Marketing řešený podle marketingového plánu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 18. 12. 2019 9:10
- Zobrazeno: 627
Každá firma chce zvyšovat obrat a zejména zisk. Každá firma tak musí řešit marketing. Náhodné marketingové aktivity ale určitě nemají takový úspěch, jako marketing realizovaný podle předem určeného plánu.
Základem marketingového plánu je určit si cíl, kterého chceme dosáhnout. Cíl by měl být reálný a dobře měřitelný, abychom na konci období mohli vše vyhodnotit. Určitě je lepší si za cíl dát, že získáme 40 nových zákazníků. Pokud si dáme za cíl pouze získat více zákazníků, máme sice cíl splněn i při získání jednoho nového zákazníka, ale určitě to neodpovídá naší původní představě rozvoje firmy. Marketingový plán by měl být sestaven velice svědomitě. Měl by vycházet ze současného stavu firmy, znalosti potřeb zákazníků i znalosti konkurence. Určitě důležitou roli hrají finanční možnosti. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.
Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.
Největším rizikem, že nebude dosaženo plánovaných cílů, je to, že marketingový plán sice bude zodpovědně sestaven, ale firma jej nebude realizovat.
Marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, ale musí být vypracován svědomitě a musí splňovat mnohé zákonitosti a požadavky. Pro firmy, které nemají vlastní marketingové specialisty, bývá složité marketingový plán sestavit. Pro tyto firmy je výhodné poradit se s marketingovými odborníky. Marketingoví specialisté pomohou nejen reálný marketingový plán sestavit, ale pomohou také s jeho realizací. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce
https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/
https://www.aneri.cz/sluzby/pruzkumy-a-databaze/
https://www.aneri.cz/2019/12/13/marketing-reseny-podle-marketingoveho-planu/
Češi kuře milují, více než polovina jí kuřecí třikrát týdně
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 11. 7. 2019 11:29
- Zobrazeno: 433
Kuře patří do českého jídelníčku stejně jako svíčková nebo guláš. Nejméně třikrát týdně si ho dá každý druhý Čech. Nejraději ho mají mladší ročníky (70 %) a nejvíce kuřecí konzumují Pražané, kde ho jí 60 % lidí. Nejoblíbenější jsou prsíčka, preferuje je polovina Čechů. A jen 2 procenta lidí dotazovaných v průzkumu pro řetězec restaurací KFC, který provedla agentura IPSOS, nejí kuře vůbec. Stoupající oblibu kuřecího ilustrují jak data Českého statistického úřadu (každý rok 1,5% nárůst spotřeby bílého masa), tak množství návštěvníků restaurací KFC, známé unikátním smaženým kuřetem. „Každý rok v našich restauracích KFC obsloužíme přes 22 milionů zákazníků,“ říká Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Slovensko.
Polovina Čechů si kuřecí maso dá třikrát týdně. Mezi největší fanoušky kuřecího masa patří mladí do 25 let. Alespoň jednou za měsíc si ho dá 86 procent, minimálně třikrát týdně 68 procent mladých. Mezi teenagery je naopak také nejvíce těch, kteří kuřecí vůbec nejedí – 5 procent. To v kategorii mezi 26-32 lety si ho aspoň jednou týdně dá už 95 procent lidí. Nejméně oblíbené je kuřecí maso mezi padesátníky – tam si ho častěji v týdnu dá jen 37 procent.
Největší radost uděláte hostům prsíčky, především lidem ve věku 15-32 let. Naopak lidé nad padesát let mají nejraději stehno, je jich více než polovina, třicátníci neradi křídla a skoro třetina lidí (28 %) si vůbec nevybírá.
Češi drůbež milují!
