Hubení škodlivých hlodavců – deratizace
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 28. 1. 2016 7:48
- Zobrazeno: 2110
Hlodavci jsou nebezpečnými přenašeči původců řady infekčních nemocí. Deratizace (hubení škodlivých hlodavců) je důležitým faktorem prevence šíření těchto nemocí a případných epidemií.
Mimo zdravotního nebezpečí přemnožení hlodavci způsobují velké škody na stavebních prvcích budov a konstrukcí, ničí kabely, potrubí i podlahy. Značné škody působí také na potravinách a na krmivu pro zvířata. Škody na potravinách působí nejen jejich konzumací, ale i jejich znehodnocením. Potraviny, u kterých je od hlodavců narušen obal a které jsou kontaminované trusem a močí hlodavců se musí bezpodmínečně zlikvidovat.
Včasnou deratizací se tak významně snižují případné škody způsobené hlodavci a snižuje se riziko šíření řady nemocí.
Před každou deratizací je nutné nejprve zjistit, proti jakému hlodavci se bude zasahovat. Zkušení deratizátoři dokáží spolehlivě určit druh hlodavce, proti kterému budou zasahovat podle způsobených škod, trusu a podle charakteru prostředí.
Způsob deratizace je prováděn s ohledem na druh hlodavce a na prostředí, ve kterém je zásah realizován.
Nejčastějším způsobem deratizace je kladení jedových nástrah v místech výskytu a průchodu hlodavců. Jedové nástrahy jsou aplikovány zejména v uzamykatelných deratizačních staničkách nebo jednoduchých plastových staničkách. Vždy musí být brán ohled na možné nebezpečí ohrožení osob, domácích zvířat či ostatních živočichů, proti kterým není zásah určen. Každá stanoviště s jedovou nástrahou musí být řádně označeno a zákazník objednávající si deratizaci musí být důkladně proškolen.
Součástí každého deratizačního zásahu je následná likvidace mrtvých hlodavců a odstranění veškerých zbylých nástrah.
Vzhledem k možnému nebezpečí souvisejícímu s přemnožením nebezpečných hlodavců je nutné provádět monitoring výskytu hlodavců a včasnou odbornou deratizaci. Vždy se vyplatí využít služeb a zkušeností odborné profesionální deratizační firmy. Odborné znalosti a bohaté zkušenosti takovéto firmy jsou zárukou maximální úspěšnosti deratizačních zákroků. Mezi zkušené deratizační firmy s odbornou certifikací a mnohaletými zkušenostmi patří společnost de Wolf GROUP s.r.o. z Chebu.
http://www.dewolf.cz/sluzby-ddd/
http://www.dewolf.cz/kontakt/clanky/
http://www.dewolf.cz/kontakt/clanky/hubeni-skodlivych-hlodavcu-deratizace/
Úklid snadno a bez námahy
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 23. 11. 2015 10:00
- Zobrazeno: 2125
Uklízení je každému jistě dobře známá činnost, kterou provádíme někdy možná častěji, než je zdrávo. Většinou to ve všech domácnostech probíhá stejně. Přes týden je tolik práce, že k úklidu se žádný člen rodiny nedostane, a proto se všechny tyto práce odsouvají až na víkend, kdy při jejich výkonu ztratíme veškerý volný čas.
To, že dnes se dají najmout paní na úklid domácnosti, je pro každého již dávno známé, ovšem co jste možná nevěděli je, že dnes si můžete zavolat pomocníky na úklid i po rekonstrukcích domů či bytů. To totiž bývá velmi obtížná činnost, která je hlavně časově náročná. Stačí pouze zavolat, domluvit se na konkrétní termín, a pak už se nemusíte o nic dalšího starat. No není to příjemná varianta, jak se vyhnout tomu neoblíbenému úklidu? Navíc takhle máte jistotu, že se následně bude vše lesknout, neboť tyto firmy zaměstnávají lidi, kteří si umí poradit opravdu s každou nečistotou a nic při práci nezanedbají.
