Jaké změny přinese GDPR?

Podrobnosti

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním a shromažďováním osobních údajů neboli GDPR přináší řadu změn.

Celou řadou nových pravidel se v rámci GDPR bude muset řídit každý správce a zpracovatel osobních údajů. Nejedná se o jednorázové opatření, ale o trvalý proces.

Mezi základní změny oproti dosavadním zákonům bude určitě patřit:

Rovnocenná vymahatelnost práva po celé EU a stejné sankce (až 20 mil. euro).

Rozšíření práv subjektů údajů a větší důraz na jejich dodržování.

Navýšení finanční a administrativní zátěže pro všechny správce a zpracovatele osobních údajů.

Zaručení přístupu subjektu údajů k poskytnutým údajům a jeho právo na výmaz, pokud pominou právní důvody pro jejich další zpracovávání.

Rozšíření definice osobních údajů např. o technické parametry jako je e-mail, IP adresa apod.

Povinnost každého správce hlásit únik či ohrožení zabezpečení osobních dat Úřadu pro ochranu osobních údajů nejdéle do 72 hod. od chvíle, kdy se o incidentu dozvěděl.

Problematika GDPR je velmi obsáhlá a implementace všech nových nařízení do firemních pravidel bude pro většinu firem složitý proces. Mnohým firmám se určitě vyplatí, využít zkušeností odborných poradenských a konzultačních firem. Mezi zkušené firmy nabízející pomoc se zavedením GDPR ve firmách patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/gdpr-a-osobni-udaje/

http://aneri.cz/cs/aktualne/jake-zmeny-prinese-gdpr?/

 

Hledáte reklamní předměty? Volte Propaq.cz

Podrobnosti

V dnešní době platí, že kdo nedělá kvalitní marketing, ten jako kdyby neexistoval. Zákazníci jsou stále náročnější a poskytovat výborné produkty či služby už jednoduše nestačí. Klienti chtějí špičkovou zákaznickou péči a propracovaný systém benefitů, který je bude motivovat k dalším nákupům.

Skvělou možností pro propagaci jsou reklamní předměty s logem společnosti. Může jít o klasické propisky, které zná asi každý z nás, nicméně moderní technologie umožňují mnohem více. Hitem jsou reklamní předměty vyrobené přímo na míru pomocí 3D tisku. Mohou mít tvar loga společnosti, produktu či jakýkoli jiný dle přání. Výsledný předmět může sloužit jako klíčenka, hračka, těžítko nebo třeba flash disk. Náklady na výrobu již klesly tak nízko, že si obdobné předměty může dovolit téměř každý.

Pro příznivce klasických variant jsou k dispozici desetitisíce produktů, které lze přizpůsobit na míru. Můžete zvolit velikost i barvu, logo lze nanést pomocí některé z atraktivních metod potisku. Výsledný předmět pak může sloužit nejenom klientům či zákazníkům společnosti, ale také jejím zaměstnancům například ve formě vánočního dárku.

Neochvějnou klasikou mezi propagačními předměty je reklamní textil. Trika, košile, svetry, mikiny či bundy mohou plnit propagační, ale zároveň i ochrannou funkci. Zaměstnavatel je v některých případech povinen zajistit zaměstnancům ochranné pomůcky. V takovém případě je přímo ideálním řešením oblečení v jednotné firemní barvě společně s logem, které u zaměstnanců pomůže lépe vnímat firemní kulturu. Reklamní textil ale může plnit i reprezentativní funkci. Například reklamní kravaty s logem jsou ideálním dárkem pro zvláštní příležitosti.

Ať již hledáte reklamní předměty pro jakoukoli příležitost, atraktivní nabídku společně s výhodnými cenami vám poskytne reklamní agentura Propaq. Specialisté společnosti vám rádi pomohou nalézt řešení na míru.

http://www.propaq.cz/

Originální bižuterie z USA pro české zákazníky

Podrobnosti

Současná moderní a kvalitní bižuterie si leckdy nezadá se skutečnými šperky. Leckdy na první pohled nelze poznat, zda se jedná o pravý šperk či kvalitní bižuterii a rozlišovacím znakem je pouze cena.

Jablonecká bižuterie je pojmem ve světě už od 19. století. Přestože ve dvacátém století bižuterní výrobu postihlo několik těžkých období, výroba bižuterie na Jablonecku je velkým pojmem dodnes.

Těžká období pro výrobce bižuterie nastala v období 1. světové války, za hospodářské krize a za druhé světové války.

