Svatební bižuterie z korálků
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 20. 12. 2016 8:10
- Zobrazeno: 1858
Díky velmi širokému sortimentů korálků, perlí a perliček a také díky cenové dostupnosti je velmi oblíbeným artiklem svatební bižuterie.
Svatební bižuterie na rozdíl od šperků z drahých kovů nabízí rozmanitější provedení i tvorbu ozdob, které budou použity pouze ve svatební den. Pokud si nevěsta vybere na svůj velký den svatební šaty méně zdobené, je vhodné použít hojnější doplňky. Svatební bižuterie se vyrábí více něžná, zdobená a elegantní. Součástí svatebních bižuterních setů mohou být bohaté náhrdelníky, náušnice, náramky, prstýnky i další prvky, jako jsou spony, brože či korunky do vlasů. Něžné svatební doplňky se nejčastěji vyrábí v klasické bílé barvě nebo v jemných pastelových barvách.
Ideálním doplňkem nevěsty může být také jemná perličková krajka. Motiv jemné perličkové krajky bývá často součástí náhrdelníku, náušnic i dalších ozdob. Perličková krajka může být i součástí svatebních šatů nevěsty.
Velkou výhodou svatební bižuterie je i to, že si ji nevěsta může sama navrhnout a leckdy i vyrobit. Veškeré potřebné komponenty, návody a nástroje dodává společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou prostřednictvím svého e-shopu nebo prostřednictvím kamenných obchodů po celé republice, kterým své produkty dodává.
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/svatebni-bizuterie-z-koralku/
Chytrý dopravce
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 28. 11. 2016 7:37
- Zobrazeno: 2075
Chytrý dopravce je název e-shopu, který je určen zejména pro provozovatele nákladních automobilů, stavebních, zemědělských a lesnických strojů.
Nákupem prostřednictvím tohoto internetového obchodu odpadají zákazníkům starosti s výběrem dodavatele a proces vyjednávání cenových a logistických podmínek. E-shop Chytrý dopravce je napojen na skladové zásoby jednotlivých výrobců, a tak má každý zákazník dokonalý přehled o stavu zboží na skladech. Cenová nabídka zboží je srovnatelná s cenami, za které nakupují velké firmy dosahující velkých objemů nákupu. Další výhodou pro zákazníky je to, že mohou různé druhy zboží objednat u jednoho dodavatele. Zboží je samozřejmě dodáváno na fakturu včetně nákupu v režimu náhradního plnění.
Nákupní proces v e-shopu Chytrý dopravce je stejný, jako jsou zákaznici zvyklý v ostatních internetových obchodech. Pracovníci obchodu se starají o vyřízení objednávky, následnou komunikaci i vyřízení případné reklamace. Rozdíl spočívá pouze ve způsobu doručení. Zboží je k zákazníkovi doručováno dopravou e-shopu přímo ze skladu výrobce. Tím se výrazně snižují náklady na převoz zboží do skladu e-shopu i náklady na provoz takového skladu.
E-shop Chytrý dopravce provozuje společnost TruckAlliance. Díky významné nákupní síle společnosti TruckAlliance mohou jejím prostřednictvím a prostřednictvím e-schopu Chytrý dopravce za výhodné ceny nakupovat i malé a střední firmy.
http://www.chytrydopravce.cz/o-firme_p2.html
Problém s EET provozovatelům vyřeší chytrá pokladna
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 28. 11. 2016 7:36
- Zobrazeno: 1846
Zavedením elektronické evidence tržeb (EET) vznikne pro podnikatele a živnostníky přijímající platby v hotovosti či kartou povinnost odeslat údaje o každé přijaté platbě v reálném čase do centrálního uložiště Finanční správy. V první etapě, která bude spuštěna už 1. 12. 2016, se tato povinnost bude týkat podnikatelů poskytujících služby v oblasti stravování a ubytování.
Již 1. listopadu ministerstvo financí spustilo zkušební provoz elektronické evidence tržeb. Provozovatelé hotelů, restaurací, hospod a hospůdek, barů, kaváren, cukráren, penzionů, ubytoven a ostatních podobných zařízení mají tak jedinečnou příležitost odzkoušet, jak jejich zařízení na elektronickou evidenci tržeb funguje a zda nejsou žádné problémy v komunikaci s místem, kde se údaje o tržbách sbírají.
