Držáky SPZ, rámečky, podložky pod SPZ s logem ve 3D
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 21. 8. 2019 12:58
- Zobrazeno: 430
Držák SPZ je nejmodernější marketingový výrobek v oblasti automobilových doplňků. SPZ je uchycena na pružných pérkách kvůli otřesům vozidla a po celém obvodu kvůli ztrátě při střetu se zvěří či drobných dopravních nehodách. Především dopravci jsou si vědomi řešení problémů při ztrátě SPZ, čemuž s námi dokážou předejít. Na držáky SPZ používáme kvalitní PP plast, který při nárazech nepraská a neláme se.
Za 100% zviditelnění vůči konkurenci investujete do reklamy pouze o pár procent navíc. Náš produkt - držák SPZ a Vaše reklama je jedinou viditelnou vizitkou, kterou si Váš zákazník odveze a bude ji prezentovat dále. Nechte si zpracovat od našeho profesionálního studia grafické návrhy, vyzkoušejte 150 kusů držáků SPZ a sami uvidíte rychlé změny. I malé firmy se dokážou, díky této progresivnější reklamě, zviditelnit. Jsme jedničkou na trhu a náš produkt se Vám pokusíme maximálně přizpůsobit. Nezůstávejte tedy pozadu a využijte možnosti se přizpůsobit novým trendům. Dokážeme podpis, za Vaši usilovnou práci, zviditelnit. Každou Vaši připomínku bereme vážně a snažíme se dojít k efektivnímu a společnému řešení. Máte možnost se stát vlastními designéry 3D reklamy, která není jen o ceně, ale o efektu, kvalitě a prestiži.
Proč vybrat nás
Jsme na trhu od počátku roku 2013 a máme již tisíce spokojených klientů z celé Evropy, Ruska, Jižní Koreje, Dubaje a Ameriky. Naše práce nás baví, proto do ní vkládáme maximální profesionální úsilí. Modernizujeme, rozšiřujeme výrobu a stále hledáme nové možnosti a technologie. Momentálně máme více jak 50tičlenný tým a provoz fungující v nepřetržitém provozu.
Dejte své reklamě třetí rozměr
Naše podložky pod SPZ se vyznačují nejen skvělým a trvanlivým vzhledem,ale také i použitím kvalitního a pružného PP plastu a jedinečnému systému vkládání registrační značky. Pro vložení stačí registrační značku nasadit na spodní část pružných držáků a zacvaknout proti vrchním zajišťovacím jazýčkům. V případě, že si přejete navrhnout svou vlastní podložku pod SPZ, můžete pro návrh použít již vytvořený formulář, který zašlete na náš e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a náš grafik Vám návrh zpracuje a připraví. Nahlédnout do našeho katalogu s podrobnými informacemi můžete na našem webu Nahlédnout www.podznacky.cz.
Za firmu Auto Two M, s.r.o.,
ředitel společnosti Marek Müller
Venkovní reklama
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 29. 7. 2019 12:49
- Zobrazeno: 486
S příchodem internetu se začal měnit nejen náš život, ale i marketing a online reklama. I v dnešní onlinové době má ovšem venkovní reklama v marketingovém plánu své místo.
Jednou z velkých předností venkovní reklamy je to, že ji uvidí každý. Reklama působí na všechny bez potřeby připojení k internetu, či používání médií jako je tisk, rozhlas či televize.
Další výhodou je možnost zacílení ve vybraném regionu či lokalitě a působit lze různými formáty. Nejčastěji se jedná o billboardy, bigboardy, plakáty, reklamní plachty a podobně. Každý formát má svá specifika a je vhodné jej použít na určitý typ kampaně. Například na plakát je možné použít mnohem víc podrobných informací než třeba na billboard.
Pokud mají lidé nějakou reklamu delší dobu na očích, určitě se jim vryje do paměti. Předpokladem ovšem je, aby upoutala a zaujala. U venkovní reklamy platí dvojnásob důraz na poutavé a kvalitní grafické zpracování se zajímavým nápadem. Pokud určité sdělení lidé vidí opakovaně, vryje se jim do paměti včetně propagované značky.
Výhodou venkovní reklamy je také to, že v ničem neruší na rozdíl od vyskakujících reklamních oken ta internetu či reklamních bloků při sledování televize.
Aby byla jakákoliv reklama efektivní, je důležité ji řádně naplánovat a provázat s dalšími marketingovými aktivitami.
Pokud chcete vaše finanční prostředky na marketing a reklamu využít opravdu efektivně, kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce. V ANERI se zabýváme marketingovým poradenstvím už déle než čtvrt století. Pro maximální efektivitu marketingu a reklamy využíváme zejména zkušenosti z vlastní praxe.
