Plnění EET bude kontrolováno
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:03
- Zobrazeno: 2285
Kontrolu plnění povinností souvisejících s elektronickou evidencí tržeb budou provádět finanční a celní úřady.
Kontrolní orgány budou mít pravomoc provádět kontrolu také formou kontrolního nákupu.
Při ukládání pokut za správní delikty uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatní správní řád. V případě ukládání pokut za přestupky uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatňuje zákon o přestupcích.
Právnické a podnikající fyzické osoby, které se dopustí správního deliktu tím, že závažným způsobem ztíží nebo zmaří evidenci tržeb nebo jako osoba, která eviduje tržby, poruší povinnost zaslat datovou zprávou údaje o evidované tržbě nebo vystavit zákazníkovi účtenku bude sankcionována dle ustanovení § 29. Za takovéto delikty muže být uložena pokuta až do výše 500 000 Kč. Pokud tyto osoby poruší povinnost umístit informační oznámení či zacházet s autentizačními údaji nebo certifikátem pro evidenci tržeb tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, dopustí se správního deliktu, za který může být uložena pokuta do výše 50 000 Kč.
Výše pokuty bude stanovena na základě správní úvahy kontrolního orgánu a vždy bude odpovídat závažnosti porušení povinnosti. V krajním případě při opakovaném nebo závažném porušení zákona
může kontrolní orgán sáhnout k uzavření provozovny a pozastavení výkonu činnosti.
Ani drobní podnikatelé provozující bary, kavárny, pivnice, hospody, penziony a další stravovací a ubytovací zařízení se EET nevyhnou. Všem se určitě vyplatí řešit elektronickou evidenci tržeb pro jejich provoz včas.
Uvedeným podnikatelům budou ke splnění EET určitě stačit jednoduché pokladní systémy typu chytré pokladny miniPOS.
https://www.minipos.cz/plneni-eet-bude-kontrolovano/
Několik připomenutí k CMR pojištění
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:02
- Zobrazeno: 2113
Dopravci, speditéři i odesilatelé zboží, myslete na to, že co je psáno, to je dáno. Uvědomte si, že v krizových okamžicích se každý snaží ze své odpovědnosti vyvázat a hodit vinu na někoho jiného.
Úmluva CMR v celkem 40 článcích reguluje silniční dopravu. Článek číslo1 specifikuje hlavní podmínku platnosti Úmluvy, tedy že místo převzetí a předání zboží leží na území různých států. Vždy se musí jednat o přepravu zboží za úplatu. Nevztahuje se na přepravu vozidel po vlastních kolech. Odpovědnost dopravce, který odpovídá za jednání svých zástupců a pracovníků, které na sjednanou činnost delegoval, reguluje článek 3. Článek 4 vysvětluje nutnost nákladního listu zejména v případě řešení škody. O mezinárodním nákladním listu, jeho obsahu a o údajích v něm detailně hovoří články 5 až 7. Absence údajů v nákladním listě, nebo jejich nepřesné údaje, pak znemožňují, nebo výrazně zpomalují vyplacení vzniklé škody. Článek 8 popisuje povinnosti odesílatele. Právě odesílatel je povinen zajistil zboží potřebným způsobem proti všem nebezpečím silniční dopravy, neboť on má k dispozici odborné znalosti, nikoliv dopravce. Odesílatel má proto odpovědnost i za bezpečné uložení a upevnění zboží proti otřesům a skluzům během jízdy, a to i za jízdy zvýšenou rychlostí. Odesílatel proto musí zboží naložit tak, aby bylo schopné dopravy. Naopak dopravce má jasnou povinnost zkontrolovat přesnost údajů v nákladním listu, tj. zejména počet kusů. Jestliže má dopravce pochybnost o správnosti údajů, musí tyto své poznatky zaznamenat do příslušného nákladního listu.
Že jsou v případě škody nákladní list a údaje v něm uvedené důkazní listinou, je popsáno v článku 9.
Skoro neznámým faktem je, že odesílatel odpovídá za škodu, která vznikla na dopravcově přívěsu v důsledku vadného obalu.