A také dokáží za pomoci kvalitních čisticích prostředků zbavit Váš dům od zaschlých stavebních hmot, které se nedají jen tak lehce odstranit. Stejně tak si je můžete zavolat do jakýchkoli komerčních budov, jelikož Vám rádi uklidí také kanceláře. To je výhodné například pro majitele firem, kteří díky tomu mohou ušetřit určité náklady, a zároveň si tak zajistit čisté a reprezentativní prostory.
Pokud nyní služby takového rázu nutně sháníte, můžete se pro úklidy kanceláří obrátit na brněnskou společnost SLUŽBY JS, která Vám ráda vyjde vstříc a pomůže proměnit Vaše požadované prostory v hygienicky čisté.
Firemní večírek pro zaměstnance
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 20. 11. 2015 11:29
- Zobrazeno: 2290
Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.
Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.
Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.
U firem s větším množstvím zaměstnanců a firem s více pobočkami je firemní setkání jedinečnou příležitostí, kde se mohou všichni zaměstnanci setkat a seznámit.
Pokud je firemní akce obohacena o skupinové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.
Firemní setkání je jedním z důležitých způsobu komunikace mezi vedením firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí marketingových aktivit firmy. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.
Každá marketingová aktivita by měla mít co největší efekt a přínos pro firmu. Proto je vhodné na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků.
Uvědomte si, že příjemný a nezapomenutelný zážitek a odreagování od každodenního stereotypu a stresu je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.
Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance
Jak levně a účinně zajistit maximální čistotu ve školách?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 20. 11. 2015 11:25
- Zobrazeno: 2471
Dle průzkumu týdeníku ŠKOLSTVÍ ve školách stále vládne kbelík a mop. Rozdíl je pouze v používaných čistících prostředcích.
Pokud je ve školských zařízeních preferována maximální likvidace choroboplodných bakterií, je k úklidu používán čistící prostředek a následně použita dezinfekce. Většina dezinfekčních látek je však člověku potenciálně škodlivá (nebo i toxická). Proto je nutno zacházet s nimi maximálně opatrně. Pokud jsou používány čistící prostředky bez následné dezinfekce, dochází pomocí mopu spíše k roztírání bakterií na větší plochu než k jejich likvidaci.
Ideálním řešením je úklid, kterým se odstraní nebezpečné bakterie a zároveň není nutno použít zdraví nebezpečné dezinfekční prostředky. Toho bohužel za pomoci mopu a kbelíku s vodou nelze dosáhnout.
Pomocí moderních úklidových strojů Kaivac lze odstranit 99% nečistot a bakterií. Novým mopem se zkušenému pracovníkovi podaří odstranit pouze okolo 50% nečistot.
Číst dál: Jak levně a účinně zajistit maximální čistotu ve školách?
Kvalitní úklid ekonomicky a ekologicky
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 20. 10. 2015 6:25
- Zobrazeno: 2210
Podlahy v místech vysoké frekvence lidí je nutné neustále udržovat v čistotě. Pokud je úklid zanedbáván, povrch se stává nevzhledný, nehygienický a nebezpečný.
Podlahy restaurací, škol, zdravotnických zařízení, sportovních center a řady dalších veřejných prostor je nutno neustále udržovat ve vysoké čistotě, aby byly splněny požadavky hygieny, bezpečnosti a estetiky. Není žádným překvapením, že náklady na úklid těchto prostor nejsou zanedbatelné.
Řada institucí řeší úklid takovýchto podlah stále ještě pomocí klasického kbelíku a mopu. Ti co si uvědomují, že pomocí mopu dokonalé čistoty nedosáhnou a vědí, že pracovník pracující s těmito pomůckami pracuje velice neefektivně, se snaží řešit úklid pomocí drahých jednoúčelových čistících strojů. Řešení ale může být jednoduché a ekonomicky nenáročné. Úklidové stroje Kaivac jsou levné a s jejich pomocí lze dosáhnou maximální čistoty a hygieny rychle, levně a ekologicky.