Ještě před samotným spuštěním musí všichni podnikatelé, kterých se EET týká, splnit nezbytné povinnosti. Nejprve si musí vyžádat autentizační údaje na Finančním úřadu. To lze provést osobně na kterékoli pobočce nebo prostřednictvím datové schránky. Obdržené autentizační údaje se použijí k přihlášení na portál www.daneelektronicky.cz. Zde podnikatel zaregistruje všechny své provozovny. Pro každou provozovnu bude vygenerován takzvaný certifikát.
Pro zajišťování komunikace s Finanční správou je samozřejmě nutné také připojení k internetu.
Pravděpodobně nejnáročnější je výběr vhodného zařízení a software pro daný provoz. Je zřejmé, že jinou elektronickou pokladnu bude potřebovat malá venkovská hospůdka a jinou hotel s velkou restaurací. Zde platí dvojnásob doporučení: řešit vše včas. Výběr pokladního zařízení v rychlosti a na poslední chvíli je nejspolehlivější cestou jak vybrat nevhodnou pokladnu nebo utratit zbytečně velkou částku peněz.
Jedním z nejjednodušších a nejlevnějších řešení je „chytrá pokladna miniPOS“. Tvůrci tohoto software ochotně poradí s instalací programu na stávající zařízení nebo doporučí a dodají vhodné zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je zajištění technické podpory.
S chytrou pokladnou miniPOS odpadají i veškeré starosti se zabezpečením dat. Tento pokladní systém prodejní doklady přenáší a ukládá automaticky na dobře zabezpečené místo a podnikatel k nim má kdykoliv a odkudkoliv přístup.
Pokud se podnikatel zaregistruje na www.ipokladna.cz, ihned se mu vytvoří šablona stvrzenky.
Všichni provozovatelé stravovacích a ubytovacích zařízení si musí uvědomit, že nesou plnou odpovědnost za dodržování zákona o EET, potažmo za důsledky spojené s porušením povinnosti podle tohoto zákona. Přestože případné sankce za úmyslné porušení povinnosti ze strany personálu je možné upravit v pracovní smlouvě, stále je odpovědnost za dodržování zákona o EET na straně provozovatele (zaměstnavatele). Určitě je dobré si potřebné pokladní zařízení opatřit s dostatečným předstihem před samotným spuštěním elektronické evidence tržeb a tím získat možnost vše odzkoušet ve zkušebním provozu a naučit užívání pokladny veškerý personál.
https://www.minipos.cz/nabidka-pokladen/
https://www.minipos.cz/2016/11
https://www.minipos.cz/problem-s-eet-provozovatelum-vyresi-chytra-pokladna
Ekonservis pomáhá snižovat následky škod v dopravě
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 28. 11. 2016 7:35
- Zobrazeno: 2305
Všichni dopravci a speditéři zboží by si měli uvědomit, že každá přeprava přináší řadu rizik a kdykoli mohou nastat neočekávané problémy. Základem je kvalitní pojištění.
Základní pojištění českých pojišťoven nekryje veškerá rizika spojená s přepravou zboží. Pojistná ochrana zahraničních pojišťoven je nesrovnatelně širší. Tyto smlouvy zahrnují rizika jako například zpronevěru, pojištění inventurních rozdílů, hrubou nedbalost a úmysl. Produkty zahraničních pojišťoven v Čechách nabízí společnost EKONSERVIS – CZ s.r.o. Standardní rozsah pojištění je s nulovou spoluúčastí.
Od zahraničních pojišťoven má Ekonservis CZ zplnomocnění škody samostatně likvidovat. Proces likvidace od Ekonservis CZ znamená kompletní vyřízení pojistné události, počínaje komunikací s poškozeným, obstaráním si podkladů například od policie, znaleckých posudků a končí výplatou.
Společnost Ekonservis CZ nabízí ke zmírnění škod v dopravě další službu.
Po proplacení škody aktivně postupuje ve zmírnění následků škody. Jednou s možností je prodej poškozeného zboží potencionálním kupcům.
