Konference UVEX DAY 2016
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Zpravodajství, praktické informace
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:33
- Zobrazeno: 2446
U příležitosti konání Mezinárodního strojírenského veletrhu a veletrhu Interprotec na brněnském výstavišti pořádá společnost UVEX Safety CZ, k.s. odborné diskusní setkání pro všechny, kteří se zabývají bezpečností a ochranou zdraví při práci.
Setkání odborníků zabývajících se ochranou zdraví při práci a pracovníků BOZP se uskuteční v úterý 4. října 2016 od 10:00 do 16:00 hod. v Hotelu Holiday Inn v Brně.
Hlavními diskutovanými tématy budou otázky nejnovějších inovativních řešení v ochraně zdraví při práci, maximální ochrana ve spojení s komfortem užívání, nejvyšší standardy bezpečnosti a individuální OOPP.
Návštěvníci budou mít jedinečnou příležitost diskutovat s odborníky problémy konkrétních pracovišť a zároveň budou mít možnost seznámit se s nejnovějšími inovativními produkty, které mohou zajistit maximální ochranu pracovníků.
Filozofií značky uvex je vyrábět produkty zajišťující maximální možnou ochranu pracovníků při nejvyšším komfortu nošení. Současná praxe ukazuje, že se jedná o správnou cestu při vývoji nových ochranných pracovních pomůcek.
Značka uvex patří a určitě i v budoucnu bude patřit k lídrům výrobců a dodavatelů ochranných pracovních pomůcek.
Pořadatelem konference UVEX DAY 2016 je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou – dodavatel kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice.
http://www.uvex-safety.cz/cz/servis/uvex-academy/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/konference-uvex-day-2016/
Revitalizace panelových domů
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:32
- Zobrazeno: 2706
Plánovaná životnost panelových domů při jejich stavbě byla 30 až 40 roků. Díky revitalizaci se životnost panelových domů nejen prodlužuje, ale zlepšují se i kvalita bydlení a ekonomika provozu.
Revitalizace panelových domů je celkovým souhrnem oprav a úprav panelových domů a jednotlivých bytů. Jedná se zejména o opatření, která zvyšují komfort bydlení a úpravy, které snižují energetickou náročnost.
Mezi úpravy, které zvyšují komfort bydlení, patří zejména výměna umakartových bytových jader, opravy rozvodů elektřiny, vody a odpadů. Mezi opravy, které nesnižují energetickou náročnost provozu bydlení, řadíme ještě opravy balkonů a balkonových zábradlí a modernizaci výtahového zařízení.
Mezi opatření, která přímo souvisí s úsporami energií, patří zejména zateplení pláště budovy, výměna oken a vchodových dveří, zateplení sklepních prostor, zateplení střechy, výměna stoupaček a otopných soustav.
Revitalizace panelových domů je finančně náročná záležitost, ale určitě se vyplatí. Každou realizovanou opravou se společně se zlepšením stavu nemovitosti zvyšuje také její hodnota.
Při plánování a realizaci rekonstrukce stavby lze využít komplexních služeb, které poskytují některé odborné firmy. Mezi takovéto firmy, které poradí nejen se způsobem rekonstrukce, ale kompletní rekonstrukci i zrealizují a zajistí veškerá potřebná povolení, patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani/zatepleni-panelovych-dom
http://www.stav-agency.cz/clanky
http://www.stav-agency.cz/clanky/revitalizace-panelovych-domu
Perličky a jejich kvalita
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Společnost
- Vytvořeno 27. 9. 2016 8:30
- Zobrazeno: 2659
Skleněné perličky byly součástí života našich předků už před tisíciletími. Na území Čech výroba perliček dorazila zhruba před 300 lety.
Skleněné perličky se vyrábí foukáním a sekáním skleněných trubiček. Samotná technologie výroby, barvení a konečné úpravy perliček jsou výrobním tajemstvím každého výrobce. Hodnotící odborné testy ukázaly, že skleněné perličky od českých výrobců jsou nejkvalitnější.