Podle údajů Českého statistického úřadu se ročně zkonzumuje v průměru 25 kg drůbežího masa na osobu a jeho obliba každým rokem stoupá. To ostatně potvrzují i data o spotřebě kuřecího masa v restauracích KFC. „Prodej kuřat se v našich restauracích meziročně zvyšuje o 15 %, spotřebujeme každoročně okolo 4900 tun čerstvého kuřecího z českých chovů. Nejvíce ho potom použijeme do Twisteru a kyblíků, které jsou nejoblíbenějšími výrobky našich zákazníků už 25 let,“ uzavírá Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Slovensko.
Corteva Agriscience je hlavním sponzorem ligy Farming Simulator
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 9. 7. 2019 15:33
- Zobrazeno: 448
Curych, Švýcarsko, 9. července 2019 – GIANTS Software vítá Corteva Agriscience (NYSE: CTVA) jako hlavního sponzora sezóny 2019/2020 ligy Farming Simulator League (FSL).
Corteva Agriscience se jako hlavní sponzor Farming Simulator League, včetně podpory všech 14 turnajů, naplno vrhá do prostředí e-sportu. Výrobky Corteva Agriscience se rovněž staly součástí nejnovější verze hry Farming Simulator 19. Hráči si nyní mohou při budování svých farem ve hře nakupovat značková semena Pioneer® (značka Corteva Agriscience™).
„Začlenění výrobků značky Corteva Agriscience je prvním případem, kdy jsou semena a herbicidy ve hře představovány skutečnými značkami,“ říká Christian Ammann, výkonný ředitel GIANTS Software. „Jak se snažíme dělat zážitek z Farming Simulator ještě realističtější, začlenění herbicidu Corteva a ikonických semen Pioneer zvýší prožitek a nadšení hráčů.“
„Na poli i ve hře se snažíme zažehnout nadšení pro příští generaci farmaření,“ dodává Steve Betz, globální manažer značky Corteva Agriscience. „Od hráčů, kteří milují farmaření, po budoucí farmáře, kteří milují hry chceme spojovat živou komunitu hráčů Farming Simulatoru a nabízet možnost vyzkoušet si naše výrobky ve hře.“
Od července 2019 do léta 2020 se po celé Evropě utkají týmy hráčů v lize Farming Simulator League o titul mistra Farming Simulatoru. Soutěžit proti sobě budou týmy o 3 hráčích a výhrou bude 250 000 EUR v hotovosti a ceny udělované po celou dobu turnaje.
Více informací o FSL naleznete na https://fsl.giants-software.com/.
O GIANTS Software
GIANTS Software GmbH je švýcarský vývojář a vydavatel videoher založený v roce 2004 a celosvětově známý vytvořením populární série Farming Simulator, která znovu vychází na všech oblíbených platformách včetně konzol, mobilních telefonů, tabletů a PC již od roku 2008. Tým s kancelářemi ve švýcarském Curychu, německém Erlangenu a v Brně v České republice velmi podporuje uživatele, aby vytvářeli modifikace pomocí vlastního enginu společnosti GIANTS. Během prvního roku pod vydání Farming Simulatoru 19 bylo na PC a konzoly staženo více než 100 milionů modifikací.
O Corteva Agriscience
Corteva Agriscience nabízí farmářům na celém světě nejúplnější sortiment v odvětví, který jim umožňuje maximalizaci výnosů a zisku — včetně některých nejznámějších zemědělských značek: semen Pioneer®, Granular® a Brevant™ a rovněž oceňovaných přípravků na ochranu rostlin —, a současně díky svým obrovským aktivním chemickým kapacitám a technologiím přináší na trh nové výrobky. Společnost plní svůj závazek se spolupráci se zúčastněnými subjekty v celém potravinářském odvětví, aby dostála svému slibu a obohacovala výrobce i spotřebitele a současně zajišťovala pokrok pro příští generace. Corteva Agriscience se dne 1. června 2019 stala samostatnou veřejnou společností, když dříve tvořila zemědělskou divizi DowDuPont. Více informací naleznete na www.corteva.com.
