Nástěnky ve firmách mají stále své místo
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 26. 9. 2017 10:12
- Zobrazeno: 1640
Ve výrobních firmách nemá každý přístup k firemnímu počítači a v případě sdělení informací všem zaměstnancům je nástěnka stále ideálním řešením.
Přestože nás obklopují moderní technologie a různé sociální sítě, interním komunikačním nástrojem ve výrobních firmách stále zůstávají nástěnky, tištěný papír a osobní kontakt vedoucích pracovníků se zaměstnanci na dílnách.
Je důležité, aby každý zaměstnanec firmy měl informace o dění ve firmě, o plánech a vizích firmy. Informovaný zaměstnanec se cítí součástí firmy a týmu a stává se loajálním. A je obecně známé, že loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.
Proto i v současnosti mají nástěnky ve firmách své místo a svou důležitou úlohu v oblasti interní komunikace.
Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy. Pokud se vedení firmy rozhodne zlepšit komunikaci se zaměstnanci, určitě se jedná o velmi rozumné rozhodnutí v cestě k dalšímu rozvoji firmy. Ideální je poradit se s odborníky, jak komunikovat se zaměstnanci. Mezi zkušené agentury v oblasti PR a vnitřní komunikace určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/public-relations/
http://www.aneri.cz/cs/marketing/cs/produkce-a-reklama/graficke-navrhy-a-tisky
http://aneri.cz/cs/aktualne/nastenky-ve-firmach-maji-stale-sve-misto/
Nářadí a pomůcky pro korálkování
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 26. 9. 2017 10:08
- Zobrazeno: 1613
Pokud se rozhodnete, že si vyzkoušíte svoji tvůrčí dovednost a zkusíte si vyrobit vlastní šperk, budete potřebovat nejen bižuterní materiál na jeho výrobu a nějaký návod, ale i základní nářadí.
Výhodou korálkování je fakt, že nepotřebujete žádnou dílnu ani složité speciální nářadí a pomůcky. Pro začátek si určitě vystačíte s třemi druhy kleští a určitě se vyplatí hned na začátku vaší tvůrčí činnosti pořídit si korálkovací podložku a misku na sbírání korálků.
Jednou ze základních bižuterních technik je ketlování. Na tuto techniku budete potřebovat kleště ketlovací – kleště s kulatými čelistmi. (Ketlování je výroba řetízků z drátů a korálků.)
Při své práci budete určitě také potřebovat ploché kleště s úzkými a hladkými čelistmi. Využijete je vždy, když budete potřebovat přidržet návlekový materiál, drát nebo jakýkoli kovový komponent. Ploché kleště jsou také potřeba na zamačkávání rokajlu, spojování ketlovacích oček do sebe, na zavírání kalot i při práci se spojovacími kroužky.
Potřebovat budete také kleště štípací, které využijete ke stříhání všech druhů drátů. Výhodou je, že si nemusíte kupovat speciální štípací kleště na výrobu bižuterie, ale můžete bez problémů používat štípací kleště, které určitě v domácnosti najdete.
Mezi pomůcky, které usnadní korálkování, určitě patří korálkovací podložka. Tato jednoduchá pomůcka zajistí, že se vám korálky nerozkutálí po celé desce stolu. Pokud korálkovací podložku ještě nemáte, pomůže vám jakákoli měkká látka.
Vynikajícím pomocníkem vám bude také korálkovací trojúhelníková miska. S její pomocí rychle posbíráte všechny korálky z podložky a lehce je přes roh vsypete zpět do sáčku.
Potřebovat budete samozřejmě také nůžky a jehlu na korálky. Tyto pomůcky ale najdete snad v každé domácnosti.
S korálkováním lze začít v kterémkoli věku. Korálky lze sehnat ve specializovaných prodejnách s korálky nebo se zájemci mohou obrátit na společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou, která na český trh dodává kompletní sortiment potřeb pro korálkování od samotných korálků přes bižuterní komponenty, návlekový materiál až po potřebné nářadí.
Firemní nákup efektivně
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 30. 8. 2017 6:35
- Zobrazeno: 1695
Mnohé firmy z ekonomického hlediska stále kladou důraz na oblasti jako je výroba, marketing a prodej vlastních produktů, ale význam nákupního oddělení opomíjí.
Každý manažer firmy by si měl uvědomit, že zisky se navyšují nejen kvalitním prodejem, ale i snížením nákladů nakupovaného zboží a služeb. Každá zbytečně utracená koruna znamená o korunu menší zisk a každá ušetřená koruna přináší zisk o korunu vyšší.
Nákupní oddělení sice přímo netvoří hodnoty, ale může firmě ušetřit významné finanční náklady. Tak jako je vytvářen plán prodeje, měla by každá firma nakupovat podle předem daného plánu. Kvalitní nákupní oddělení má nastaveny optimální nákupní cíle, zná techniky pro snižování nákladů, je si vědomo a zná případná rizika a má zkušené nákupčí. Kvalitní nákupčí musí být schopným vyjednávačem, který dokáže argumentovat a prodejce motivovat.