Stroje Kaivac umožňují automatické dávkování úklidových chemikálií a tlakové mytí povrchu. Tak je spotřebováváno minimální množství čistících prostředků. Výkonné odsávání odstraní veškerou vlhkost, a tak je čištěný povrch ihned suchý a nehrozí nebezpečí uklouznutí a úrazů. Veškerá odsátá znečištěná voda je shromažďována v samostatné nádobě a už není k dalšímu čištění používána. Čistí se stále čistou vodou s minimem čistících přípravků a tudíž nejsou nikde šířeny nečistoty a nebezpečné bakterie, které úklidový stroj Kaivac již jinde odstranil. Znečištěné vody se navíc nedotkne ani pracovník obsluhující tento stroj. Při úklidu strojem Kaivac se tak úklidový pracovník nemůže nakazit od nečistot a čištěný povrch je maximálně čistý a hygienický. Rychlost úklidu pomocí stroje Kaivac v porovnání s uklízením pomocí klasického mopu je nesrovnatelná.
Přímým dovozcem a dodavatelem úklidových strojů Kaivac vyráběných v USA na český trh je společnost de Wolf Group s.r.o. z Chebu. Společnost de Wolf zajišťuje také kompletní servis úklidových strojů Kaivac i dodávku vhodných úklidových chemikálií.
http://www.dewolf.cz/tag/bezdotykovy-uklid/
Příliš neosobní a zbytečně komplikované – hlavní kritizované body u online žádosti
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 24. 9. 2015 11:30
- Zobrazeno: 2166
Stále více firem nabízí uchazečům o práci možnost se ucházet prostřednictvím online žádosti. Výhody pro personální oddělení jsou zřejmé - vhodný software seskupuje automaticky všechny došlé žádosti od všech uchazečů. Ti obdrží automatickou odpověď o přijetí žádosti. Systém dále vygeneruje žádosti na základě klíčových slov. Díky nim jsou texty žádostí skenovány. Uchazeči mají na druhou stranu tu výhodu, že při další žádosti o práci ve stejné firmě již nemusí opakovat všechny kroky procesu, ale mohou předat svou žádost pouze kliknutím na portálu s pracovními nabídkami společnosti. Ale je to opravdu jednoduší než klasické písemné nebo elektronické žádosti nebo je celý tento proces pro uchazeče o práci zbytečně složitý?
JOBkralle požádala své uživatele o vyplnění krátkého dotazníku, co je opravdu nervuje u online žádosti a právě Vám přinášíme výsledky našeho průzkumu.
Skoro pětina (19%) dotazovaných se shodla na tom, že je u online žádosti nervuje dlouho strávený čas, který jí musí obětovat. A jsou toho názoru, že tento způsob žádosti je časově náročnější než odeslání písemných či elektronických žádostí.
Dále se shodlo až 17% respondentů s názorem, že u online žádosti chybí osobní kontakt. Žádosti jsou vyhodnocovány strojem, nýbrž ne člověkem, který si při přečtení žádosti může udělat dobrý nebo špatný dojem.
Jako druhý nejkritizovanější bod u online žádosti považuje celých 21% dotazovaných registraci. Webová stránka Vám hlásí červeným písmem, pokud se chcete o dané pracovní místo ucházet, musíte se nejdřív zaregistrovat. Bez registrace vyplnění žádosti není možné.
Nejkritizovanější bod u online žádosti je pro mnohé uchazeče vyplňovaní polí s hvězdičkou nebo-li „pole povinná“. Celých 33% uživatelů se shodlo na tom, že právě registrace je nejvíce rozčiluje u online žádosti.Vyplňování těchto polí musíte učinit, jinak Vás systém nepustí k vyplňování další stránky. U online žádosti se počet stránek, které musí být vyplněny pohybuje kolem 3-8 stránek.
Nejméně procent a to celou jednu desetinu (10%) dosáhly jiné důvody. U kterých nelze určit, co přesně uchazeče u online žádosti nervuje.
JOBkralle provedla tento uživatelský průzkum v červenci 2015!
