Firemní večírek pro zaměstnance

Podrobnosti

Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.

Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

U firem s větším množstvím zaměstnanců a firem s více pobočkami je firemní setkání jedinečnou příležitostí, kde se mohou všichni zaměstnanci setkat a seznámit.

Pokud je firemní akce obohacena o skupinové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.

Firemní setkání je jedním z důležitých způsobu komunikace mezi vedením firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí marketingových aktivit firmy. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.

Každá marketingová aktivita by měla mít co největší efekt a přínos pro firmu. Proto je vhodné na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. 

Uvědomte si, že příjemný a nezapomenutelný zážitek a odreagování od každodenního stereotypu a stresu je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.

Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

 

Jak levně a účinně zajistit maximální čistotu ve školách?

Podrobnosti

Dle průzkumu týdeníku ŠKOLSTVÍ ve školách stále vládne kbelík a mop. Rozdíl je pouze v používaných čistících prostředcích.

Pokud je ve školských zařízeních preferována maximální likvidace choroboplodných bakterií, je k úklidu používán čistící prostředek a následně použita dezinfekce. Většina dezinfekčních látek je však člověku potenciálně škodlivá (nebo i toxická). Proto je nutno zacházet s nimi maximálně opatrně. Pokud jsou používány čistící prostředky bez následné dezinfekce, dochází pomocí mopu spíše k roztírání bakterií na větší plochu než k jejich likvidaci.

Ideálním řešením je úklid, kterým se odstraní nebezpečné bakterie a zároveň není nutno použít zdraví nebezpečné dezinfekční prostředky. Toho bohužel za pomoci mopu a kbelíku s vodou nelze dosáhnout.

Pomocí moderních úklidových strojů Kaivac lze odstranit 99% nečistot a bakterií. Novým mopem se zkušenému pracovníkovi podaří odstranit pouze okolo 50% nečistot.

Číst dál: Jak levně a účinně zajistit maximální čistotu ve školách?

Kvalitní úklid ekonomicky a ekologicky

Podrobnosti

Podlahy v místech vysoké frekvence lidí je nutné neustále udržovat v čistotě. Pokud je úklid zanedbáván, povrch se stává nevzhledný, nehygienický a nebezpečný.

Podlahy restaurací, škol, zdravotnických zařízení, sportovních center a řady dalších veřejných prostor je nutno neustále udržovat ve vysoké čistotě, aby byly splněny požadavky hygieny, bezpečnosti a estetiky. Není žádným překvapením, že náklady na úklid těchto prostor nejsou zanedbatelné.

Řada institucí řeší úklid takovýchto podlah stále ještě pomocí klasického kbelíku a mopu. Ti co si uvědomují, že pomocí mopu dokonalé čistoty nedosáhnou a vědí, že pracovník pracující s těmito pomůckami pracuje velice neefektivně, se snaží řešit úklid pomocí drahých jednoúčelových čistících strojů. Řešení ale může být jednoduché a ekonomicky nenáročné. Úklidové stroje Kaivac jsou levné a s jejich pomocí lze dosáhnou maximální čistoty a hygieny rychle, levně a ekologicky.

Stroje Kaivac umožňují automatické dávkování úklidových chemikálií a tlakové mytí povrchu. Tak je spotřebováváno minimální množství čistících prostředků. Výkonné odsávání odstraní veškerou vlhkost, a tak je čištěný povrch ihned suchý a nehrozí nebezpečí uklouznutí a úrazů. Veškerá odsátá znečištěná voda je shromažďována v samostatné nádobě a už není k dalšímu čištění používána. Čistí se stále čistou vodou s minimem čistících přípravků a tudíž nejsou nikde šířeny nečistoty a nebezpečné bakterie, které úklidový stroj Kaivac již jinde odstranil. Znečištěné vody se navíc nedotkne ani pracovník obsluhující tento stroj. Při úklidu strojem Kaivac se tak úklidový pracovník nemůže nakazit od nečistot a čištěný povrch je maximálně čistý a hygienický. Rychlost úklidu pomocí stroje Kaivac v porovnání s uklízením pomocí klasického mopu je nesrovnatelná.