Při odborné studii byly porovnávány perličky od různých výrobců z Číny, Japonska a z Čech. Porovnávána byla tvarová shoda, šíře sortimentu a kvalita postříbření.
Perličky české výroby se vyznačují symetrickým kulatým nebo oválným tvarem. Pravidelnost a shoda ve velikosti je jasně patrná, zejména pokud jsou navlečené na šňůře.
Šíře sortimentu porovnávala množství tvarů a šíři barevné škály. České perličky jsou nabízeny ve dvaceti velikostech jak s kulatou tak čtvercovou dírkou. Následovaly japonské perličky vyráběné v patnácti velikostech. České perličky zahrnují více než 1300 barevných variací. Barevná škála českých perliček je tak 2x až 3 x širší než u ostatních výrobců.
Při testu kvality stříbrné vrstvy nezávislá certifikovaná laboratoř prováděla čtyři různé testy odolnosti. Ve všech testech odolnost stříbrné vrstvy české perličky daleko přesahoval parametry ostatních výrobců.
Vynikající kvalita českých perliček a výjimečná šíře sortimentu znamená, že opravdu nejlepší volbou pro jakoukoliv tvůrčí práci jsou české perličky.
Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, perliček, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.
http://www.beads4u.cz/cz/vzornik-barev/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/perlicky-a-jejich-kvalita/
Dopravci mohou ušetřit finanční prostředky
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 30. 8. 2016 8:51
- Zobrazeno: 2890
Dopravci a provozovatelé vozových parků mohou ušetřit nemalé finanční prostředky při nákupu komodit, výrobků a služeb, bez kterých nemůžou podnikat.
Neznamená to, že by dopravci měli nakupovat levnější zboží a služby nižší kvality. Jestliže dopravci a provozovatelé vozových parků nakupují prostřednictvím TruckAlliance, mohou ušetřit nemalé finanční prostředky za zboží a služby, které nakupují. Díky svým klientům má dnes TruckAlliance velice významnou nákupní a vyjednávací sílu na trhu.
TruckAlliance pomáhá snižovat náklady zejména při nákupu komodit (pohonné hmoty, elektřina, zemní plyn), nákupu služeb (pojištění, finanční služby, telekomunikace apod.) a nákupu vybraných výrobků (dopravní technika, pneumatiky, náhradní díly, provozní kapaliny apod.). Nákup je prováděn buďto individuálně pro jednotlivé firmy zvlášť, nebo formou aliančních (sdružených) nákupů současně pro více zákazníků TruckAlliance na základě jejich konkrétních poptávek. Při realizaci nákupů a vyjednávání s dodavateli využívá TruckAlliance vlastní softwarové řešení TruckTender pro elektronické nakupování a tendrování výhodnějších cen formou e-aukce.
Spoluprací s TruckAlliance se nikdo nezavazuje k povinnému nákupu. Všichni klienti TruckAlliance si zachovávají plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. TruckAlliance plní zejména roli vyjednávače, koordinátora a zprostředkovatele obchodu.
Dnes má TruckAlliance díky svým zákazníkům významnou nákupní sílu na trhu a je de facto jedinou skutečnou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.
http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce
Víte, kdo také spadá do EET?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 30. 8. 2016 8:50
- Zobrazeno: 2633
První etapa zavedení elektronické evidence tržeb se rychle blíží. Od 1. prosince budou muset tisknout účtenky a odesílat je elektronicky na finanční správu všichni podnikatelé poskytující stravovací a ubytovací služby.
Řada podnikatelů si možná dosud neuvědomuje, že se povinnost EET od 1. prosince týká i jich. Mezi stravovací zařízení se řadí například školní jídelny a menzy soukromých škol, které prodávají obědy i dalším osobám mimo žáků a zaměstnanců školy. Podobné je to také s ubytováním na kolejích soukromých vysokých škol, pokud je poskytováno například turistů.
Z povinnosti evidence tržeb jsou vyňaty veškeré příspěvkové organizace. Na školní jídelny a menzy provozované stáními školami se tak EET nevztahuje.
