28 items tagged "marketing"

Výsledky 21 - 28 z 28

Firemní večírek pro zaměstnance

Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.

Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

U firem s větším množstvím zaměstnanců a firem s více pobočkami je firemní setkání jedinečnou příležitostí, kde se mohou všichni zaměstnanci setkat a seznámit.

Pokud je firemní akce obohacena o skupinové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.

Firemní setkání je jedním z důležitých způsobu komunikace mezi vedením firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí marketingových aktivit firmy. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.

Každá marketingová aktivita by měla mít co největší efekt a přínos pro firmu. Proto je vhodné na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. 

Uvědomte si, že příjemný a nezapomenutelný zážitek a odreagování od každodenního stereotypu a stresu je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.

Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

 

Marketingový plán

Marketingový plán je jednoduchý dokument, který koordinuje veškeré marketingové aktivity firmy. Marketingový plán vychází ze současného stavu firmy a směřuje k dosažení plánovaných cílů.

Marketingový plán by měl být nedílnou součástí firemního plánování. Jasně definuje marketingové cíle a cestu k jejich dosažení. Marketingový plán eliminuje plýtvání peněz z investování do reklamy a propagace bez jasné strategie.

Základní struktura marketingového plánu by měla zahrnovat:

Celkové shrnutí – představení firmy, oblasti podnikání, vize a časové období, na které je plán připravován.

Situační analýzy – rozbor současného stavu firmy – SWOT analýza. Analýza vnějšího prostředí (ekonomické a politicko-právní faktory, konkurence).

Marketingový cíl – určení a definování cílů, kterých chceme za dané období dosáhnout. Cíle by měly být měřitelné a vyhodnotitelné.

Marketingová strategie – návrh konkrétních marketingových úkonů v daném časovém harmonogramu (marketingový mix). Průběžné vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit. Vyhodnocení by mělo být prováděno také po určitých časových úsecích, tak aby bylo možno zkontrolovat, zda se průběžně blížíme ke konečnému marketingovému cíli.

Rozpočet – rozpočet na realizaci marketingového plánu by měl vycházet z rozpočtu firmy určeného na marketing. Rozpočet by měl také odpovídat cílům, kterých chceme dle marketingového plánu dosáhnout. 

Systém měření a kontroly – je vhodné, pokud je přímo v marketingovém plánu uvedeno, co, kdy, kdo a jak budeme měřit.

Marketingový plán by neměl být žádným složitým dokumentem. Jeho sestavení má však své zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingovy-plan/     

Event marketing prohlubuje obchodní vztahy

Firemní akce jsou důležitou součástí firemní komunikace. Při firemních akcích pořádaných pro obchodní partnery se budují a prohlubují vztahy, navazují osobní kontakty a jsou posilována zákaznická pouta.

Jméno společnosti, značku, produkty a služby si zákazníci nejlépe zapamatují na základě osobního prožitku a vlastní zkušenosti.

Firemní setkání s obchodními partnery je jedinečnou příležitostí k představení novinek. Pro pozvané hosty je příjemný zážitek poděkováním a odměnou za věrnost. Takováto odměna působí dlouhodobě a motivuje k další spolupráci.

Firemní akce je neformálním setkáním mimo pracovní prostředí, při kterém se nejlépe mění obchodní vztah na vztah osobní. Součástí každé firemní akce by měl být pro hosty nevšední zážitek. Nejdůležitější je, aby se všichni dobře bavili, aby byla navozena uvolněná atmosféra a aby hosté odcházeli s příjemným pocitem a na akci dlouho vzpomínali.

Event marketing by měl být součástí komunikačního mixu každé firmy.

Aby firemní akce pro obchodní partnery splnila svůj účel a měla maximální efekt, je nutné vše dobře připravit a zrealizovat. Při realizaci firemních akcí se určitě vyplatí využít služeb některé zkušené event agentury, která pomůže s výběrem vhodného prostředí, navrhne zajímavý program přesně podle složení hostů, sestaví menu a vše zrealizují na klíč. Tato spolupráce přináší řadu výhod. Jednání pouze s jedním partnerem a ne s desítkami dodavatelů. Agentura má vybudované vazby na účinkující, catering i dodavatele atrakcí - včetně cenových výhod. Má znalosti vhodných prostředí pro konkrétní eventy a v neposlední řadě spolupráce se zkušenou event agenturou šetří starosti, čas a peníze.

Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Firma ANERI navíc nabízí marketingové konzultace a praktické zkušenosti vycházející z vlastní více než dvacetileté praxe.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-obchodni-partnery

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/event-marketing-prohlubuje-obchodni-vztahy-/

 

Firemní identita

Firemní identita (Corporate Identity) je jednotný vizuální styl firmy. Firemní identita spojuje do jednotného uceleného systému styl firmy, historii a tradici, firemní hodnoty a firemní kulturu.

