ERGO pojišťovně udělili klienti zlaté ocenění za kvalitu a důvěryhodnost

Podrobnosti

Klienti udělili v České republice ERGO pojišťovně nejvyšší možné ohodnocení prostřednictvím eKomi (německé společnosti, která poskytuje nezávislý a transparentní sběr recenzí). Zlatou pečeť získala ERGO pojišťovna za všechny online produkty a služby. Tuto pečeť firma dostává při získání 4,8 z 5 možných hvězdiček! Certifikát s hodnocením zobrazuje nejen počet získaných hvězdiček, ale i komentáře klientů. Osloveni byli jak klienti, kteří si uzavřeli online pojištění, tak i ti, kteří s pojišťovnou řešili škodnou událost. Společnost eKomi poskytuje své služby více jak 14 tisícům společnostem na celém světě.   

 

ASOCIACE PRO INTEGRACI A ZDRAVÍ CIZINCŮ otestovala, jak reagují pojišťovny na dotazy cizinců

Podrobnosti

„Testem jsme se snažili zjistit, s jakým přístupem se setká cizinec coby potenciální klient. S detailnějšími výsledky chceme seznámit jednotlivé pojišťovny a věříme, že tak přispějeme ke zlepšení jejich přístupu k cizincům,“ říká Bedřich Jetelina, předseda Asociace pro integraci cizinců.

Test probíhal v průběhu června a července ve čtyřech kolech formou mailových dotazů. Ve dvou případech šlo o českého tazatele zastupujícího cizince, který není spokojený se svou stávající zdravotní péčí, v dalších dvou případech se fiktivní klient zajímal o podmínky zdravotního pojištění cizinců před svým příjezdem do země.

 

„Hodnotili jsme jak dobu čekání na odpověď, tak kvalitu nabídky. Neposuzovali jsme přitom, která pojišťovna nabízí kvalitnější nebo cenově výhodnější pojištění, ale pouze, nakolik konkrétní nabídku klientovi předloží. Je totiž známé, že pojišťovny často ‚mlží', pokud jde o podmínky pojištění,“ vysvětluje předseda asociace. „Kvalitativní srovnání pojištění rovněž připravujeme,“ dodává Jetelina.

 

Kromě již zmiňované Ergo pojišťovny, která vyhrála v obou kategoriích testu s hodnocením 98 %, dosáhla lepších či aspoň průměrných výsledků Pojišťovna VZP (68 %) a Maxima (46 %).

 

Ergo i PVZP reagují na dotazy vždy do dvou hodin, až na výjimky většinou pojištovny odpovídají do druhého dne. Zcela konkrétní nabídku klientovi vždy předložila pouze pojišťovna Ergo. „Kvalita nabídek je celkově slabá, pojišťovny většinou poskytly jen obecnější informace s doporučením návštěvy pobočky či odkazem na web. To ale není možné považovat za snahu pomoct klientovi zorientovat se v nabídce,“ hodnotí předseda asociace Bedřich Jetelina.

Pořadí pojišťoven na základě výsledků mystery shoppingu:

1. ERGO 98 %

2. Pojišťovna VZP 68 %

3. Maxima 46 %

4. AXA Assistance 43 %

5. Uniqa 39 %

6. Slavia 28 % 

 

Rozšířené možnosti pojištění dopravců

Podrobnosti

Pojišťovny neustále rozšiřují portfolio svých produktů. Ze zkušenosti ale víme, že české lokální pojišťovny prozatím nejsou schopny nabídnout pojištění veškerých rizik, se kterými se dopravci mohou setkat.

Zahraniční pojišťovny dokáží nabídnout pojištění hrubé nedbalosti či úmysl zaměstnanců nebo i pojištění inventurních rozdílů, a to s nulovou spoluúčastí. Pro dopravce, kteří pro plnění svých zakázek využívají služeb najímaných dopravců je velice zajímavou možností připojištění odpovědnosti všech najímaných poddopravců s pojistnou částkou 400 000 eur na každou škodní událost pro národní i mezinárodní přepravu. Dopravci oceňují také možnost pojištění škod na dobírkách do 5 000 eur na každou škodní událost nebo pojištění stále se rozmáhající kabotáže.