Do kategorie stravovacích zařízení jsou zahrnuti také autobusoví a železniční dopravci, kteří poskytují občerstvení cestujícím za hotové peníze. Pokud tedy řidič autobusu prodá cestujícímu kávu z minibaru nebo jakýkoliv další nápoj, musí vystavit účtenku a odeslat ji elektronicky na finanční správu.
Mezi stravovací zařízení jsou zahrnuti i podnikatelé, kteří při poskytování svých služeb zákazníkům prodávají i drobné občerstvení. Pokud tedy kadeřnice připraví své zákaznici kávu a tu si účtuje nad rámec kadeřnických služeb, musí vystavit účtenku a tržbu u finanční správy evidovat. Podobné je to i v případě, že drobné občerstvení, které je účtováno nad rámec běžných služeb, poskytují provozovatelé posiloven, fitness center, wellness a podobných zařízení.
Uvedeným podnikatelům budou ke splnění EET určitě stačit jednoduché pokladní systémy typu chytré pokladny miniPOS.
http://www.minipos.cz/vite-kdo-take-spada-do-eet/
Máte všichni správně sjednané pojištění nákladu?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 30. 8. 2016 8:49
- Zobrazeno: 3044
Případů krádeží nákladu neustále přibývá. Asociace TAPA EMEA zaznamenala například jen za měsíc duben 139 případů krádeží nákladu s průměrnou škodou 170 835 Euro.
Logistika současnosti je složitým a velice komplexním souborem činností, které zajišťují přesun materiálu a zboží z výchozího místa až ke spotřebiteli maximálně bezpečně, s minimálními náklady a v požadovaném čase. Současná logistika se vyznačuje zvyšující se specializací poskytovatelů logistických služeb a využíváním moderních technologií pro přesun zboží i výměnu informací. Vše je s cílem dosáhnout maximální efektivity všech operací. Dalším trendem současnosti je využívání outsourcingu logistických služeb.
Tyto moderní logistické trendy ovšem přináší ve větší míře chybovost a vyšší zranitelnost úmyslnou trestnou činností. Ještě v nedávné době – koncem 20 století, byly náklady na ztráty a poškození zboží a narušení dodávkových cyklů víceméně zanedbatelné.
Současná ekonomická, demografická a sociální situace v Evropě přispívá ke zvyšování trestné činnosti a krádeži zboží při přepravě a skladování v rámci logistických řetězců. Znepokojující je zejména neustále se zvyšující úroveň, organizace a vybavení pachatelů trestné činnosti.
Přestože snahou většiny logistických a přepravních firem je minimalizace veškerých rizik, velice důležitým prvkem jejich podnikání je kvalitní pojištění.
O způsobu a rozsahu pojištění se určitě dopravcům vyplatí poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.
http://www.ekonservis.cz/pojisteni/
Direct mailing
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 30. 8. 2016 8:48
- Zobrazeno: 2429
Adresná distribuce listovních zásilek – direct mailing je stále jedním ze základních a nejúčinnějších nástrojů marketingu.
Může se zdát, že v době internetu, e-mailů a sociálních sítí bude rozesílání listovních zásilek ztrácet na svém významu. Direct mailing se ale stále řadí mezi nejefektivnější marketingové nástroje.
Účinnost direct mailingových kampaní ovlivňuje několik základních aspektů. Jedním z nejdůležitějších prvků zaručující úspěch kampaně je kvalitní adresář. Správná volba cílové skupiny a kvalitní adresář zajistí doručení zásilky přímo konkrétnímu člověku, pro kterého je nabídka určena. Důležitá je také personifikace a oslovení adresáta. Pokud je zásilka adresována na konkrétní jméno, nestane se, že by ji adresát neotevřel.
Aby si adresát zásilku opravdu prohlédl, musí jej na první pohled zaujmout. Atraktivita a způsob zpracování nabídky je dalším velice důležitým aspektem.
Při realizaci direct mailingové kampaně nesmíme zapomenout na význam správného načasování. Sebelepší kampaň realizovaná v nevhodnou domu se míjí účinkem.
Velkou výhodou direct marketingu je možnost kvalitního vyhodnocení jednotlivých kampaní a snadnější tvorba zpětné vazby.