JOBkralle v Čechách www.jobkralle.cz
JOBkralle na Slovensku www.jobkralle.sk
JOBkralle po celé EU www.jobkralle.net
Event marketing prohlubuje obchodní vztahy
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 22. 9. 2015 10:18
- Zobrazeno: 2138
Firemní akce jsou důležitou součástí firemní komunikace. Při firemních akcích pořádaných pro obchodní partnery se budují a prohlubují vztahy, navazují osobní kontakty a jsou posilována zákaznická pouta.
Jméno společnosti, značku, produkty a služby si zákazníci nejlépe zapamatují na základě osobního prožitku a vlastní zkušenosti.
Firemní setkání s obchodními partnery je jedinečnou příležitostí k představení novinek. Pro pozvané hosty je příjemný zážitek poděkováním a odměnou za věrnost. Takováto odměna působí dlouhodobě a motivuje k další spolupráci.
Firemní akce je neformálním setkáním mimo pracovní prostředí, při kterém se nejlépe mění obchodní vztah na vztah osobní. Součástí každé firemní akce by měl být pro hosty nevšední zážitek. Nejdůležitější je, aby se všichni dobře bavili, aby byla navozena uvolněná atmosféra a aby hosté odcházeli s příjemným pocitem a na akci dlouho vzpomínali.
Event marketing by měl být součástí komunikačního mixu každé firmy.
Aby firemní akce pro obchodní partnery splnila svůj účel a měla maximální efekt, je nutné vše dobře připravit a zrealizovat. Při realizaci firemních akcí se určitě vyplatí využít služeb některé zkušené event agentury, která pomůže s výběrem vhodného prostředí, navrhne zajímavý program přesně podle složení hostů, sestaví menu a vše zrealizují na klíč. Tato spolupráce přináší řadu výhod. Jednání pouze s jedním partnerem a ne s desítkami dodavatelů. Agentura má vybudované vazby na účinkující, catering i dodavatele atrakcí - včetně cenových výhod. Má znalosti vhodných prostředí pro konkrétní eventy a v neposlední řadě spolupráce se zkušenou event agenturou šetří starosti, čas a peníze.
Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Firma ANERI navíc nabízí marketingové konzultace a praktické zkušenosti vycházející z vlastní více než dvacetileté praxe.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-obchodni-partnery
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/event-marketing-prohlubuje-obchodni-vztahy-/
Tajná zbraň úklidových pracovníků
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 22. 9. 2015 10:11
- Zobrazeno: 2451
Postupem doby se z jednoduchého úklidu stává složitý proces, při kterém potřebujeme řadu různých úklidových přístrojů a zařízení a množství speciálních chemických přípravků.
Uklízejme opět jednoduše, ekonomicky a maximálně kvalitně. Nejen specializované úklidové firmy používají řadu výkonných, ale jednoúčelových strojů. Na koberce vysavače mokré a suché, na pevné podlahy drhnoucí stroje, další zařízení na úklid kuchyní, jiné na WC, speciální na schodiště a také na stěny. Nemluvě o speciálních úklidových přípravcích, které jsou určeny pro konkrétní stroje a konkrétní čištěné povrchy.
Všechny speciální úklidové stroje jsou určeny k usnadnění práce, zlepšení úklidu a k vyšší efektivitě, ale to zdržování a práce, než se jednotlivé stroje dopraví na místo úklidu. A pokud si připočteme pořizovací náklady jednotlivých speciálních strojů, může být ještě úklid efektivní a ekonomický? Řešením jsou stroje KaiVac, které dokonale čistí všechny povrchy včetně koberců i WC. Další předností úklidových strojů KaiVac je způsob čištění. Stroje KaiVac nečistoty neroztírají po povrchu, ale dokonale odstraňují. Čištění je prováděno stále čistou vodou a použitá voda s nečistotami je odsávána do speciální sběrné nádoby a na čištění již není používána. Jedná se tak o maximálně hygienický úklid odstraňující i nebezpečné bakterie.
