Dopravci, čtěte objednávky přepravy důsledně.

Podrobnosti

Pokud speditér ve své objednávce pro dopravce uvede konkrétní požadavky, musí se jimi dopravce řídit nebo musí předem písemně dohodnout jiné podmínky přepravy. Nedodržením požadavků uvedených v objednávce se dopravce dopouští hrubého nedbalostního jednání.

V poslední době se množí škody, kdy speditéři uvedou do objednávky pro dopravce nutnost během transportu parkovat na hlídaných či doporučených parkovištích, což je nutné v případě potřeby doložit účtenkou za parking. Dopravci objednávku podepíší, ale pokyn poruší a parkují kdekoli, jak vycházejí pauzy AETR. Když pak dojde ke škodě (nejčastěji krádež při pauze), požaduje speditér uhradit škodu v celkové hodnotě zboží dle čl. 29 Úmluvy CMR a nikoli jen do výše přepočtu hr. váhy dle čl. 23 Úmluvy CMR. Speditéři se odvolávají právě na to, že dopravce porušil podmínku objednávky a že se dopustil hrubě nedbalostního jednání.

České soudy toto vyhodnocují jako hrubou nedbalost i když řidič učinil další kroky k minimalizaci nějakého ohrožení. Soudy dávají za pravdu speditérovi a dopravce musí uhradit celou škodu. Může se jednat opravdu o obrovskou finanční částku, proto je důležité dbát na prevenci.

Je nutné dodržovat podmínky přepravní smlouvy nebo předem dohodnout písemně jiné podmínky přepravy. V opačném případě se určitě vyplatí přepravu odmítnout.

Pokud dopravce pro přepravu angažuje subdopravce, musí uvést v objednávce stejné podmínky, jaké zadal speditér.

Číst dál: Dopravci, čtěte objednávky přepravy důsledně.

Dezinsekce

Podrobnosti

Dezinsekce je činnost, při které je různými metodami huben hmyz a ostatní členovci, kteří žijí v blízkosti člověka a působí mu velké škody nebo jsou nebezpečné ze zdravotního hlediska.

Mezi základní důvody, proč určité druhy hmyzu a členovců likvidujeme, patří:

  1. Důvod zdravotně – epidemiologický (nebezpečí šíření nemocí)
  2. Důvod epiziotologický (hmyz napadá zvířata, zneklidňuje je či na nich cizopasí)
  3. Důvod hospodářský (hmyz působí škody na uskladněných produktech – zejména na potravinách.

Samotnému dezinsekčnímu zásahu předchází důkladné posouzení dané situace. Zjištění druhu a výskytu hmyzu. Posouzení stavebních závad, které mohou být příčinou vnikání hmyzu do objektu. Následuje volba způsobu hubení hmyzu s ohledem na charakter objektu, provozovanou činnost a hygienické zabezpečení. Po samotném dezinsekčním zásahu je nutné provést důkladnou kontrolu, vyhubení nově vylíhnutých jedinců a důkladný úklid. Součástí každého dezinsekčního zásahu je sepsání protokolu o provedeném zásahu.

Číst dál: Dezinsekce

Rekonstrukce domů

Podrobnosti

Rekonstrukce budovy na dlouhou dobu vyřeší starosti s drobnými opravami a navýší cenu objektu.

Každé rekonstrukci musí předcházet důkladné posouzení aktuálního stavu domu. Na základě odborného posudku a požadavku na nový stav odborná firma připraví adekvátní návrh řešení. Na základě odsouhlasení návrhu řešení je připravena projektová dokumentace.

Mezi nejběžnější opravy při rekonstrukcích budov patří zateplování fasády, výměna výplní otvorů (okna, dveře), oprava střechy včetně zateplení, oprava hydroizolací, rekonstrukce instalací přestavba interiérů. Každá rekonstrukce zlepšuje stav budovy, prodlužuje životnost objektu, navyšuje jeho cenu a zvyšuje atraktivitu budovy a estetický vzhled. Cílem rekonstrukce by mělo být snížení výdajů za vytápění a úspora veškerých energií a samozřejmě zajištění funkčních výhod a zvýšení komfortu bydlení.     