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
https://www.aneri.cz/sluzby/reklamni-plochy-reklamni-predmety/
Izolační vlastnosti oken
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 29. 7. 2019 12:47
- Zobrazeno: 457
Kvalitní okna zamezují nežádoucím únikům tepla. S vývojem stavebnictví a nových technologií se konstrukce oken mění.
V minulosti se v obytných budovách používala zejména okna dvojitá – takzvaně špaletová. Tato okna měla dva okenní rámy, které byly obvykle spojeny dřevěným obložením. Výhodou těchto oken byly dva okenní rámy a dvě okenní křídla. Poměrně velká vzdálenost vnějších a vnitřních oken zajišťovala minimální únik tepla ostěním, které zůstávalo poměrně teplé, a nekondenzovala na něm pára. Nevýhodou byla složitější instalace do stavebních otvorů, údržba a čištění.
Se začátkem výstavby panelových domů se začala vyrábět okna zdvojená (tzv. paneláková). Jedná se o okna s jedním dřevěným rámem, v němž byla dvě sešroubovaná křídla. Výhodou těchto oken byla snazší výroba, nižší cena a jednoduchá montáž. Tato okna obvykle špatně těsní mezi rámem a zdivem. Zde dochází k velkým únikům tepla, promrzání zdi, kondenzaci vodních par a vzniku plísní.
V současnosti se téměř výhradně používají okna jednoduchá, zasklená izolačním dvojsklem či trojsklem. Díky osazení oken do zdiva pomocí polyuretanové pěny nehrozí netěsnosti mezi okenním rámem a zdivem.
Při odborné instalaci kvalitních izolačních oken místo oken starých každý pozná úspory za vytápění.
Pokud se majitel nemovitosti rozhodne pro výměnu oken, určitě by se měl poradit s odborníkem, který doporučí nevhodnější typ a způsob řešení.
Mezi zkušené firmy zabývající se výměnou oken a zateplením domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci firmy každému poradí s výběrem nejvhodnějších oken. Společnost Stav Agency nabízí také kompletní realizaci včetně zajištění potřebných povolení.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/scsdc/kompletni-zatepleni-objektu/
http://www.stav-agency.cz/2019/07/24/izolacni-vlastnosti-oken/
Polomasky na ochranu dýchacích orgánů
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 29. 7. 2019 12:46
- Zobrazeno: 446
Správný výběr ochranných prostředků dýchacích cest a jejich správné užívání má zásadní význam pro zajištění bezpečnosti a zdraví jejich uživatele. Jedná se o proces, který vyžaduje nejvyšší péči.
Pro zjednodušení výběru vhodných prostředků na ochranu dýchacích cest připravila společnost uvex podrobného Poradce uvex Respiratory Expert System. Tento Poradce pomůže při výběru vhodné dýchací polomasky a poskytne podobné informace o produktech, technologiích, normách a pokynech.
Správnou ochrannou masku z portfolia uvex lze vybírat podle prováděné pracovní činnosti nebo podle použité nebezpečné látky.
Poradce uvex Respiratory Expert System poskytne každému rychlý přehled ohledně správného výběru dýchací polomasky a stručně zodpoví základní otázky ohledně tohoto tématu.
Často je nutné současně chránit jak oči, tak i dýchací cesty. V takovém případě záleží především na velmi dobrém sladění masek na ochranu dýchacích orgánů s vhodnými ochrannými brýlemi, kdy oba tyto prvky musí fungovat jako jeden celek, aby se dosáhlo dokonalého utěsnění. Vývoj ochrany dýchacích cest uvex a ochranných brýlí uvex probíhal v úzké vzájemné konzultaci s cílem vytvořit dva produkty, které umožňují ideální společné použití. Určitě se vyplatí důvěřovat ochraně z jednoho zdroje.
Ochranné prostředky dýchacích cest značky uvex v České republice dodává na trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. V nabídce této společnosti je také kompletní sortiment ochranných pracovních pomůcek značky uvex. Odborně proškolení pracovníci UVEX Safety CZ, k.s. navíc poradí s výběrem nejvhodnějších ochranných pracovních pomůcek pro dané pracoviště.
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/masky-na-ochranu-dychacich-organu/
Více muziky za méně peněz
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Cestování a pohostinství
- Vytvořeno 14. 7. 2019 21:29
- Zobrazeno: 287
ERGO pojišťovna pohotově reaguje na vývoj nových trendů a požadavků zákazníků v oblasti cestovního pojištění. Pro letošní sezonu spouští inovovanou nabídku cestovního pojištění s rozmanitými tarify podle preferencí zákazníka. Základní tarif pro cesty po Evropě zahrnuje pojištění léčebných výloh, asistenční služby, novou službu letového asistenta, pomoc v nouzi, zubní ošetření a ztrátu cestovních dokladů. Dospělý cestovatel zaplatí 13 Kč/den, dítě dokonce jen 10 Kč/den.