Corteva Agriscience dokončila odštěpení od koncernu DowDuPont. Je z ní plně nezávislý celosvětový lídr v oblasti zemědělství
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 11. 6. 2019 11:01
- Zobrazeno: 307
Nová společnost je světovým lídrem dvou rozsáhlých oblastí, nabídky osiv a ochrany plodin, využívající všech možností digitálních dat a nástrojů.
Na burze bude společnost obchodována pod symbolem CTVA.
Wilmington, Delaware, 3. června 2019 – Společnost Corteva, Inc. (NYSE: CTVA), oznamuje, že úspěšně dokončila odštěpení z koncernu DowDuPont a stala se zcela nezávislým světovým lídrem nabízejícím zemědělcům komplexní řešení pro maximalizaci jejich výnosů a zisků. Corteva Agriscience se v zemědělském sektoru profiluje jako poskytovatel pestré a vyvážené nabídky osiv a přípravků pro ochranu plodin. Pečlivě sestavené portfolio produktů se opírá o nejmodernější digitální data a bohaté informace získané z výzkumných a inovačních programů.
Rozdělení kmenových akcií Cortevy bylo dokončeno 1. června 2019. Každý akcionář koncernu DowDuPont získal namísto tří akcií tohoto koncernu držených k datu 24. května 2019, kdy bylo ukončeno obchodování, jednu kmenovou akcii Cortevy. Zároveň akcionáři obdrží ještě hotovostní výplatu za zlomkové akcie Cortevy. Kmenové akcie nové společnosti se na newyorské burze cenných papírů (NYSE) začnou pod označením „CTVA“ obchodovat už dnes.
„Jsme svědky vzniku zemědělské společnosti zcela nového typu. Jde o společnost, která je schopná zaujmout zemědělce svou nabídkou komplexních řešení, jež potřebují pro udržitelný a dlouhodobý růst a zajistí jim vyšší ziskovost,“ uvádí Jim Collins, generální ředitel společnosti Corteva Agriscience, a dodává: „Jsme světovým lídrem v oblasti nabídky osiv a produktů určených pro ochranu plodin. Naše hodnota se už teď pohybuje kolem 100 miliard amerických dolarů a jsme přesvědčeni, že hodnota akcií bude nadále růst. Spoléháme přitom na špičkové inovační programy a zejména nejrozsáhlejší distribuční síť, která nám umožňuje snadný a velmi úzký kontakt se zákazníky. V neposlední řadě spoléháme na našich více než 21 000 zaměstnanců, kteří jsou odhodláni pomoci nám dosáhnout vytyčených cílů – tedy zlepšit kvalitu života nejen producentům v zemědělství, ale také koncovým spotřebitelům, a zajistit udržitelnost a rozvoj pro nadcházející generace.“
Corteva Agriscience působí ve více než 140 zemích a její čistý obrat v roce 2018 dosáhl 14 miliard amerických dolarů. Společnost má přes 150 výzkumných a vývojových zařízení a produkuje přes 65 účinných látek.
„Jako nový nezávislý lídr soustředíme naši pozornost na investice do inovací, které nám pomohou dosáhnout vyššího organického růstu výnosů, než jaký je dnes běžný, a také zlepšit výnosnost investovaného kapitálu,“ říká Greg Friedman, výkonný viceprezident a finanční ředitel společnosti. „Jsme na dobré cestě k naplnění našeho závazku dosáhnout do roku 2021 nákladových synergií ve výši 1,2 miliardy amerických dolarů a ve stejném období zvýšit marže. Stejně důležitý je i náš závazek vrátit akcionářům významnou část kapitálu prostřednictvím dividend a odkupů akcií.“
Pojmenování společnosti Corteva Agriscience je odvozeno od výrazů znamenajících „srdce“ a „příroda“ (kohr-'teh-vah). S úctou a respektem se obrací k historii a současně hledí do budoucnosti, v níž si stanovila závazky v podobě zvyšování produktivity zemědělských producentů a péče o zdraví a kvalitu života spotřebitelů. Hlavním sídlem společnosti je Wilmington v americkém státě Delaware. Globální obchodní centra jsou umístěna v Johnstonu v Iowě a v Indianapolis v Indianě. Důležitou roli hrají také hlavní regionální pobočky v kanadském Calgary, jihoafrickém Johannesburgu, švýcarské Ženevě, brazilském Alphaville a Singapuru.