Řada poškozených odmítá spolupracovat a požadují uhradit škodu v plné hodnotě zboží, i když je zboží poškozeno jen částečně. Často se jedná o drobné oděrky, ale máme zkušenost i se škodami, kdy poškozena byla jen část zásilky a zákazník ji nechtěl přebírat a požadoval proplatit zásilku celou.
Máme zkušenosti s prodejem všech druhů zboží, potravinami jako jsou ryby, maso počínaje, tak elektronikou či kancelářskými potřebami konče.
Díky tomu jsme schopni snížit, či dokonce úplně vymazat škodu našeho partnera a není třeba v případě nepříznivého škodního průběhu, navyšovat pojistné na další rok,
Podrobné informace o možnostech pojištění dopravců a speditérů získáte od pracovníků společnosti EKONSERVIS – CZ s.r.o. Informace o právě nabízeném zboží, které bylo částečně poškozeno při škodní události, ale je plně funkční, najdete na webových stránkách společnosti. Sami se přesvědčte, že je nabízeno zboží za opravdu zajímavé ceny.
http://www.ekonservis.cz/prodavame
http://www.ekonservis.cz/clanky
http://www.ekonservis.cz/clanky/ekonservis-pomaha-snizovat-nasledky-skod-v-doprave
Vánoční firemní večírek
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 28. 11. 2016 7:33
- Zobrazeno: 1854
Z pohledu zaměstnavatelů a majitelů firem by měl být firemní večírek jedinečnou příležitostí jak upevnit loajalitu svých zaměstnanců. Večírek je účinným prostředkem, jak poděkovat zaměstnancům za předchozí období a jak je motivovat k další práci.
Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti.
Účast na večírku by neměla být povinná. Ne všichni lidé jsou zrovna společenští, někdo může řešit osobní problémy či zrovna nesežene hlídání k malým dětem. Pokud je účast povinná, můžou zaměstnanci získat pocit podřízenosti.
Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.
Zvýšení účinnosti večírku jako loajalizační akce lze dosáhnout tím, že jsou zaměstnanci pozváni i se svými partnery. Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.
Při pořádání večírku se nevyplatí extrémně šetřit. Pozvat pouze některé zaměstnance je opravdu velice netaktní a s budováním loajality takováto akce nemá nic společného. Nevhodné je také limitovat hosty v konzumaci či určit dobu, po kterou platí zaměstnavatel a od kdy už „jede každý na své triko“.
V případě, že chce zaměstnavatel šetřit, může zvolit levnější zábavný program či vybrat levnější prostory. Než si uříznout ostudu, je lepší sezvat zaměstnance v prostorách firmy a uspořádat jednoduchou oslavu se studeným občerstvením.
Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance
http://www.aneri.cz/cs/aktualne
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/vanocni-firemni-vecirek
Ochranná obuv uvex sportsline
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 28. 11. 2016 7:32
- Zobrazeno: 1978
Bezpečnostní obuv řady uvex motion sport je módní obuv ve sportovním designu. Tato obuv kombinuje dokonalou ochranu se všemi požadovanými bezpečnostními prvky s designem a výhodami sportovní obuvi.
Uvex motion sport se vyznačuje nízkou hmotností a výjimečnou regulací teploty díky ultra lehké PU podešvi a vyjímatelné uvex 3Dhydroflex foam komfortní vložce bot. Bota obsahuje nekovovou mezipodešev odolnou proti propíchnutí a zvýšenou ochranu klenby z polyuretanu při použití žebříku. Maximální pohodlí zaručuje odstranitelná a komfortní vložka s absorpcí nárazu i měkký polstrovaný límec a jazyk. Důmyslný systém odlehčení snižuje hmotnost obuvi a tím redukuje zatížení těla a ve svém důsledku také riziko úrazu.
Vynikající viditelnost je zaručena prostřednictvím reflexních prvků umístěných na šněrování a na poutku v zadní části boty.
Bezpečnostní obuv uvex podporuje přirozený pohyb lidského těla, snižuje zátěž a maximalizuje komfort. Vývoj probíhá na základě nejmodernějších fyziologických výzkumů a technologií, což zaručuje maximální výkon s kvantifikovatelnými výhodami produktu.
Nejmodernější bezpečnostní pracovní obuv uvex řady uvex motion sport na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. UVEX Safety CZ, k.s. je dodavatelem nejen ochranné pracovní obuvi, ale i kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex na český trh.