Jak nejlépe a nejefektivněji naplánovat a realizovat direct mailingovou kampaň nejlépe poradí pracovníci zkušené direct mailingové firmy. Mezi nejzkušenější společnosti zabývajícími se direct marketingem patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Společnost ANERI navíc poradí či pomůže s celkovou marketingovou koncepcí a PR firmy.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/direct-marketing/
Jaké jsou důsledky hluku
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 30. 8. 2016 8:46
- Zobrazeno: 2384
Denně jsme vystaveni hluku. Ať už se jedná o hluk na pracovišti, komunikacích nebo ve volném čase například při návštěvě koncertu. Náš sluch je neustále zatěžován.
Sluch je v provozu ve dne i v noci a nemá nikdy pauzu. Sluch nemůže být nikdy vypnutý. Tato neustálá zátěž může způsobit nevratná poškození sluchu a vést až k hluchotě. Zvýšený hluk má negativní dopad nejen na sluch, ale způsobuje stres. Hluk působí podvědomě a může způsobovat poruchy koncentrace, střevní a gastro onemocnění či zvýšení krevního tlaku, který může být příčinou srdečního infarktu.
Permanentní hluk na pracovišti způsobuje u zaměstnanců často stres. Stresové situace vedou ke snížení schopnosti koncentrace a vytváří rizikový zdroj. To může mít negativní vliv na pracovní výkon a bezpečnost práce.
Každý zaměstnanec pracující v prostředí, kde hluk přesahuje 85 dB, je povinen používat vhodnou ochranu sluchu. Správný výběr ochrany sluchu pro danou činnost je nezbytný. Mezi základní ochranné pracovní pomůcky chránící sluch patří jednorázové ušní zátky, opakovaně použitelné ušní zátky, ochrana sluchu s náhlavním obloukem a pasivní a aktivní sluchátková ochrana sluchu.
Mezi nejkvalitnější ochranu sluchu patří produkty značky uvex.
Při výběru nejvhodnějších pomůcek na ochranu sluchu se neváhejte poradit s pracovníky společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-sluchu/vyhody-produktu/
Rekonstrukce budov
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 30. 8. 2016 8:44
- Zobrazeno: 2702
Důvodem rekonstrukce objektu bývá nedostatečný komfort k užívání a technický stav budovy. Cílem je získat dům, ve kterém se bude žít lépe a s nižšími provozními náklady.
Snížení provozních nákladů se dosáhne zejména snížením tepelných ztrát. Nejnákladnější položkou provozu budovy jsou výdaje na teplo a ohřev vody. Cena na vytápění domu leckdy bývá základním impulzem k prováděné rekonstrukci.
Nejefektivnější z ekonomického pohledu je kompletní rekonstrukce provedená podle kvalitního projektu. Problémem ale bývá nedostatek finančních prostředků. Pokud se tedy majitel rekonstruovaného domu nechce příliš zadlužit, je potřeba celkovou rekonstrukci realizovat postupně v jednotlivých etapách. Po vyřešení zdroje vytápění je důležité nejprve zamezit tepelným ztrátám stavebními otvory (okna, dveře), následně ztrátám tepla střechou. V další etapě by mělo následovat zateplení vnějších stěn domu a zamezení tepelných ztrát podlahou. V závěrečné etapě se zaměřujeme na snížení energetických ztrát při výměně vzduchu a ochlazování vnitřních prostor domu v letních měsících.
Zateplením vnějších stěn domu docílíme nejen úspory energie, ale i zamezení tepelných mostů v problematických místech (nad okny, v rozích apod.). Je známé, že po výměně starých netěsnících dřevěných oken za nová okna dobře těsnící se v bytě zvýší vlhkost. Tato vlhkost se pak v místech tepelných mostů sráží na stěnách v interiéru a vzniká zde plíseň.
Základem každé rekonstrukce budovy je kvalitní projekt a precizní realizace. Odborné stavební firmy poradí s rozsahem a způsobem rekonstrukce, tak aby bylo dosaženo požadovaného efektu.
