Aby se oči neunavily
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 18. 3. 2016 12:24
- Zobrazeno: 2691
Ochranné pracovní brýle mají oči nejen chránit, ale jejich účelem je také maximálně optimalizovat vidění. Samozřejmostí je, že kvalitní ochranné brýle nesmí uživatele omezovat a působit otlaky.
uvex i-3 AR jsou inovované ochranné pracovní brýle s oboustranným antireflexním povrstvením. Jejich vysoká propustnost světla poskytuje optimální vidění v každou denní dobu. Oboustranné antireflexní povrstvení umožňuje světelnou propustnost více než 96,5% a poskytuje ochranu 100% proti UV záření. Rušivé odrazové reflexy jsou tím efektivně potlačeny.
Extrémně měkké a nastavitelné nosní opěrky softflex zaručují v každé poloze pevné držení a zvlášť příjemný pocit při nošení. Variabilita sklonu straniček brýlí umožňuje individuální nastavení pro optimální překrytí očí. Měkké softflex ukončení straniček zajišťuje pevné držení bez otlaků.
Ochranné brýle uvex i-3 AR jsou vhodné zejména při odečítání kontrolních parametrů nebo při práci s předměty odrážejícími světlo. Tyto pracovní brýle jsou doporučené jako optimální vybavení pracovníků pracujících v místech s kombinací přirozeného a umělého světla. Ve spojení s vynikajícím komfortem nabízí uvex i-3 AR nejlepší předpoklady pro nošení jako ochranné brýle, které jsou oblíbené a kdykoliv umožňují dobré vidění.
Ochranné brýle uvex i-3 s jejich inovativními vlastnostmi jsou perfektním příkladem brýlí, které kombinují funkci a komfort s vysokou úrovní bezpečnosti.
Dodavatelem ochranných pracovních brýlí uvex i-3 AR a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-zraku/vyhody-produktu/model/131/modelName/uvex-i-3/
Profilová ocel a její využití ve stavebnictví
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 18. 3. 2016 12:23
- Zobrazeno: 2485
Profilová ocel se tak jako v minulosti i v současnosti využívá zejména pro nosné konstrukce staveb.
Vysoká pevnost předurčuje ocel k využití u velmi namáhaných prvků stavby.
Profilová ocel se stává stále oblíbenějším materiálem architektů díky svým vlastnostem pevnostním a také díky svým jedinečným vlastnostem, kterých lze využít jako výrazného architektonického prvku.
Mezi přední výhody oceli patří pevnost a elasticita. Díky těmto vlastnostem je profilová ocel nedílnou součástí velkorozponových a tažených prvků staveb.
Tvar a síla profilové oceli je určujícím prvkem konstrukčních vlastností stavby. Základními profily jsou tvary I, H, T, U a jejich varianty IPE, UPE, HEP a HEA. Každý profil má specifické vlastnosti – danou odolnost, plasticitu a únosnost.
O bižuterních komponentech
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 22. 2. 2016 10:54
- Zobrazeno: 2643
Bižuterní komponenty jsou prvky, které umožňují vytvářet obvyklé i méně obvyklé šperkařské kombinace při výrobě bižuterie. Jedná se o kovodíly, které slouží k navlékání, připevňování a lepení korálků a k ukončování a připevňování bižuterních šperků.
Komponenty můžeme dělit do mnoha skupin. Jednou skupinou jsou zakončovací díly. Sem patří například kaloty, koncovky na kožené řemínky či tulipány. Kaloty se navlékají na začátek a konec náhrdelníku. Uzavírají se kolem uzlu a do jejich očka se navléká uzávěr. Koncovka na kožené řemínky se používá na ukončení všech silnějších materiálů. Tulipány slouží k zakrytí nehezkých konců např. u víceřadých náhrdelníků a náramků.