Přestavba půdních prostor na moderní byt
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 18. 8. 2015 10:26
- Zobrazeno: 2993
Bydlení v podkrovním bytě už nebývá nouzí, ale v současnosti již spíš prestiží. Atypické prostředí a neotřelá architektura nabízí neotřelost, eleganci a třeba i romantiku.
Staré půdní prostory bývají zarovnané nepotřebnými věcmi, na které se po desetiletí usazuje prach a špína. Časem se tak z půdy stává prostor bez smysluplného využití. Řešením je vyházení nepotřebného harampádí a přestavění zajímavých prostor na moderní bydlení. Díky novým technologiím lze z nevyužitých prostor vybudovat zajímavé prostory pro bydlení či kanceláře nebo atelier.
Řada majitelů nevyužitých půd se domnívá, že stávající konstrukce příliš limitují přestavbu. Zkušený architekt za využití moderních materiálů však dokáže navrhnout zajímavé řešení, které splňuje nejpřísnější současné požadavky na bydlení. U větších a zejména vyšších půd se nabízí luxusní varianta mezonetového bytu.
Podlaha čistá tak, že z ní můžete jíst
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 18. 8. 2015 10:22
- Zobrazeno: 3085
Jsou místa, na kterých snad nikoho nenapadne rozbalit například sendvič a pustit se s chutí do jídla. Mezi takováto místa určitě patří WC. Ale i WC by mělo být čisté bez nebezpečných bakterií a virů.
V prostorách WC dochází k přenosu biologického odpadu z lidského trávicího traktu do odpadního systému. Je to místo s vysokým rizikem výskytu nebezpečných bakterií, toxinů a nakažlivých organismů způsobujících závažná onemocnění. Dokonce moč je hlavním zdrojem potravy pro E. coli (nozokomiální nákazy).
Nebezpečí nákazy hrozí zejména pracovníkům, kteří mají na starost úklid a čištění WC a používají staré standardní čistící pomůcky jako kbelík s vodou a hadr. Při tomto způsobu úklidu může dojít k nakažení pracovníků a navíc nebezpečné bakterie nejsou pomocí mokrého hadru zcela odstraněny, ale jsou rozetřeny po velké ploše. Tím se zvyšuje nebezpečí nákazy pro další návštěvníky WC.
Význam referencí a doporučení z marketingového hlediska
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 21. 7. 2015 7:57
- Zobrazeno: 2659
Z marketingových výzkumů v různých odvětvích vyplývá, že reference a doporučení k nákupu daného produktu či k nákupu produktu od konkrétního dodavatele je jedním z rozhodujících faktorů při rozhodování kupujících.
Zkušenosti stávajících zákazníků a uživatelů (reference) v některých vybraných odvětvích alespoň částečně ovlivňují při rozhodování až 80% nových potenciálních zákazníků. Přestože se zdaleka nejedná o jediný faktor, který ovlivňuje celý nákupní proces, jde o aspekt, jemuž přikládá významná část dotazovaných vysokou váhu.
Z průzkumů dále vyplývá, že čtvrtina dotazovaných považuje zkušenosti stávajících uživatelů dokonce za velmi důležité.
Samotné využívání referencí v marketingu by se mělo řídit určitými pravidly.
Doporučení se musí zakládat na skutečnosti. Vymyšlené testimonály lze odhalit a z reference se následně stává pravý opak, který poškozuje firemní pověst.
Celkové vyznění reference musí být kladné. Pro vyváženost může obsahovat nepříliš významné výhrady.
Reference by měly být stručné a čitelné – použitelné i ke zveřejnění na webových stránkách.
Číst dál: Význam referencí a doporučení z marketingového hlediska
Další články...
- V letních měsících je nutné zvýšit hygienu v kuchyni
- Účinný systém na čištění koberců
- Sanace panelových budov
- Příjemný interiér navozuje pohodu
- Obchodní dopis jako marketingový nástroj.
- Hydroizolace plochých střech není neřešitelným problémem.
- Designové povrchy omítek
- Životnost čalounění a koberců prodlouží kvalitní čištění
- Dezinsekce
- Jak pečovat o bižuterii