Marketing řešený podle marketingového plánu

Podrobnosti

Každá firma chce zvyšovat obrat a zejména zisk. Každá firma tak musí řešit marketing. Náhodné marketingové aktivity ale určitě nemají takový úspěch, jako marketing realizovaný podle předem určeného plánu.

Základem marketingového plánu je určit si cíl, kterého chceme dosáhnout. Cíl by měl být reálný a dobře měřitelný, abychom na konci období mohli vše vyhodnotit. Určitě je lepší si za cíl dát, že získáme 40 nových zákazníků. Pokud si dáme za cíl pouze získat více zákazníků, máme sice cíl splněn i při získání jednoho nového zákazníka, ale určitě to neodpovídá naší původní představě rozvoje firmy. Marketingový plán by měl být sestaven velice svědomitě. Měl by vycházet ze současného stavu firmy, znalosti potřeb zákazníků i znalosti konkurence. Určitě důležitou roli hrají finanční možnosti. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.

Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.

Největším rizikem, že nebude dosaženo plánovaných cílů, je to, že marketingový plán sice bude zodpovědně sestaven, ale firma jej nebude realizovat.

Marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, ale musí být vypracován svědomitě a musí splňovat mnohé zákonitosti a požadavky. Pro firmy, které nemají vlastní marketingové specialisty, bývá složité marketingový plán sestavit. Pro tyto firmy je výhodné poradit se s marketingovými odborníky. Marketingoví specialisté pomohou nejen reálný marketingový plán sestavit, ale pomohou také s jeho realizací. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/pruzkumy-a-databaze/

https://www.aneri.cz/2019/12/13/marketing-reseny-podle-marketingoveho-planu/

Češi kuře milují, více než polovina jí kuřecí třikrát týdně

Podrobnosti

Kuře patří do českého jídelníčku stejně jako svíčková nebo guláš. Nejméně třikrát týdně si ho dá každý druhý Čech. Nejraději ho mají mladší ročníky (70 %) a nejvíce kuřecí konzumují Pražané, kde ho jí 60 % lidí. Nejoblíbenější jsou prsíčka, preferuje je polovina Čechů. A jen 2 procenta lidí dotazovaných v průzkumu pro řetězec restaurací KFC, který provedla agentura IPSOS, nejí kuře vůbec. Stoupající oblibu kuřecího ilustrují jak data Českého statistického úřadu (každý rok 1,5% nárůst spotřeby bílého masa), tak množství návštěvníků restaurací KFC, známé unikátním smaženým kuřetem. „Každý rok v našich restauracích KFC obsloužíme přes 22 milionů zákazníků,“ říká Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Slovensko.

Polovina Čechů si kuřecí maso dá třikrát týdně. Mezi největší fanoušky kuřecího masa patří mladí do 25 let. Alespoň jednou za měsíc si ho dá 86 procent, minimálně třikrát týdně 68 procent mladých. Mezi teenagery je naopak také nejvíce těch, kteří kuřecí vůbec nejedí – 5 procent. To v kategorii mezi 26-32 lety si ho aspoň jednou týdně dá už 95 procent lidí. Nejméně oblíbené je kuřecí maso mezi padesátníky – tam si ho častěji v týdnu dá jen 37 procent.

Největší radost uděláte hostům prsíčky, především lidem ve věku 15-32 let. Naopak lidé nad padesát let mají nejraději stehno, je jich více než polovina, třicátníci neradi křídla a skoro třetina lidí (28 %) si vůbec nevybírá.

Češi drůbež milují!

Podle údajů Českého statistického úřadu se ročně zkonzumuje v průměru 25 kg drůbežího masa na osobu a jeho obliba každým rokem stoupá. To ostatně potvrzují i data o spotřebě kuřecího masa v restauracích KFC. „Prodej kuřat se v našich restauracích meziročně zvyšuje o 15 %, spotřebujeme každoročně okolo 4900 tun čerstvého kuřecího z českých chovů. Nejvíce ho potom použijeme do Twisteru a kyblíků, které jsou nejoblíbenějšími výrobky našich zákazníků už 25 let,“ uzavírá Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Slovensko.

 

Corteva Agriscience dokončila odštěpení od koncernu DowDuPont. Je z ní plně nezávislý celosvětový lídr v oblasti zemědělství

Podrobnosti

Nová společnost je světovým lídrem dvou rozsáhlých oblastí, nabídky osiv a ochrany plodin, využívající všech možností digitálních dat a nástrojů.