Důležité je, aby si všichni zúčastnění na přepravě zboží uvědomili, že každý má nejen práva, ale i povinnosti. Určitě se vyplatí, včas se poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o.
http://www.ekonservis.cz/poradenstvi/
http://www.ekonservis.cz/clanky/
http://www.ekonservis.cz/clanky/637-2/
Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:01
- Zobrazeno: 1870
Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.
Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům.
Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas a základní znalosti. Ideálním termínem na sestavení marketingového plánu na následující rok je listopad. Lze již z větší části vyhodnotit současný rok a plán je připraven dostatečně brzy, aby mohl být realizován od začátku ledna.
Důležité je, aby roční marketingový plán korespondoval s dlouhodobou strategií firmy a aby cíle stanovené na následující rok byly reálné. Je také důležité, aby stanovený cíl byl konkrétní a měřitelný, aby jej bylo možné vyhodnotit.
Před vypracováním ročního marketingového plánu je důležité zpracovat alespoň základní analýzu současného stavu. Stačí si zodpovědět následující základní otázky: Kdo jsou vaši zákazníci? Které produkty z vašeho sortimentu jsou úspěšné a které ne? Jaké jsou vaše prodejní výsledky a trendy?
Při svých analýzách najděte své výhody, které vás odlišují od konkurence.
Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.
Je samozřejmé, že marketingový plán musí odpovídat rozpočtu firmy určeného na marketing. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.
Přestože marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, jeho sestavení má určité zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingovy-plan/
http://aneri.cz/cs/aktualne/marketing-realizovany-podle-planu-je-nejefektivnejsi/
uvex měří a porovnává užitné vlastnosti OOPP
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 27. 10. 2016 6:00
- Zobrazeno: 2263
uvex vytvořil nový produktový systém i-gonomics, který spojuje dohromady bezpečnostní prvky produktu s jeho vynikajícími ergonomickými vlastnostmi – a toto spojení je také vědecky měřitelné i napříč výrobci.
Uživatel OOPP v současnosti požaduje maximální bezpečnost a optimální komfort při nošení - přičemž stále větší roli zde hrají také designové aspekty výrobku.
Produktový systém i-gonomics byl vyvinut proto, aby bylo dosaženo „harmonie“ mezi perfektním komfortem nošení a nejlepšími možnými bezpečnostními vlastnostmi produktu pro jeho uživatele. Název konceptu „i-gonomics“ vzešel ze slov „inovace“ a „ergonomie“. Cílem konceptu je úzce propojit výkonnostní vlastnosti produktu s výkonem jeho uživatele.
Faktor síly udává hodnotu, jakou sílou působí tlak na uživatele Faktor hmotnosti představuje absolutní nebo relativní hmotnost produktu. Faktor klima posuzuje komfort použití při různých klimatických podmínkách. Konečnou příslušnou hodnotu uvex relief-indexu" konkrétního produktu se vypočítá jako průměr těchto tří faktorů. Základní škála je od 0,0 do 5,0 (čím vyšší hodnota, tím lepší výsledek).
Maximální hodnota je přitom posouzena dle toho, čeho by bylo dosaženo dle stávajícího stavu použité techniky v tom nejlepším případě.
Měření jsou podporována akreditovanými laboratořemi v Německu.
Dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/uvex-i-gonomics/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
Zateplování bytových domů
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Reality a Nemovitosti
- Vytvořeno 27. 10. 2016 5:58
- Zobrazeno: 1995
Současné požadavky na hospodaření s tepelnou energií jsou hlavním důvodem k zateplování panelových domů i starších bytových domů stavěných z plných cihel a bloků CDK. Standard 45 cm plné cihly je v současnosti již zcela nedostatečný.
Zateplením budovy se zabrání únikům tepla, sníží se náklady na vytápění, zvýší se životnost budovy a stoupne cena nemovitosti.
