpětného využití energie, a tím jsme snížili energetickou spotřebu.

Společnost uvex již několik let dodržuje svůj vlastní sociální kodex, vede seznam zakázaných látek a uplatňuje komplexní systém řízení kvality. Definovaná opatření jsou důsledně implementována na celém světě vyškolenými zaměstnanci uvex, 85 hlavních dodavatelů pravidelně absolvuje audit. Osmdesát zaměstnanců se zaměřuje na zajištění optimální kvality všech produktů.

Díky všem přijatým opatřením můžeme směle tvrdit, že produkty značky uvex patří ke špičce v oblasti ochrany pracovníků.

Součástí holdingu uvex je v České republice společnost UVEX Safety CZ, k.s. – dodavatel ochranných pracovních pomůcek značky uvex na český trh.

http://www.uvex-safety.cz/cz/uvex-safety-group/vize-a-mise/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/protecting-people-nase-poslani-odpovednost-a-zavazek/

Pověřenec pro ochranu osobních údajů – DPO

Podrobnosti

Od 25. 5. letošního roku vstupuje v platnost Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním a shromažďováním osobních údajů neboli GDPR. Pro řadu firem a institucí tímto vzniká povinnost jmenovat tzv. Pověřence pro ochranu osobních údajů neboli DPO (anglicky Data Protection Officer).

Povinnost Pověřence jmenovat nastává v následujících případech:

-       zpracování provádí orgán veřejné moci či veřejný subjekt (s výjimkou soudů)

-       hlavní činnosti správce nebo zpracovatele spočívají v operacích zpracování, které vyžadují rozsáhlé pravidelné a systematické monitorování občanů,

-       hlavní činnosti správce nebo zpracovatele spočívají v rozsáhlém zpracování zvláštních kategorií údajů nebo osobních údajů týkajících se rozsudků v trestních věcech a trestných činů.

Pokud organizace nemá výslovnou povinnost jmenovat Pověřence a jmenuje jej dobrovolně, budou se na jeho jmenování, postavení a úkoly vztahovat stejné požadavky, jako kdyby bylo jmenování povinné.

Mezi hlavní úkoly DPO bude patřit monitorování souladu zpracování osobních údajů s povinnostmi vyplývajícími z GDPR, školení pracovníků, provádění interních auditů a celkové řízení agendy interní ochrany dat.

Pověřenec musí být snadno dostupný jak pro subjekty údajů, tak i pro dozorový úřad, což je v případě České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

GDPR přináší řadu nových povinností pro všechny firmy a organizace zpracovávající osobní údaje.

Vzhledem k hrozícím pokutám nelze GDPR ignorovat. Menším a středním firmám a organizacím se určitě vyplatí využít zkušeností odborných firem nabízejících pomoc při zavádění GDPR. Jednou z takovýchto firem je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Odborně proškolení a certifikovaní pracovníci společnosti ANERI pomohou se zavedením potřebných opatření a zajistí průběžnou kontrolu plnění nařízení GDPR.

http://dataosobni.cz/zakladni-pojmy/

http://dataosobni.cz/povinnosti/

http://dataosobni.cz/2017/12/13/dpo/

Bižuterní perle a perličky

Podrobnosti

Skleněné perle a perličky se vyrábí již několik století. Postupem časů vznikaly různé způsoby výroby. Česká republika stále patří k největším výrobcům a vývozcům skleněných perlí a perliček.

Vinuté perle jsou s největší pravděpodobností objevem benátských sklářů. Odtud čeští skláři tuto techniku přenesli do Čech. V historických záznamech lze nalézt, že sekané a vinuté perle se na Jablonecku vyráběly již v 18. století.

Sekané perle se vyrábí sekáním skleněných stéblin, následně se tavením zbavují ostrých hran a pak se brousí. V obchodech je můžeme najít pod názvem šmelc.