Jablonecká výroba bižuterie byla orientována zejména na zahraniční trhy. Velký zlom nastal v roce 1938 připojením Sudet k Německu. V důsledku bojkotu německého zboží ze strany USA, Kanady a Velké Británie ztratili výrobci bižuterie z Jablonecka řadu významných odbytišť.

Naproti tomu v USA díky zrušenému dovozu bižuterie z Jablonce poptávka po těchto produktech převyšovala nabídku a bižuterní výroba začala i v Severní Americe.

V současné době lze za centrum výroby bižuterie v USA bez nadsázky považovat město Providence ve státě Rhode Island. V Providence se nachází jedna z nejprestižnějších univerzit zaměřených na design a to Rhode Island School of Design. 

Právě z města Providence pochází originální bižuterie, která je speciálně vyráběna pro vybrané značkové obchody v USA.

Nyní mají jedinečnou příležitost i zákazníci v Čechách tuto originální bižuterie vyráběnou v USA koupit i v naší republice. Pro naše zákazníky bižuterii originálního designu do ČR z USA dováží společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

Společnost Beads 4U patří mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, bižuterních komponentů a bižuterie na český trh.

http://www.beads4u.cz/nabidka-kategorie/bizuterie/design-usa/?kategorieId=173

http://www.beads4u.cz/

GDPR se týká všech firem a institucí

Podrobnosti

GDPR je nařízení Evropského parlamentu a Rady EU o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů. V platnost vstoupí od 25. 5. 2018.

GDPR se týká všech firem a institucí, které nakládají s osobními údaji osob. Může se jednat o vlastní zaměstnance i obchodní partnery. Z toho vyplývá, že se toto nařízení o ochraně osobních údajů týká takřka všech firem.

Vzhledem k tomu, že každá firma je specifická, musí mít každá firma a instituce vlastní řešení GDPR uzpůsobené na míru své činnosti a podnikání. GDPR zavádí spoustu nových pravidel a nařízení a stanovuje i vysoké sankce za jejich porušení. Jestliže se firmy a instituce chtějí vyhnout vysokým finančním postihům, nemohou GDPR neřešit.

Každá firma by si měla být vědoma práce s osobními údaji, mít je dostatečně zabezpečené, monitorovat nakládání s nimi, automaticky hlásit a řešit jejich případné zneužití a na případnou žádost být schopna všechny údaje o dané osobě smazat.

Je pochopitelné, že pro každou firmu je zavedení GDPR nemalou zátěží administrativní, časovou i finanční. Žádné organizaci nic nebrání v tom, využít služeb externích konzultantů pro úkoly související s ochranou osobních údajů. Mezi firmy nabízející pomoc, poradenství a konzultace při zavádění GDPR ve firmách patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Odborně proškolení a certifikovaní pracovníci společnosti ANERI pomohou se zavedením potřebných opatření a zajistí průběžnou kontrolu plnění nařízení GDPR.

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/

http://aneri.cz/cs/aktualne/gdpr-se-tyka-vsech-firem-a-instituci/

http://www.aneri.cz/

Firemní večírek

Podrobnosti

Je všeobecně známé, že mezilidské vztahy významně ovlivňují produktivitu práce. Budovat dobré vztahy ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy.

Přestože firemní párty mohou na první pohled působit jako ztráta času, peněz a vynaložené energie, ve skutečnosti pomáhají motivovat zaměstnance a tmelit kolektiv.

Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí, jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Příprava firemního večírku tak, aby splnil svůj účel, není úplně jednoduchá a je časově náročná. Základem je určit finanční limit, který firma může na takovouto akci uvolnit, vybrat vhodný termín, místo a připravit program. 

Neformální firemní setkání splní svůj účel pouze tehdy, pokud si z něj zaměstnanci odnesou nějaký příjemný a nezapomenutelný zážitek, o kterém mohou v práci diskutovat. Firemní večírek musí přesvědčit účastníky, aby měli chuť přijít i příště.

Firemní setkání je jedním z důležitých způsobů komunikace mezi managementem firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí PR a marketingových aktivit firmy. Neformální a uvolněná atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci

Každá marketingová aktivita je plánována a připravována tak, aby měla přínos pro firmu. Naplánovat a připravit firemní večírek je časově velice náročné, a pokud pořadatel nemá zkušenosti, těžko předem odhadne, že akce bude úspěšná. Řešením je, využít na uspořádání firemní akce služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce nejen na Liberecku patří marketingová agentura ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.