Nejrozšířenější technologií zlepšující tepelně-izolační parametry budov jsou takzvané vnější kontaktní zateplovací systémy. Jedná se o systém zateplení, kdy je izolant nalepen a ukotven speciálními hmoždinkami na vnější stěny budov. Na izolační vrstvu se nanáší stěrková omítka se zpevňující síťkou. Systém lze použít i na členité plochy a na izolační vrstvu lze opět přilepit různé římsy a ozdobné prvky, tak aby si dům zachoval svou původní podobu. Samotnou konečnou omítku si majitelé domů mohou zvolit z nepřeberné barevné škály i konečné struktury fasády.
Nejčastěji používanými izolanty jsou fasádní polystyren, desky či lamely z minerálních vláken a materiály na bázi polyuretanu. Každý uvedený materiál má své výhody a nevýhody použití a je více či méně vhodný pro konkrétní budovu. Pro zateplení zděných budov se nejčastěji používá izolace z minerální vaty, z důvodů zachování paropropustnosti zdí.
Pokud majitelé domu začnou uvažovat o zateplení, měli by se poradit s odborníky. Jednou z firem, které řeší kompletní zateplení a rekonstrukce budov panelových i zděných je společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency nejen poradí se způsobem a s realizací zateplení, ale v případě zájmu zajistí i kompletní přípravné úkony i stavební práce spojené se zateplením na klíč.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani
http://www.stav-agency.cz/clanky
http://www.stav-agency.cz/clanky/zateplovani-bytovych-domu
Zrození bižuterie v Čechách
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 10. 2016 5:57
- Zobrazeno: 1950
Již ve středověku byly na území dnešních Čech vyráběny takzvané pateříky - barevné růžencové korálky.
Bižuterií nazýváme, galanterii či jiné ozdobné předměty a oděvní doplňky vyráběné z kovů, skla a ostatních materiálů (kůže, dřevo, suché plody, různé syntetické materiály). Bižuterie je imitací šperků vyráběných z drahých kovů a drahokamů. Podle základního použitého materiálu se bižuterie dělí na bižuterii skleněnou, bižuterii kovovou a bižuterii plastovou.
Až počátkem 18. století se v Turnově podařilo podle benátského vzoru utavit sklo vhodné na výroby skleněných korálků imitujících drahokamy. Postupně se výroba přesunula na Jablonecko do oblasti Jizerských hor. Důvodem byl dostatek dřeva pro tavení skla, levná pracovní síla a blízkost obchodních cest.
Nejdůležitějším polotovarem pro výrobu skleněných korálků a perliček jsou skleněné tyče a trubice různých průměrů vyráběné tažením z olovnatého nebo bezolovnatého skla. Ze skleněných tyčinek jsou vyráběny ručně perle a další sklenění produkty vinuté nad kahanem. Také se z nich vyrábí speciální bižuterní kameny. Ze skleněných trubiček se sekají perličky a foukají duté perle.
Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.
http://www.beads4u.cz/cz/o-nas/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/zrozeni-bizuterie-v-cechach/
EET není pouze nákup pokladního zařízení
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 14. 10. 2016 12:35
- Zobrazeno: 1927
Před spuštěním elektronické evidence tržeb si musí všichni podnikatelé zajistit zařízení, software (např. „chytrá pokladna miniPOS“) a připojení k internetu, tak aby mohli odesílat na finanční správu datové zprávy o přijatých tržbách a přijímat zpět fiskální identifikační kódy a zákazníkům tisknout účtenky.
Další povinností je, vyžádat si autentizační údaje na Finančním úřadu. To lze provést osobně na kterékoli pobočce nebo prostřednictvím datové schránky. I tento krok je nutno řešit včas. Každý si lehce spočítá, že pokud ti, kterých se první vlna EET týká (je jich přes 40.000) odloží vyžádání autentizačních údajů až na druhou polovinu listopadu, určitě se frontám na Finančním úřadu nevyhnou.
Obdržené autentizační údaje podnikatel použije k přihlášení na portál www.daneelektronicky.cz. Zde zaregistruje všechny své provozovny. Pro každou provozovnu bude vygenerován takzvaný certifikát. Jakmile podnikatelé certifikát stáhnou do svého uložiště, musí jej přenést do pokladního systému.