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranna-obuv/vyhody-produktu/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/ochranna-obuv-uvex-sportsline
Postup zateplování domu polystyrenem
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 28. 11. 2016 7:30
- Zobrazeno: 2014
V současnosti je nejčastěji používaným materiálem na zateplení domů polystyren. Mezi jeho přednosti patří nízká cena, snadná opracovatelnost a rychlá montáž.
Polystyren se používá nejen na zateplení panelových a cihlových bytových domů, ale i na zateplení rodinných domů. Polystyren je vynikající tepelný izolant, který je vzduchotěsný, což brání únikům tepla. Při zateplení polystyrenem je nutné počítat s dostatečným větráním vnitřních prostor, aby v interiéru nedocházelo ke kondenzaci vlhkosti.
Při zateplování se nevyplatí šetřit na tloušťce polystyrenu. Je dobré si uvědomit, že cena polystyrenu je pouze částečným nákladem zateplení. Síla polystyrenu by měla být minimálně 15 – 20 cm.
Samotný proces zateplení sestává z několika navazujících kroků. Nejprve je potřeba očistit stávající povrch domu od nečistot, mastnoty a nepevných částí fasády. Nutné je také odmontovat veškeré doplňky jako jsou větrací mřížky, antény, hromosvod apod. Takto připravený povrch se důkladně penetruje. Samotné montáži polystyrenu ještě předchází upevnění soklových lišt. Desky se lepí pomocí stěrkového tmelu a kotví talířovými hmoždinkami. Rohy fasády se proti následnému poškození zpevňují rohovými lištami s perlinkou.
Na celou plochu fasády se nanese stěrkový tmel, do kterého se vtlačí perlinka. Po dokonalém vyschnutí stěrkové vrstvy je nutné opět celou plochu penetrovat. Penetrace zajistí vyšší přilnavost vrchní omítky a sníží savost pokladu. Ještě před samotným nanesením finální omítky je třeba zatmelit spáry kolem oken a dveří pružným akrylátovým tmelem.
Aby zateplení dokonale plnilo svůj účel a fasáda vydržela dlouhou dobu neporušená, je důležité dodržovat veškeré technologické postupy. Zateplení by měli provádět proškolení řemeslníci. Mezi zkušené a ověřené firmy realizující zateplení rodinných i panelových domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Dlouholeté zkušenosti a bohaté reference ze zateplování objektů řadí společnost Stav Agency mezi přední odborníky na zateplování.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani
http://www.stav-agency.cz/zateplovani/zateplovani-budov
http://www.stav-agency.cz/clanky/postup-zateplovani-domu-polystyrenem
Penzion Eliška Lipno
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Cestování a pohostinství
- Vytvořeno 25. 11. 2016 13:25
- Zobrazeno: 2021
Rodinný penzion Eliška Lipno, nacházející se na břehu jezera Lipno na Šumavě, nabízí pohodové ubytování pro rodiny s dětmi, akční sportovce, rybáře nebo pouze ty, co vyhledávají klid a relaxaci, aby unikli od ruchu hlučných měst. Ideální poloha penzionu nadchne všechny ty, co si užívají výlety po okolí, cykloturistiku, pěší turistiku, krátké procházky, stejně tak i zimní sporty, jako je lyžování, bruslení, sáňkování, bobování či běžkaření.
Magická Šumava je každoročním lákadlem tisíců turistů nejen z řad České republiky, ale hojné zastoupení mají i cizinci, kteří touží vidět a poznávat krásu Jižních Čech. Panenská příroda, ticho, šumavské lesy vybízí k relaxaci a opětovnému načerpání energie. Krásné turistické stezky napříč národním parkem jako je např. Medvědí stezka nebo Plešné jezero osloví starší i mladší generace.
Penzion Eliška Lipno se snaží o své hosty pečovat v kruhu své rodiny a nabízet jim to nejlepší. Vstřícný personál poradí, kam na výlet dle preferencí toho kterého hosta, vytyčí body, které na jihu Čech by se neměly opomenout navštívit kromě národního parku Šumava - např. státní zámek Hluboká nad Vltavou, Zoo Hluboká nad Vltavou, Český Krumlov, Vítkův Hrádek, Dívčí kámen, atd. Restaurace penzionu slouží pouze hostům a snaží se jim nabízet jen to nejkvalitnější z bio potravin od lokálních dodavatelů. Pravou jihočeskou kuchyni z místních surovin, bylinek, zeleniny a ovoce z vlastní zahrádky, lesních plodů ze šumavských lesů si zamiluje každý host.