Další skupinou jsou uzávěry. Mezi uzávěry řadíme karabinky, kruhové uzávěry, šroubovací uzávěry či mechanické uzávěry. Karabinky se podobají kruhovým uzávěrům, jsou ozdobnější a dobře se kombinují s ostatními komponenty. Kruhové uzávěry v sobě skrývají pérový mechanismus. Šroubovací uzávěry slouží k pevnému spojení a mohou být i dekorativním prvkem. Pro víceřadé náhrdelníky se používají ploché mechanické uzávěry, které zamezují přetáčení.
Bezpečnostní obuv může být i elegantní
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 28. 1. 2016 7:52
- Zobrazeno: 2310
Ať už ve výrobě nebo v kanceláři – nová řada bezpečnostní obuvi „uvex business casual“ je ideální pro různá pracovní prostředí. Jedná se o pracovní ochrannou obuv ve své nejelegantnější formě.
Mimořádně prodyšná textilní podšívka a svršek z kůže zajišťují dobrou ventilaci a regulaci teploty a udržují tak optimální vnitřní klima uvnitř obuvi. Komfortní vložky navíc optimálně odvádí vlhkost.
Lehká dvouvrstvá polyuretanová podešev a výměnná vnitřní vložka s prvky tlumení nárazů na patě a ve střední části výrazně pomáhají ke snižování únavy chodidel a případných potíží pohybového aparátu. Nový anatomický tvar poskytuje zvýšenou stabilitu a podporu pro přirozený pohyb chodidla bez omezení. Ergonomický profil podešve s označením SRC poskytuje vynikající odolnost proti uklouznutí a zajišťuje bezpečí při každém kroku.
Měkký svršek z kvalitní kůže s nadčasovým elegantním budapešťským vzorem a vysoce kvalitní funkční textilie podtrhují elegantní styl a poskytují vysoký komfort nošení.
S bezpečnostní pracovní ochrannou obuví uvex business casual se bude každý cítit bezpečně a pohodlně jak v kanceláři, tak i ve výrobě. Obuv je dodávána také ve verzi s ocelovou tužinkou a ocelovou stélkou proti propíchnutí.
I bezpečnostní obuv může být pohodlná, stylová, sportovní, módní, ležérní, lehká, klasická, elegantní, seriózní a vždy bezpečná.
Dodavatelem ochranné pracovní obuvi uvex business casual a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/bezpecnostni-obuv-muze-byt-i-elegantni/
Funkce korálků v minulosti
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 28. 1. 2016 7:46
- Zobrazeno: 2245
Šperky z korálků měly v minulosti význam zejména jako amulet, náboženský prvek, talisman znak postavení ve společnosti. Korálky byly používány také jako platidlo – zejména v Americe.
Korálky a z nich vyrobené ozdoby a šperky byly symbolem síly a moci náčelníků kmenů, šamanů a představitelů řady náboženství. Nezastupitelný význam měly korálky a šperky při magii pro odhánění zlých duchů a nemocí i při vzývání bohaté úrody a hojnosti potravy. Šperky z korálků jako talisman měly svého majitele chránit od veškerého zla. Korálky a šperky vkládané do hrobů měly zesnulým zajistit posmrtný klid či spokojený posmrtný život.
Až do současnosti přetrval význam korálků u tibetských mnichů, kteří korálky navlečené na šňůrkách využívají při svých dlouhých meditacích.
Jako platidlo se korálky používaly i v některých regionech Evropy zhruba do 12. století. Poměrně dlouho byly korálky používány jako platidlo v Americe. Nejčastěji korálky jako platidlo či jako dar využívali Španělé při obchodování s indiány. Hodnota korálků se průběžně měnila podle poptávky. Velký vliv na cenu korálků měla také vzdálenost od pobřeží.
V současnosti jsou korálky využívány pouze při výrobě ozdob a bižuterního zboží. Mezi bižuterní zboží řadíme zejména korále, náramky, náušnice, brože, náhrdelníky, ozdobné spony a jehlice a podobné módní doplňky.
Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.
http://www.beads4u.cz/cz/sluzby/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/funkce-koralku-v-minulosti/
Outsourcing marketingu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 15. 12. 2015 9:49
- Zobrazeno: 2019
Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.
Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a produktů, plánuje a přijímá důležitá rozhodnutí.
Marketing je velice složitý proces, který ovlivňuje chod celé firmy.
Řada menších firem si z finančních důvodů nemůže dovolit vlastní marketingové oddělení s týmem odborníků na jednotlivé marketingové oblasti. Pro firmy není ani řešením, pokud mají na marketing pouze jednoho pracovníka, který by měl sám obsáhnout tak širokou oblast, jako je marketing. Aby samotný pracovník své úkoly zvládl, musí nakupovat jednotlivé služby od specializovaných marketingových firem. Firma tak má náklady na svého marketingového pracovníka (mzda, kancelář, telefon, auto apod.) a další náklady za nákup jednotlivých marketingových služeb. Pro takovéto firmy je mnohem výhodnější outsourcing marketingu než jeden vlastní marketingový pracovník.
Outsourcingem marketingu firma získává celý tým marketingových specialistů a odborníků s praxí leckdy za cenu nižší než náklady za vlastního zaměstnance. Outsourcing marketingu přináší firmám celou řadu výhod. Firma má k dispozici marketingové oddělení celoročně (bez dovolených či nemocí), získává know-how profesionální marketingové firmy a kontakty na dodavatele souvisejících služeb za zvýhodněné ceny. Externí marketingová firma má znalostní náskok a řešením srovnatelných problémů u jiných firem i praktické zkušenosti. Navrhovaná marketingová řešení nejsou ovlivňována profesní slepotou a díky bohatým zkušenostem mívají vysokou efektivitu.
Při výběru vhodné externí marketingové firmy je vhodné si stanovit některá kritéria, která by měla marketingová firma splňovat. Mezi takováto kritéria by mělo být zahrnuto: historie, zkušenosti, reference, členství v profesních sdruženích, dosažená ocenění v oboru apod.
Mezi zkušené marketingové agentury s mnoha lety praxe, zkušenostmi s implementací navržených řešení přímo do praxe, úspěchy a referencemi patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/externi-marketing/
Ochrana dýchacích cest při práci
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 15. 12. 2015 9:46
- Zobrazeno: 1971
Mnohá pracoviště vyžadují používání vhodných ochranných pomůcek, které brání poškození dýchacích cest a zdraví zaměstnanců. Mezi nejčastěji používané pomůcky patří ochranné pracovní polomasky, které chrání zdraví zaměstnanců proti pevným částicím a aerosolům, prachu, kouři a mlze.
Podle filtračního stupně jsou polomasky rozděleny do ochranných tříd P1, P2 a P3. Pro pracovníky používající ochranné polomasky je vedle stupně ochrany důležitý komfort nošení.
Společně s dobrým přizpůsobením na tvar obličeje a měkkých okrajových materiálů je rozhodujícím kritériem pro komfort nošení jejich uživateli nízký odpor vzduchu při dýchání. Pečlivě vybrané kombinace vysoce funkčních filtračních materiálů uvex řady uvex silv-Air s velkými filtračními plochami zaručují vysoký stupeň ochrany a umožňují optimální dýchaní s ochrannou dýchací polomaskou.
Prachová filtrační technologie uvex zajišťuje, že se jednotlivé vrstvy ochranné dýchací polomasky mnohem pomaleji spojují. Pracovníkům používajícím polomasky uvex nechybí dostatek vzduchu a mají umožněno téměř přirozený nádech a výdech.
Nová řada ochranných dýchacích polomasek uvex silv-Air eco spojuje nejvyšší komfort nošení společně s udržitelností a úsporou. Inovativní provedení skládající se ze samostatného rámu, náhlavního pásku a polomasky zajišťuje flexibilní přizpůsobení na různé tvary obličejů a díky vynikající kompatibilitě s ochrannými brýlemi uvex zaručuje optimální ochranu. Rámeček a náhlavní pásek je možné používat opakovaně. Právě opakované použití rámu a náhlavního pásku poskytují ekonomické přednosti oproti běžným jednorázovým produktům ochrany dýchacích cest.