Přestože uvedená pojištění u českých lokálních pojišťoven prozatím nelze sjednat, dopravci, kteří chtějí pojistit i výše uvedené rizika, se mohou obrátit na společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Pracovníci společnosti EKONSERVIS-CZ podrobně vysvětlí možnosti pojištění veškerých rizik spojených se zajišťováním dopravy a v případě zájmu zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povedou správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

Další obrovskou výhodou je to, že EKONSERVIS–CZ má oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. Sám škody i vyplácí. Zajistí si případně prohlídku znalcem a při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení.

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

http://www.ekonservis.cz/clanky/

http://www.ekonservis.cz/clanky/rozsirene-moznosti-pojisteni-dopravcu/

 

Zateplením panelového domu nejen ušetříte za vytápění.

Podrobnosti

Panelové domy starší generace nesplňují současné požadavky na tepelné izolace. Kvalitním a kompletním zateplením lze dosáhnout až 50% úspor za energie na vytápění.

Zateplení panelového domu přináší i řadu dalších pozitiv mimo úspor za vytápění. Zateplení funguje zároveň jako izolace hluku. To ocení zejména obyvatelé bydlící v blízkosti frekventovaných silnic či v blízkosti některých výrobních závodů.

Zateplené obvodové zdivo je schopno akumulovat větší množství tepla a nedochází tak k velkým výkyvům teploty uvnitř domu. Kvalitní tepelná izolace odstraní veškeré tepelné mosty, které ve většině starých a nezateplených panelových domů způsobují rosení stěn a vznik zdraví nebezpečných plísní.

Součástí kvalitních zateplovacích prací je i oprava obvodových konstrukčních prvků panelového domu a tím i zlepšení technického stavu budovy. Teplená izolace chrání obvodové zdivo před vlhkem a mrazem, a tak je zajištěna dlouhá životnost bez nutnosti následujících oprav. Zvyšuje se odolnost domu vůči vlivům počasí a prodlužuje se jeho životnost. Zateplený dům tak získá celkově lepší technický stav.

Číst dál: Zateplením panelového domu nejen ušetříte za vytápění.

Pojištění pro autodopravce

Podrobnosti

Kvalitní pojištění je pro autodopravce nezbytnou nutností. Výhodné jsou komplexní pojistné programy určené přímo pro provozovatele vnitrostátní i mezinárodní přepravy zboží.

Riziko poškození, zničení či odcizení přepravovaného zboží neustále roste. Řada dopravních společností se svou činností často dostává nad rámec běžných přepravních služeb. Dopravci leckdy zajišťují mimo dopravy i skladování, třídění a kontrolu zboží, manipulaci, spedici, celní odbavování a řadu dalších služeb souvisejících přímo či nepřímo s přepravou zboží a zasilatelstvím. Je zcela běžné, že dopravci ve svém pojištění chtějí mít zahrnuta i rizika spojená s kabotáží, inventurními rozdíly, odcizením nákladu či odpovědnost za škodu způsobenou třetím osobám i pojištění majetku.

Řada pojišťoven nabízí pojistné programy, které zahrnují široký záběr pojistných rizik. Pro dopravce však bývá velmi složité vybrat si z nabídek pro něj právě tu nejvýhodnější. Řešením může být využití služeb odborných firem zabývajících se zprostředkováním pojištění. Takováto firma provede nejprve dokonalou analýzu současného stavu dopravní společnosti, seznámí se s možnými riziky a požadavky klienta. Zprostředkovatel pojištění následně zrealizuje odborné poptávkové řízení u pojistitelů nejen v ČR, ale i v zahraničí. Následně je dopravci předložen návrh řešení.

Číst dál: Pojištění pro autodopravce

Jak na účetnictví?

Podrobnosti

Účetnictví je povinné, zdali jste právnická osoba nebo fyzická osob, jejíž roční obrat přesáhl 25 miliónů korun českých. Oproti daňové evidenci je podvojné účetnictví o něco těžší záležitostí, se kterou si většinou podnikatelé, kteří k němu přecházejí, neumí vůbec poradit. Zahrnuje totiž více činností a povinností, než na které byli zvyklí, proto většina těchto podnikatelů musí urychleně sehnat pracovní sílu v podobě schopné účetní, která se o celou tuto věc postará sama.