Krásná soukromá pláž s možností grilování a opékání špekáčků či jiných gastronomických pochutin zajistí perfektní nerušené koupání, relax, pohodu, žádný stres. Děti se určitě zabaví na prolejzačkách, pískovišti, s míčovými a deskovými hrami, zatímco rodiče budou odpočívat a užívat si čistý čerstvý vzduch. Na břehu jezera je k dispozici loďka pro ty, kteří by rádi vyrazili na ryby nebo si by se chtěli podívat dál po břehu jezera.
Svoje místo zde mají i rybáři, kteří jsou velmi vítáni. Klidné prostředí jim zaručí skvělé úlovky, které si můžou nechat hned v restauraci penzionu připravit dle svých chutí.
Nedaleký Ski Areál Lipno zaujme jak sportovní nadšence, tak i ty, kteří touží po adrenalinu, stejně tak výletníky. Velmi oblíbeným šumavským bodem, který se dá celoročně navštívit, je Stezka korunami stromů - ohromná dřevěná stavba, která své návštěvníky dovede až nad koruny stromů a člověk se tak může kochat jak v letní, ale i zimní sezóně krásnými panoramaty národního parku.
Pro ty, co nejsou příznivci 4kolových vozidel, je penzion Eliška Lipno výbornou lokací, protože hned u penzionu se nachází vlaková zastávka. Vlak turisty doveze na veškerá místa v Jižních Čechách, která stojí za shlédnutí.
Zimní sezóna přímo vybízí k návštěvě adventních trhu v královských městech, Českém Krumlově nebo Českých Budějovicích. Kousek od penzionu se dá lyžovat ve Ski Areálu Lipno nebo si popojet na rakouskou stranu Šumavy, na Hochficht a tam na lyžích nebo snowboardu krotit jednu sjezdovku za druhou.
Magická Šumava a Lipno nabízí širokou škálu činností, díky kterým si člověk jak odpočine, tak zasportuje, pozná nová místa, nové lidi, ale zároveň načerpá energii.
www.penzioneliskalipno.cz
Společné nákupy dopravců
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:05
- Zobrazeno: 2177
Společný nákup je zejména pro střední a menší dopravce nová cesta, jak snížit náklady při nákupu zboží a služeb.
Službu společný nákup poskytuje dopravcům sdružení TruckAlliance. Členové této největší nákupní aliance dopravců mají možnost nakupovat komodity, zboží a služby za zvýhodněných podmínek.
Díky společnému nákupu docílí i menší odběratelé cen, za které jinak nakupují pouze velkoodběratelé. Princip je jednoduchý a spočívá ve spojení nákupních požadavků menších firem do jedné souhrnné poptávky.
Realizaci společných nákupů zajišťuje aliance dopravců TruckAlliance. Zájemce uplatní u TruckAlliance svůj požadavek a veškerou další činnost spojenou se zajištěním nejvýhodnějšího nákupu zajišťuje aliance. TruckAlliance následně přineseme výhodné nabídky a finální rozhodnutí, zda se obchod zrealizuje, je na rozhodnutí zájemce.
Výběr nejvhodnějších dodavatelů je realizován dvěma možnými způsoby. Buďto přímým nákupem zboží či služeb za zvýhodněné velkoodběratelské ceny u ověřeného dodavatele nebo prostřednictvím e-aukce formou aliančního nákupu.
Každý dopravce může nezávazně a zdarma vyzkoušet svůj první společný nákup. Stačí, pokud se zaregistruje a stane se členem TruckAlliance. Svým členstvím se k ničemu nezavazuje a může čerpat veškeré výhody spojené s členstvím v této alianci.
http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb
http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce
Evidence tržeb, EET, miniPOS, pokladna
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:04
- Zobrazeno: 1946
Provozovatel nese plnou odpovědnost za dodržování zákona o EET, potažmo za důsledky spojené s porušením povinnosti podle tohoto zákona.