Na burze bude společnost obchodována pod symbolem CTVA.

Wilmington, Delaware, 3. června 2019 – Společnost Corteva, Inc. (NYSE: CTVA), oznamuje, že úspěšně dokončila odštěpení z koncernu DowDuPont a stala se zcela nezávislým světovým lídrem nabízejícím zemědělcům komplexní řešení pro maximalizaci jejich výnosů a zisků. Corteva Agriscience se v zemědělském sektoru profiluje jako poskytovatel pestré a vyvážené nabídky osiv a přípravků pro ochranu plodin. Pečlivě sestavené portfolio produktů se opírá o nejmodernější digitální data a bohaté informace získané z výzkumných a inovačních programů.

Rozdělení kmenových akcií Cortevy bylo dokončeno 1. června 2019. Každý akcionář koncernu DowDuPont získal namísto tří akcií tohoto koncernu držených k datu 24. května 2019, kdy bylo ukončeno obchodování, jednu kmenovou akcii Cortevy. Zároveň akcionáři obdrží ještě hotovostní výplatu za zlomkové akcie Cortevy. Kmenové akcie nové společnosti se na newyorské burze cenných papírů (NYSE) začnou pod označením „CTVA“ obchodovat už dnes.

„Jsme svědky vzniku zemědělské společnosti zcela nového typu. Jde o společnost, která je schopná zaujmout zemědělce svou nabídkou komplexních řešení, jež potřebují pro udržitelný a dlouhodobý růst a zajistí jim vyšší ziskovost,“ uvádí Jim Collins, generální ředitel společnosti Corteva Agriscience, a dodává: „Jsme světovým lídrem v oblasti nabídky osiv a produktů určených pro ochranu plodin. Naše hodnota se už teď pohybuje kolem 100 miliard amerických dolarů a jsme přesvědčeni, že hodnota akcií bude nadále růst. Spoléháme přitom na špičkové inovační programy a zejména nejrozsáhlejší distribuční síť, která nám umožňuje snadný a velmi úzký kontakt se zákazníky. V neposlední řadě spoléháme na našich více než 21 000 zaměstnanců, kteří jsou odhodláni pomoci nám dosáhnout vytyčených cílů – tedy zlepšit kvalitu života nejen producentům v zemědělství, ale také koncovým spotřebitelům, a zajistit udržitelnost a rozvoj pro nadcházející generace.“

Corteva Agriscience působí ve více než 140 zemích a její čistý obrat v roce 2018 dosáhl 14 miliard amerických dolarů. Společnost má přes 150 výzkumných a vývojových zařízení a produkuje přes 65 účinných látek.

„Jako nový nezávislý lídr soustředíme naši pozornost na investice do inovací, které nám pomohou dosáhnout vyššího organického růstu výnosů, než jaký je dnes běžný, a také zlepšit výnosnost investovaného kapitálu,“ říká Greg Friedman, výkonný viceprezident a finanční ředitel společnosti. „Jsme na dobré cestě k naplnění našeho závazku dosáhnout do roku 2021 nákladových synergií ve výši 1,2 miliardy amerických dolarů a ve stejném období zvýšit marže. Stejně důležitý je i náš závazek vrátit akcionářům významnou část kapitálu prostřednictvím dividend a odkupů akcií.“

Pojmenování společnosti Corteva Agriscience je odvozeno od výrazů znamenajících „srdce“ a „příroda“ (kohr-'teh-vah). S úctou a respektem se obrací k historii a současně hledí do budoucnosti, v níž si stanovila závazky v podobě zvyšování produktivity zemědělských producentů a péče o zdraví a kvalitu života spotřebitelů. Hlavním sídlem společnosti je Wilmington v americkém státě Delaware. Globální obchodní centra jsou umístěna v Johnstonu v Iowě a v Indianapolis v Indianě. Důležitou roli hrají také hlavní regionální pobočky v kanadském Calgary, jihoafrickém Johannesburgu, švýcarské Ženevě, brazilském Alphaville a Singapuru.

Další informace o společnosti Corteva Agriscience naleznete na jejím webu v části pro investory: www.corteva.com/investors.

Corteva Agriscience je hlavním sponzorem ligy Farming Simulator

Podrobnosti

Curych, Švýcarsko, 9. července 2019 – GIANTS Software vítá Corteva Agriscience (NYSE: CTVA) jako hlavního sponzora sezóny 2019/2020 ligy Farming Simulator League (FSL).