Nejjednodušší cesta ke snížení firemních nákladů nákupního oddělení je řešení nákupu externí profesionální nákupní firmou. Outsourcingem nákupu firma získá nákupní oddělení profesionálních nákupčích, kteří mají dlouholeté zkušenosti ve snižování nákladů nákupu, ve tvorbě a implementaci nákupních strategií a mající zkušenosti při realizaci výběrových řízení.
Mezi zkušené firmy, které nabízí externí řešení firemního nákupu, patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.externinakup.cz/o-nas/
http://www.externinakup.cz/2017/08/18/firemni-nakup-efektivne/
Nastartujte svůj pracovní tým
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 22. 5. 2017 10:34
- Zobrazeno: 2086
Tembuilding – programy týmové spolupráce jsou spolehlivým nástrojem pro zlepšení komunikace a týmové spolupráce, pročištění atmosféry a rozhýbání zaměstnanců k vyšší produktivitě.
Tembuilding je obecný výraz pro různé aktivity, které slouží ke zlepšení vztahů v týmu. Jedná se o jeden ze základů rozvoje organizace. Cílem teambuildingu nejčastěji bývá: stmelení kolektivu a budování týmu, zvýšení motivace, osvěžení atmosféry na pracovišti, posílení vzájemné důvěry, prohloubení vztahů, zdůraznění firemních hodnot a posílení loajality. Správný teambuilding by měl být pro zaměstnance zábavou, oslavou společných zážitků i odměnou.
Studenti jsou ve většině vzdělávacích institucí vedeni k samostatnosti a k tomu, aby individuálně dosáhli úspěchu. Cílem většiny firem je vybudovat tým pracovníků, který individuálním schopnostem jednotlivců a dokonalé týmové spolupráci rychleji dosáhne vytyčených cílů.
Důležitou součástí teambuildingu je zábava a uvolněná atmosféra. Tembuilding by měl být pro zaměstnance odměnou, ze které si odnesou spoustu příjemných zážitků a ne nutnou povinností, kterou musí projít na příkaz vedení firmy.
Aby teambuilding splnil očekávání, měl by být realizován zkušenou agenturou. Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních a teambuildingových akcí patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Pracovníci agentury ANERI navrhují a připravují teambuilding individuálně podle specifického zadání a potřeb klientů.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/team-building-a-spirit/
http://aneri.cz/cs/aktualne/nastartujte-svuj-pracovni-tym/
Význam SWOT analýzy
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 4. 2017 8:41
- Zobrazeno: 2423
Součástí každého podnikání je důležité mít přehled, jak na tom firma v danou dobu je, jakou naději na úspěch má připravovaný projekt, případně jakým směrem by se firma ve své činnosti měla ubírat. Řešením je provedení SWOT analýzy.
SWOT analýza je základním marketingovým nástrojem, pomocí kterého lze včas identifikovat možné příležitosti a hrozby, umožňuje včas realizovat strategická rozhodnutí a je důležitým podkladem pro další vývoj firmy či projektu.
SWOT je zkratka anglických slov Strengths (Silné stránky) = S, Weaknesses (Slabé stránky) = W, Opportunities (Příležitosti) = O,Threats (Hrozby) = T.
Vnitřní prostředí identifikuje silné a slabé stránky, které firma sama může ovlivnit. Vnější prostředí identifikuje příležitosti a hrozby, které firma nemůže ovlivnit. Správně sestavená SWOT analýza je důležitým nástrojem, který firmě umožňuje a usnadňuje strategická rozhodnutí. Aby měla SWOT analýza očekávaný význam, musí být odpovědně sestavena a využita pro následná marketingová rozhodnutí.
Pro firmy je výhodné, pokud si nechají zpracovat SWOT analýzu u nezávislé marketingové agentury, která má bohaté zkušenosti a není ovlivněna profesní slepotou. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a analýz patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://aneri.cz/cs/aktualne/vyznam-swot-analyzy/
Nezapomínejte na stávající klienty
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 3. 2017 6:35
- Zobrazeno: 1984
Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby za odpovídající ceny.
Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty koupí a přinesou tak peníze na chod a další rozvoj firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.
Je důležité si uvědomit, že finančně náročnější a mnohem pracnější je získání nového zákazníka než opakování zakázek pro stávající klienty. Abychom si zákazníky udrželi, je nutné s nimi neustále pracovat a budovat užší vztah. To neznamená, že takovému zákazníkovi stačí poslat dárek k vánocům a jednou ročně zavolat, zda od nás něco nepotřebuje.
Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.