Přímým dovozcem a dodavatelem úklidových strojů Kaivac vyráběných v USA na český trh je společnost de Wolf Group s.r.o. z Chebu. Společnost de Wolf zajišťuje také kompletní servis úklidových strojů Kaivac i dodávku vhodných úklidových chemikálií.

http://www.dewolf.cz/tag/bezdotykovy-uklid/

 

Příliš neosobní a zbytečně komplikované – hlavní kritizované body u online žádosti

Podrobnosti

Stále více firem nabízí uchazečům o práci možnost se ucházet prostřednictvím online žádosti. Výhody pro personální oddělení jsou zřejmé - vhodný software seskupuje automaticky všechny došlé žádosti od všech uchazečů. Ti obdrží automatickou odpověď o přijetí žádosti. Systém dále vygeneruje žádosti na základě klíčových slov. Díky nim jsou texty žádostí skenovány. Uchazeči mají na druhou stranu tu výhodu, že při další žádosti o práci ve stejné firmě již nemusí opakovat všechny kroky procesu, ale mohou předat svou žádost pouze kliknutím na portálu s pracovními nabídkami společnosti. Ale je to opravdu jednoduší než klasické písemné nebo elektronické žádosti nebo je celý tento proces pro uchazeče o práci zbytečně složitý?

JOBkralle požádala své uživatele o vyplnění krátkého dotazníku, co je opravdu nervuje u online žádosti a právě Vám přinášíme výsledky našeho průzkumu.

Skoro pětina (19%) dotazovaných se shodla na tom, že je u online žádosti nervuje dlouho strávený čas, který jí musí obětovat. A jsou toho názoru, že tento způsob žádosti je časově náročnější než odeslání písemných či elektronických žádostí.

Dále se shodlo až 17% respondentů s názorem, že u online žádosti chybí osobní kontakt. Žádosti jsou vyhodnocovány strojem, nýbrž ne člověkem, který si při přečtení žádosti může udělat dobrý nebo špatný dojem.

Jako druhý nejkritizovanější bod u online žádosti považuje celých 21% dotazovaných registraci. Webová stránka Vám hlásí červeným písmem, pokud se chcete o dané pracovní místo ucházet, musíte se nejdřív zaregistrovat. Bez registrace vyplnění žádosti není možné.

Nejkritizovanější bod u online žádosti je pro mnohé uchazeče vyplňovaní polí s hvězdičkou nebo-li „pole povinná“. Celých 33% uživatelů se shodlo na tom, že právě registrace je nejvíce rozčiluje u online žádosti.Vyplňování těchto polí musíte učinit, jinak Vás systém nepustí k vyplňování další stránky. U online žádosti se počet stránek, které musí být vyplněny pohybuje kolem 3-8 stránek.

Nejméně procent a to celou jednu desetinu (10%) dosáhly jiné důvody. U kterých nelze určit, co přesně uchazeče u online žádosti nervuje.

JOBkralle provedla tento uživatelský průzkum v červenci 2015!

JOBkralle v Čechách www.jobkralle.cz

JOBkralle na Slovensku www.jobkralle.sk

JOBkralle po celé EU www.jobkralle.net

Event marketing prohlubuje obchodní vztahy

Podrobnosti

Firemní akce jsou důležitou součástí firemní komunikace. Při firemních akcích pořádaných pro obchodní partnery se budují a prohlubují vztahy, navazují osobní kontakty a jsou posilována zákaznická pouta.

Jméno společnosti, značku, produkty a služby si zákazníci nejlépe zapamatují na základě osobního prožitku a vlastní zkušenosti.

Firemní setkání s obchodními partnery je jedinečnou příležitostí k představení novinek. Pro pozvané hosty je příjemný zážitek poděkováním a odměnou za věrnost. Takováto odměna působí dlouhodobě a motivuje k další spolupráci.

Firemní akce je neformálním setkáním mimo pracovní prostředí, při kterém se nejlépe mění obchodní vztah na vztah osobní. Součástí každé firemní akce by měl být pro hosty nevšední zážitek. Nejdůležitější je, aby se všichni dobře bavili, aby byla navozena uvolněná atmosféra a aby hosté odcházeli s příjemným pocitem a na akci dlouho vzpomínali.

Event marketing by měl být součástí komunikačního mixu každé firmy.

Aby firemní akce pro obchodní partnery splnila svůj účel a měla maximální efekt, je nutné vše dobře připravit a zrealizovat. Při realizaci firemních akcí se určitě vyplatí využít služeb některé zkušené event agentury, která pomůže s výběrem vhodného prostředí, navrhne zajímavý program přesně podle složení hostů, sestaví menu a vše zrealizují na klíč. Tato spolupráce přináší řadu výhod. Jednání pouze s jedním partnerem a ne s desítkami dodavatelů. Agentura má vybudované vazby na účinkující, catering i dodavatele atrakcí - včetně cenových výhod. Má znalosti vhodných prostředí pro konkrétní eventy a v neposlední řadě spolupráce se zkušenou event agenturou šetří starosti, čas a peníze.

Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Firma ANERI navíc nabízí marketingové konzultace a praktické zkušenosti vycházející z vlastní více než dvacetileté praxe.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-obchodni-partnery

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/event-marketing-prohlubuje-obchodni-vztahy-/

 

Tajná zbraň úklidových pracovníků

Podrobnosti

Postupem doby se z jednoduchého úklidu stává složitý proces, při kterém potřebujeme řadu různých úklidových přístrojů a zařízení a množství speciálních chemických přípravků.

Uklízejme opět jednoduše, ekonomicky a maximálně kvalitně. Nejen specializované úklidové firmy používají řadu výkonných, ale jednoúčelových strojů. Na koberce vysavače mokré a suché, na pevné podlahy drhnoucí stroje, další zařízení na úklid kuchyní, jiné na WC, speciální na schodiště a také na stěny. Nemluvě o speciálních úklidových přípravcích, které jsou určeny pro konkrétní stroje a konkrétní čištěné povrchy.

Všechny speciální úklidové stroje jsou určeny k usnadnění práce, zlepšení úklidu a k vyšší efektivitě, ale to zdržování a práce, než se jednotlivé stroje dopraví na místo úklidu. A pokud si připočteme pořizovací náklady jednotlivých speciálních strojů, může být ještě úklid efektivní a ekonomický? Řešením jsou stroje KaiVac, které dokonale čistí všechny povrchy včetně koberců i WC. Další předností úklidových strojů KaiVac je způsob čištění. Stroje KaiVac nečistoty neroztírají po povrchu, ale dokonale odstraňují. Čištění je prováděno stále čistou vodou a použitá voda s nečistotami je odsávána do speciální sběrné nádoby a na čištění již není používána. Jedná se tak o maximálně hygienický úklid odstraňující i nebezpečné bakterie.

Číst dál: Tajná zbraň úklidových pracovníků

Přestavba půdních prostor na moderní byt

Podrobnosti

Bydlení v podkrovním bytě už nebývá nouzí, ale v současnosti již spíš prestiží. Atypické prostředí a neotřelá architektura nabízí neotřelost, eleganci a třeba i romantiku.

Staré půdní prostory bývají zarovnané nepotřebnými věcmi, na které se po desetiletí usazuje prach a špína. Časem se tak z půdy stává prostor bez smysluplného využití. Řešením je vyházení nepotřebného harampádí a přestavění zajímavých prostor na moderní bydlení. Díky novým technologiím lze z nevyužitých prostor vybudovat zajímavé prostory pro bydlení či kanceláře nebo atelier. 

Řada majitelů nevyužitých půd se domnívá, že stávající konstrukce příliš limitují přestavbu. Zkušený architekt za využití moderních materiálů však dokáže navrhnout zajímavé řešení, které splňuje nejpřísnější současné požadavky na bydlení. U větších a zejména vyšších půd se nabízí luxusní varianta mezonetového bytu.

Číst dál: Přestavba půdních prostor na moderní byt

Podlaha čistá tak, že z ní můžete jíst

Podrobnosti

Jsou místa, na kterých snad nikoho nenapadne rozbalit například sendvič a pustit se s chutí do jídla. Mezi takováto místa určitě patří WC. Ale i WC by mělo být čisté bez nebezpečných bakterií a virů.

V prostorách WC dochází k přenosu biologického odpadu z lidského trávicího traktu do odpadního systému. Je to místo s vysokým rizikem výskytu nebezpečných bakterií, toxinů a nakažlivých organismů způsobujících závažná onemocnění. Dokonce moč je hlavním zdrojem potravy pro E. coli (nozokomiální nákazy).

Nebezpečí nákazy hrozí zejména pracovníkům, kteří mají na starost úklid a čištění WC a používají staré standardní čistící pomůcky jako kbelík s vodou a hadr. Při tomto způsobu úklidu může dojít k nakažení pracovníků a navíc nebezpečné bakterie nejsou pomocí mokrého hadru zcela odstraněny, ale jsou rozetřeny po velké ploše. Tím se zvyšuje nebezpečí nákazy pro další návštěvníky WC.