Jednou z firem, která poskytuje veškeré služby spojené s rekonstrukcí objektů je společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Společnost Stav Agency zajistí vše od projektové dokumentace přes veškerá stavební povolení až po kompletní realizaci takzvaně na klíč.
http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost
Korálkování – výroba vlastních šperků
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Kultura, umění
- Vytvořeno 30. 8. 2016 8:44
- Zobrazeno: 2787
Výroba vlastních originálních šperků je skvělou zábavou, která podporuje fantazii. Korálkování je oblíbené zejména proto, že poskytuje nekonečně mnoho možností jak se projevit.
Snem řady dívek a žen je stát se návrhářkou a tvůrkyní vlastních originálních šperků. Mnohé si řeknou, že výroba šperků a ozdob z korálků je složitá. Opak je ale pravdou.
Pokud se rozhodnete začít s korálkováním a výrobou vlastních šperků a nevíte jak začít, najdete spoustu návodů na internetu nebo můžete vyzkoušet některý z mnoha kurzů, které jsou určeny jak pro začátečníky, tak pro pokročilé tvůrce šperků.
Korálkování si brzy zamilujete, ať už se inspirujete již ověřeným návodem na výrobu šperků z korálků nebo vyrobíte ozdobu dle vlastní fantazie.
Krása originality spočívá v tom, že při ruční výrobě nelze vyrobit žádný šperk naprosto shodný se šperkem již vyrobeným. Zcela identické šperky dokáží vyrábět pouze stroje.
Velkou výhodou pro tvůrce vlastních šperků je snadná dostupnost všeho potřebného ke korálkování. Řada specializovaných obchodů nabízí velmi široký sortiment korálků, bižuterních komponentů, návlekových materiálů, potřebného speciálního nářadí i návodů na výrobu. Pokud tvůrce vlastního šperku nesežene potřebný materiál a pomůcky ve svém obchodě, určitě vše potřebné sežene prostřednictvím specializovaných internetových obchodů.
Kompletní sortiment všeho potřebného na korálkování a výrobu bižuterie nabízí společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Nakupovat můžete přímo ve firmě Beads 4U, přes její e-shop nebo prostřednictvím jejích obchodních partnerů kdekoli v České republice.
http://www.beads4u.cz/cz/o-nas/
Data z EET budou v bezpečí
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 11. 8. 2016 11:49
- Zobrazeno: 2835
Řada podnikatelů má obavy, že data z elektronické evidence tržeb bude moci někdo zneužít a že se stát stává tzv. Velkým bratrem, který chce mít o každém stále více informací.
Ministerstvo financí ubezpečuje, že systém pro EET je zařazený do kritické infrastruktury státu a tak je jeho zabezpečení a bezpečné fungování klíčovou prioritou. Podnikatelé nemusí mít strach, že se do systému nabourají hackeři a data prodají na černém trhu. Zabezpečení je dostatečné a navíc pokladna v datové zprávě na finanční úřad odesílá pouze identifikační údaje podnikatele a provozovny, výši tržby a datum a čas. Ve zprávě nejsou údaje o zakoupeném zboží zákazníkem.
Mnohem větší riziko hrozí podnikatelům, že se nepovolaná osoba dostane k datům v jejich počítači.
Ne všichni podnikatelé řeší ochranu svých dat v maximální míře.
Pro drobné podnikatele, kteří budou podle svého druhu podnikání postupně nuceni řešit elektronickou evidenci tržeb, se nabízí jednoduché řešení zabezpečení dat odesílaných na ministerstvo financí.
Tímto řešením je chytrá pokladna miniPOS. Tento pokladní systém prodejní doklady přenáší a ukládá automaticky na dobře zabezpečené místo a podnikatel k nim má kdykoliv a odkudkoliv přístup.
http://www.minipos.cz/data-z-eet-budou-v-bezpeci/
Podnikatelé, zabývejte se řešením EET včas
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 11. 8. 2016 11:48
- Zobrazeno: 2561
První skupina podnikatelů bude muset své tržby evidovat již od 1. prosince letošního roku. Elektronická evidence tržeb se bude nejprve týkat provozovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení.