Mačkání skla, jako základní postup výroby mačkaných perlí, bylo známo na Jablonecku také od 18. století. Původně byly při výrobě používány formy hliněné. Ty byly postupně nahrazeny formami kovovými a největší rozmach výroby mačkaných perel byl zaznamenán ve dvacátých letech 19. století.

Perle byly broušeny ve velkých brusírnách s několika brousícími složkami nebo i v domácnostech na jednoduchých brusech poháněných ručně nebo šlapáním.

Na přelomu 19. a 20. století se na Jablonecko dostává technologie výroby perlí ze sklo-porcelánové hmoty formováním a vypalováním v peci. Tyto výrobky byly lacinější a postupně nahrazovaly perle mačkané.

Technologie výroby se příliš nemění ani začátkem dvacátého století. Nemění se ani organizační struktura druhovýroby. Větší hutě vyrábí hotové perličky a také dodávají skleněné trubičky a tyčové sklo pro výrobu perel malým domácím firmám.

Skleněné perle jsou velice oblíbeným artiklem i v současné době. Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, perliček, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

http://www.beads4u.cz/cz/nabidka/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/bizuterni-perle-a-perlicky/

 

Reklamní text

Podrobnosti

Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol.

Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí zaujmout jejich pozornost. Základem je sdělovat informace, které jsou pro čtenáře důležité a tyto informace podávat jazykem, který je pro cílovou skupinu čtenářů srozumitelný.

V dnešní uspěchané době lidé nemají chuť ani čas číst dlouhé texty. Krátké reklamní texty jsou proto mnohem údernější a účinnější. Důležité je dávat si pozor na pravopis. Gramatické chyby a hrubky v textu na důvěryhodnosti sdělení nepřidají.

Řada lidí mívá období, kdy jim jde psaní textů krásně od ruky a některé dny ze sebe nedokáží dostat ani řádek. Reklamní texty je proto dobré psát, když se práce daří. Určitě se vyplatí si všechny nápady a slovní obraty zapisovat a mít možnost se k určitým myšlenkám vrátit.

Než je reklamní text vypuštěn do éteru, je dobré si jej vytisknout na papír a takto z listu si jej přečíst s odstupem alespoň jednoho dne. Člověk má tendenci přehlížet vlastní chyby. Je proto na místě konečný text dát přečíst další osobě. Ideální je pokud se jedná o člověka, který spadá do cílové skupiny, pro kterou je reklamní text určen.

Každý člověk není schopen sestavit a napsat kvalitní reklamní text. V takovém případě se určitě vyplatí obrátit na odborné pracovníky profesionální marketingové agentury Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing

http://www.aneri.cz/cs/marketing/externi-marketing/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/reklamni-text/

UVEX golf cup se již stává tradicí.

Podrobnosti

Druhý ročník golfového turnaje UVEX golf cup se uskutečnil v úterý 27. června 2017 na mistrovském golfovém hřišti v Mladé Boleslavi. Turnaje se za ideálního počasí zúčastnilo 60 golfistů z celé České republiky.


Mezi pozvanými byli nejen obchodní partneři společnosti UVEX Safety CZ, k.s. ale i představitelé managementu významných firem z oblasti automobilového a ostatního průmyslu z celé ČR.

Po absolvování 18 jamek čekalo na všechny hráče i ostatní hosty, kteří se s golfem prozatím pouze seznamují, vyvrcholení celé akce, jehož součástí bylo dobré jídlo a především slavnostní vyhlašování výsledků turnaje i celého dne. Této činnosti se již tradičně ujal známý moderátor Petr Jančařík, který svým vtipným slovem provázel akci po celý den. Petr Jančařík za pomoci ředitele UVEX Safety CZ, k.s. pana Otty Bergmanna předal vítězům zajímavé ceny z oblasti ochranných pracovních pomůcek značky uvex  doplněné o ceny ze světoznámé sklárny Ajeto Glass. Dalším partnerem, který věnoval hodnotné ceny do turnaje, a to poukazy na zapůjčení nejnovějších vozů BMV na celý víkend, se stala exklusivní půjčovná vozů BMW firma Minipoint.