Nové cestovní pojištění několikanásobně zvyšuje dosavadní limity pojistného krytí. Pojištění léčebných výloh v Evropě i ve světě lze sjednat na částku až 10 000 000 Kč a stejný limit platí i pro pojištění občanské odpovědnosti.
ERGO pojišťovna hodlá svým novým produktem oslovit také vyznavače adrenalinových a extrémních sportů, jejichž rizika jsou u většiny pojišťoven nepojistitelná. Mezi novinky cestovního pojištění ERGO patří také pojištění veterinární péče o zvíře v zahraničí, a to včetně pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou domácím zvířetem v zahraničí. Pojištění zásahu horské služby pokrývá náklady na záchranné i pátrací akce. Také pojištění přerušení cesty může přijít vhod. Toto pojištění se vztahuje například na onemocnění nebo úraz blízké osoby, vloupání do bytu či domu, nebo živelnou pohromu v místě pobytu, a uhradí náklady na předčasný návrat domů zpět do České republiky.
Cestovní pojištění ERGO poskytne podporu i při ztrátě nebo krádeži cestovního dokladu. Ocitne-li se pojištěná osoba z důvodu krádeže či ztráty finančních prostředků ve stavu finanční nouze, poskytne pojišťovna pojištěné osobě 30denní návratnou bezúročnou půjčku do výše až 50 000 Kč. S těmito případy a dalšími nepříjemnostmi pomůže klientovi asistenční služba, která je v zahraničí dostupná nonstop v českém jazyce.
Již zmíněný „Letový asistent“, nová služba poskytovaná partnerskou společností Skycloud s.r.o., zajistí cestujícím získání oprávněných náhrad při zpoždění či zrušení letu, nestihnutí návazného spoje, odepření nástupu na palubu letadla a také v případech, kdy zákazník měl zpožděná, zničená či ztracená zavazadla.
ERGO pojišťovna vychází svým klientům maximálně vstříc již při samotném sjednání cestovního pojištění, které probíhá komfortně na internetu pomocí libovolného zařízení, včetně mobilních telefonů a tabletů. Smlouva se uzavírá zaplacením a klient obdrží veškeré potřebné dokumenty a informace e-mailem a zprávou SMS. Klient tak má vše důležité kdykoli po ruce, bez nutnosti stahovat jakoukoli aplikaci.
Češi kuře milují, více než polovina jí kuřecí třikrát týdně
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 11. 7. 2019 11:29
- Zobrazeno: 430
Kuře patří do českého jídelníčku stejně jako svíčková nebo guláš. Nejméně třikrát týdně si ho dá každý druhý Čech. Nejraději ho mají mladší ročníky (70 %) a nejvíce kuřecí konzumují Pražané, kde ho jí 60 % lidí. Nejoblíbenější jsou prsíčka, preferuje je polovina Čechů. A jen 2 procenta lidí dotazovaných v průzkumu pro řetězec restaurací KFC, který provedla agentura IPSOS, nejí kuře vůbec. Stoupající oblibu kuřecího ilustrují jak data Českého statistického úřadu (každý rok 1,5% nárůst spotřeby bílého masa), tak množství návštěvníků restaurací KFC, známé unikátním smaženým kuřetem. „Každý rok v našich restauracích KFC obsloužíme přes 22 milionů zákazníků,“ říká Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Slovensko.
Polovina Čechů si kuřecí maso dá třikrát týdně. Mezi největší fanoušky kuřecího masa patří mladí do 25 let. Alespoň jednou za měsíc si ho dá 86 procent, minimálně třikrát týdně 68 procent mladých. Mezi teenagery je naopak také nejvíce těch, kteří kuřecí vůbec nejedí – 5 procent. To v kategorii mezi 26-32 lety si ho aspoň jednou týdně dá už 95 procent lidí. Nejméně oblíbené je kuřecí maso mezi padesátníky – tam si ho častěji v týdnu dá jen 37 procent.
Největší radost uděláte hostům prsíčky, především lidem ve věku 15-32 let. Naopak lidé nad padesát let mají nejraději stehno, je jich více než polovina, třicátníci neradi křídla a skoro třetina lidí (28 %) si vůbec nevybírá.
Češi drůbež milují!
Podle údajů Českého statistického úřadu se ročně zkonzumuje v průměru 25 kg drůbežího masa na osobu a jeho obliba každým rokem stoupá. To ostatně potvrzují i data o spotřebě kuřecího masa v restauracích KFC. „Prodej kuřat se v našich restauracích meziročně zvyšuje o 15 %, spotřebujeme každoročně okolo 4900 tun čerstvého kuřecího z českých chovů. Nejvíce ho potom použijeme do Twisteru a kyblíků, které jsou nejoblíbenějšími výrobky našich zákazníků už 25 let,“ uzavírá Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Slovensko.