Přestože případné sankce za úmyslné porušení povinnosti ze strany personálu je možné upravit v pracovní smlouvě, stále je odpovědnost za dodržování zákona o elektronické evidenci tržeb na straně provozovatele (zaměstnavatele).
Aby se zaměstnanci nebo brigádníci nemohli vymlouvat na složitost obsluhy zařízení, je důležité si včas vybrat takové zařízení, které bude odpovídat potřebám dané provozovny a které bude na obsluhu jednoduché a intuitivní. Určitě je dobré si potřebnou pokladnu opatřit s dostatečným předstihem před samotným spuštěním EET a tím získat možnost vše odzkoušet. V první vlně elektronické evidence tržeb, která se týká všech stravovacích a ubytovacích zařízení, bude zkušební provoz spuštěn již od 1. listopadu.
Provozovatelé hospod, restaurací, barů, kaváren, penzionů a ostatních obdobných provozoven poraďte se s odborníky, jaké zařízení na EET pro váš provoz bude nejvhodnější.
Ideálním řešením je „chytrá pokladna miniPOS“. Pokladní systém miniPOS se vyznačuje jednoduchou obsluhou, snadným nastavením, rychlým účtováním, dokonalým přehledem o tržbách, dokonalým zabezpečením dat a také nízkou cenou.
https://www.minipos.cz/#/jednoducha
https://www.minipos.cz/za-dodrzovani-zakona-o-eet-odpovida-provozovatel/
Plnění EET bude kontrolováno
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:03
- Zobrazeno: 2247
Kontrolu plnění povinností souvisejících s elektronickou evidencí tržeb budou provádět finanční a celní úřady.
Kontrolní orgány budou mít pravomoc provádět kontrolu také formou kontrolního nákupu.
Při ukládání pokut za správní delikty uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatní správní řád. V případě ukládání pokut za přestupky uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatňuje zákon o přestupcích.
Právnické a podnikající fyzické osoby, které se dopustí správního deliktu tím, že závažným způsobem ztíží nebo zmaří evidenci tržeb nebo jako osoba, která eviduje tržby, poruší povinnost zaslat datovou zprávou údaje o evidované tržbě nebo vystavit zákazníkovi účtenku bude sankcionována dle ustanovení § 29. Za takovéto delikty muže být uložena pokuta až do výše 500 000 Kč. Pokud tyto osoby poruší povinnost umístit informační oznámení či zacházet s autentizačními údaji nebo certifikátem pro evidenci tržeb tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, dopustí se správního deliktu, za který může být uložena pokuta do výše 50 000 Kč.
Výše pokuty bude stanovena na základě správní úvahy kontrolního orgánu a vždy bude odpovídat závažnosti porušení povinnosti. V krajním případě při opakovaném nebo závažném porušení zákona
může kontrolní orgán sáhnout k uzavření provozovny a pozastavení výkonu činnosti.
Ani drobní podnikatelé provozující bary, kavárny, pivnice, hospody, penziony a další stravovací a ubytovací zařízení se EET nevyhnou. Všem se určitě vyplatí řešit elektronickou evidenci tržeb pro jejich provoz včas.
Uvedeným podnikatelům budou ke splnění EET určitě stačit jednoduché pokladní systémy typu chytré pokladny miniPOS.
https://www.minipos.cz/plneni-eet-bude-kontrolovano/
Několik připomenutí k CMR pojištění
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:02
- Zobrazeno: 2077
Dopravci, speditéři i odesilatelé zboží, myslete na to, že co je psáno, to je dáno. Uvědomte si, že v krizových okamžicích se každý snaží ze své odpovědnosti vyvázat a hodit vinu na někoho jiného.