Další informace o společnosti Corteva Agriscience naleznete na jejím webu v části pro investory: www.corteva.com/investors.
Jak je to s osobními údaji vedenými ve veřejných rejstřících přístupných na internetu?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 6. 2018 8:32
- Zobrazeno: 987
Na internetu lze v dostupných veřejných rejstřících najít řadu osobních údajů. Každé zpracování osobních údajů však musí mít podle nařízení GDPR určitý právní základ. Osobní údaje uvedené na internetu například v obchodním rejstříku nebo v katastru nemovitostí jsou zveřejněné ze zákonných důvodů – plnění právní povinnosti.
Zákonem stanovená veřejnost určitého rejstříku však neznamená, že v takovémto rejstříku zveřejněné osobní údaje lze dále neomezeně zpracovávat či distribuovat.
Pro každé zpracování osobních údajů musí mít správce podle nařízení GDPR určitý právní důvod. S osobními údaji povinně zveřejněnými ve veřejně přístupných rejstřících nelze jen tak nakládat. Veřejnost osobních údajů sama o sobě totiž neznamená možnost jejich dalšího neomezeného zpracovávání.
Problematika GDPR je velmi obsáhlá a implementace všech nových nařízení do firemních pravidel je pro řadu firem složitý proces. V případě nejasností se určitě vyplatí poradit s odborníky.
Rozesílání newsletterů a GDPR
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 1. 6. 2018 7:14
- Zobrazeno: 1685
Tak jako pro všechna zpracování osobních údajů je potřeba mít pro zpracování osobních údajů nějaké zákonné oprávnění, je takovéto zákonné oprávnění nutné i při zpracování osobních údajů za účelem hromadného rozesílání newsletterů prostřednictvím e-mailů.
Oprávněný důvod pro zasílání obchodních sdělení je v případě, že jsou zákazníkovi, který již nakoupil nějaké zboží či služby, nabízeny doplňkové služby či výrobky související s předcházející transakcí a lze předpokládat, že zákazník může takovouto komunikace očekávat. V ostatních případech je pro zasílání newsletterů potřeba nejprve souhlas subjektu údajů za účelem zpracování jeho osobních údajů pro tyto účely.
Aby byl udělený souhlas platný, musí splňovat podmínky, které GDPR stanovuje. Souhlas musí být výslovný, prokazatelný, informovaný a nesmí být ničím podmíněný. Žádost o takovýto souhlas musí být srozumitelný a musí obsahovat popis účelu zpracování, způsob zpracování a informací, kdo a po jakou dobu osobní údaje zpracovává a jak jsou tyto údaje chráněny. Každý subjekt údajů musí být ještě informován o svých právech, zejména pak že souhlas lze kdykoliv odvolat a jakým způsobem.
http://dataosobni.cz/2018/05/28/rozesilani-newsletteru-a-gdpr/
http://dataosobni.cz/zakladni-pojmy/
http://dataosobni.cz/povinnosti/
Zateplit dům polystyrenem nebo vatou?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 22. 5. 2017 10:30
- Zobrazeno: 2135
Polystyren a minerální vata jsou nejčastěji používané materiály na zateplení fasád domů. Každý z těchto výrobků má své výhody a nevýhody.
Při zateplování polystyrenem je určitě nutné vždy používat fasádní polystyren a ne obyčejné polystyreny. Fasádní polystyreny mají větší objemovou hmotnost a větší odolnost proti stlačení a mechanickému poškození.