Firma UVEX Safety CZ, k.s. je letitým patronem projektu Galerie talentů, jež podporuje dětské výtvarné talenty. I v letošním ročníku golfového turnaje byl dán prostor pro prezentaci tohoto charitativního projektu.

Pracovníci ze společnosti UVEX Safety CZ, k.s. při celodenní akci prezentovali novinky z oblasti osobních ochranných pracovních pomůcek, což se setkalo se zájmem, a tak vznikly a utužily se i mnohé obchodní kontakty.
Každý účastník turnaje i ostatní pozvání hosté dostali na památku kvalitní ochranné brýle, které budou dokonale chránit jejich zrak a připomínat letošní golfový turnaj UVEX golf cup, na jehož další ročník se všichni moc těší.
Takováto setkání jsou příjemná ve více aspektech. Jedná se o aktivní sportovní činnost, o zajímavé společenské setkání a v neposlední řadě i možnost neformální firemní prezentace špičkových výrobků značky uvex.

http://www.uvex-safety.cz

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/uvex-golf-cup-se-jiz-stava-tradici/

Čištění a ochrana zateplených fasád

Podrobnosti

Znečištěná fasáda nejen snižuje estetickou hodnotu objektu, ale navíc znečištění poškozuje fasádu a snižuje její životnost.

Špinavá fasáda je ideálním prostředím pro vznik plísní a řas, které mohou způsobovat alergie a jiné zdravotní problémy.

Mnozí majitelé objektů jsou překvapeni, že již po několika letech po zateplení jejich fasáda vykazuje známky zašpinění a zejména na severních částech domu a v místech stálého zastínění se často objevují povlaky plísní a řas. Toto je způsobeno kondenzací vodních par na povrchu fasády a malou odolností akrylátových omítek vůči povětrnostním vlivům.

Aby byla životnost a ochranná funkce fasády zachována po co nejdelší dobu, je potřeba fasádu dle potřeby čistit. Způsob čištění je nutno volit vždy podle charakteru znečištění. Pokud je fasáda pouze zaprášena, stačí provést očištění pouze tlakovou vodou. Jestliže ale fasádu znečišťují řasy a plísně, je nutno nejprve použít fungicidní čistící přípravek, který plísně a řasy zlikviduje. Následovat by mělo čištění pomocí čistících přípravků na bázi saponátu pro uvolnění mastnoty a nečistot. Posledním krokem je omytí fasády tlakovou vodou.

Už při realizaci zateplení a výběru fasády je vhodné se poradit s odborníky, jaká fasáda je pro daný objekt nejvhodnější. Mezi zkušené firmy, které se zateplováním objektů zabývají, patří společnost Stav Agency z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency s.r.o. nejen poradí se způsobem a s realizací zateplení, ale doporučí také vhodnou vrchní fasádu, tak aby její životnost byla co nejdelší.

http://www.stav-agency.cz/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-fasad/

http://www.stav-agency.cz/2017/07/25/cisteni-a-ochrana-zateplenych-fasad/

Bižuterní komponenty na výrobu vlastních šperků

Podrobnosti

Každý, kdo vyrábí bižuterii ať už pro sebe nebo pro známé potřebuje pro svoji autorskou tvorbu mimo korálků a potřebného nářadí také bižuterní komponenty. Bižuterní komponenty jsou základem každého jedinečného šperku.

Bižuterní komponenty se někdy nazývají bižuterní kovodíly. Jedná se o například o předem připravené díly, jejichž připojením k hotovému šperku je zajištěna jeho funkce. Jedná se o různá zapínání k řetízkům, puzetky náušnic a velké množství různých háčků. Mezi bižuterní komponenty řadíme také různé řetízky, sponky, filigránky, lůžka, očkové jehly a bižuterní nýty.

Bižuterní komponenty jsou vyráběny převážně z materiálu zvaného tombak. Jedná se o slitinu mědi a zinku, kde mědi je více než 85 %. Všechny bižuterní komponenty jsou vyráběny v základních barvách šperkařských kovů – zlaté, stříbrné, měděné, ocelové i černé. 