Již 13. dubna 2016 byl vyhlášen zákon o evidenci tržeb ve Sbírce zákonů jako zákon č. 112/2016 Sb. Současně s tímto zákonem byl vyhlášen i doprovodný zákon č. 113/2016 Sb., kterým se snižuje DPH v oblasti stravovacích služeb z 21% na 15 % (vyjma alkoholických nápojů). Účinnost zákona vstoupí v platnost od 1. 12. 2016.
Všichni provozovatelé stravovacích a ubytovacích zařízení by se měli začít zabývat včas otázkou, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Na trhu se objevují stále nové a nové firmy, které nabízí řešení EET jak malým podnikatelům, tak velkým stravovacím a ubytovacím společnostem. Snad všechny pokladních systémy nabízí řadu dalších funkcí, které usnadní podnikání.
Určitě se vyplatí s dostatečným předstihem oslovit více firem a nechat si zpracovat konkrétní nabídku na míru.
Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.
http://www.minipos.cz/podnikatele-zabyvejte-se-resenim-eet-vcas/
Pokladní systém pro malé podnikání
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 11. 8. 2016 11:47
- Zobrazeno: 2585
Jednoduché řešení pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy nabízí systém miniPOS..
Jak funguje malá chytrá pokladna pro elektronickou evidenci tržeb (EET), kterou si drobní živnostníci mohou pořídit za minimální náklady?
Minipos je softwarové vybavení, které si nainstalujete na mobilní telefon nebo tablet. Pokladnu tak můžete nosit všude sebou nebo si ji umístit do stojánku ve své provozovně. Prodej zboží a služeb na pokladně je jednoduchý a velmi rychlý.
Nastavení je velice snadné. Na svém počítači si nastavíte adresu provozovny, naplníte ceník prodávaným zbožím a poskytovanými službami, které budete nabízet a nastavíte vzhled účtenek.
Prodej na pokladně je intuitivní a lze jej zajistit prostřednictvím pár kliků. Vyberete položky z ceníku, dáte zaplatit a vytisknete účtenku. Kdykoliv si můžete zobrazit přehled tržeb.
O elektronickou evidenci tržeb se nemusíte starat. Doklady na finanční správu provozovatel programu odesílá za vás. Pokladna funguje rychle i bez momentálního připojení k internetu. Po připojení se data sama přenesou. Veškeré prodejní doklady v elektronické podobě jsou uleženy na bezpečném místě a vy k nim máte kdykoliv a odkudkoliv přístup.
Neváhejte se zeptat na další podrobnosti systému miniPOS. Samozřejmostí je pomoc s instalací, nastavením i proškolením obsluhy.
http://www.minipos.cz/pokladni-system-pro-male-podnikani/
Povinnost EET se blíží
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 11. 8. 2016 11:46
- Zobrazeno: 2875
Zejména pro provozovatele hotelů, restaurací, barů, kaváren a ostatních stravovacích a ubytovacích provozů se blíží termín elektronické evidence tržeb.
Většina hotelů a větších restaurací už v současnosti využívá systém vlastních pokladen, které tisknou účtenky a často navíc slouží k evidenci stavu zásob a jejich program je propojen s účetnictvím firmy. Pro tyto firmy bude stačit dokoupit potřebný software a zajistit internetové připojení, které zajistí evidenci každé vydávané účtenky finančním úřadem.
Pro malé provozovny typu barů, kaváren, hospod a malých restaurací, jejichž provozovatelé doposud psali účtenky ručně, přinese elektronická evidence tržeb zvýšení nákladů na pořízení a následný provoz potřebného zařízení. Na druhou stranu i tito malí podnikatelé získají dokonalý přehled o tom, co a v jakém množství prodávají a prodej čeho je pro ně výhodný a co prodávají s minimálním ziskem či dokonce bez zisku.
Provozovatelé malých provozoven si nemusí pořizovat drahá a složitá zařízení. Jednoduchým a levným řešením je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) si nainstalujete na chytrý mobilní telefon či na tablet. Můžete ji nosit vždy sebou a nebo si ji umístit do stojánku ve vaší provozovně.