Zastaralé dispoziční uspořádání většinou neodpovídá současným požadavkům na funkčnost a pohodlí bydlení. Nové architektonické řešení zajistí modernizaci interiéru domu i ve vztahu k exteriéru.

Ať už se jedná o kompletní či částečnou rekonstrukci domu, je nutné veškeré úpravy provádět s ohledem na komplexní řešení a celkovou atraktivitu objektu.

Použitím moderních technologií a materiálů při rekonstrukci získáme moderní bydlení a zvýšíme užitnou hodnotu domu a jeho celkovou cenu.

Aby konečný stav budovy po rekonstrukci odpovídal počátečním představám, je nutné využít služeb odborníků, a to již při posouzení stavu budovy před zahájením rekonstrukcí, zpracování projektové dokumentace i samotné rekonstrukce.

Mezi zkušené firmy zabývajícími se rekonstrukcemi a zateplováním domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency nejen poradí s realizací, ale v případě zájmu zajistí i kompletní přípravné úkony i stavební práce spojené s rekonstrukcí.

http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu

http://www.stav-agency.cz/clanky

http://www.stav-agency.cz/clanky/rekonstrukce-domu

 

Hubení škodlivých hlodavců – deratizace

Podrobnosti

Hlodavci jsou nebezpečnými přenašeči původců řady infekčních nemocí. Deratizace (hubení škodlivých hlodavců) je důležitým faktorem prevence šíření těchto nemocí a případných epidemií.

Mimo zdravotního nebezpečí přemnožení hlodavci způsobují velké škody na stavebních prvcích budov a konstrukcí, ničí kabely, potrubí i podlahy. Značné škody působí také na potravinách a na krmivu pro zvířata. Škody na potravinách působí nejen jejich konzumací, ale i jejich znehodnocením. Potraviny, u kterých je od hlodavců narušen obal a které jsou kontaminované trusem a močí hlodavců se musí bezpodmínečně zlikvidovat.

Včasnou deratizací se tak významně snižují případné škody způsobené hlodavci a snižuje se riziko šíření řady nemocí.

Před každou deratizací je nutné nejprve zjistit, proti jakému hlodavci se bude zasahovat. Zkušení deratizátoři dokáží spolehlivě určit druh hlodavce, proti kterému budou zasahovat podle způsobených škod, trusu a podle charakteru prostředí.  

Způsob deratizace je prováděn s ohledem na druh hlodavce a na prostředí, ve kterém je zásah realizován.

Nejčastějším způsobem deratizace je kladení jedových nástrah v místech výskytu a průchodu hlodavců. Jedové nástrahy jsou aplikovány zejména v uzamykatelných deratizačních staničkách nebo jednoduchých plastových staničkách. Vždy musí být brán ohled na možné nebezpečí ohrožení osob, domácích zvířat či ostatních živočichů, proti kterým není zásah určen. Každá stanoviště s jedovou nástrahou musí být řádně označeno a zákazník objednávající si deratizaci musí být důkladně proškolen.

Součástí každého deratizačního zásahu je následná likvidace mrtvých hlodavců a odstranění veškerých zbylých nástrah.

Vzhledem k možnému nebezpečí souvisejícímu s přemnožením nebezpečných hlodavců je nutné provádět monitoring výskytu hlodavců a včasnou odbornou deratizaci. Vždy se vyplatí využít služeb a zkušeností odborné profesionální deratizační firmy. Odborné znalosti a bohaté zkušenosti takovéto firmy jsou zárukou maximální úspěšnosti deratizačních zákroků. Mezi zkušené deratizační firmy s odbornou certifikací a mnohaletými zkušenostmi patří společnost de Wolf GROUP s.r.o. z Chebu. 

http://www.dewolf.cz/sluzby-ddd/

http://www.dewolf.cz/kontakt/clanky/

http://www.dewolf.cz/kontakt/clanky/hubeni-skodlivych-hlodavcu-deratizace/

 

Úklid snadno a bez námahy

Podrobnosti

Uklízení je každému jistě dobře známá činnost, kterou provádíme někdy možná častěji, než je zdrávo. Většinou to ve všech domácnostech probíhá stejně. Přes týden je tolik práce, že k úklidu se žádný člen rodiny nedostane, a proto se všechny tyto práce odsouvají až na víkend, kdy při jejich výkonu ztratíme veškerý volný čas.