Někdy ale může být těžké sehnat někoho zodpovědného, dostatečně vzdělaného a především velmi narychlo. Proto dnes většina lidí řeší tuto situaci najmutím účetní firmy, která se tohoto úkolu zhostí. Je to jednoduchý způsob, jak si zajistit kvalitní a spolehlivé služby, než pořádat výběrová řízení a vybírat na tento post nejvhodnějšího kandidáta. Vaším úkolem pak bude už jenom dodávat potřebné doklady a podklady firmě, která je zapracuje do účetnictví.

Velkou výhodou může být také to, že tyto firmy můžete využívat i na jiné činnosti, než pouze vedení podvojného účetnictví. Většina z nich totiž poskytuje i řadu jiných služeb, jako třeba zastupování při jednání s úřady a finančními institucemi nebo například různá poradenství ohledně investic a podobně. Některé z nich nabízí také možnost účastnit se na školeních na různá témata v oblasti ekonomické problematiky, což může být také velmi přínosné.

Tyto firmy zažívají v dnešní době obrovský nárůst, neboť jejich služby jsou opravdu výhodné pro většinu společností a podnikatelů. Jenom v Brně nalezneme na vedení účetnictví nespočet firem, ze kterých si můžeme vybírat na základě jejich nabízených služeb či referencí od jejich klientů.

Binární obchodování - jednoduchý způsob vydělávání?

Podrobnosti

Hledáte jednoduchý způsob vydělávání na internetu? Možná Vás nyní zklamu, žádný takový neexistuje. Pokud by existoval, nemyslíte si, že by byl už každý v balíku? Jednoduchý a rychlý výdělek Vám zde sice nabídnout nemohu, ale co Vám mohu doporučit je obchodování binárních opcích.

Možná si říkáte, že s obchodováním nemáte žádné zkušenosti a že se toho bojíte. Já tomu věřím, komu by se také chtělo investovat "do sebe". Ano řeknu to takto, protože pokud chcete umět obchodovat, tak je to pouze na Vás, jestli budete úspěšní, nebo ne. Binární opce mají sice velmi jednoduchý princip, protože máte na výběr pouze 2 možnosti - bud půjde cena něčeho nahoru, anebo dolů. Pokud ale nemáte žádné znalosti, tak určit i jen tento směr nemusí být nejlehčí.

Naštěstí pro nás, kteří prostě nemáme ten cit pro obchodování, jako někteří, tak jsou tu binární strategie a ověření brokeři, kteří nabízejí vysoké výnosy. Strategie na binární opce jsou velmi důlěžité při ziskovém tradingu, bez nich byste se proste neobešli, tečka, zde nemůžeme uvadet zadne argumentace. Na co jsou vám ovšem dobré binární strategie, pokud obchodujete někde, kde jsou tak malé výnosy, že se k ziskovému tradingu dostanete jen při opravdu vysoké úspěšnosti, že?

Proto tu jsou brokeři na binární opce jako je eXbino. Tento broker je velmi kvalitní a nabízí nadstandardní výnosy, které jinde neuvidíte. Já osobně tam obchoduji přes rok a jsem spokojen. Zákaznická podpora funguje dobře, stránka i platforma je v češtině, tak co víc si přát.

Pomoc firmám, které se dostali do druhotné platební neschopnosti

Podrobnosti

Pokud dlužník není schopen dostát svým závazkům z důvodů insolvence svých odběratelů, říkáme, že se dostal do druhotné platební neschopnosti.

Stav druhotné platební neschopnosti může nastat, pokud některý z dlužníků sice není v platební neschopnosti, ale nemá vůli dluh splácet. Jedná se o dlužníky, kteří své závazky hradí dlouho po splatnosti a po mnoha a mnoha urgencích. Tito dlužníci většinou hradí faktury nejprve těm, kteří nejvíce urgují a „otravují“.

Pro firmu požadující své peníze je časově a ve svém důsledku i finančně náročné neustále urgovat dlužníka a vymáhat své finance. Řešením je Upomínkový systém nezaplacených faktur Reminders.

Pokud se firma rozhodne využívat tuto službu, nemusí se už starat o urgování svých neuhrazených faktur. Tento systém automaticky zákazníka informuje, že faktura je monitorována a bude důsledně upomínáno včasné uhrazení závazku.

