29 items tagged "ANERI"

Výsledky 21 - 29 z 29

Obsah webových stránek

Obsah webových stránek by měl přinášet uživatelům hodnotu a měl by být uzpůsoben cílové skupině, na kterou budou stránky zaměřeny.

Při tvorbě nových webových stránek je důležité si ujasnit cíle webu a cíle obsahové strategie. Způsob a tón komunikace je důležité uzpůsobit cílové skupině, na kterou chcete působit. Popište si, jak budete s uživateli komunikovat a jaké sociální sítě k tomu budete používat. Navrhněte vhodná témata do blogu a způsob propagace vytvořeného obsahu.

Než začnete psát samotné texty, zvolte optimální strukturu webu s použitím klíčových slov do názvů, odkazů i jejich umístění v textech. Navrhněte přehledné rozložení jednotlivých prvků na stránkách, navigace, postranní panely, menu a odkazy v patičce.

Při tvorbě samotných textů nezapomínejte na srozumitelnost a také na META informace pro vyhledávače.

Před samotným spuštěním nových webových stránek zkontrolujte, zda máte zveřejněny všechny povinné údaje (kontakty, IČ, ochranu osobních údajů apod.).

Pokud se vám zdá, že tvorba a správa kvalitního webu je příliš složitá, nechte si vytvořit moderní stránky od zkušených webmasterů. Kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce a informujte se o naší nabídce, která zahrnuje nejen tvorbu webových stránek, ale i správu sociálních sítí.

https://www.aneri.cz/sluzby/webove-stranky-e-shopy/

https://www.aneri.cz/sluzby/socialni-site/

https://www.aneri.cz/2022/04/13/obsah-webovych-stranek/

Reklamní text musí zaujmout

Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol.

Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí zaujmout jejich pozornost. Základem je sdělovat informace, které jsou pro čtenáře důležité a tyto informace podávat jazykem, který je pro cílovou skupinu čtenářů srozumitelný.

V dnešní uspěchané době lidé nemají chuť ani čas číst dlouhé texty. Krátké reklamní texty jsou proto mnohem údernější a účinnější. Důležité je dávat si pozor na pravopis. Gramatické chyby a hrubky v textu na důvěryhodnosti sdělení nepřidají.

Řada lidí mívá období, kdy jim jde psaní textů krásně od ruky a některé dny ze sebe nedokáží dostat ani řádek. Reklamní texty je proto dobré psát, když se práce daří. Určitě se vyplatí si všechny nápady a slovní obraty zapisovat a mít možnost se k určitým myšlenkám vrátit.

Než je reklamní text vypuštěn do éteru, je dobré si jej vytisknout na papír a takto z listu si jej přečíst s odstupem alespoň jednoho dne. Člověk má tendenci přehlížet vlastní chyby. Je proto na místě konečný text dát přečíst další osobě. Ideální je pokud se jedná o člověka, který spadá do cílové skupiny, pro kterou je reklamní text určen.

Každý člověk není schopen sestavit a napsat kvalitní reklamní text. V takovém případě se určitě vyplatí obrátit na odborné pracovníky profesionální marketingové agentury Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/webove-stranky-e-shopy/

https://www.aneri.cz/2022/02/21/reklamni-text-musi-zaujmout/

Jak ušetřit za firemní nákupy

Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit.

Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může plně věnovat vlastní podnikatelské činnosti a nákup potřebného materiálu přenechá na odbornících profesionální nákupní firmy. Pracovníci profesionální nákupní firmy díky svému přehledu v oblasti nákupu dokáží efektivně řešit výběr nejvhodnějších dodavatelů a řízení dodavatelského řetězce. Firmy využívající služeb externího nákupu minimalizují rizika uzavření nevýhodných smluv s dodavateli a při realizaci výběrových řízení odpadá riziko neetického či nezákonného jednání vlastních zaměstnanců.

Nezanedbatelnou výhodou externího nákupu je, že má vždy potřebnou kapacitu pracovníků a firma tak nemusí řešit přijímaní či propouštění vlastních zaměstnanců.

Outsourcing nákupu lze řešit kompletně nebo pouze při nákupu určitého druhu zboží. Firma si tak může nezávazně vyzkoušet, co je pro ni výhodnější, zda vlastní nákupní oddělení nebo externí nákup.

Jednou ze zkušených nákupních firem je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Cílem pracovníků firmy ANERI je vždy vyhledání nejvhodnějších dodavatelů.

https://www.aneri.cz/sluzby/externi-nakup/

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/2022/01/12/jak-usetrit-za-firemni-nakupy/

Udržujte si spokojeného zákazníka

Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout.

Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty trošku zanedbává. Každý by si měl spočítat, jaké finanční prostředky vynaložil na jednoho nového zákazníka a jakou částku uvolnil na udržení stávajícího zákazníka.