To, že dnes se dají najmout paní na úklid domácnosti, je pro každého již dávno známé, ovšem co jste možná nevěděli je, že dnes si můžete zavolat pomocníky na úklid i po rekonstrukcích domů či bytů. To totiž bývá velmi obtížná činnost, která je hlavně časově náročná. Stačí pouze zavolat, domluvit se na konkrétní termín, a pak už se nemusíte o nic dalšího starat. No není to příjemná varianta, jak se vyhnout tomu neoblíbenému úklidu? Navíc takhle máte jistotu, že se následně bude vše lesknout, neboť tyto firmy zaměstnávají lidi, kteří si umí poradit opravdu s každou nečistotou a nic při práci nezanedbají.

A také dokáží za pomoci kvalitních čisticích prostředků zbavit Váš dům od zaschlých stavebních hmot, které se nedají jen tak lehce odstranit. Stejně tak si je můžete zavolat do jakýchkoli komerčních budov, jelikož Vám rádi uklidí také kanceláře. To je výhodné například pro majitele firem, kteří díky tomu mohou ušetřit určité náklady, a zároveň si tak zajistit čisté a reprezentativní prostory.

Pokud nyní služby takového rázu nutně sháníte, můžete se pro úklidy kanceláří obrátit na brněnskou společnost SLUŽBY JS, která Vám ráda vyjde vstříc a pomůže proměnit Vaše požadované prostory v hygienicky čisté.

 

Firemní večírek pro zaměstnance

Podrobnosti

Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.

Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.

Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

U firem s větším množstvím zaměstnanců a firem s více pobočkami je firemní setkání jedinečnou příležitostí, kde se mohou všichni zaměstnanci setkat a seznámit.

Pokud je firemní akce obohacena o skupinové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.

Firemní setkání je jedním z důležitých způsobu komunikace mezi vedením firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí marketingových aktivit firmy. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.

Každá marketingová aktivita by měla mít co největší efekt a přínos pro firmu. Proto je vhodné na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. 

Uvědomte si, že příjemný a nezapomenutelný zážitek a odreagování od každodenního stereotypu a stresu je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.

Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance

 

Jak levně a účinně zajistit maximální čistotu ve školách?

Podrobnosti

Dle průzkumu týdeníku ŠKOLSTVÍ ve školách stále vládne kbelík a mop. Rozdíl je pouze v používaných čistících prostředcích.

Pokud je ve školských zařízeních preferována maximální likvidace choroboplodných bakterií, je k úklidu používán čistící prostředek a následně použita dezinfekce. Většina dezinfekčních látek je však člověku potenciálně škodlivá (nebo i toxická). Proto je nutno zacházet s nimi maximálně opatrně. Pokud jsou používány čistící prostředky bez následné dezinfekce, dochází pomocí mopu spíše k roztírání bakterií na větší plochu než k jejich likvidaci.

Ideálním řešením je úklid, kterým se odstraní nebezpečné bakterie a zároveň není nutno použít zdraví nebezpečné dezinfekční prostředky. Toho bohužel za pomoci mopu a kbelíku s vodou nelze dosáhnout.

Pomocí moderních úklidových strojů Kaivac lze odstranit 99% nečistot a bakterií. Novým mopem se zkušenému pracovníkovi podaří odstranit pouze okolo 50% nečistot.

Číst dál: Jak levně a účinně zajistit maximální čistotu ve školách?

Kvalitní úklid ekonomicky a ekologicky

Podrobnosti

Podlahy v místech vysoké frekvence lidí je nutné neustále udržovat v čistotě. Pokud je úklid zanedbáván, povrch se stává nevzhledný, nehygienický a nebezpečný.

Podlahy restaurací, škol, zdravotnických zařízení, sportovních center a řady dalších veřejných prostor je nutno neustále udržovat ve vysoké čistotě, aby byly splněny požadavky hygieny, bezpečnosti a estetiky. Není žádným překvapením, že náklady na úklid těchto prostor nejsou zanedbatelné.