Pak už stačí pouze 1. prosince vše aktivovat a označit provozovnu viditelným textem: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Pokud podnikatelé budou vše, co se týká zavedení EET, řešit včas a s rozvahou, nebudou muset utrácet za potřebná zařízení vysoké finanční částky a celý proces zvládnou v klidu a bezu stresu.
https://www.minipos.cz/eet-neni-pouze-nakup-pokladniho-zarizeni/
Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Cestování a pohostinství
- Vytvořeno 14. 10. 2016 12:32
- Zobrazeno: 2148
Podle Ministerstva pro místní rozvoj se první vlna elektronické evidence tržeb bude týkat více než 40.000 podniků. Přestože čas spuštění EET se neúprosně blíží, řada podnikatelů stále svou přípravu na zavedení elektronické evidence tržeb odkládá.
Podnikatelé, kteří přípravy nejčastěji odkládají, jsou provozovatelé menších podniků – barů s malým počtem míst, venkovských hospod, cukráren a kaváren. Největší obavy ze zavedení EET mají zejména provozovatelé malých hospod a pivnic, kteří doposud nepoužívali žádné pokladny a účty vypisovali na papírové lísky.
Tvůrci „chytré pokladny miniPOS“ chtějí všem podnikatelům, kteří se EET obávají, vzkázat, že jim se zavedením elektronické evidence tržeb v jejich podniku poradí a pomohou. Společně určitě najdou řešení, které nebude finančně náročné a pro daný provoz bude vhodné.
Řada majitelů, pro které provoz například bufetu představuje pouze určitý přivýdělek, uvažuje o ukončení své činnosti a uzavření své provozovny.
S „chytrou pokladnou miniPOS“ určitě elektronickou evidenci tržeb zvládnou i všichni provozovatelé malých stravovacích provozů, kteří mají ze zavedení EET velké obavy. Není potřeba žádné provozy zavírat a ukončovat podnikání stačí pouze včas začít vše řešit. Bojkotovat EET se určitě nevyplatí. Řešením je jednoduchá „chytrá pokladna miniPOS“.
https://www.minipos.cz/#/jednoducha
https://www.minipos.cz/majitele-hospod-a-baru-neodkladejte-pripravy-na-eet/
Co je potřeba pro přechod na EET
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 14. 10. 2016 12:29
- Zobrazeno: 1639
I provozovatelé malých stravovacích provozů jako jsou bary, kavárny, cukrárny, vinárny apod. budou potřebovat pro přechod na elektronickou evidenci tržeb připojení k internetu, potřebný program, tiskárnu a zařízení, na kterém účtenku vystaví (pokladnu, počítač, tablet nebo chytrý telefon).
Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna miniPOS“. Tento jednoduchý program si ti, kteří si rozumí s moderními technologiemi, mohou nainstalovat na své pokladní zařízení sami. Ti, kteří si nebudou s instalací jisti, mohou objednat odbornou instalaci pokladny přímo u tvůrců programu. Aplikace jim bude nainstalována na pokladnu včetně nastavení tiskárny. Zákazník obdrží svou pokladnu připravenou k provozu. Už ji jen zapne a může prodávat.
Tento odborník také poradí s výběrem vhodného zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je poradenství s výběrem vhodného zařízení, samotná instalace programu, aktivace potřebné licence a příprava na ostrý provoz EET. Nikdo se nemusí obávat, že se bude muset dlouho učit program ovládat. Technik představí a vysvětlí jednotlivé funkce a proškolí majitele a případně i veškerý obsluhující personál.
Veškerá data jsou automaticky zálohována na externím zabezpečeném uložišti a majitel k nim má kdykoliv přístup.
Tvůrci programu miniPOS neustále sledují veškeré novinky a nařízení ohledně EET a případné změny okamžitě zapracovávají do programu. Program je tak u každého provozovatele automaticky aktualizován.
http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/
https://www.minipos.cz/co-je-potreba-pro-prechod-na-eet/
EET pro bary a kavárny
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 14. 10. 2016 12:27
- Zobrazeno: 2078
Ani majitelé barů, kaváren, cukráren a ostatních malých stravovacích zařízení se nemusí elektronické evidence tržeb obávat.