Marketing je neustále se rozvíjející proces. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/marketingove-poradenstvi/
http://aneri.cz/cs/aktualne/nezapominejte-na-stavajici-klienty/
Návštěva v prodejně korálků
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 3. 2017 6:31
- Zobrazeno: 2002
Při první návštěvě v prodejně korálků každý bývá překvapen, jak široký sortiment produktů pod pojmem korálky je zahrnut.
Korálky mohou být vyrobeny z různých materiálů a jejich historie sahá až do počátků lidstva. Již v době prehistorické se lidé zdobili drobnými dekorativními prvky s dírkou nevlečenými na nějaké vlákno. V současnosti se korálky vyrábí z různých materiálů. Mezi nejběžnější patří korálky skleněné, dřevěné, plastové, z přírodních i syntetických kamenů a řady dalších materiálů jako jsou mušle, kosti, kov apod.
Nejběžnější jsou korálky vyráběné ze skla. Skleněné korálky jsou nabízeny v neskutečně široké škále typů, tvarů, velikostí, barev a povrchových úprav. Málokdo si uvědomuje, že cena skleněných korálků není závislá pouze na tvaru, velikosti a způsobu výroby, ale i na barevnosti skla a povrchové úpravě. Nejlevnější sklo je čiré a černé. Levnější jsou skla transparentní než skla opálová (mléčná) nebo skla sytých barev. Další výraznou položkou při tvorbě cen skleněných korálků je jejich povrchová úprava. Některé povrchové úpravy jsou dražší než samotná výroba korálku před úpravou.
Korálky na vlastní výrobu bižuterie si tak můžete nakoupit levné nebo i drahé luxusní.
Široký sortiment korálků nabízí společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou prostřednictvím svého e-shopu nebo prostřednictvím specializovaných prodejen korálků a výtvarných potřeb po cele republice.
http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/koralky/?kategorieId=28
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/navsteva-v-prodejne-koralku/
Rychlá cesta ke správnému výběru ochranných rukavic
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 17. 2. 2017 7:52
- Zobrazeno: 2014
Při výběru vhodných ochranných pracovních rukavic je nutno zohlednit celou řadu faktorů. uvex nabízí přehledný návod, který pomocí řady symbolů umožňuje správné a snadné přiřazení ochranných rukavic k cílovým činnostem.
V první řadě se posuzuje možné nebezpečí – v čem spočívá hlavní riziko na daném pracovišti. Základními kritérii jsou mechanická ochrana, práce s chemikáliemi, ochrana proti proříznutí, případně jiné riziko (např. vysoká teplota).
Dalším krokem při výběru je stanovení individuálních požadavků na ochranné rukavice. Zda je kladen důraz na přesnost při práci nebo zda jsou požadovány rukavice na všestrannou práci či na práci do těžkých provozů.
Třetím kritériem při výběru pracovních rukavic je definování okolního prostředí. Zda budou rukavice používány v mokrém nebo zaolejovaném prostředí případně ve více vlhkém nebo dokonce suchém prostředí.
Pouze správně vybrané ochranné rukavice umožní pracovníkovi řádně vykonávat zadanou práci a zajistí mu maximální možnou ochranu před poškozením zdraví a minimalizují nebezpečí úrazu.
Pokud si někdo není jistý, že vybírá pro danou práci nejvhodnější rukavice, může se obrátit s žádostí o radu na proškolené pracovníky společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Společnost UVEX Safety CZ, k.s. dodává na český trh nejen kompletní sortiment ochranných pracovních rukavic, ale i celý sortiment osobních ochranných pracovních pomůcek značky uvex.
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/vyhody-produktu/
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/odborne-vyrobni-znalosti/
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/technologie/
Proč je důležitá firemní identita?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 1. 2017 12:27
- Zobrazeno: 2033
Firemní identita je souborem pravidel, která určují vnější vystupování firmy k zákazníkům i vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci.
Firemní identita je důležitým nástrojem při budování silné a známé značky. Firemní identita představuje styl, kulturu, principy a tradice, kterými se firma prezentuje vůči svému okolí a vůči zákazníkům.
Základními prvky firemní identity je firemní design, komunikace, kultura a firemní image.
Díky jednotnému vizuálnímu stylu je firma lehce identifikována a odlišuje se od ostatních firem. Graficky zpracovaná vizuální tvář firmy je definována grafickým manuálem, který přesně určuje podobu a užití firemního loga, užívání firemních barev a podobu veškerých vizuálních prezentací firmy.
Firemní komunikace zahrnuje veškeré komunikační prostředky s vnějším prostředím i uvnitř firmy. Cílem firemní komunikace je adekvátní oslovení jednotlivých cílových skupin takovým způsobem, aby byly budovány pozitivní postoje okolí i zaměstnanců k firmě.
Celkový charakter firmy a vystupování jejich pracovníků vůči okolí určuje firemní kultura.
