Jak na marketingovou kampaň?

Podrobnosti

Chystáte se vstoupit na trh s novým produktem a připravujete marketingovou kampaň? Marketingové kampaně mohou mít nepřeberné množství podob. Vždy je důležitá kvalitní příprava.

Před samotnou kampaní je důležité provést důslednou analýzu. Je potřeba znát své přednosti a slabiny, porovnat produkt s konkurenčními výrobky a i zde najít výhody a nevýhody. Velký význam má znalost trhu a cílové skupiny, pro kterou je nabídka určena.

Důležité je také určit si cíl, jakého chceme dosáhnout. Určitě nesmíme opomenout určit rozpočet a časový harmonogram. 

Po spuštění kampaně a v jejím průběhu je nutné vyhodnocovat jednotlivé kroky a další postup upravovat tak, aby celková kampaň byla co nejefektivnější.

Pro firmu, která se přímo marketingem nezabývá, je velice složité připravit a zrealizovat úspěšnou marketingovou kampaň. Každý chce zajisté za co nejméně peněz maximální efektivitu.

Určitě se vyplatí, poradit se se zkušenou marketingovou firmou nebo celou realizaci marketingové kampaně zadat zkušeným marketérům.

Mezi zkušené marketingové firmy s mnohaletou tradicí patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/ppc-kampane-remarketing/

https://www.aneri.cz/2019/11/27/jak-na-marketingovou-kampan/

Firemní večírek

Podrobnosti

Zkušený majitel firmy si je vědom toho, že pro firmu jsou důležití jak zákazníci, tak i spokojení zaměstnanci. Aby pracovník podával maximální výkon, musí dostat odpovídající mzdu a v práci se musí cítit komfortně.

Základem je dobrý pracovní kolektiv, ve kterém panuje pohoda. Pokud se zaměstnanci potkávají pouze na pracovišti, jejich komunikace se omezuje pouze na pracovní záležitosti a pracovní pohoda se těžko navozuje. Jestliže se ale mají zaměstnanci lépe poznat i mimo své pracoviště, je k tomu ideální příležitost právě na společné firemní akci. Setkání zaměstnanců mimo pracoviště stmeluje kolektiv a umožňuje vzájemné poznání pracovníků z různých pracovišť.  

Nestačí ovšem pouze zamluvit prostor v nějaké restauraci a chtít po zaměstnancích, aby se dobře bavili. Aby byl firemní večírek úspěšný, musí být připraven zajímavý program uzpůsobený věku a možnostem zúčastněných a samozřejmě také dobré občerstvení.

Z vydařeného setkání odchází všichni v dobré náladě, se spoustou nezapomenutelných zážitků a s novými přáteli.

Uspořádat firemní večírek, který splní veškerá očekávání, není zcela jednoduché. Určitě se vyplatí nechat si připravit celou akci od zkušených profesionálů. Pomoci vám mohou například pracovníci ze společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/

https://www.aneri.cz/sluzby/

Pro firmu jsou důležití spokojení a úspěšní zaměstnanci

Podrobnosti

Pokud chceme vybudovat úspěšnou firmu, potřebujeme spokojené a úspěšné zaměstnance. Spokojený zaměstnanec je loajální a úspěšný pracovník je pro firmu efektivnější.

Dobré jméno firmy nelze budovat bez spokojených zaměstnanců. Spokojení zaměstnanci šíří i mimo firmu ve svém okolí pozitivní informace o firmě a vytvářejí příjemnou atmosféru na pracovišti. Pokud jsou zaměstnanci spokojení, snižuje se také jejich fluktuace. Spokojenost zaměstnanců lze podporovat různými benefity, větší provázaností vedení firmy a řadových pracovníků, informováním o dění ve firmě a o plánech do budoucnosti. Zaměstnanci musí cítit, že jsou součástí firmy.