Corteva Agriscience je hlavním sponzorem ligy Farming Simulator
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 9. 7. 2019 15:33
- Zobrazeno: 448
Curych, Švýcarsko, 9. července 2019 – GIANTS Software vítá Corteva Agriscience (NYSE: CTVA) jako hlavního sponzora sezóny 2019/2020 ligy Farming Simulator League (FSL).
Corteva Agriscience se jako hlavní sponzor Farming Simulator League, včetně podpory všech 14 turnajů, naplno vrhá do prostředí e-sportu. Výrobky Corteva Agriscience se rovněž staly součástí nejnovější verze hry Farming Simulator 19. Hráči si nyní mohou při budování svých farem ve hře nakupovat značková semena Pioneer® (značka Corteva Agriscience™).
„Začlenění výrobků značky Corteva Agriscience je prvním případem, kdy jsou semena a herbicidy ve hře představovány skutečnými značkami,“ říká Christian Ammann, výkonný ředitel GIANTS Software. „Jak se snažíme dělat zážitek z Farming Simulator ještě realističtější, začlenění herbicidu Corteva a ikonických semen Pioneer zvýší prožitek a nadšení hráčů.“
„Na poli i ve hře se snažíme zažehnout nadšení pro příští generaci farmaření,“ dodává Steve Betz, globální manažer značky Corteva Agriscience. „Od hráčů, kteří milují farmaření, po budoucí farmáře, kteří milují hry chceme spojovat živou komunitu hráčů Farming Simulatoru a nabízet možnost vyzkoušet si naše výrobky ve hře.“
Od července 2019 do léta 2020 se po celé Evropě utkají týmy hráčů v lize Farming Simulator League o titul mistra Farming Simulatoru. Soutěžit proti sobě budou týmy o 3 hráčích a výhrou bude 250 000 EUR v hotovosti a ceny udělované po celou dobu turnaje.
Více informací o FSL naleznete na https://fsl.giants-software.com/.
O GIANTS Software
GIANTS Software GmbH je švýcarský vývojář a vydavatel videoher založený v roce 2004 a celosvětově známý vytvořením populární série Farming Simulator, která znovu vychází na všech oblíbených platformách včetně konzol, mobilních telefonů, tabletů a PC již od roku 2008. Tým s kancelářemi ve švýcarském Curychu, německém Erlangenu a v Brně v České republice velmi podporuje uživatele, aby vytvářeli modifikace pomocí vlastního enginu společnosti GIANTS. Během prvního roku pod vydání Farming Simulatoru 19 bylo na PC a konzoly staženo více než 100 milionů modifikací.
O Corteva Agriscience
Corteva Agriscience nabízí farmářům na celém světě nejúplnější sortiment v odvětví, který jim umožňuje maximalizaci výnosů a zisku — včetně některých nejznámějších zemědělských značek: semen Pioneer®, Granular® a Brevant™ a rovněž oceňovaných přípravků na ochranu rostlin —, a současně díky svým obrovským aktivním chemickým kapacitám a technologiím přináší na trh nové výrobky. Společnost plní svůj závazek se spolupráci se zúčastněnými subjekty v celém potravinářském odvětví, aby dostála svému slibu a obohacovala výrobce i spotřebitele a současně zajišťovala pokrok pro příští generace. Corteva Agriscience se dne 1. června 2019 stala samostatnou veřejnou společností, když dříve tvořila zemědělskou divizi DowDuPont. Více informací naleznete na www.corteva.com.
Pro firmu jsou důležití spokojení a úspěšní zaměstnanci
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 25. 6. 2019 12:46
- Zobrazeno: 468
Pokud chceme vybudovat úspěšnou firmu, potřebujeme spokojené a úspěšné zaměstnance. Spokojený zaměstnanec je loajální a úspěšný pracovník je pro firmu efektivnější.
Dobré jméno firmy nelze budovat bez spokojených zaměstnanců. Spokojení zaměstnanci šíří i mimo firmu ve svém okolí pozitivní informace o firmě a vytvářejí příjemnou atmosféru na pracovišti. Pokud jsou zaměstnanci spokojení, snižuje se také jejich fluktuace. Spokojenost zaměstnanců lze podporovat různými benefity, větší provázaností vedení firmy a řadových pracovníků, informováním o dění ve firmě a o plánech do budoucnosti. Zaměstnanci musí cítit, že jsou součástí firmy.
Pro firmu je velice důležité, aby zaměstnanci cítili, že jsou úspěšní. Právě úspěšní zaměstnanci podávají vyšší výkony a jsou pro firmu efektivnější. Aby se cítili zaměstnanci úspěšní, je důležité je motivovat. Pro někoho je úspěchem, že dosáhne na vyšší plat, pro někoho je úspěchem, pokud se dostane na vyšší pracovní pozici a někdo se cítí úspěšný, pokud například dokáže díky svému zlepšovacímu nápadu zefektivnit výrobu. Pro každého je úspěch něco jiného.