Pěnový polystyren má velmi dobré tepelněizolační vlastnosti, je tvarově stabilní, lehký, nenasákavý, samozhášivý a dobře se s ním pracuje. Pěnový polystyren se skládá ze 2 % polystyrenu a z 98 % vzduchu, který je uzavřen v jednotlivých kuličkách. Pěnový polystyren je hygienicky nezávadný.
Nevýhodou pěnového polystyrenu je jeho možná sublimace (ubývání objemu) při působení teplot nad 80 °C. Polystyren je nevhodné dávat pod tmavé parapetní plechy, zakrývat tmavou fasádou či používat v blízkosti sálavého tepla. Polystyren také nesmí přijít do kontaktu s organickými rozpouštědly. Polystyren se nesmí lepit na zdivo s vyšší vlhkostí než 6 %. Obecně se doporučuje zateplovat polystyrenem tloušťky minimálně 120 mm, tak aby nevznikal ve stěně rosný bod.
Mezi výhody minerální vaty používané na zateplení určitě patří její paropropustnost, odolnost vůči vysokým teplotám i vůči UV záření. Díky vyšší nasákavosti nelze izolační vatu používat na soklové části domu, u chodníku a v místech, kde hrozí odkapávání či odstřikování vody. Instalace minerální vaty je oproti polystyrenu o něco náročnější a také cena je o něco vyšší.
Jaký zateplovací materiál je na konkrétní objekt nejvhodnější by měl posoudit odborník. Určitě se také vyplatí svěřit zateplení domu zkušeným profesionálům, kteří jsou odborně proškoleni a používají materiály doporučené výrobcem. Mezi velmi zkušené firmy realizující zateplování budov patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani/zateplovani-budov
http://www.stav-agency.cz/2017/05/16/zateplit-dum-polystyrenem-nebo-vatou/
Zrození bižuterie v Čechách
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 10. 2016 5:57
- Zobrazeno: 1911
Již ve středověku byly na území dnešních Čech vyráběny takzvané pateříky - barevné růžencové korálky.
Bižuterií nazýváme, galanterii či jiné ozdobné předměty a oděvní doplňky vyráběné z kovů, skla a ostatních materiálů (kůže, dřevo, suché plody, různé syntetické materiály). Bižuterie je imitací šperků vyráběných z drahých kovů a drahokamů. Podle základního použitého materiálu se bižuterie dělí na bižuterii skleněnou, bižuterii kovovou a bižuterii plastovou.
Až počátkem 18. století se v Turnově podařilo podle benátského vzoru utavit sklo vhodné na výroby skleněných korálků imitujících drahokamy. Postupně se výroba přesunula na Jablonecko do oblasti Jizerských hor. Důvodem byl dostatek dřeva pro tavení skla, levná pracovní síla a blízkost obchodních cest.
Nejdůležitějším polotovarem pro výrobu skleněných korálků a perliček jsou skleněné tyče a trubice různých průměrů vyráběné tažením z olovnatého nebo bezolovnatého skla. Ze skleněných tyčinek jsou vyráběny ručně perle a další sklenění produkty vinuté nad kahanem. Také se z nich vyrábí speciální bižuterní kameny. Ze skleněných trubiček se sekají perličky a foukají duté perle.
Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.
http://www.beads4u.cz/cz/o-nas/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/zrozeni-bizuterie-v-cechach/
Spokojený zaměstnanec
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:34
- Zobrazeno: 2375
Každému je jasné, že relativně spokojený zaměstnanec, který důvěřuje vedení firmy, pracuje uvolněněji, rychleji a spolehlivěji. Aby byli zaměstnanci spokojení, je důležité ve firmě budovat dobré mezilidské vztahy.
Každý podnikatel by měl vědět, že pokud chce vést úspěšnou firmu, měl by zaměstnávat spokojené zaměstnance. Základem je určitě odpovídající plat a pohoda v pracovním kolektivu. Lidé musí umět mezi sebou komunikovat, a to nejen o pracovních záležitostech. Aby si k sobě našli zaměstnanci cestu, je vhodné uspořádat firemní akci. Tato akce by se neměla konat ve firemních prostorech a klidně se může uskutečnit až pop pracovní době. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.