Pro firmu je velice důležité, aby zaměstnanci cítili, že jsou úspěšní. Právě úspěšní zaměstnanci podávají vyšší výkony a jsou pro firmu efektivnější. Aby se cítili zaměstnanci úspěšní, je důležité je motivovat. Pro někoho je úspěchem, že dosáhne na vyšší plat, pro někoho je úspěchem, pokud se dostane na vyšší pracovní pozici a někdo se cítí úspěšný, pokud například dokáže díky svému zlepšovacímu nápadu zefektivnit výrobu. Pro každého je úspěch něco jiného.

Jak pracovat se zaměstnanci, aby byli spokojení a jak je motivovat, je složité. Jak na to vám poradí ve společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci společnosti ANERI po krátké analýze stavu ve vaší firmě navrhnou řešení a postupy, které budou efektivní a povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců a navrhnou řešení, jak zaměstnance motivovat.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/

https://www.aneri.cz/2019/06/24/pro-firmu-jsou-duleziti-spokojeni-a-uspesni-zamestnanci/

Uvedení jmen zaměstnanců na firemních webových stránkách a ochrana osobních údajů

Podrobnosti

Mnohé firmy, úřady i organizace na svých webových stránkách uveřejňují některé kontaktní údaje na své zaměstnance. Nemůže však být takové zveřejnění osobních údajů v rozporu s ochranou osobních údajů dle nařízení GDPR?

V sekci kontakty na firemních internetových stránkách mnohdy můžeme najít jméno a příjmení, služební telefon a firemní internetovou adresu nejen na statutární zástupce firmy, ale i na pracovníky na pozicích vedoucích zaměstnanců i na obchodní zástupce.

Dle názoru ÚOOÚ zveřejněném na webu úřadu plyne, že zaměstnavatel je oprávněn sdělovat ty osobní údaje zaměstnance, které se týkají výlučně jeho pracovních aktivit a zjevně nevypovídají o jeho soukromém životě. Jedná se tak o oprávněný důvod zaměstnavatele.

Nakládání s osobními údaji zaměstnanců nelze brát na lehkou váhu. Zpracovávat osobní údaje zaměstnance, které se týkají jeho osobního života a není-li pro toto zpracování dána některá ze zákonných výjimek, lze pouze s výslovným souhlasem zaměstnance.

Pokud si nevíte rady s řešením ochrany osobních údajů dle nařízení GDPR ve vaší firmě, poraďte se ve společnosti ANERI s.r.o. v Liberci.

http://dataosobni.cz/zakladni-pojmy/

http://dataosobni.cz/reseni/

http://dataosobni.cz/2019/04/17/uvedeni-jmen-zamestnancu-na-firemnich-webovych-strankach-a-ochrana-osobnich-udaju/

Výmaz osobních údajů na základě požadavku subjektu údajů

Podrobnosti

Pokud jste upravili své procesy dle GDPR a máte přehled kde a jaká data zpracováváte, lehce se s požadavkem na výmaz osobních údajů vypořádáte.

Jestliže nezpracováváte osobní údaje na základě souhlasu subjektu údajů a dodržujete veškeré termíny na zpracování osobních údajů dané ostatními zákony a předpisy, je žádost o výmaz bezpředmětná a můžete obratem žadatele informovat, proč jeho žádosti nemůžete vyhovět.

Pokud nemáte GDPR vyřešeno, začněte se požadavkem o výmaz osobních údajů zabývat. Na vyřešení máte 1 měsíc. Nejprve si ověřte, že žadatelem je opravdu ten, jehož data mají být vymazána. Pokračujte tím, že si zmapujete, jaká data a kde zpracováváte a zda pro vás tato data zpracovávají i vaši zpracovatelé. Až budete mít přehled, jaká data zpracováváte, ujasněte si, na základě jakého důvodu je zpracováváte. Pokud osobní údaje zpracováváte na základě souhlasu a nemáte pro jejich zpracování jiný právní důvod, musíte na požádání osobní údaje vymazat. Nezapomeňte na tuto povinnost upozornit i zpracovatele, kteří na základě vašeho požadavku osobní data zpracovávají, aby také provedli výmaz.

Jestliže osobní údaje zpracováváte na základě smlouvy, objednávky, daňové povinnosti, oprávněného zájmu či jiné zákonné povinnosti, výmaz provést nemůžete a pouze o této skutečnosti žadatele informujete.