Pro začátečínající tvůrce vlastní bižuterie bývá leckdy velmi obtížné vybrat všechny vhodné a potřebné bižuterní komponenty. Určitě se vyplatí poradit u odborníků – například u pracovníků společnosti Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Zde vám zaručeně poradí a nabídnou vše potřebné pro výrobu vlastní bižuterie, ať už se jedná o bižuterní komponenty, korálky či nářadí, které při výrobě vlastních šperků budete potřebovat. Společnost Beads 4u patří mezi přední dodavatele veškerého materiálu na výrobu bižuterie s nejširším sortimentem zboží.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/bizuterni-komponenty/?kategorieId=2

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/bizuterni-komponenty-na-vyrobu-vlastnich-sperku/

Hravá dokonalost s korálky

Podrobnosti

Nepřeberné množství korálků a perliček, jejich barev tvarů a velkostí umožňuje výrobu stále nové a originální bižuterie a ozdob.

Skleněné korálky a perličky na výrobu bižuterie a ozdob se vyrábí ze široké škály barevných skel. Tato barevná škála se dále rozšiřuje povrchovým zušlechťováním, které vytváří zajímavé optické efekty.

Každý výrobce a návrhář ozdob má tak možnost rozehrát svou barevnou partii a může brát inspiraci k barevným variantám z různých zdrojů. Potřebné barevné variace korálků si každý může lehce vybrat.

Jeden z nejširších sortimentů barev, tvarů, velikostí a povrchových úprav korálků a perliček zájemci najdou v nabídce nového e-shopu společnosti Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.    

Na webových stránkách společnosti Beads 4U zájemci o výrobu vlastní bižuterie se mohou seznámit s novými trendy při výrobě bižuterie a inspirovat se k vlastní tvorbě.

Součástí nabídky je také veškerý potřebný návlekový materiál, komponenty a speciální nářadí, které se při výrobě bižuterie používá. 

Společnost Beads 4U své zboží dodává také do mnoha obchodů s korálky, galanterií a potřeb pro výtvarníky po celé republice. Každý tak má možnost vybírat vše potřebné na výrobu vlastní bižuterie a ozdob nejen prostřednictvím e-shopu.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/akce/?kategorieId=1

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/siti-z-koralku

Pojištění odpovědnosti autodopravce

Podrobnosti

Základní pojištění odpovědnosti autodopravce pokrývá pouze základní rizika, která se mohou vyskytnout při automobilové přepravě. Takovéto základní pojištění však nekryje veškerá rizika spojená s přepravou zboží na základě smlouvy o přepravě.

Pojištění rozlišujeme podle územního hlediska na smlouvy o vnitrostátní přepravě (dle Obchodního zákoníku) a na smlouvy o mezinárodní přepravě (dle CMR).

Vzhledem k tomu, že základní pojištění nekryje veškerá možná rizika, měl by každý dopravce zodpovědně zvážit, jaké rozšíření pojistného krytí by si měl sjednat ve své pojistné smlouvě.

Přestože i české pojišťovny neustále rozšiřují portfolio svých produktů, stále ještě nenabízí pojištění všech možných rizik, která mohou dopravce potkat. Sem patří například stále se rozšiřující kabotáž, úmysl či hrubá nedbalost zaměstnanců, pojištění najímaných poddopravců nebo i pojištění inventurních rozdílů či škod na dobírkách.

Přestože české pojišťovny uvedená rizika prozatím nepojišťují, nemusí si dopravci své rozšířené pojistné smlouvy sjednávat v zahraničí. Zájemci o rozšířené pojištění se mohou obrátit na společnost  EKONSERVIS-CZ s.r.o. Zkušení pracovníci společnosti EKONSERVIS-CZ každému dopravci poradí, tak aby jejich pojistná smlouva kryla požadovaná rizika a aby pro ně byla maximálně výhodná. Velkou výhodou je i to, že EKONSERVIS–CZ má plné oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. EKONSERVIS–CZ škody i vyplácí. Zajistí si případně prohlídku znalcem a při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení.