Řada institucí řeší úklid takovýchto podlah stále ještě pomocí klasického kbelíku a mopu. Ti co si uvědomují, že pomocí mopu dokonalé čistoty nedosáhnou a vědí, že pracovník pracující s těmito pomůckami pracuje velice neefektivně, se snaží řešit úklid pomocí drahých jednoúčelových čistících strojů. Řešení ale může být jednoduché a ekonomicky nenáročné. Úklidové stroje Kaivac jsou levné a s jejich pomocí lze dosáhnou maximální čistoty a hygieny rychle, levně a ekologicky.

Stroje Kaivac umožňují automatické dávkování úklidových chemikálií a tlakové mytí povrchu. Tak je spotřebováváno minimální množství čistících prostředků. Výkonné odsávání odstraní veškerou vlhkost, a tak je čištěný povrch ihned suchý a nehrozí nebezpečí uklouznutí a úrazů. Veškerá odsátá znečištěná voda je shromažďována v samostatné nádobě a už není k dalšímu čištění používána. Čistí se stále čistou vodou s minimem čistících přípravků a tudíž nejsou nikde šířeny nečistoty a nebezpečné bakterie, které úklidový stroj Kaivac již jinde odstranil. Znečištěné vody se navíc nedotkne ani pracovník obsluhující tento stroj. Při úklidu strojem Kaivac se tak úklidový pracovník nemůže nakazit od nečistot a čištěný povrch je maximálně čistý a hygienický. Rychlost úklidu pomocí stroje Kaivac v porovnání s uklízením pomocí klasického mopu je nesrovnatelná.

Přímým dovozcem a dodavatelem úklidových strojů Kaivac vyráběných v USA na český trh je společnost de Wolf Group s.r.o. z Chebu. Společnost de Wolf zajišťuje také kompletní servis úklidových strojů Kaivac i dodávku vhodných úklidových chemikálií.

http://www.dewolf.cz/tag/bezdotykovy-uklid/

 

Příliš neosobní a zbytečně komplikované – hlavní kritizované body u online žádosti

Podrobnosti

Stále více firem nabízí uchazečům o práci možnost se ucházet prostřednictvím online žádosti. Výhody pro personální oddělení jsou zřejmé - vhodný software seskupuje automaticky všechny došlé žádosti od všech uchazečů. Ti obdrží automatickou odpověď o přijetí žádosti. Systém dále vygeneruje žádosti na základě klíčových slov. Díky nim jsou texty žádostí skenovány. Uchazeči mají na druhou stranu tu výhodu, že při další žádosti o práci ve stejné firmě již nemusí opakovat všechny kroky procesu, ale mohou předat svou žádost pouze kliknutím na portálu s pracovními nabídkami společnosti. Ale je to opravdu jednoduší než klasické písemné nebo elektronické žádosti nebo je celý tento proces pro uchazeče o práci zbytečně složitý?

JOBkralle požádala své uživatele o vyplnění krátkého dotazníku, co je opravdu nervuje u online žádosti a právě Vám přinášíme výsledky našeho průzkumu.

Skoro pětina (19%) dotazovaných se shodla na tom, že je u online žádosti nervuje dlouho strávený čas, který jí musí obětovat. A jsou toho názoru, že tento způsob žádosti je časově náročnější než odeslání písemných či elektronických žádostí.

Dále se shodlo až 17% respondentů s názorem, že u online žádosti chybí osobní kontakt. Žádosti jsou vyhodnocovány strojem, nýbrž ne člověkem, který si při přečtení žádosti může udělat dobrý nebo špatný dojem.

Jako druhý nejkritizovanější bod u online žádosti považuje celých 21% dotazovaných registraci. Webová stránka Vám hlásí červeným písmem, pokud se chcete o dané pracovní místo ucházet, musíte se nejdřív zaregistrovat. Bez registrace vyplnění žádosti není možné.

Nejkritizovanější bod u online žádosti je pro mnohé uchazeče vyplňovaní polí s hvězdičkou nebo-li „pole povinná“. Celých 33% uživatelů se shodlo na tom, že právě registrace je nejvíce rozčiluje u online žádosti.Vyplňování těchto polí musíte učinit, jinak Vás systém nepustí k vyplňování další stránky. U online žádosti se počet stránek, které musí být vyplněny pohybuje kolem 3-8 stránek.