Je pochopitelné, že pro každou firmu je zavedení GDPR nemalou zátěží administrativní, časovou i finanční. Žádné organizaci nic nebrání v tom, využít služeb externích konzultantů pro úkoly související s ochranou osobních údajů. Mezi firmy nabízející pomoc, poradenství a konzultace při zavádění GDPR ve firmách patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

Vyřešením ochrany osobních údajů dle GDPR a přijetím potřebných opatření firma předchází problémům, následným starostem a případným pokutám.

http://dataosobni.cz/zakladni-pojmy/

http://dataosobni.cz/reseni/

Protecting people – naše poslání, odpovědnost a závazek

Podrobnosti

Ve společnosti uvex chceme uskutečnit naši vizi a chránit lidi udržitelným způsobem. Jako výrobce s vysokým podílem interní výroby jsme schopni ovlivnit většinu aspektů řetězce tvorby hodnot. V provozovnách společnosti uvex jsme zavedli téměř 300 opatření a projektů na zlepšení výsledků v oblasti udržitelnosti.

Při výrobě zohledňujeme dopad všech našich procesů na životní prostředí. Více než 90% energie, kterou spotřebováváme, je zelená energie (ročně uspoříme více než 7000 tun CO2). Máme zaveden komplexní systém zpětného využití energie, a tím jsme snížili energetickou spotřebu.

Společnost uvex již několik let dodržuje svůj vlastní sociální kodex, vede seznam zakázaných látek a uplatňuje komplexní systém řízení kvality. Definovaná opatření jsou důsledně implementována na celém světě vyškolenými zaměstnanci uvex, 85 hlavních dodavatelů pravidelně absolvuje audit. Osmdesát zaměstnanců se zaměřuje na zajištění optimální kvality všech produktů.

Díky všem přijatým opatřením můžeme směle tvrdit, že produkty značky uvex patří ke špičce v oblasti ochrany pracovníků.

Součástí holdingu uvex je v České republice společnost UVEX Safety CZ, k.s. – dodavatel ochranných pracovních pomůcek značky uvex na český trh.

http://www.uvex-safety.cz/cz/uvex-safety-group/vize-a-mise/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/protecting-people-nase-poslani-odpovednost-a-zavazek/

Pověřenec pro ochranu osobních údajů – DPO

Podrobnosti

Od 25. 5. letošního roku vstupuje v platnost Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním a shromažďováním osobních údajů neboli GDPR. Pro řadu firem a institucí tímto vzniká povinnost jmenovat tzv. Pověřence pro ochranu osobních údajů neboli DPO (anglicky Data Protection Officer).

Povinnost Pověřence jmenovat nastává v následujících případech:

-       zpracování provádí orgán veřejné moci či veřejný subjekt (s výjimkou soudů)

-       hlavní činnosti správce nebo zpracovatele spočívají v operacích zpracování, které vyžadují rozsáhlé pravidelné a systematické monitorování občanů,

-       hlavní činnosti správce nebo zpracovatele spočívají v rozsáhlém zpracování zvláštních kategorií údajů nebo osobních údajů týkajících se rozsudků v trestních věcech a trestných činů.

Pokud organizace nemá výslovnou povinnost jmenovat Pověřence a jmenuje jej dobrovolně, budou se na jeho jmenování, postavení a úkoly vztahovat stejné požadavky, jako kdyby bylo jmenování povinné.

Mezi hlavní úkoly DPO bude patřit monitorování souladu zpracování osobních údajů s povinnostmi vyplývajícími z GDPR, školení pracovníků, provádění interních auditů a celkové řízení agendy interní ochrany dat.

Pověřenec musí být snadno dostupný jak pro subjekty údajů, tak i pro dozorový úřad, což je v případě České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

GDPR přináší řadu nových povinností pro všechny firmy a organizace zpracovávající osobní údaje.