Úmluva CMR v celkem 40 článcích reguluje silniční dopravu. Článek číslo1 specifikuje hlavní podmínku platnosti Úmluvy, tedy že místo převzetí a předání zboží leží na území různých států. Vždy se musí jednat o přepravu zboží za úplatu. Nevztahuje se na přepravu vozidel po vlastních kolech. Odpovědnost dopravce, který odpovídá za jednání svých zástupců a pracovníků, které na sjednanou činnost delegoval, reguluje článek 3. Článek 4 vysvětluje nutnost nákladního listu zejména v případě řešení škody. O mezinárodním nákladním listu, jeho obsahu a o údajích v něm detailně hovoří články 5 až 7. Absence údajů v nákladním listě, nebo jejich nepřesné údaje, pak znemožňují, nebo výrazně zpomalují vyplacení vzniklé škody. Článek 8 popisuje povinnosti odesílatele. Právě odesílatel je povinen zajistil zboží potřebným způsobem proti všem nebezpečím silniční dopravy, neboť on má k dispozici odborné znalosti, nikoliv dopravce. Odesílatel má proto odpovědnost i za bezpečné uložení a upevnění zboží proti otřesům a skluzům během jízdy, a to i za jízdy zvýšenou rychlostí. Odesílatel proto musí zboží naložit tak, aby bylo schopné dopravy. Naopak dopravce má jasnou povinnost zkontrolovat přesnost údajů v nákladním listu, tj. zejména počet kusů. Jestliže má dopravce pochybnost o správnosti údajů, musí tyto své poznatky zaznamenat do příslušného nákladního listu.
Že jsou v případě škody nákladní list a údaje v něm uvedené důkazní listinou, je popsáno v článku 9.
Skoro neznámým faktem je, že odesílatel odpovídá za škodu, která vznikla na dopravcově přívěsu v důsledku vadného obalu.
Důležité je, aby si všichni zúčastnění na přepravě zboží uvědomili, že každý má nejen práva, ale i povinnosti. Určitě se vyplatí, včas se poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o.
http://www.ekonservis.cz/poradenstvi/
http://www.ekonservis.cz/clanky/
http://www.ekonservis.cz/clanky/637-2/
Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:01
- Zobrazeno: 1833
Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.
Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům.
Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas a základní znalosti. Ideálním termínem na sestavení marketingového plánu na následující rok je listopad. Lze již z větší části vyhodnotit současný rok a plán je připraven dostatečně brzy, aby mohl být realizován od začátku ledna.
Důležité je, aby roční marketingový plán korespondoval s dlouhodobou strategií firmy a aby cíle stanovené na následující rok byly reálné. Je také důležité, aby stanovený cíl byl konkrétní a měřitelný, aby jej bylo možné vyhodnotit.
Před vypracováním ročního marketingového plánu je důležité zpracovat alespoň základní analýzu současného stavu. Stačí si zodpovědět následující základní otázky: Kdo jsou vaši zákazníci? Které produkty z vašeho sortimentu jsou úspěšné a které ne? Jaké jsou vaše prodejní výsledky a trendy?
Při svých analýzách najděte své výhody, které vás odlišují od konkurence.
Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.
Je samozřejmé, že marketingový plán musí odpovídat rozpočtu firmy určeného na marketing. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.
Přestože marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, jeho sestavení má určité zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingovy-plan/
http://aneri.cz/cs/aktualne/marketing-realizovany-podle-planu-je-nejefektivnejsi/
uvex měří a porovnává užitné vlastnosti OOPP
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:00
- Zobrazeno: 2230
uvex vytvořil nový produktový systém i-gonomics, který spojuje dohromady bezpečnostní prvky produktu s jeho vynikajícími ergonomickými vlastnostmi – a toto spojení je také vědecky měřitelné i napříč výrobci.
Uživatel OOPP v současnosti požaduje maximální bezpečnost a optimální komfort při nošení - přičemž stále větší roli zde hrají také designové aspekty výrobku.
Produktový systém i-gonomics byl vyvinut proto, aby bylo dosaženo „harmonie“ mezi perfektním komfortem nošení a nejlepšími možnými bezpečnostními vlastnostmi produktu pro jeho uživatele. Název konceptu „i-gonomics“ vzešel ze slov „inovace“ a „ergonomie“. Cílem konceptu je úzce propojit výkonnostní vlastnosti produktu s výkonem jeho uživatele.
Faktor síly udává hodnotu, jakou sílou působí tlak na uživatele Faktor hmotnosti představuje absolutní nebo relativní hmotnost produktu. Faktor klima posuzuje komfort použití při různých klimatických podmínkách. Konečnou příslušnou hodnotu uvex relief-indexu" konkrétního produktu se vypočítá jako průměr těchto tří faktorů. Základní škála je od 0,0 do 5,0 (čím vyšší hodnota, tím lepší výsledek).