Jak pracovat se zaměstnanci, aby byli spokojení a jak je motivovat, je složité. Jak na to vám poradí ve společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci společnosti ANERI po krátké analýze stavu ve vaší firmě navrhnou řešení a postupy, které budou efektivní a povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců a navrhnou řešení, jak zaměstnance motivovat.
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/
https://www.aneri.cz/2019/06/24/pro-firmu-jsou-duleziti-spokojeni-a-uspesni-zamestnanci/
Zateplení střech
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 25. 6. 2019 12:45
- Zobrazeno: 456
Střecha je po oknech a fasádě dalším zásadním zdrojem úniků tepla z domu. Její tepelné izolaci je důležité věnovat dostatečnou pozornost.
Správné a kvalitně provedené zateplení střechy zabrání únikům tepla, vzniku tepelných mostů a výskytu plísní. Kvalitní izolace střechy navíc zvyšuje komfort bydlení v prostorách pod střechou v horkých letních měsících a prodlužuje životnost stavby.
Každá střecha je jiná a každá střecha potřebuje individuální přístup pro způsob a použitý materiál při zateplování. Při zateplování střechy je nutné kvalitně vyřešit i další úkony spojené se zateplováním. Nejčastěji se jedná o zvýšení atiky, zajištění průchodů instalací vyvedených nad střechu, osazení prvků instalací umístěných nad střechou a podobně.
Pokud uvažujete o zateplení střechy, poraďte se předem s odborníky. Mezi firmy specializující se na zateplování včetně zateplování střech patří společnost Stav Agency s.r.o z Liberce.
V případě zájmu pracovníci Stav Agency poradí s výběrem tepelné izolace pro danou střechu, pomohou se zajištěním projektové dokumentace a v případě potřeby i při zajištění stavebního povolení a vyřízení dalších zákonem daných povolení a dokumentů dle platné legislativy v České republice.
http://www.stav-agency.cz/2019/06/24/zatepleni-strech/
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zatepleni-strechy/
http://www.stav-agency.cz/scsdc/kompletni-zatepleni-objektu/
Ochranné rukavice odolné proti chemikáliím
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 25. 6. 2019 12:43
- Zobrazeno: 484
Výběr vhodných ochranných rukavic je absolutním základem při práci s chemikáliemi. Ochranné rukavice proti chemikáliím chrání uživatele proti možným rizikům, která mohou způsobit trvalé následky nebo dokonce smrt.
Výběr a životnost ochranných rukavic proti chemikáliím závisí na odolnosti materiálu dané rukavice proti používaným chemikáliím. Pro zjednodušení výběru vhodných rukavic odolných chemikáliím připravila společnost uvex podrobnou online databázi chemických látek – uvex Chemical Expert System. V několika snadných krocích je zde možné najít informace o odolnosti ochranných rukavic uvex při práci s konkrétními chemikáliemi.
Mezi základní výhody této databáze patří její nepřetržitá dostupnost a jednoduchost použití v mnoha jazycích. Dále pak možnost individuální tvorby seznamů konstant permeace a přehledů rukavic. Registrovaní uživatelé mají navíc plný přístup k výsledkům zkoušek pro všechny chemikálie v seznamu.
Rukavice uvex odolné proti chemikáliím zajišťují při jejich správném výběru spolehlivou ochranu pro uživatele a umožňují pohodlnou a přesnou práci.
Značku uvex zastupuje v České republice společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. V případě potřeby proškolení pracovníci uvex pomohou s určením vhodných ochranných rukavic odolných proti konkrétním chemikáliím.
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/
https://www.uvex-safety.cz/cs/vedet/normy-asmernice/ochranne-rukavice/#c88345
Investujte do věcí, jejichž hodnota neustále roste!
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Kultura, umění
- Vytvořeno 25. 6. 2019 7:20
- Zobrazeno: 418
Investujte do věcí, jejichž hodnota neustále roste!
V dnešní době nestabilních politických i ekonomických podmínek je dobré zvážit, kam uložíte své finanční prostředky. Jak investovat, abyste získali jistotu, že vám daná věc vydělá?
Starožitný nábytek – jedinečný kousek pro každého
Kvalitní starožitný nábytek z různých období naší historie představuje jedinečnou formu investice. Naprosto unikátní kousky, jejichž hodnota neustále stoupá, si můžete pořídit například na prvním portálu se starožitnostmi antikcas.cz a využít tak možnost nakupovat od ověřených prodejců. Přejete si získat renesanční starožitnost ze 16. století, nebo dáváte přednost rokokovému či klasicistnímu nábytku z 18. století? Využijte možnost dobře uložit své finance do předmětů, jejichž hodnota se bude neustále zvyšovat.