Vzhledem k hrozícím pokutám nelze GDPR ignorovat. Menším a středním firmám a organizacím se určitě vyplatí využít zkušeností odborných firem nabízejících pomoc při zavádění GDPR. Jednou z takovýchto firem je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Odborně proškolení a certifikovaní pracovníci společnosti ANERI pomohou se zavedením potřebných opatření a zajistí průběžnou kontrolu plnění nařízení GDPR.

http://dataosobni.cz/zakladni-pojmy/

http://dataosobni.cz/povinnosti/

http://dataosobni.cz/2017/12/13/dpo/

Bižuterní perle a perličky

Podrobnosti

Skleněné perle a perličky se vyrábí již několik století. Postupem časů vznikaly různé způsoby výroby. Česká republika stále patří k největším výrobcům a vývozcům skleněných perlí a perliček.

Vinuté perle jsou s největší pravděpodobností objevem benátských sklářů. Odtud čeští skláři tuto techniku přenesli do Čech. V historických záznamech lze nalézt, že sekané a vinuté perle se na Jablonecku vyráběly již v 18. století.

Sekané perle se vyrábí sekáním skleněných stéblin, následně se tavením zbavují ostrých hran a pak se brousí. V obchodech je můžeme najít pod názvem šmelc.

Mačkání skla, jako základní postup výroby mačkaných perlí, bylo známo na Jablonecku také od 18. století. Původně byly při výrobě používány formy hliněné. Ty byly postupně nahrazeny formami kovovými a největší rozmach výroby mačkaných perel byl zaznamenán ve dvacátých letech 19. století.

Perle byly broušeny ve velkých brusírnách s několika brousícími složkami nebo i v domácnostech na jednoduchých brusech poháněných ručně nebo šlapáním.

Na přelomu 19. a 20. století se na Jablonecko dostává technologie výroby perlí ze sklo-porcelánové hmoty formováním a vypalováním v peci. Tyto výrobky byly lacinější a postupně nahrazovaly perle mačkané.

Technologie výroby se příliš nemění ani začátkem dvacátého století. Nemění se ani organizační struktura druhovýroby. Větší hutě vyrábí hotové perličky a také dodávají skleněné trubičky a tyčové sklo pro výrobu perel malým domácím firmám.

Skleněné perle jsou velice oblíbeným artiklem i v současné době. Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, perliček, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

http://www.beads4u.cz/cz/nabidka/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/bizuterni-perle-a-perlicky/

 

Reklamní text

Podrobnosti

Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol.

Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí zaujmout jejich pozornost. Základem je sdělovat informace, které jsou pro čtenáře důležité a tyto informace podávat jazykem, který je pro cílovou skupinu čtenářů srozumitelný.

V dnešní uspěchané době lidé nemají chuť ani čas číst dlouhé texty. Krátké reklamní texty jsou proto mnohem údernější a účinnější. Důležité je dávat si pozor na pravopis. Gramatické chyby a hrubky v textu na důvěryhodnosti sdělení nepřidají.

Řada lidí mívá období, kdy jim jde psaní textů krásně od ruky a některé dny ze sebe nedokáží dostat ani řádek. Reklamní texty je proto dobré psát, když se práce daří. Určitě se vyplatí si všechny nápady a slovní obraty zapisovat a mít možnost se k určitým myšlenkám vrátit.

Než je reklamní text vypuštěn do éteru, je dobré si jej vytisknout na papír a takto z listu si jej přečíst s odstupem alespoň jednoho dne. Člověk má tendenci přehlížet vlastní chyby. Je proto na místě konečný text dát přečíst další osobě. Ideální je pokud se jedná o člověka, který spadá do cílové skupiny, pro kterou je reklamní text určen.

Každý člověk není schopen sestavit a napsat kvalitní reklamní text. V takovém případě se určitě vyplatí obrátit na odborné pracovníky profesionální marketingové agentury Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing

http://www.aneri.cz/cs/marketing/externi-marketing/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/reklamni-text/

UVEX golf cup se již stává tradicí.

Podrobnosti

Druhý ročník golfového turnaje UVEX golf cup se uskutečnil v úterý 27. června 2017 na mistrovském golfovém hřišti v Mladé Boleslavi. Turnaje se za ideálního počasí zúčastnilo 60 golfistů z celé České republiky.