Přestože se EET od 1. prosince týká všech poskytovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení, nemusí si drobní podnikatelé kupovat žádné složité a drahé registrační pokladny. Elektronická evidence tržeb po technické stránce potřebuje pouze speciální program, který je schopný zaslat a zpětně přijmout přes internet požadované datové zprávy ze serverů Finanční správy. Je jedno, zda zařízením, ve kterém bude program instalován, bude registrační pokladna, počítač či tablet nebo pouze chytrý telefon. V žádném případě neplatí, že provozovatelé malých barů, kaváren cukráren a podobných zařízení musí kvůli EET nakoupit drahé a složité registrační pokladny. Většina podnikatelů již některé z uvedených zařízení vlastní, a tak pro ně nebude zavedení EET nijak finančně náročné.
Pokud si majitelé barů a kaváren nejsou jisti, jaké zařízení jim dostačuje nebo jaké zařízení si musí pořídit, je nejvhodnější se poradit s odborníky.
Jedním z nejjednodušších a nejlevnějších řešení je „chytrá pokladna miniPOS“. Tvůrci tohoto software ochotně poradí s instalací programu na stávající zařízení nebo doporučí a dodají vhodné zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je zajištění technické podpory.
http://www.minipos.cz/#/podpora
https://www.minipos.cz/eet-pro-bary-a-kavarny/
Kosmetický salon Praha 3
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 28. 9. 2016 16:38
- Zobrazeno: 3090
V našem kosmetickém salonu můžete využít celou řadu ošetření včetně kosmetické masáže, která zlepšuje prokrvení a pleti se tak zajistí lepší přísun živím a zároveň dochází k odplavení odpadních látek díky čemuž nebude pleť vypadat unaveně. Také docílíme odstranění zrohovatělých vrstev kůže, kožní buňky jsou tak lépe vyživovány a pokožka se stává vláčnější, pevnější, pružnější a zpomaluje se tvorba vrásek.
Velkou pozornost během ošetření věnujeme čištění aknosní a problematické pleti, které vždy začíná odstraněním povrchových nečistot a dále jsou aplikovány přípravky pro aktivaci čištění pleti dle jejího typu.
Další kapitolou je barvení řas. Toto ošetření je vhodné pro dámy se světlými řasami, nebo obočím, ale stejně dobře se dá využít při sjednocení barvy řas nebo obočí.
V obvyklých případech se k barvení řas používá černá, k barvení obočí světle až tmavě hnědá. Používáme kvalitní přípravky firmy Thuja.
Zvláštní péči vyžaduje choulostivá pokožka očního okolí. Je zde výrazně tenčí pokožka než jinde na těle a díky struktuře je náchylná k rané tvorbě vrásce ( K jejímu stárnutí dochází již kolem 25 roku někdy i mnohem dříve. Speciální péčí docílíme zmenšení otoků, kruhů a váčků pod očima. Mikromasáž těmi správnými kosmetickými přípravky podporuje obnovu buněk a brání ztrátě vlhkosti a pružnosti pokožky.
Regenerační a protivrásková péče v našem kosmetickém studiu je obsažena v celém spektru krémů a pleťových masek, které aplikujeme dle typu pleti. Je nutné mít na paměti, že obnova pleti probíhá každých cca 28 dní a tak včasná a hlavně pravidelná péče jak v salonu, tak následná domácí péče je základním kamenem pro dlouhotrvající mladistvý vzhled Vaší pleti i v pokročilém věku. Dopřejte si naši péči, Vaše pleť se Vám odmění. http://www.studiolga.cz
E-aukce pro dopravce
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:39
- Zobrazeno: 2658
Nákup prostřednictvím e-aukce (elektronické aukce) je přímou cestou ke zvýšení efektivity nákupu a snížení výdajů za nakupované komodity, zboží a služby.