Stačí připojit malou mobilní tiskárnu, kterou můžete vozit i na svých cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní. Pokladna má skvělé funkce, které každý živnostník ocení každý den.
http://www.minipos.cz/povinnost-eet-se-blizi/
ERGO pojišťovně udělili klienti zlaté ocenění za kvalitu a důvěryhodnost
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 9. 8. 2016 16:42
- Zobrazeno: 2516
Klienti udělili v České republice ERGO pojišťovně nejvyšší možné ohodnocení prostřednictvím eKomi (německé společnosti, která poskytuje nezávislý a transparentní sběr recenzí). Zlatou pečeť získala ERGO pojišťovna za všechny online produkty a služby. Tuto pečeť firma dostává při získání 4,8 z 5 možných hvězdiček! Certifikát s hodnocením zobrazuje nejen počet získaných hvězdiček, ale i komentáře klientů. Osloveni byli jak klienti, kteří si uzavřeli online pojištění, tak i ti, kteří s pojišťovnou řešili škodnou událost. Společnost eKomi poskytuje své služby více jak 14 tisícům společnostem na celém světě.
ASOCIACE PRO INTEGRACI A ZDRAVÍ CIZINCŮ otestovala, jak reagují pojišťovny na dotazy cizinců
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Ekonomika, Finance, Půjčky
- Vytvořeno 9. 8. 2016 16:28
- Zobrazeno: 2135
„Testem jsme se snažili zjistit, s jakým přístupem se setká cizinec coby potenciální klient. S detailnějšími výsledky chceme seznámit jednotlivé pojišťovny a věříme, že tak přispějeme ke zlepšení jejich přístupu k cizincům,“ říká Bedřich Jetelina, předseda Asociace pro integraci cizinců.
Test probíhal v průběhu června a července ve čtyřech kolech formou mailových dotazů. Ve dvou případech šlo o českého tazatele zastupujícího cizince, který není spokojený se svou stávající zdravotní péčí, v dalších dvou případech se fiktivní klient zajímal o podmínky zdravotního pojištění cizinců před svým příjezdem do země.
„Hodnotili jsme jak dobu čekání na odpověď, tak kvalitu nabídky. Neposuzovali jsme přitom, která pojišťovna nabízí kvalitnější nebo cenově výhodnější pojištění, ale pouze, nakolik konkrétní nabídku klientovi předloží. Je totiž známé, že pojišťovny často ‚mlží', pokud jde o podmínky pojištění,“ vysvětluje předseda asociace. „Kvalitativní srovnání pojištění rovněž připravujeme,“ dodává Jetelina.
Kromě již zmiňované Ergo pojišťovny, která vyhrála v obou kategoriích testu s hodnocením 98 %, dosáhla lepších či aspoň průměrných výsledků Pojišťovna VZP (68 %) a Maxima (46 %).
Ergo i PVZP reagují na dotazy vždy do dvou hodin, až na výjimky většinou pojištovny odpovídají do druhého dne. Zcela konkrétní nabídku klientovi vždy předložila pouze pojišťovna Ergo. „Kvalita nabídek je celkově slabá, pojišťovny většinou poskytly jen obecnější informace s doporučením návštěvy pobočky či odkazem na web. To ale není možné považovat za snahu pomoct klientovi zorientovat se v nabídce,“ hodnotí předseda asociace Bedřich Jetelina.
Pořadí pojišťoven na základě výsledků mystery shoppingu:
1. ERGO 98 %
2. Pojišťovna VZP 68 %
3. Maxima 46 %
4. AXA Assistance 43 %
5. Uniqa 39 %
6. Slavia 28 %
Další články...
- Pokladna pro malé podnikání
- ALL RISK připojištění
- Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?
- Problémy nohou jsou velmi rozšířeným jevem
- Opravy a rekonstrukce střech
- Historie skleněných korálků
- Google upřednostňuje responzivní stránky
- Kvalitní pojištění je pro autodopravce nutností
- Loajální zaměstnanci
- uvex – 90 let ochrany člověka