Historie skleněných korálků
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 29. 7. 2016 10:34
- Zobrazeno: 2487
Různé ozdoby včetně korálků z různých materiálů si vyráběli již lidé v době kamenné. Technika výroby korálků a ozdob z nich se zdokonalovala s vývojem lidstva. S rozvojem civilizací narůstal také obchod s korálky.
K výrobě korálků lidé nejprve využívali různá semínka, kosti a drápy zvířat, kamínky a lastury. Materiál využívaný k výrobě korálků se neustále rozšiřoval a technika jejich výroby se stále zdokonalovala.
První sériově vytvářené korálky byly vyráběny z fajánsu, který je považován za předchůdce skla.
Fajáns je směs křemenného písku a vápence, který se zpracovával při vysokých teplotách a byl barven oxidem měďnatým či lazuritem. První skleněné korálky byly vyrobeny pravděpodobně na území dnešní Indie někdy okolo roku 1700 let před naším letopočtem. V indickém Arikamedu řemeslníci zhruba 200 let před naším letopočtem vynalezli výrobu korálků tzv. metodou tahem. Jednalo se o manufakturní výrobu skleněných korálků metodou, která je v některých oblastech Indie využívána dodnes.
Největší rozmach výroby skleněných korálků byl zaznamenán po roce 1400 našeho letopočtu v Benátkách. Benátčané v krátké době ovládli trh se skleněnými korálky. Díky velkému množství tvarů a barev a zejména díky snadné výrobě a neutuchající poptávce výroba korálků přinášela obrovské finanční zisky. Korálky se staly jedním z nejdůležitějších vývozních artiklů do Nového světa.
Skleněné korálky byly a stále jsou velice oblíbeným prvkem při výrobě osobních ozdob a zdobení oblečení lidí po celém světě.
Výroba skleněných korálků v Čechách se rozvíjela zejména v příhraničních horách, kde byl dostatek dřeva pro sklářské pece. Tradice výroby korálků a bižuterie se v Čechách – zejména na Jablonecku uchovala do současnosti. Rozšířila se také výroba návlekových materiálů a bižuterních komponentů.
Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.
http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/koralky/sklenene/?kategorieId=186
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/historie-koralku/
Přímý marketing
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 18. 3. 2016 12:25
- Zobrazeno: 2582
Přímý marketing neboli direct marketing je marketingová komunikace využívající přímého kontaktu mezi zadavatelem a adresátem.
U všech forem direct marketingu (direct mailing, direct e-mailing, telemarketing) je velice důležitá práce s databázemi. K dosažení maximální účinnosti jednotlivých kampaní je potřeba kvalitní a obsáhlá databáze potenciálních zákazníků s maximálním množstvím firemních údajů.
Mezi nejúčinnější formy direct marketingu stále patří direct mailing – adresné rozesílání zásilek.
Účinnost direct mailingové kampaně je přímo závislá na kvalitě a výběru databáze oslovovaných adresátů, na atraktivitě rozesílaných informací a na způsobu oslovení a komunikace s adresátem.
Proč je účinnost adresného rozesílání reklamních informací tak vysoká? Každý určitě otevře obálku, na které je jeho jméno. Každý se podívá na obsah a prohlídne si sdělení, který je určeno právě pro něj a je z jeho oboru. Vhodnou formou sdělení, nevšedním oslovením příjemce a sestavení sdělení tak, aby bylo v souladu s očekáváním příjemce, určitě účinnost kampaně výrazně zvýší.
Budujte dobrou pověst firmy
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 22. 2. 2016 11:03
- Zobrazeno: 2586
Public relations (PR) buduje vztah firmy s veřejností. Dobrá pověst firmy v dnešní době patří mezi nejcennější aktiva každé společnosti.
Dobrou reputaci firmy či značky je nutno neustále budovat a chránit. Dobrá pověst získává loajalitu zákazníků i zaměstnanců a poskytuje i ochranu v době krizí. Dobré jméno společnosti a značky je nutno vytvářet systematickou komunikací se všemi cílovými skupinami. Kvalitní PR vyžaduje jasně definovanou strategii a profesionální postupy.