Nejméně procent a to celou jednu desetinu (10%) dosáhly jiné důvody. U kterých nelze určit, co přesně uchazeče u online žádosti nervuje.

JOBkralle provedla tento uživatelský průzkum v červenci 2015!

JOBkralle v Čechách www.jobkralle.cz

JOBkralle na Slovensku www.jobkralle.sk

JOBkralle po celé EU www.jobkralle.net

Event marketing prohlubuje obchodní vztahy

Podrobnosti

Firemní akce jsou důležitou součástí firemní komunikace. Při firemních akcích pořádaných pro obchodní partnery se budují a prohlubují vztahy, navazují osobní kontakty a jsou posilována zákaznická pouta.

Jméno společnosti, značku, produkty a služby si zákazníci nejlépe zapamatují na základě osobního prožitku a vlastní zkušenosti.

Firemní setkání s obchodními partnery je jedinečnou příležitostí k představení novinek. Pro pozvané hosty je příjemný zážitek poděkováním a odměnou za věrnost. Takováto odměna působí dlouhodobě a motivuje k další spolupráci.

Firemní akce je neformálním setkáním mimo pracovní prostředí, při kterém se nejlépe mění obchodní vztah na vztah osobní. Součástí každé firemní akce by měl být pro hosty nevšední zážitek. Nejdůležitější je, aby se všichni dobře bavili, aby byla navozena uvolněná atmosféra a aby hosté odcházeli s příjemným pocitem a na akci dlouho vzpomínali.

Event marketing by měl být součástí komunikačního mixu každé firmy.

Aby firemní akce pro obchodní partnery splnila svůj účel a měla maximální efekt, je nutné vše dobře připravit a zrealizovat. Při realizaci firemních akcí se určitě vyplatí využít služeb některé zkušené event agentury, která pomůže s výběrem vhodného prostředí, navrhne zajímavý program přesně podle složení hostů, sestaví menu a vše zrealizují na klíč. Tato spolupráce přináší řadu výhod. Jednání pouze s jedním partnerem a ne s desítkami dodavatelů. Agentura má vybudované vazby na účinkující, catering i dodavatele atrakcí - včetně cenových výhod. Má znalosti vhodných prostředí pro konkrétní eventy a v neposlední řadě spolupráce se zkušenou event agenturou šetří starosti, čas a peníze.

Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Firma ANERI navíc nabízí marketingové konzultace a praktické zkušenosti vycházející z vlastní více než dvacetileté praxe.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-obchodni-partnery

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/event-marketing-prohlubuje-obchodni-vztahy-/

 

Tajná zbraň úklidových pracovníků

Podrobnosti

Postupem doby se z jednoduchého úklidu stává složitý proces, při kterém potřebujeme řadu různých úklidových přístrojů a zařízení a množství speciálních chemických přípravků.

Uklízejme opět jednoduše, ekonomicky a maximálně kvalitně. Nejen specializované úklidové firmy používají řadu výkonných, ale jednoúčelových strojů. Na koberce vysavače mokré a suché, na pevné podlahy drhnoucí stroje, další zařízení na úklid kuchyní, jiné na WC, speciální na schodiště a také na stěny. Nemluvě o speciálních úklidových přípravcích, které jsou určeny pro konkrétní stroje a konkrétní čištěné povrchy.

Všechny speciální úklidové stroje jsou určeny k usnadnění práce, zlepšení úklidu a k vyšší efektivitě, ale to zdržování a práce, než se jednotlivé stroje dopraví na místo úklidu. A pokud si připočteme pořizovací náklady jednotlivých speciálních strojů, může být ještě úklid efektivní a ekonomický? Řešením jsou stroje KaiVac, které dokonale čistí všechny povrchy včetně koberců i WC. Další předností úklidových strojů KaiVac je způsob čištění. Stroje KaiVac nečistoty neroztírají po povrchu, ale dokonale odstraňují. Čištění je prováděno stále čistou vodou a použitá voda s nečistotami je odsávána do speciální sběrné nádoby a na čištění již není používána. Jedná se tak o maximálně hygienický úklid odstraňující i nebezpečné bakterie.

Číst dál: Tajná zbraň úklidových pracovníků

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.