E-aukce je internetová aplikace, prostřednictvím které nakupující může v reálném čase zapojit do on-line výběrového řízení více dodavatelů. Na základě přesné specifikace poptávaného produktu či služby a stanovení dodacích podmínek nakupujícím předloží dodavatel svoji cenovou nabídku. V průběhu elektronické aukce může každý dodavatel reagovat na konkurenční nabídky a upravovat svoji cenovou nabídku.
Nákup prostřednictvím elektronické aukce má řadu výhod. Jedná se zejména o snížení cen, transparentnost výběrového procesu, snížení nákladů a zkrácení času při výběru dodavatele, získání přehledu o nabídkách jednotlivých dodavatelů a také pohodlí pro nakupujícího.
Pro autodopravce je určena elektronická aukce Truck Tendr. Cílem je poskytnout dopravcům takovou službu, která by velkým dopravcům zjednodušila výběr nejvhodnějších dodavatelů a menším dopravcům umožnila takové nákupní podmínky a zejména ceny, jaké mají velcí odběratelé.
Provozovatelem elektronického aukčního portálu Truck Tender je společnost TruckAlliance s.r.o.
TruckAlliance je první a největší nezávislou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.
http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb
http://www.truck-alliance.cz/cz/o-nas
Základní kroky před startem EET
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:38
- Zobrazeno: 2953
Každý podnikatel by měl na podzim letošního roku řešit základní otázku, zda se jej týká či netýká elektronická evidence tržeb (EET). Pokud se jej EET týká, měl by vědět, od kterého data tuto povinnost bude muset plnit.
EET se týká podnikatelů, kteří přijímají takzvané evidované tržby. Jedná se zejména o tržby v hotovosti či platby platební kartou. Zavádění povinnosti evidence tržeb je postupná. V první vlně (od 1. prosince 2016) se bude týkat podnikatelů, kteří poskytují stravovací nebo ubytovací služby.
Právě tito podnikatelé by měli zbystřit a otázkou EET se důsledně zabývat.
První povinností těchto podnikatelů je vyžádání autentizačních údajů u finanční správy. To lze prostřednictvím datové schránky nebo osobně (na počkání) na kterémkoli pracovišti finanční správy.
Pro evidenci tržeb musí podnikatel disponovat zařízením (HW SW), které bude schopno přes internet odeslat datovou zprávu o přijaté tržbě, přijmout zpět fiskální identifikační kód a zákazníkovi vytisknout účtenku. Tímto zařízením může být elektronická pokladna nebo třeba osobní počítač, notebook, tablet nebo chytrý telefon s příslušným software a tiskárnou a připojením na internet.
Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.
http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/
http://www.minipos.cz/zakladni-kroky-pred-startem-eet/
EET se nezadržitelně blíží
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:37
- Zobrazeno: 2987
Zahájení první vlny elektronická evidence tržeb, která se týká poskytovatelů stravovacích služeb a ubytování se rychle blíží.
Od září začíná ministerstvo financí přidělovat autorizační údaje k elektronické evidenci tržeb.
Autorizační údaje k EET si podnikatelé mohou vyzvednout elektronicky přes Daňový portál a datovou schránku nebo také osobně na jakémkoliv finančním úřadu.
Od listopadu pak ministerstvo financí zahájí pilotní projekt pro podnikatele, aby si mohli otestovat komunikaci s úřady.
Pokud chtějí využít provozovatelé restaurací, hospod, hotelů ubytoven a ostatních provozoven spadajících do první vlny EET možnost odzkoušení komunikace s úřady již od 1. listopadu, musí vše řešit včas. Už v průběhu měsíce října by se tak měli rozhodnout, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Je zřejmé, že jiné technické vybavení bude potřebovat velký hotel s několika restauracemi a jiné zařízení bude stačit provozovatelům malých barů či hospůdek.
Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) lze nainstalovat třeba i na tablet nebo chytrý mobilní telefon. Pokladnu tak lze nosit sebou nebo ji mít umístěnou ve stojánku v provozovně.