Při budování povědomí o značce nelze spoléhat pouze na reklamu. Vztah ke značce se formuje z mnoha dojmů, postřehů, zkušeností doporučení a podobně. Se zákazníky je nutné komunikovat.
Velké množství lidí lze oslovit prostřednictvím médií. Jedním z nejdůležitějších prvků PR je dobře zvládnutá komunikace s médii. Tak jako média mohou při budování PR významně pomoci, mohou při nezvládnuté komunikaci zasadit firmě tvrdou ránu.
Práce v zahraničí
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 1. 12. 2013 19:45
- Zobrazeno: 4355
Hledání práce v zahraničí je stále více a více populární. Stále přibývá množství mladých lidí, kteří se po univerzitě rozhodnou hledat si práci za hranicemi své domoviny. Často jsou s pracovními poměry v Čechách nespokojení, chtějí vyzkoušet něco nového, získat nové zážitky a zkušenosti, nebo je jednom láká vidina lepší výplaty.
Motivy pro práci v zahraničí jsou teda velice různorodé. Často to nejsou jenom mladý lidé, kteří hledají obměnu v svých životech. Stále častěji cestují do zahraničí starší lidé, aby zabezpečili svou rodinu a přispěli tak vyšším podílem k domácímu rozpočtu. Jiným důvodem může být, že se na českém pracovním trhu jednoduše nemohou zaměstnat, protože nemají požadovanou kvalifikaci, nebo jednoduše nezískají dobré místo.
Nový vyhledávač práce JOBKralle
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 28. 10. 2013 8:33
- Zobrazeno: 4044
Známý portál JOBkralle, vyhledávač pracovních nabídek z německy mluvících zemí (www.jobkralle.de www.jobkralle.ch www.jobkralle.at ) expanduje do regionu střední a východní Evropy, a tak rozšiřuje svou nabídku do dalších evropských zemí. V Česku působí od 1. června 2013 jako jobkralle.cz. Tenhle nový vyhledávač získal v Česku za velice krátkou dobu více než 90.000 uživatelů a nabízí již více než 80 tisíc pracovních míst.
Na podzim vás zahřeje kvalitní čaj
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 24. 10. 2013 10:42
- Zobrazeno: 3936
Podzim už se pár týdnů hlásí o slovo a s ním také chladné a sychravé dny. Osvěžující letní drinky pomalu nahrazujeme těmi horkými, které nás dokáží zahřát zevnitř a povzbudit nejen naše tělo, ale i mysl. Nejrůznější čaje, z jejichž široké škály chutí si musí vybrat snad každý, patří mezi nejzdravější horké nápoje. Zvlášť pokud zvolíte kvalitní sypané čaje.
STAVBAU BOHEMIA, a.s.
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 9. 8. 2013 10:46
- Zobrazeno: 4350
Společnost STAVBAU BOHEMIA, a.s. zahájila výstavbu bytového domu A1, Projekt ''Výstavba bytového domu A1, Obytná čtvrť Za Lávkami – I. etapa, Velký Osek'' zahrnuje výstavbu 26 bytových jednotek, z toho 6 pro bezbariérové užívání. Novostavba je situována v klidné lokalitě Velký Osek nedaleko Prahy. Projekt je umístěn v těsné blízkosti obce Velký Osek, mezi obcemi Poděbrady a Kolín. Lokalita se vyznačuje svým přátelským a klidným duchem, ke kterému přispívá blízkost zelených ploch. Bližší informace naleznete na webových stránkách: www.bytyvelkyosek.cz a www.stavbaubohemia.cz
Geek móda? Moderní styl!
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 5. 6. 2013 13:46
- Zobrazeno: 8360
Geek móda? Moderní styl!
Geek móda proniká do povědomí všech lidí, kteří se alespoň trochu zajímají o moderní trendy. Čím se tento styl oblékání vyznačuje a pro koho je určený? Nejprve si definujme, co nebo kdo to vlastně „geek“ je.