Dodavatelem ochranných dýchacích polomasek a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-dychacich-cest/vyhody-produktu/
Nedokonalý úklid odrazuje zákazníky
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 15. 12. 2015 9:43
- Zobrazeno: 2347
Neudržované a nedokonale čištěné prostory se rychle stávají nevzhlednými a působí špatným dojmem. Horší je, že se mohou stát i nezdravými a nebezpečnými. Nebezpečné bakterie se ve špíně rychle množí a mohou způsobovat různé nemoci a epidemie. Kluzké a znečištěné podlahy zase často bývají příčinou uklouznutí a úrazů.
Čistota a hygiena veřejných prostor jako jsou restaurace, hotely, prodejny apod. dělají první dojem. Pokud přijde host do restaurace a všude kolem je špína a toalety jsou takřka nepoužitelné, je málo pravděpodobné, že se v takovéto restauraci rozhodne něco konzumovat a určitě se sem už podruhé nevrátí. To samé platí i o prodejnách potravin. Sebebohatší sortiment zboží nedokáže nalákat kupující, pokud je všude špína.
V mnohých provozovnách se snaží udržet čistotu stále ještě s pomocí kbelíku a mopu. Pomocí těchto pomůcek je opravdu velice obtížné a časově náročné docílit čistoty. Leckdy se dokonce stává, že pomocí stejného mopu jsou čištěny toalety i ostatní prostor. Zde už hrozí víc než jen špatný dojem. Nebezpečné bakterie z toalet jsou pomocí stále stejného mopu rozdistribuovány do ostatních prostor. Nastává tak až paradoxní situace, kdy se úklidový pracovník snaží zajistit čistotu a hygienu a místo toho naopak šíří nebezpečné bakterie.
Sídlo firmy snadno a rychle
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 25. 11. 2015 20:48
- Zobrazeno: 2059
Každé podnikání je spojeno s řadou povinností, se kterými se každá firma musí potýkat. Zejména v začátcích jsou některé věci vždy složitější a podnikatel si musí položit řadu otázek, na které si musí umět tím nejlepším způsobem odpovědět. Každá perspektivní firma by měla mít své reprezentativní prostory, do kterých bude moci zvát klienty, obchodní partnery a tak dále, jenže to se může stát velkým problémem, pokud podnikatel nemá žádné takové prostory k dispozici.
Dále by měla mít svou kancelář, ve které bude moci přijímat poštu, vyřizovat ji a podobně. Proto se dnes zaměřuji na tzv. virtuální kanceláře a poskytování sídel. Existují totiž společnosti, jež Vám umožní zapsat si u nich sídlo firmy a vytvoří Vám u nich korespondenční adresu, do které Vám bude chodit veškerá firemní pošta. Následně Vám bude odesláno e-mailové avízo o přijaté poště a Vy si ji budete moci vyřídit. V podstatě se jedná o službu, jejíž náplní je pronajmutí adresy. Firem poskytujících tyto služby je stále více a více, stejně jako lidí, jež je využívají. Je to novodobý trend, který se stává stále více populární.
V Brně Vám sídlo firmy nebo také virtuální kancelář může poskytnout firma Brnooffice, která kromě pronajmutí adresy poskytuje také zasedací místnosti pro konference, školení, přednášky a tak dále. Je to tedy skvělá možnost, jak moci podnikat bez vlastního sídla a prostor, bez kterých se velké společnosti neobejdou. Je to jednoduchý způsob, jak se vyhnout nákladům, které byste museli vynaložit na skutečnou kancelář a zároveň způsob, jak získat prestižní adresu pro svou společnost.
BRNOOFFICE s.r.o.