Starožitné hodiny – časem prověřená investice
Již na počátku 16. století se začaly používat první malé kapesní hodinky, o něco málo později byly vyrobeny také hodiny stolní. Od té doby se objevilo mnoho kvalitních hodinářských mistrů, jejichž práci můžete obdivovat i vy – starožitné hodiny a hodinky jsou nejen prestižním módním či bytovým doplňkem, ale i tou nejlepší investicí – jejich hodnota neklesá jako u spotřebního zboží, ale naopak narůstá s každým rokem, kdy je vlastníte.
Starožitné šperky – originální skvosty
Potřeba zdobit se provází lidstvo již od začátku věků. Přejete si získat ty nejkrásnější starožitné šperky, které se stanou vaším „rodinným stříbrem“, nebo plánujete do šperků uložit své finance? V obou případech si můžete pogratulovat, stanete se majitelem hodnotného kusu naší historie. Dáváte přednost náhrdelníku s českým granátem z konce 19. století, nebo budete ukládat finance do drahých kamenů? Vše přehledně a na jednom místě vám nabídne první portál se starožitnostmi antikcas.cz - vychutnejte si výběr skvostů v pohodlí svého domova!
Investice do starožitností jsou nejlépe uložené peníze!
Corteva Agriscience dokončila odštěpení od koncernu DowDuPont. Je z ní plně nezávislý celosvětový lídr v oblasti zemědělství
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 11. 6. 2019 11:01
- Zobrazeno: 305
Nová společnost je světovým lídrem dvou rozsáhlých oblastí, nabídky osiv a ochrany plodin, využívající všech možností digitálních dat a nástrojů.
Na burze bude společnost obchodována pod symbolem CTVA.
Wilmington, Delaware, 3. června 2019 – Společnost Corteva, Inc. (NYSE: CTVA), oznamuje, že úspěšně dokončila odštěpení z koncernu DowDuPont a stala se zcela nezávislým světovým lídrem nabízejícím zemědělcům komplexní řešení pro maximalizaci jejich výnosů a zisků. Corteva Agriscience se v zemědělském sektoru profiluje jako poskytovatel pestré a vyvážené nabídky osiv a přípravků pro ochranu plodin. Pečlivě sestavené portfolio produktů se opírá o nejmodernější digitální data a bohaté informace získané z výzkumných a inovačních programů.
Rozdělení kmenových akcií Cortevy bylo dokončeno 1. června 2019. Každý akcionář koncernu DowDuPont získal namísto tří akcií tohoto koncernu držených k datu 24. května 2019, kdy bylo ukončeno obchodování, jednu kmenovou akcii Cortevy. Zároveň akcionáři obdrží ještě hotovostní výplatu za zlomkové akcie Cortevy. Kmenové akcie nové společnosti se na newyorské burze cenných papírů (NYSE) začnou pod označením „CTVA“ obchodovat už dnes.
„Jsme svědky vzniku zemědělské společnosti zcela nového typu. Jde o společnost, která je schopná zaujmout zemědělce svou nabídkou komplexních řešení, jež potřebují pro udržitelný a dlouhodobý růst a zajistí jim vyšší ziskovost,“ uvádí Jim Collins, generální ředitel společnosti Corteva Agriscience, a dodává: „Jsme světovým lídrem v oblasti nabídky osiv a produktů určených pro ochranu plodin. Naše hodnota se už teď pohybuje kolem 100 miliard amerických dolarů a jsme přesvědčeni, že hodnota akcií bude nadále růst. Spoléháme přitom na špičkové inovační programy a zejména nejrozsáhlejší distribuční síť, která nám umožňuje snadný a velmi úzký kontakt se zákazníky. V neposlední řadě spoléháme na našich více než 21 000 zaměstnanců, kteří jsou odhodláni pomoci nám dosáhnout vytyčených cílů – tedy zlepšit kvalitu života nejen producentům v zemědělství, ale také koncovým spotřebitelům, a zajistit udržitelnost a rozvoj pro nadcházející generace.“
Corteva Agriscience působí ve více než 140 zemích a její čistý obrat v roce 2018 dosáhl 14 miliard amerických dolarů. Společnost má přes 150 výzkumných a vývojových zařízení a produkuje přes 65 účinných látek.