Firemní identita je důležitým ukazatelem jednotného vystupování firmy. Jednotný vizuální styl vyzdvihuje image firmy a jasně ji vymezuje mezi konkurencí. 

Díky jednotnému grafickému stylu a vystupování pracovníků firmy si zákazníci firmu lépe a snadněji zapamatují. Kvalitně a důsledně zpracovaná firemní identita je jedním z nejdůležitějších a nejúčinnějších marketingových nástrojů.

Firemní identita je konkurenční výhodou, udává přesnou linii a směr, vyjadřuje jedinečnost, originalitu a jednotné vystupování. Firemní identita zefektivňuje propagaci, šetří její náklady a usnadňuje komunikaci. Je základem veškeré firemní prezentace.

Význam referencí a doporučení z marketingového hlediska

Z marketingových výzkumů v různých odvětvích vyplývá, že reference a doporučení k nákupu daného produktu či k nákupu produktu od konkrétního dodavatele je jedním z rozhodujících faktorů při rozhodování kupujících.

Zkušenosti stávajících zákazníků a uživatelů (reference) v některých vybraných odvětvích alespoň částečně ovlivňují při rozhodování až 80% nových potenciálních zákazníků. Přestože se zdaleka nejedná o jediný faktor, který ovlivňuje celý nákupní proces, jde o aspekt, jemuž přikládá významná část dotazovaných vysokou váhu.

Z průzkumů dále vyplývá, že čtvrtina dotazovaných považuje zkušenosti stávajících uživatelů dokonce za velmi důležité.

Samotné využívání referencí v marketingu by se mělo řídit určitými pravidly.

Doporučení se musí zakládat na skutečnosti. Vymyšlené testimonály lze odhalit a z reference se následně stává pravý opak, který poškozuje firemní pověst.

Celkové vyznění reference musí být kladné. Pro vyváženost může obsahovat nepříliš významné výhrady.

Reference by měly být stručné a čitelné – použitelné i ke zveřejnění na webových stránkách.

Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj

Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Kvalitní reklamní a dárkové předměty stále patří mezi nejvhodnější marketingové nástroje.

Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, posilují důvěru, ve svém důsledku vedou k vyšší ochotě nakupovat a pomáhají prominout občasné obchodní chyby a nedostatky, ke kterým může dojít.

Obchodní dopis jako marketingový nástroj.

Rozesílání obchodních dopisů je stále účinným a relativně levným marketingovým nástrojem k oslovení stávajících i potenciálních zákazníků.

Řada lidí v dnešní době hromadně rozesílané e-maily vůbec neotevře. Naproti tomu snad nikdo nezahodí dopis, aniž by jej neotevřel. Nejtěžším úskalím je upoutat na první pohled adresáta tak, aby dopis bez přečtení nezahodil a seznámil se s jeho obsahem.

Základem je stručnost, výstižnost a dobrá struktura. Adresát by se již v první větě měl dozvědět, proč je osloven a co je obsahem dalšího textu. Následovat by měl odstavec popisující předmět nabídky a jeho hlavní výhody (stručně, protože podrobnější informace získá adresát např. z přiloženého letáku). Obsahem textu by měly být informace vyzdvihující kvalitu nabízeného produktu či služby a reference. Z dopisu by se měl čitatel dozvědět, jak postupovat, pokud jej nabízený produkt zaujal a měl by získat i odkaz na internetové stránky a kontakt na případné dotazy.

Význam registrace ochranné známky

Ochranná známka má nejen významnou právní ochranu dodavatele, ale i nezanedbatelný význam z hlediska marketingu.

Ochranná známka odlišuje produkty dodavatelů a tím usnadňuje spotřebitelům výběr, zbavuje zboží anonymity a odkazuje na jeho původ. Ochranná známka zabezpečuje též ochranu spotřebitelů a odběratelů poskytováním záruky určité jakosti zboží. Ochranná známka má také samozřejmě funkci právní ochrany dodavatele a také funkci monopolizační.

Registrace ochranné známky přispívá k ekonomickému rozvoji, a to zvláště zlepšením pozice na trhu ve vztahu k zákazníkům, kteří se tak mohou snadněji orientovat v původu výrobku. Pro spotřebitele je registrací ochranné známky usnadněn výběr produktu. Také pro případné investory je produkt chráněný registrovanou ochrannou známkou mnohem zajímavějším, než produkt neregistrovaný.

EasyTagCloud v2.4 Free
   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.