Dodržování kvalitních pravidel firemní identity je základem budování pozitivního image firmy.
Při vytváření firemní identity je velice důležité mít dobře připravenou koncepci. Tato koncepce musí vycházet ze skutečných potřeb firmy a její filozofie. Nesmí se stát, že z pohledu veřejnosti není v souladu to, jak firma vypadá a co o sobě říká.
Vytvořit firemní identitu, která přesně vystihuje podstatu firmy, a stanovit jasná pravidla je složitý proces. Určitě se vyplatí využít služeb profesionálů. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a tvorby firemní identity patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/firemni-identita/
http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/proc-je-dulezita-firemni-identita?/
Polakování zorníků ochranných brýlí zvyšuje ochranu zraku a komfort užití
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 27. 1. 2017 12:25
- Zobrazeno: 1918
Mezi základní požadavky na ochranné pracovní brýle patří nejen maximální ochrana očí a zraku, ale i potřeba snížení nebezpečí poškrábání zorníků a odolnost před jejich zamlžením.
Ochranné pracovní brýle značky uvex díky různým druhům polakování zvyšují komfort užití i v náročném prostředí. Základními druhy polakování zorníků jsou: uvex supravision sapphire, uvex supravision sapphire, uvex supravision plus.
Zorníky polakované technologií uvex supravision sapphire jsou oboustranně extrémně odolné proti poškrábání a nabízejí výbornou odolnost proti chemikáliím. Systém polakování, který byl vylepšen pomocí nanotechnologie, nabízí zvýšené nepřilnavé vlastnosti a zorníky jdou tudíž lépe čistit. Tekutiny a mastné nečistoty jdou lehce odstranit.
Zorníky polakované technologií uvex supravision excellence jsou odolné proti zamlžování na vnitřní straně, zatím co vnější je chráněna proti poškrábání a odolná proti chemikáliím. Vlastnosti proti zamlžování jsou trvalé i přes opakované čistění. Díky použité nanotechnologii lze zorníky lehce čistit a jsou méně náchylné ke znečištění.
Zorníky polakované technologií uvex supravision plus mají pokročilou oboustrannou ochranu proti zamlžování a jsou odolné proti poškrábání a navíc jsou antistatické. Vlastnosti proti zamlžování jsou trvalé i přes opakované čistění. Toto polakování zorníků je vhodné do oblastí s vysokou vlhkostí.
Mimo základního polakování zorníků uvex nabízí i speciální druhy polakování, která jsou vhodná i do extrémních prostředí.
Nejen veškeré druhy ochranných pracovních brýlí uvex včetně polakování, ale i všechny druhy OOPP značky uvex na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-zraku/technologie-polakovani/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky
TruckAlliance šetří dopravcům náklady
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 20. 12. 2016 8:19
- Zobrazeno: 1886
Nákupní aliance TruckAlliance je volným sdružením dopravců, kteří jejím prostřednictvím mohou ušetřit při nákupu komodit, služeb i vybraných produktů.
Sdružení TruckAlliance je především určeno pro dopravce v oblasti nákladní silniční dopravy a pro firmy provozující nákladní automobily a autobusy nebo pro provozovatele stavební, zemědělské a lesnické techniky.
Sdružením nákupních požadavků jednotlivých členů aliance lze dosáhnout levnějších nákupů u smluvních partnerů TruckAlliance. Díky těmto sdruženým velkoobjemovým nákupům dosahuje i menší dopravce nízkých nákupních cen, kterých jinak dosahují pouze velké dopravní společnosti.
Členství ve sdružení TruckAlliance nezavazuje k žádným nákupům. Každý člen si stále zachovává
plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. Úlohou TruckAlliance je zejména dojednávání výhodných nákupních podmínek a plnění úlohy koordinátora a zprostředkovatele. V současné době je nákupní síla této aliance již velice významná a díky neustálému rozšiřování počtu členů a tím i nárůstu sdružených obchodů se nákupní síla TruckAlliance neustále posiluje a nákupy jsou realizovány stále výhodněji.
TruckAlliance nepřináší svým členům žádná rizika a ani je neomezuje v jejich rozhodovacích právech. Členství v této alianci nabízí i malým dopravcům silnou vyjednávací pozici a přináší zejména možnost významných úspor při nákupu komodit i vybraných produktů.
http://www.truck-alliance.cz/cz/princip-fungovani-truckalliance
http://www.truck-alliance.cz/cz/poslani-a-cile-truckalliance
Další články...
- Problém s EET provozovatelům vyřeší chytrá pokladna
- Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější
- Co je potřeba pro přechod na EET
- E-aukce pro dopravce
- Direct mailing
- Podnikatelé, zabývejte se řešením EET včas
- Pokladní systém pro malé podnikání
- Pokladna pro malé podnikání
- ALL RISK připojištění
- Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?