„Jako nový nezávislý lídr soustředíme naši pozornost na investice do inovací, které nám pomohou dosáhnout vyššího organického růstu výnosů, než jaký je dnes běžný, a také zlepšit výnosnost investovaného kapitálu,“ říká Greg Friedman, výkonný viceprezident a finanční ředitel společnosti. „Jsme na dobré cestě k naplnění našeho závazku dosáhnout do roku 2021 nákladových synergií ve výši 1,2 miliardy amerických dolarů a ve stejném období zvýšit marže. Stejně důležitý je i náš závazek vrátit akcionářům významnou část kapitálu prostřednictvím dividend a odkupů akcií.“
Pojmenování společnosti Corteva Agriscience je odvozeno od výrazů znamenajících „srdce“ a „příroda“ (kohr-'teh-vah). S úctou a respektem se obrací k historii a současně hledí do budoucnosti, v níž si stanovila závazky v podobě zvyšování produktivity zemědělských producentů a péče o zdraví a kvalitu života spotřebitelů. Hlavním sídlem společnosti je Wilmington v americkém státě Delaware. Globální obchodní centra jsou umístěna v Johnstonu v Iowě a v Indianapolis v Indianě. Důležitou roli hrají také hlavní regionální pobočky v kanadském Calgary, jihoafrickém Johannesburgu, švýcarské Ženevě, brazilském Alphaville a Singapuru.
Další informace o společnosti Corteva Agriscience naleznete na jejím webu v části pro investory: www.corteva.com/investors.
Kvalitní PR buduje dobré jméno firmy
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 31. 5. 2019 11:21
- Zobrazeno: 491
Udržování a budování dobré image firmy je důležitým předpokladem úspěšné firmy. Nástrojem pro budování vztahů s veřejností je Public Relations (PR).
Úkolem PR je budování dobrého jména firmy. Jedná se o dlouhodobou cílevědomou činnost, prostřednictvím které jsou poskytovány informace široké veřejnosti a získávány zpětné vazby.
Tak jako reklama je Public Relations součástí marketingového mixu. Na rozdíl od reklamy se ale jedná o dlouhodobou soustavnou činnost, jejímž prioritním cílem není prodej určitého produktu. Pro PR je nejdůležitější udržet a zlepšovat dobrou image firmy.
Přestože PR přímo neprodává, zvyšuje prodej. PR pomáhá, aby lidé důvěřovali značce a potažmo nabízeným produktům.
Mezi nástroje PR určitě stále patří tiskové zprávy, články v tisku, tiskové konference a komunikace s médii. Nedílnou součástí PR je také komunikace se zaměstnanci, pořádání firemních akcí, vydávání firemního newsletteru a budování loajality zaměstnanců. Mezi další formy PR patří sponzoring a charita. V současnosti patří mezi silné nástroje PR internet a zejména sociální sítě.
Pro úspěšné řešení PR jsou důležité dobré vztahy s novináři a schopnost komunikovat s médii, a to i v situacích pro firmu nepříznivých. Řešení PR na požadované úrovni je pro mnohé firmy svépomocí nereálné. Zejména středním a menším firmám se vyplatí spolupráce s profesionální PR agenturou. Mezi zkušené agentury, které poskytují komplexní marketingové služby včetně PR, patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/
https://www.aneri.cz/2019/05/23/kvalitni-pr-buduje-dobre-jmeno-firmy/
Zateplení domu není příčina vzniku plísní
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 31. 5. 2019 11:19
- Zobrazeno: 487
Mnozí lidé se domnívají, že po výměně oken a zateplení stěn domu polystyrenem budou mít v bytě zvýšený výskyt nebezpečných plísní.
Jestliže je dům kvalitně odizolován proti zemní vlhkosti, není zateplení příčinou vzniku plísní na stěnách a oknech. Správným zateplením stěn se naopak rosný bod na stěně posouvá z interiéru až do izolace a tím se snižuje riziko vzniku plísní na stěnách.
Problém při vzniku plísní po zateplení a výměně oken je ve způsobu užívaní obytných prostor. Stará dřevěná okna netěsnila a těmito netěsnostmi stále proudil vzduch. Tím z bytu unikalo teplo, ale zároveň se snižovala vzdušná vlhkost v obytných prostorech.
Po zateplení stěn a zejména po výměně netěsnících oken za okna, která dokonale těsní, je nutné uzpůsobit větrání. Mikroventilace v oknech je pro tento účel nedostatečná. Je nutné dostatečně často větrat intenzivně krátkou dobu. Při takovémto větrání se rychle vymění vzduch, ale nesníží se naakumulované teplo ve stěnách a v předmětech v bytě. Čím více zdrojů vlhkosti se v bytě nachází (vaření, praní a sušení prádla, velké množství rostlin, akvárium apod.), tím častěji je nutné větrat.
Řešením může být také nucená ventilace s rekuperací tepla.
Strach z plísní ale určitě není důvodem k odkládání zateplení stěn a výměně oken. Úspora nákladů za vytápění se určitě vyplatí.
Podrobné informace o výhodách a možných způsobech zateplení poskytnou odborní pracovníci společnosti Stav Agency s.r.o. z Liberce
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-domu/
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/2019/05/23/zatepleni-domu-neni-pricina-vzniku-plisni/
Chraňte se před hlukem
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 31. 5. 2019 11:17
- Zobrazeno: 449
Ztráta sluchu způsobená hlukem patří k nejčastějším pracovním rizikům. Hlasité zvuky, které obsahují hluk, představují riziko pro sluch, a navíc mohou narušovat pozornost a vysilovat. Ochrana sluchu v rizikovém prostředí je nutností.