Mezi pozvanými byli nejen obchodní partneři společnosti UVEX Safety CZ, k.s. ale i představitelé managementu významných firem z oblasti automobilového a ostatního průmyslu z celé ČR.

Po absolvování 18 jamek čekalo na všechny hráče i ostatní hosty, kteří se s golfem prozatím pouze seznamují, vyvrcholení celé akce, jehož součástí bylo dobré jídlo a především slavnostní vyhlašování výsledků turnaje i celého dne. Této činnosti se již tradičně ujal známý moderátor Petr Jančařík, který svým vtipným slovem provázel akci po celý den. Petr Jančařík za pomoci ředitele UVEX Safety CZ, k.s. pana Otty Bergmanna předal vítězům zajímavé ceny z oblasti ochranných pracovních pomůcek značky uvex  doplněné o ceny ze světoznámé sklárny Ajeto Glass. Dalším partnerem, který věnoval hodnotné ceny do turnaje, a to poukazy na zapůjčení nejnovějších vozů BMV na celý víkend, se stala exklusivní půjčovná vozů BMW firma Minipoint.

Firma UVEX Safety CZ, k.s. je letitým patronem projektu Galerie talentů, jež podporuje dětské výtvarné talenty. I v letošním ročníku golfového turnaje byl dán prostor pro prezentaci tohoto charitativního projektu.

Pracovníci ze společnosti UVEX Safety CZ, k.s. při celodenní akci prezentovali novinky z oblasti osobních ochranných pracovních pomůcek, což se setkalo se zájmem, a tak vznikly a utužily se i mnohé obchodní kontakty.
Každý účastník turnaje i ostatní pozvání hosté dostali na památku kvalitní ochranné brýle, které budou dokonale chránit jejich zrak a připomínat letošní golfový turnaj UVEX golf cup, na jehož další ročník se všichni moc těší.
Takováto setkání jsou příjemná ve více aspektech. Jedná se o aktivní sportovní činnost, o zajímavé společenské setkání a v neposlední řadě i možnost neformální firemní prezentace špičkových výrobků značky uvex.

http://www.uvex-safety.cz

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/uvex-golf-cup-se-jiz-stava-tradici/

Čištění a ochrana zateplených fasád

Podrobnosti

Znečištěná fasáda nejen snižuje estetickou hodnotu objektu, ale navíc znečištění poškozuje fasádu a snižuje její životnost.

Špinavá fasáda je ideálním prostředím pro vznik plísní a řas, které mohou způsobovat alergie a jiné zdravotní problémy.

Mnozí majitelé objektů jsou překvapeni, že již po několika letech po zateplení jejich fasáda vykazuje známky zašpinění a zejména na severních částech domu a v místech stálého zastínění se často objevují povlaky plísní a řas. Toto je způsobeno kondenzací vodních par na povrchu fasády a malou odolností akrylátových omítek vůči povětrnostním vlivům.

Aby byla životnost a ochranná funkce fasády zachována po co nejdelší dobu, je potřeba fasádu dle potřeby čistit. Způsob čištění je nutno volit vždy podle charakteru znečištění. Pokud je fasáda pouze zaprášena, stačí provést očištění pouze tlakovou vodou. Jestliže ale fasádu znečišťují řasy a plísně, je nutno nejprve použít fungicidní čistící přípravek, který plísně a řasy zlikviduje. Následovat by mělo čištění pomocí čistících přípravků na bázi saponátu pro uvolnění mastnoty a nečistot. Posledním krokem je omytí fasády tlakovou vodou.

Už při realizaci zateplení a výběru fasády je vhodné se poradit s odborníky, jaká fasáda je pro daný objekt nejvhodnější. Mezi zkušené firmy, které se zateplováním objektů zabývají, patří společnost Stav Agency z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency s.r.o. nejen poradí se způsobem a s realizací zateplení, ale doporučí také vhodnou vrchní fasádu, tak aby její životnost byla co nejdelší.

http://www.stav-agency.cz/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-fasad/

http://www.stav-agency.cz/2017/07/25/cisteni-a-ochrana-zateplenych-fasad/

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.