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

http://www.ekonservis.cz/clanky/

http://www.ekonservis.cz/clanky/pojisteni-odpovednosti-autodopravce/

 

 

Sponzoring jako součást marketingové strategie

Podrobnosti

Sponzoring je poskytnutí finančního prostředku nebo nefinanční podpory převážně neziskové organizaci nebo na neziskovou akci.

Sponzorství není reklama, ale jedná se o smluvní vztah, kdy sponzor poskytuje dar a požaduje protislužbu – prezentaci značky nebo produktu. Sponzorovaná událost vyvolává zájem veřejnosti a médií. Výsledná publicita je součástí marketingové strategie při budování pozice značky ve společnosti.

Dobře organizovaný sponzoring přináší firmě poskytující sponzorský dar řadu marketingových výhod.

Působí na emoce, zvyšuje loajalitu zákazníků a zvyšuje celkovou účinnost všech komunikačních prostředků. Na rozdíl od reklamy je sponzoring veřejností vnímán pozitivněji. Obraz firmy u veřejnosti je vnímán podle toho, jakou oblast společenského života sponzoruje.

Mezi základní výhody sponzorství patří: zlepšování image firmy, příležitost oslovit vybranou cílovou skupinu potenciálních zákazníků, příležitost k setkání s obchodními partnery z obchodní branže a budování loajality ke značce.

Aby se ze sponzoringu nestalo neúčinné rozhazování finančních prostředků, je důležité správně zvolit podporovanou organizaci nebo akci a smluvně dojednat nejvhodnější podmínky sponzoringu. Tak jako v ostatních oblastech marketingu je vhodné se poradit s odborníky. Společnosti, které chtějí sponzorské prostředky vynakládat efektivně, se můžou poradit u pracovníků marketingové agentury ANERI s.r.o. v Liberci. Společnost ANERI poskytuje marketingové služby již déle než čtvrt století a i v oblasti sponzorství pomůže zájemcům definovat nejdůležitější otázky, na které by se firma měla před poskytnutím sponzorského daru zaměřit.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/public-relations/ 

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/sponzoring-jako-soucast-marketingove-strategie/

uvex se nebojí srovnání

Podrobnosti

Značka uvex je synonymem kvality v oblasti ochranných pracovních pomůcek. Ochrana člověka je cílem firmy uvex a člověk je jejím středobodem.

Aby bylo možné nezávisle posuzovat kvalitu ochranných pracovních pomůcek značky uvex, nevyhýbá se firma přímému srovnání s konkurencí a pravidelně se účastní soutěží a benchmark-projektů. V posledních letech značka uvex obdržela velké množství cen, prostřednictvím kterých byla firma oceněna za inovace v oblastech technologií a designu. Podle německých standardů (Deutsche Standards) byl uvex aktuálně zvolen za „Značku století“ a zastupuje tak s ochrannými pracovními brýlemi a sportovními lyžařskými brýlemi kompletní produktovou kategorii.

uvex je jednou z nejinovativnějších malých a středně velkých firem v Německu a díky vysokým standardům kvality mu byla udělena pečeť kvality TOP 100. uvex se stal vítězem v kategoriích „Inovativní marketing“(2009) a „Inovativní procesy a organizace“ (2011) a také dosáhl celkového vítězství jako „Inovátor roku“ (2013). Další prestižní ocenění jako je „iF product design Award“, Red Dot Design Award“ a German Design Award“ potvrzují, že produkty uvex splňují nejvyšší požadavky na tvar a design. Dosažená ocenění jsou důkazem toho, že kvalitní a maximálně funkční produkty mohou i dobře vypadat.

Vysoce funkční osobní ochranné pracovní pomůcky značky uvex využívající nejmodernější patentové technologie v České republice dodává na trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/pm-28062013-top100-profas/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/uvex-se-srovnani-neboji/

 

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.