Jestliže se pracovník pohybuje po dobu 40 hodin týdně v prostředí, kde hluk dosahuje 85 dB, nastává vysoké riziko trvalého poškození sluchu. Pokud odborný pracovník pro bezpečnost a ochranu zdraví provede posouzení rizik, výsledek určí, jaký typ ochrany sluchu má být na konkrétních pracovištích. Měří se hladina nepřetržitého hluku, a je-li třeba, také špičková emisní hladina hluku. Takto je zaznamenán hlukový profil.
Při výběru vhodné ochrany sluchu je cílem dosáhnout u uživatele efektivní zbytkové hladiny hluku v rozmezí 70 dB až 80 dB. Když je úroveň ochrany příliš vysoká, může to vést k neschopnosti komunikace a riziku, že pracovník neuslyší důležité informace, pokyny a signály.
Existuje mnoho druhů kvalitní ochrany sluchu uvex, které jsou vhodné pro různé situace a prostředí. Každý pracovník pohybující se v provozu s vysokou hladinou hluku potřebuje správnou úroveň ochrany.
Nejen kvalitní pracovní pomůcky uvex chránící sluch před nebezpečným hlukem, ale i kompletní sortiment osobních ochranných pracovních pomůcek značky uvex na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-sluchu/vyhody-produktu/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/chrante-se-pred-hlukem/
TIMOCOM roste ve dvouciferných číslech: Digitální řešení pro svět dopravy jako motor vývoje
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 27. 5. 2019 9:00
- Zobrazeno: 420
Počty uživatelů systému pro chytrou logistiku dosahují nových rekordů.
Erkrath, 14.03.2019 – TIMOCOM pokračuje v růstu. Více pohybu zaznamenal tento provozovatel systému pro chytrou logistiku v uplynulém roce nejen ve své burze nákladů. Největší skok TIMOCOM, jako IT firma působící v celé Evropě, dosáhla s aplikacemi na digitalizaci managementu zakázek v logistice.
Počet uživatelů, kteří vyřizují své přepravy digitálně pomocí IT systému, vzrostl v uplynulém roce na 130.000 a dosáhl tak nového vrcholu (2017: 127.000). Obrat se v roce 2018 zvýšil celkem o deset procent, nárůst činil 6,7 milionů euro na celkových 74,6 milionů euro. IT firma v současnosti čítá 43.000 zákazníků (2017: 40.000).
„Krok od dopravní k systémové platformě přináší ovoce“, komentuje nyní zveřejňovanou roční bilanci Gunnar Gburek, mluvčí společnosti TIMOCOM. „Naši zákazníci dnes u TIMOCOM najdou všechno, co k digitálnímu propojení partnerů a procesů v logistice potřebují.“
Počet přepravních zakázek, které zákazníci digitálně vyřídili s pomocí aplikace TC Transport Order, se od spuštění v roce 2017 zpětinásobil a v současnosti činí 60.869 zakázek (2017: 12.900 přepravních zakázek). Aplikace umožňuje zákazníkům, aby své procesy se všemi zúčastněnými aktéry řídili pouze prostřednictvím jednoho systému bez nutnosti použití dalších médií, a to od poptávky na dopravu přes zadání objednávky až po vystavení faktury. Velmi intenzivně byly využívány aplikace pro optimalizaci tras nebo na zjišťování aktuální polohy vozidel: Bylo vypočteno 32,7 milionů tras, sledováno bylo 133.295 plně naložených nákladních vozidel.
Také v aplikaci burzy nákladů, základního stavebního kamene firmy založené v roce 1997, došlo v uplynulém roce k velkému nárůstu. Počet nabídek nákladů a volných vozů vzrostl na celkových 93,9 milionů (rok 2017: 90,7 milionů).
K tomu přibyla další rozhraní k telematickým systémům. V současnosti je na TIMOCOM zastoupeno 245 poskytovatelů telematiky, ještě v roce 2017 to bylo 230 poskytovatelů. Rekordu bylo dosaženo i v personální oblasti s 508 zaměstnanci (2017: 460) 30 různých národností.
Více informací o TIMOCOM naleznete na www.timocom.cz.
Další články...
- Uvedení jmen zaměstnanců na firemních webových stránkách a ochrana osobních údajů
- Při zateplování domu nezapomeňte na střechu
- Mnohé české firmy podceňují výběr OOPP
- Ochrana osobních údajů při zajištění BOZP
- Požadavky majitelů plochých střech
- Ochranné rukavice uvex pro mechanická a chemická rizika
- Pánské kožené peněženky
- staré věci dokážou stále udělat radost
- Výmaz osobních údajů na základě požadavku subjektu údajů
- Ekonomika zateplení budov