Králova 279/9 616 00
Brno-Žabovřesky
Česká republika
www.brnooffice.cz
Marketingový plán
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 20. 10. 2015 6:29
- Zobrazeno: 2198
Marketingový plán je jednoduchý dokument, který koordinuje veškeré marketingové aktivity firmy. Marketingový plán vychází ze současného stavu firmy a směřuje k dosažení plánovaných cílů.
Marketingový plán by měl být nedílnou součástí firemního plánování. Jasně definuje marketingové cíle a cestu k jejich dosažení. Marketingový plán eliminuje plýtvání peněz z investování do reklamy a propagace bez jasné strategie.
Základní struktura marketingového plánu by měla zahrnovat:
Celkové shrnutí – představení firmy, oblasti podnikání, vize a časové období, na které je plán připravován.
Situační analýzy – rozbor současného stavu firmy – SWOT analýza. Analýza vnějšího prostředí (ekonomické a politicko-právní faktory, konkurence).
Marketingový cíl – určení a definování cílů, kterých chceme za dané období dosáhnout. Cíle by měly být měřitelné a vyhodnotitelné.
Marketingová strategie – návrh konkrétních marketingových úkonů v daném časovém harmonogramu (marketingový mix). Průběžné vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit. Vyhodnocení by mělo být prováděno také po určitých časových úsecích, tak aby bylo možno zkontrolovat, zda se průběžně blížíme ke konečnému marketingovému cíli.
Rozpočet – rozpočet na realizaci marketingového plánu by měl vycházet z rozpočtu firmy určeného na marketing. Rozpočet by měl také odpovídat cílům, kterých chceme dle marketingového plánu dosáhnout.
Systém měření a kontroly – je vhodné, pokud je přímo v marketingovém plánu uvedeno, co, kdy, kdo a jak budeme měřit.
Marketingový plán by neměl být žádným složitým dokumentem. Jeho sestavení má však své zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
A + A je největší veletrh bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v Evropě
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 20. 10. 2015 6:28
- Zobrazeno: 3114
Ve dnech 27. – 30. 10. 2015 se v německém Düsseldorfu uskuteční největší světový odborný veletrh bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Veletrh A + A 2015 je bezkonkurenční v mnoha ohledech. Jedná se o největší veletrh svého druhu nejen v Evropě. Čistá výstavní plocha zaujímá rozlohu 60.690 m2. Na této ploše bude vystavovat více než 1.600 vystavovatelů z 54 zemí celého světa. Součástí veletrhu bude také 34. Mezinárodní kongres o bezpečnosti, ochraně zdraví a ergonomii. Hlavními tématy letošního kongresu bude bezpečnost, zdraví, ergonomie. Silný důraz je kladen na použité aplikaci v kombinaci s nejnovějšími poznatky z poslední doby včetně právních aspektů bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Součástí veletrhu budou také odborné přednášky, školení, módní přehlídky, představení speciálních pracovišť i zábavní park.
Mezi největší a nejvýznamnější vystavovatele i v letošním roce bude patřit německá společnost UVEX ARBEITSSCHUTZ GmbH se svými dceřinými společnostmi z Evropy. Značka uvex se na letošním veletrhu opět představí řadou novinek z oblasti osobních ochranných prostředků.
Zejména návštěvníkům z Čech budou na stánku uvex k dispozici zástupci české dceřiné společnosti UVEX Safety CZ, k.s.
Společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou je zastoupením UVEX ARBEITSSCHUTZ GmbH na českém trhu. České firmy tak mohou nakupovat veškerý sortiment ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality včetně veškerých novinek značky uvex přímo v Čechách.
Další články...
- Jistý úchop zaolejovaných předmětů
- Korálkování
- Firemní identita
- Garance příjemného klimatu
- Skleněné knoflíky
- Bezpečnostní obuv, která nejen chrání
- Odborné diskuse na téma ochranné pracovní pomůcky
- Vstupní čistící rohože
- Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj
- Bezpečnostní obuv nové dimenze.