Číst dál: Podlaha čistá tak, že z ní můžete jíst

Význam referencí a doporučení z marketingového hlediska

Podrobnosti

Z marketingových výzkumů v různých odvětvích vyplývá, že reference a doporučení k nákupu daného produktu či k nákupu produktu od konkrétního dodavatele je jedním z rozhodujících faktorů při rozhodování kupujících.

Zkušenosti stávajících zákazníků a uživatelů (reference) v některých vybraných odvětvích alespoň částečně ovlivňují při rozhodování až 80% nových potenciálních zákazníků. Přestože se zdaleka nejedná o jediný faktor, který ovlivňuje celý nákupní proces, jde o aspekt, jemuž přikládá významná část dotazovaných vysokou váhu.

Z průzkumů dále vyplývá, že čtvrtina dotazovaných považuje zkušenosti stávajících uživatelů dokonce za velmi důležité.

Samotné využívání referencí v marketingu by se mělo řídit určitými pravidly.

Doporučení se musí zakládat na skutečnosti. Vymyšlené testimonály lze odhalit a z reference se následně stává pravý opak, který poškozuje firemní pověst.

Celkové vyznění reference musí být kladné. Pro vyváženost může obsahovat nepříliš významné výhrady.

Reference by měly být stručné a čitelné – použitelné i ke zveřejnění na webových stránkách.

Číst dál: Význam referencí a doporučení z marketingového hlediska

V letních měsících je nutné zvýšit hygienu v kuchyni

Podrobnosti

V létě s nárůstem teploty v kuchyních restaurací a hotelů stoupá riziko šíření nebezpečných bakterií a kontaminace jídla. Nutnost čistoty a zvýšené hygieny se v těchto měsících zvyšuje. Řešením jsou kvalitní úklidové stroje a ověřené úklidové metody.

Bakteriím se v létě daří. Přestože v kuchyni nemusí být extrémně teplý a vlhký vzduch, v okolí vařících a pečících zařízení teplota stoupá k hodnotám, při kterých se velmi daří nebezpečným bakteriím.

Jejich šíření lze zabránit důsledným dodržováním čistoty a hygieny.

Nejdůležitější krok pro udržení zdraví zaměstnanců a klientů, je mít co nejčistší kuchyň. Většina kuchyňských provozů stále používá k úklidu nástroje jako mopy a hadry. Tyto úklidové prostředky však nedokáží nečistoty důkladně odstranit a v mnohých případech se s jejich pomocí nebezpečné bakterie pouze roztírají po celé čištěné ploše. Řešením jsou úklidové systémy, při kterých je nečistota pomocí čisticích prostředků z každého znečištěného povrchu dokonale uvolněna, a tyto nečistoty včetně znečištěného čisticího prostředku jsou odsáty. Odsátý čisticí prostředek se k dalšímu úklidu již nepoužívá a tím je důsledně zabráněno šíření nečistot a nebezpečných bakterií na další čištěná místa. Osvědčeným úklidovým systémem, který splňuje veškeré požadavky na odstranění a likvidaci nečistot v kuchyňských zařízeních a který maximálně usnadňuje a urychluje práci úklidových pracovníků je systém KaiVac.

Číst dál: V letních měsících je nutné zvýšit hygienu v kuchyni

Účinný systém na čištění koberců

Podrobnosti

Mezi nejefektivnější způsoby čištění koberců patří čištění pomocí speciálního úklidového systému LMX VON SCHRADER využívající k čištění suchou pěnu a výkonný vysavač.

Úklidový systém LMX VON SCHRADER používá suchou pěnu, která je za pomoci válcového kartáče zapracována do koberce. Pěna uvolní nečistoty z koberce a ty jsou následně odstraněny zabudovaným vysavačem. Vše se děje v jediném kroku.

Vzduch a čisticí prostředek se mísí pod tlakem a vytváří hustou suchou pěnu (pěna obsahuje pouze 10% vlhkosti), která se tlakem vzduchu vytlačuje před stroj do prostoru před válcový kartáč. Rotující kartáč aplikuje pěnu do koberce. Tím se uvolní nečistoty od podkladu až po konce vlasu koberce. Nečistotu pohlcuje pěna, která je následně odsáta výkonným vysavačem ústícím přímo za kartáčem.  Znečištěná pěna se hromadí ve sběrné nádobě, kde je odpěněna na kapalinu, aby se dala snáze vylít.

Číst dál: Účinný systém na čištění koberců

   
   
   
Dálniční známka CZ

Dálniční známka pro české dálnice online k zakoupení.

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.