Corteva Agriscience se jako hlavní sponzor Farming Simulator League, včetně podpory všech 14 turnajů, naplno vrhá do prostředí e-sportu. Výrobky Corteva Agriscience se rovněž staly součástí nejnovější verze hry Farming Simulator 19. Hráči si nyní mohou při budování svých farem ve hře nakupovat značková semena Pioneer® (značka Corteva Agriscience™).

„Začlenění výrobků značky Corteva Agriscience je prvním případem, kdy jsou semena a herbicidy ve hře představovány skutečnými značkami,“ říká Christian Ammann, výkonný ředitel GIANTS Software. „Jak se snažíme dělat zážitek z Farming Simulator ještě realističtější, začlenění herbicidu Corteva a ikonických semen Pioneer zvýší prožitek a nadšení hráčů.“

„Na poli i ve hře se snažíme zažehnout nadšení pro příští generaci farmaření,“ dodává Steve Betz, globální manažer značky Corteva Agriscience. „Od hráčů, kteří milují farmaření, po budoucí farmáře, kteří milují hry chceme spojovat živou komunitu hráčů Farming Simulatoru a nabízet možnost vyzkoušet si naše výrobky ve hře.“

Od července 2019 do léta 2020 se po celé Evropě utkají týmy hráčů v lize Farming Simulator League o titul mistra Farming Simulatoru. Soutěžit proti sobě budou týmy o 3 hráčích a výhrou bude 250 000 EUR v hotovosti a ceny udělované po celou dobu turnaje.

Více informací o FSL naleznete na https://fsl.giants-software.com/.

O GIANTS Software
GIANTS Software GmbH je švýcarský vývojář a vydavatel videoher založený v roce 2004 a celosvětově známý vytvořením populární série Farming Simulator, která znovu vychází na všech oblíbených platformách včetně konzol, mobilních telefonů, tabletů a PC již od roku 2008. Tým s kancelářemi ve švýcarském Curychu, německém Erlangenu a v Brně v České republice velmi podporuje uživatele, aby vytvářeli modifikace pomocí vlastního enginu společnosti GIANTS. Během prvního roku pod vydání Farming Simulatoru 19 bylo na PC a konzoly staženo více než 100 milionů modifikací.

O Corteva Agriscience
Corteva Agriscience nabízí farmářům na celém světě nejúplnější sortiment v odvětví, který jim umožňuje maximalizaci výnosů a zisku — včetně některých nejznámějších zemědělských značek: semen Pioneer®, Granular® a Brevant™ a rovněž oceňovaných přípravků na ochranu rostlin —, a současně díky svým obrovským aktivním chemickým kapacitám a technologiím přináší na trh nové výrobky. Společnost plní svůj závazek se spolupráci se zúčastněnými subjekty v celém potravinářském odvětví, aby dostála svému slibu a obohacovala výrobce i spotřebitele a současně zajišťovala pokrok pro příští generace. Corteva Agriscience se dne 1. června 2019 stala samostatnou veřejnou společností, když dříve tvořila zemědělskou divizi DowDuPont. Více informací naleznete na www.corteva.com.

Jak je to s osobními údaji vedenými ve veřejných rejstřících přístupných na internetu?

Podrobnosti

Na internetu lze v dostupných veřejných rejstřících najít řadu osobních údajů. Každé zpracování osobních údajů však musí mít podle nařízení GDPR určitý právní základ. Osobní údaje uvedené na internetu například v obchodním rejstříku nebo v katastru nemovitostí jsou zveřejněné ze zákonných důvodů – plnění právní povinnosti.

Zákonem stanovená veřejnost určitého rejstříku však neznamená, že v takovémto rejstříku zveřejněné osobní údaje lze dále neomezeně zpracovávat či distribuovat.

Pro každé zpracování osobních údajů musí mít správce podle nařízení GDPR určitý právní důvod. S osobními údaji povinně zveřejněnými ve veřejně přístupných rejstřících nelze jen tak nakládat. Veřejnost osobních údajů sama o sobě totiž neznamená možnost jejich dalšího neomezeného zpracovávání.

Problematika GDPR je velmi obsáhlá a implementace všech nových nařízení do firemních pravidel je pro řadu firem složitý proces. V případě nejasností se určitě vyplatí poradit s odborníky.

http://dataosobni.cz/reseni/

http://dataosobni.cz/zakladni-pojmy/

http://dataosobni.cz/2018/06/26/jak-je-to-s-osobnimi-udaji-vedenymi-ve-verejnych-rejstricich-pristupnych-na-internetu/

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.