Pokud je již od vydání faktury zákazník informován, že je důsledně kontrolován termín splatnosti faktury a že případný neplatič bude soustavně a systematicky urgován o uhrazení svého závazku, většina zákazníků zaplatí fakturu v řádném termínu.

Díky velice přijatelným cenám se vyplatí využít Upomínkový systém nezaplacených faktur i v případě fakturovaných částek v řádech stokorun.

Firmy využívající Upomínkový systém nezaplacených faktur potvrzují, že platební morálka jejich zákazníků se výrazně zlepšila a nedostávají se tak do druhotné platební neschopnosti.

Podrobné informace o službě Upomínkový systém nezaplacených faktur získají případní zájemci u společnosti Reminders s.r.o. z Berouna.

http://reminders.cz/web/reminders/vyhody-spoluprace/

 

Vymáhání pohledávek od dlužníka

Podrobnosti

Většina firem se při své obchodní činnosti dostane do situace, že její faktura za řádně dodané zboží či službu není uhrazena v dohodnutém termínu. Je několik cest, jak přimět dlužníka k zaplacení.

Peníze lze vymáhat prostřednictvím soudu a exekutorů. Tato cesta je však zdlouhavá a částka se dlužníkovi navyšuje o náklady na soudy a na exekuci. Konečná částka se tak může dostat do takové výše, že dlužník už nebude mít na uhrazení dluhu.

Další cestou, jak se dostat ke svým penězům, je prostřednictvím inkasních agentur. Nevýhodou této formy vymáhání je to, že se dlužná částka snižuje o náklady agentury, tudíž věřitel nikdy neobdrží celou sumu.

Vymáhat pohledávku může i podnikatel sám. Pokud je vymáhání důsledné a věřitel je neodbytný až otravný, dlužník leckdy raději zaplatí. Řada firem se řídí heslem, že nejprve se proplácí faktury těm věřitelům, kteří nejvíce křičí. Neustálé urgování a upomínání dlužníků je náročné nejen časově, ale ve svém důsledku i finančně. Pokud takovéto urgování navíc není důsledné, míjí se účinkem.

Řešením je Upomínkový systém nezaplacených faktur Reminders. Díky tomuto upomínkovému systému jsou zákazníci informováni, že splatnost faktury je monitorována a jsou navíc postupně upozorňováni na blížící se splatnost faktury. Pokud není faktura uhrazena včas, dlužník je upozorněn a následují neustálé upomínky a urgence. Odesílání jednotlivých urgencí je realizováno dle předem určené časové osy. Urgence probíhají formou SMS, e-mailů a jsou neustále stupňovány. Následuje doporučený dopis (s dodejkou) a případně telefonické urgence. Zákazníci ve většině případů uhradí fakturu již po urgencích formou e-mailů a SMS.

Číst dál: Vymáhání pohledávek od dlužníka

Řešení pohledávek

Podrobnosti

Při vystavení faktury zákazníkovi vzniká riziko, že faktura nebude uhrazena v řádném termínu splatnosti. Toto riziko je potřeba minimalizovat.

U nových klientů, se kterými je navazován obchodní styk, je důležité zjistit co možná nejvíce informací o této firmě – její historie, platební morálka, obchodní partneři, vlastníci apod. Díky dostatku informací je možné posoudit míru rizika vstupu do obchodního vztahu s takovýmto partnerem.

Riziko pozdní úhrady faktur lze snížit také tím, že je zákazník upozorněn, že dohodnutý termín splatnosti faktury bude důsledně kontrolován a vyžadován. V případě, že přesto faktura není uhrazena v požadovaném termínu, je nejúčinnější cesta k získání peněz neustálé upomínání a obtěžování dlužníka. Řada firem platí faktury nejprve těm, kteří nejvíce křičí a neustále obtěžují. 

Číst dál: Řešení pohledávek

Zástava automobilu – půjčka ihned

Podrobnosti

Zástava aut - Potřebujete peníze ještě dnes? Naše společnost, která se zabývá půjčkami se zástavou automobilů, jak osobních, tak nákladních či užitkových, Vám nabízí rychlé řešení vašich finančních problémů. Postačí být majitel vozidla, případně jednatel společnosti (které vozidlo patří). Finanční hotovost ihned při podpisu smlouvy.

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.