Po připojení malé mobilní tiskárnu je zařízení kompletní a lze jej vozit sebou i na cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně miniPOS je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní.
http://www.minipos.cz/#/jednoducha
http://www.minipos.cz/eet-se-nezadrzitelne-blizi
Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:36
- Zobrazeno: 3916
Při hlášení pojistné události musí dopravci dodržovat určitá pravidla. Jakmile jsou pojišťovně poskytnuty špatné či neúplné informace nebo informace nejsou poskytnuty včas, nemusí být škoda pojišťovnou proplacena.
Škoda by měla být nahlášena neprodleně, nejpozději 7 dní od jejího vzniku. Ke každé vzniklé škodní události je na začátku nutno doložit potřebné údaje. Datum, hodinu a místo vzniku škody. Popis situace a vzniku škody, včetně odhadované výše škody. Identifikační údaje poškozené věci a rozsah poškození. Přesnou adresu, kde se poškozená věc nachází, včetně kontaktu na pověřenou osobu, se kterou je možno domluvit prohlídku.
Každou škodní událost, která vznikla provozem vozidla je nutno dle zákona doložit sepsaným
záznamem o dopravní nehodě! Jestliže je ke škodní události přivolána policie, vystaví policista protokol, který je následně poskytnut pojišťovně.
Policie musí být přivolána vždy, pokud ke škodě došlo odcizením či ztrátou. U škod přesahujících 100 000 Kč. Jestliže došlo ke zranění či usmrcení osob a také pokud vznikla škoda na majetku další osoby.
Dokud není škoda prohlédnuta a nafocena pojišťovnou nesmí se měnit stav škodnou událostí způsobený. Výjimkou je situace, kdy je nutné z bezpečnostních či hygienických důvodů stav poškozené věci změnit a také v případě, aby škoda byla zmírněna. V těchto případech je nutné zabezpečit dostatečné důkazy o rozsahu škody uchováním poškozených předmětů nebo jejich součástí a průkaznou fotodokumentací.
Jestliže škoda z přepravy přesahuje 100 000 Kč, je nutná přítomnost havarijního komisaře.
Pro dopravce, kteří uzavřeli pojištění v dopravě prostřednictvím společnosti EKONSERVIS - CZ s.r.o. řada nepříjemných starostí s vyřizováním pojistné události odpadá. Výhodou je zejména to, že EKONSERVIS–CZ má oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události.
http://www.ekonservis.cz/osvedceni/
http://www.ekonservis.cz/clanky/
http://www.ekonservis.cz/clanky/jak-maji-dopravci-postupovat-pri-reseni-pojistne-udalosti/
Spokojený zaměstnanec
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:34
- Zobrazeno: 2405
Každému je jasné, že relativně spokojený zaměstnanec, který důvěřuje vedení firmy, pracuje uvolněněji, rychleji a spolehlivěji. Aby byli zaměstnanci spokojení, je důležité ve firmě budovat dobré mezilidské vztahy.
Každý podnikatel by měl vědět, že pokud chce vést úspěšnou firmu, měl by zaměstnávat spokojené zaměstnance. Základem je určitě odpovídající plat a pohoda v pracovním kolektivu. Lidé musí umět mezi sebou komunikovat, a to nejen o pracovních záležitostech. Aby si k sobě našli zaměstnanci cestu, je vhodné uspořádat firemní akci. Tato akce by se neměla konat ve firemních prostorech a klidně se může uskutečnit až pop pracovní době. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.
Společná firemní akce pro všechny zaměstnance je navíc jedinečnou příležitostí, při které vedení firmy může pracovníky seznámit s plány a cíli firmy. Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.
Aby firemní večírek splnil požadovaný účel a zaměstnanci se při něm nejen dobře najedli, ale i dobře bavili, je důležité vše předem naplánovat, připravit a zajistit. Určitě se vyplatí na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. Odreagování od každodenního stereotypu, příjemný a nezapomenutelný zážitek je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.
Jednou z firem, které má bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci této společnosti pomohou s výběrem ideálního prostředí, připraví program na míru, zajistí občerstvení a postarají se o to, aby se všichni hosté v průběhu firemního dne cítili příjemně a aby si z takovéhoto setkání odnesli nezapomenutelné zážitky.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/spokojeny-zamestnanec/