Mezi první signály, které napovídají, že dlouholetý zákazník uvažuje o odchodu ke konkurenci, patří drobné reklamace a připomínky, které projevuje a které by v minulosti přecházel mlčky. Dává tak najevo, že by chtěl více pozornosti. Zde je možné ještě něco dělat a zákazníka si udržet. Větší problém je, pokud zákazník přestane úplně komunikovat a o nic se nezajímá. Většinou se tak stává, pokud již zákazník přechází ke konkurenci. Zde je potřeba zvážit, zda se ještě vyplatí investovat finance a čas do udržení takového zákazníka.

Z těchto poznatků jasně vyplývá, že zákazníkovi je potřeba se věnovat a připomínat. Důležitá je každá pozornost, ať už se jedná o drobné dárky, schopnost poradit, informace o novinkách, výhody pro stálého klienta apod.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.    

Aby byla práce se zákazníky účinná a efektivní, je dobré se poradit s odborníky. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/2021/12/08/udrzujte-si-spokojeneho-zakaznika/

Marketingový plán má smysl

Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance.

Při tvorbě marketingového plánu vycházíme ze současného stavu – čím se firma zbývá, jaké je její poslání a jaké má vize. Důležité je také znát aktuální stav firmy a její postavení na trhu. Neméně důležitá je nutnost znát konkurenci a potřeby potenciálních zákazníků. Odpovědi na tyto a řadu dalších otázek nám přináší SWOT analýza.

Když známe současný stav, vytyčíme si cíl, kterého bychom chtěli dosáhnout. Cíl určujeme tak, abychom mohli po stanovené době jasně vyhodnotit, zda jsme požadovaného cíle dosáhli či ne. Cíl musí být jasně měřitelný.

Abychom vytčeného cíle dosáhli, určíme si marketingovou strategii a rozpracujeme ji do tzv. marketingovém mixu. Navrhneme konkrétní marketingové úkony v časovém harmonogramu. Vyhodnocovat by se měly veškeré měřitelné aktivity v průběhu realizace celého marketingového plánu. Vzhledem k tomu, že některé marketingové aktivity nejsou měřitelné, je vhodné provádět vyhodnocení plnění marketingového plánu po předem určených časových obdobích – např. kvartálně.

Cena a rozpočet za tvorbu a realizaci marketingového plánu by měla vycházet z finančního rozpočtu firmy určené na marketing a z cílů, kterých chce firma dosáhnout. V rozpočtu marketingového plánu nesmíme zapomenout na žádné marketingové aktivity – včetně marketingových výzkumů, analýz a vyhodnocování.

Jedna z nejdůležitějších otázek závěrem: Myslíte si, že sestavení, realizace i vyhodnocení marketingového plánu je pro běžnou výrobní či obchodní firmu výhodnější provádět svépomocí, i když s marketingem firma nemáte velké zkušenosti, nebo je pro takovouto firmu efektivnější využít služeb zkušené profesionální marketingové agentury?  

Podrobnější informace o problematice sestavení a realizaci marketingového plánu se dozvíte u naší marketingové společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. První konzultace je zdarma.

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/2021/11/19/marketingovy-plan-ma-smysl/

Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu

Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkávání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.

Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

U firem s větším množstvím zaměstnanců a firem s více pobočkami je firemní setkání jedinečnou příležitostí, kde se mohou všichni zaměstnanci setkat a seznámit.

Pokud je firemní akce obohacena o skupinové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.

Firemní setkání je jedním z důležitých způsobů komunikace mezi vedením firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí marketingových aktivit firmy. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.

Každá marketingová aktivita by měla mít co největší efekt a přínos pro firmu. Proto je vhodné na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. 

Uvědomte si, že příjemný a nezapomenutelný zážitek a odreagování od každodenního stereotypu a stresu je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.

Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/

https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/

https://www.aneri.cz/2021/10/19/firemni-vecirek-pro-zamestnance-posiluje-loajalitu/

Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj

Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Kvalitní reklamní a dárkové předměty stále patří mezi nejvhodnější marketingové nástroje.

Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, posilují důvěru, ve svém důsledku vedou k vyšší ochotě nakupovat a pomáhají prominout občasné obchodní chyby a nedostatky, ke kterým může dojít.

Pokud se rozhodneme dárkové předměty zahrnout do našeho balíčku marketingových a reklamních nástrojů, nastává leckdy nejtěžší problém – jaké dárkové předměty vybrat. Reklamním dárkem může být v podstatě cokoliv, co má nějakou užitnou hodnotu a na co lze umístit firemní logo. Originalita a zajímavost je při současné široké nabídce předmětů jistou nutností. Ze zkušeností lze říci, že současným trendem v této oblasti je vyšší kvalita provedení a originální design. Dárek s nižší kvalitou, který nelze použít či který nevydrží použití, ke kterému je určen, může mít opačný efekt.