Společná firemní akce pro všechny zaměstnance je navíc jedinečnou příležitostí, při které vedení firmy může pracovníky seznámit s plány a cíli firmy. Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.
Aby firemní večírek splnil požadovaný účel a zaměstnanci se při něm nejen dobře najedli, ale i dobře bavili, je důležité vše předem naplánovat, připravit a zajistit. Určitě se vyplatí na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. Odreagování od každodenního stereotypu, příjemný a nezapomenutelný zážitek je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.
Jednou z firem, které má bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci této společnosti pomohou s výběrem ideálního prostředí, připraví program na míru, zajistí občerstvení a postarají se o to, aby se všichni hosté v průběhu firemního dne cítili příjemně a aby si z takovéhoto setkání odnesli nezapomenutelné zážitky.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/spokojeny-zamestnanec/
Konference UVEX DAY 2016
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:33
- Zobrazeno: 2416
U příležitosti konání Mezinárodního strojírenského veletrhu a veletrhu Interprotec na brněnském výstavišti pořádá společnost UVEX Safety CZ, k.s. odborné diskusní setkání pro všechny, kteří se zabývají bezpečností a ochranou zdraví při práci.
Setkání odborníků zabývajících se ochranou zdraví při práci a pracovníků BOZP se uskuteční v úterý 4. října 2016 od 10:00 do 16:00 hod. v Hotelu Holiday Inn v Brně.
Hlavními diskutovanými tématy budou otázky nejnovějších inovativních řešení v ochraně zdraví při práci, maximální ochrana ve spojení s komfortem užívání, nejvyšší standardy bezpečnosti a individuální OOPP.
Návštěvníci budou mít jedinečnou příležitost diskutovat s odborníky problémy konkrétních pracovišť a zároveň budou mít možnost seznámit se s nejnovějšími inovativními produkty, které mohou zajistit maximální ochranu pracovníků.
Filozofií značky uvex je vyrábět produkty zajišťující maximální možnou ochranu pracovníků při nejvyšším komfortu nošení. Současná praxe ukazuje, že se jedná o správnou cestu při vývoji nových ochranných pracovních pomůcek.
Značka uvex patří a určitě i v budoucnu bude patřit k lídrům výrobců a dodavatelů ochranných pracovních pomůcek.
Pořadatelem konference UVEX DAY 2016 je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou – dodavatel kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice.
http://www.uvex-safety.cz/cz/servis/uvex-academy/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/konference-uvex-day-2016/
Obal jako důležitý marketingový nástroj
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 24. 6. 2015 12:16
- Zobrazeno: 2527
Obal výrobku má několik důležitých významů. Jedná se o ochranu výrobku, poskytnutí informací o produktu a propagaci.
Z pohledu marketingu a úspěšného prodeje je provedení a podoba obalu velice důležitá. Při uvádění produktu na trh je důležité stanovit vhodnou koncepci obalu. Opal plní několik funkcí. Jednou ze základních funkcí je ochrana před poškozením či znehodnocením při skladování, dopravě a prodeji. Další významnou funkcí je poskytnutí informací zákazníkovi. Prodávající je povinen informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného výrobku. Součástí informací na obalu musí být označení výrobce nebo dovozce, popřípadě dodavatele, a pokud to povaha výrobku nebo forma prodeje vyžaduje, názvem výrobku, údaji o hmotnosti nebo množství nebo velikosti, popřípadě rozměru, dalšími údaji potřebnými dle povahy výrobku k jeho identifikaci, popřípadě užití.
Na obalu nesmějí být, podle zákona o ochraně spotřebitele, klamavé údaje. Na obalu se nesmí vyskytovat nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné, dvojsmyslné nebo přehnané údaje.