Maximální hodnota je přitom posouzena dle toho, čeho by bylo dosaženo dle stávajícího stavu použité techniky v tom nejlepším případě.
Měření jsou podporována akreditovanými laboratořemi v Německu.
Dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/uvex-i-gonomics/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
Zateplování bytových domů
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Reality a Nemovitosti
- Vytvořeno 27. 10. 2016 5:58
- Zobrazeno: 1961
Současné požadavky na hospodaření s tepelnou energií jsou hlavním důvodem k zateplování panelových domů i starších bytových domů stavěných z plných cihel a bloků CDK. Standard 45 cm plné cihly je v současnosti již zcela nedostatečný.
Zateplením budovy se zabrání únikům tepla, sníží se náklady na vytápění, zvýší se životnost budovy a stoupne cena nemovitosti.
Nejrozšířenější technologií zlepšující tepelně-izolační parametry budov jsou takzvané vnější kontaktní zateplovací systémy. Jedná se o systém zateplení, kdy je izolant nalepen a ukotven speciálními hmoždinkami na vnější stěny budov. Na izolační vrstvu se nanáší stěrková omítka se zpevňující síťkou. Systém lze použít i na členité plochy a na izolační vrstvu lze opět přilepit různé římsy a ozdobné prvky, tak aby si dům zachoval svou původní podobu. Samotnou konečnou omítku si majitelé domů mohou zvolit z nepřeberné barevné škály i konečné struktury fasády.
Nejčastěji používanými izolanty jsou fasádní polystyren, desky či lamely z minerálních vláken a materiály na bázi polyuretanu. Každý uvedený materiál má své výhody a nevýhody použití a je více či méně vhodný pro konkrétní budovu. Pro zateplení zděných budov se nejčastěji používá izolace z minerální vaty, z důvodů zachování paropropustnosti zdí.
Pokud majitelé domu začnou uvažovat o zateplení, měli by se poradit s odborníky. Jednou z firem, které řeší kompletní zateplení a rekonstrukce budov panelových i zděných je společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency nejen poradí se způsobem a s realizací zateplení, ale v případě zájmu zajistí i kompletní přípravné úkony i stavební práce spojené se zateplením na klíč.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani
http://www.stav-agency.cz/clanky
http://www.stav-agency.cz/clanky/zateplovani-bytovych-domu
Zrození bižuterie v Čechách
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 10. 2016 5:57
- Zobrazeno: 1908
Již ve středověku byly na území dnešních Čech vyráběny takzvané pateříky - barevné růžencové korálky.
Bižuterií nazýváme, galanterii či jiné ozdobné předměty a oděvní doplňky vyráběné z kovů, skla a ostatních materiálů (kůže, dřevo, suché plody, různé syntetické materiály). Bižuterie je imitací šperků vyráběných z drahých kovů a drahokamů. Podle základního použitého materiálu se bižuterie dělí na bižuterii skleněnou, bižuterii kovovou a bižuterii plastovou.
Až počátkem 18. století se v Turnově podařilo podle benátského vzoru utavit sklo vhodné na výroby skleněných korálků imitujících drahokamy. Postupně se výroba přesunula na Jablonecko do oblasti Jizerských hor. Důvodem byl dostatek dřeva pro tavení skla, levná pracovní síla a blízkost obchodních cest.
Nejdůležitějším polotovarem pro výrobu skleněných korálků a perliček jsou skleněné tyče a trubice různých průměrů vyráběné tažením z olovnatého nebo bezolovnatého skla. Ze skleněných tyčinek jsou vyráběny ručně perle a další sklenění produkty vinuté nad kahanem. Také se z nich vyrábí speciální bižuterní kameny. Ze skleněných trubiček se sekají perličky a foukají duté perle.
Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.
http://www.beads4u.cz/cz/o-nas/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/zrozeni-bizuterie-v-cechach/
Další články...
- EET není pouze nákup pokladního zařízení
- Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET
- Co je potřeba pro přechod na EET
- EET pro bary a kavárny
- Kosmetický salon Praha 3
- E-aukce pro dopravce
- Základní kroky před startem EET
- EET se nezadržitelně blíží
- Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události
- Spokojený zaměstnanec