Primárně by měl reklamní předmět korespondovat s cílovou skupinou, pro kterou je určen. Zlaté pravidlo při výběru reklamních předmětů – zapomenout na cetky, řídit se použitelností.

Dárkové a reklamní předměty rozdělujeme na takzvané rozdávací a luxusnější. Rozdávací dárky jsou vhodné pro obchodní návštěvy či schůzky, prezentace na veletrzích, oslavy firemních výročí a jako vánoční dárky pro zaměstnance, kolegy a zákazníky. Luxusní dárky jsou určeny pro významné obchodní partnery a významné návštěvy.

Při rozhodování, zda součástí našeho marketingu budou firemní dárky, si musíme uvědomit, že užívaný předmět společně s brandingem je jedinečným způsobem podpory prodeje.

Určitě se vyplatí poradit se při výběru vhodných dárků s odborníky. Jaké dárky zvolit a jak řešit jejich potisk či označení logem určitě poradí odborní pracovníci společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.  

https://www.aneri.cz/sluzby/reklamni-plochy-reklamni-predmety/

https://www.aneri.cz/2021/04/21/marketing-nemusite-resit-svepomoci/

https://www.aneri.cz/2021/09/21/reklamni-a-darkove-predmety-jako-ucinny-marketingovy-nastroj/

Mystery shopping odhaluje realitu

Mystery shopping (neboli fiktivní nákup) je metoda průzkumu trhu, jenž umožňuje odhalit realitu zákaznického servisu zejména v maloobchodě.

Mystery shopping je možné provádět jak u vlastní prodejny, tak i u prodejen konkurenčních firem za účelem zjištění kvality služeb a přístupu a schopnostech prodávajících. Formu tohoto průzkumu provádí mystery shopper – fiktivní nakupující. 

Pokud mystery shopper provádí průzkum osobní návštěvou formou běžného nákupu, požaduje i atypické úkony, tak aby co nejpodrobněji otestoval znalosti a dovednosti prodávajících a jejich přístup k zákazníkovi.

Základními body výzkumu při mystery shoppingu bývá profesionalita personálu, první dojem, jak se zákazník cítí, poskytované služby a způsob řešení nestandardních situací. Základní prvky, na které se fiktivní nakupující zaměřuje, je: jak dlouho trvá, než si zákazníka někdo všimne, způsob pozdravu, otázky prodavače, aby mohl doporučit vhodný produkt, prodejní argumenty, odborné znalosti, způsob předvedení zboží, doporučení dalších produktů. Hodnocen je také vzhled, čistota a uspořádání prodejny, firemní oblečení prodávajících a jejich označení jmenovkou. Při svém průzkumu mystery shopper ověřuje i profesionalitu prodávajících při vyřizování reklamace, možnost doručení zboží, termín dodání apod.

Profesionálně provedený mystery shopping odhalí reálné informace, které je nemožné získat jinými metodami. Osobní jednání může být doplněno dalšími způsoby komunikace – např. telefonickým kontaktem (mystery calling) nebo e-mailovým kontaktem (mystery mailing).

Pokud máte zájem ověřit schopnosti svých zaměstnanců – prodávajících, odhalit jejich případné chyby v komunikaci a v poskytování informací a služeb zákazníkům, využijte služeb profesionální firmy zajišťující mystery shopping – společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.

Firma ANERI pro vás zajistí kompletní průzkum a zpracuje závěrečnou analýzu. Samotnou analýzou práce však nemusí končit. Společnost ANERI je připravena poskytnout lektory a kouče, kteří pomohou prodávajícím zefektivnit práci a zlepšit prodejní výsledky.

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/

https://www.aneri.cz/2021/09/01/mystery-shopping-odhaluje-realitu/

Nezapomínejte na stávající klienty

Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby za odpovídající ceny.

Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty koupí a přinesou tak peníze na chod a další rozvoj firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.

Je důležité si uvědomit, že finančně náročnější a mnohem pracnější je získání nového zákazníka než opakování zakázek pro stávající klienty. Abychom si zákazníky udrželi, je nutné s nimi neustále pracovat a budovat užší vztah. To neznamená, že takovému zákazníkovi stačí poslat dárek k vánocům a jednou ročně zavolat, zda od nás něco nepotřebuje.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.    

Marketing je neustále se rozvíjející proces. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/marketingove-poradenstvi/

http://aneri.cz/cs/aktualne/

http://aneri.cz/cs/aktualne/nezapominejte-na-stavajici-klienty/

 

EasyTagCloud v2.4 Free
   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.