Příliš neosobní a zbytečně komplikované – hlavní kritizované body u online žádosti
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 24. 9. 2015 11:30
- Zobrazeno: 2166
Stále více firem nabízí uchazečům o práci možnost se ucházet prostřednictvím online žádosti. Výhody pro personální oddělení jsou zřejmé - vhodný software seskupuje automaticky všechny došlé žádosti od všech uchazečů. Ti obdrží automatickou odpověď o přijetí žádosti. Systém dále vygeneruje žádosti na základě klíčových slov. Díky nim jsou texty žádostí skenovány. Uchazeči mají na druhou stranu tu výhodu, že při další žádosti o práci ve stejné firmě již nemusí opakovat všechny kroky procesu, ale mohou předat svou žádost pouze kliknutím na portálu s pracovními nabídkami společnosti. Ale je to opravdu jednoduší než klasické písemné nebo elektronické žádosti nebo je celý tento proces pro uchazeče o práci zbytečně složitý?
JOBkralle požádala své uživatele o vyplnění krátkého dotazníku, co je opravdu nervuje u online žádosti a právě Vám přinášíme výsledky našeho průzkumu.
Skoro pětina (19%) dotazovaných se shodla na tom, že je u online žádosti nervuje dlouho strávený čas, který jí musí obětovat. A jsou toho názoru, že tento způsob žádosti je časově náročnější než odeslání písemných či elektronických žádostí.
Dále se shodlo až 17% respondentů s názorem, že u online žádosti chybí osobní kontakt. Žádosti jsou vyhodnocovány strojem, nýbrž ne člověkem, který si při přečtení žádosti může udělat dobrý nebo špatný dojem.
Jako druhý nejkritizovanější bod u online žádosti považuje celých 21% dotazovaných registraci. Webová stránka Vám hlásí červeným písmem, pokud se chcete o dané pracovní místo ucházet, musíte se nejdřív zaregistrovat. Bez registrace vyplnění žádosti není možné.
Nejkritizovanější bod u online žádosti je pro mnohé uchazeče vyplňovaní polí s hvězdičkou nebo-li „pole povinná“. Celých 33% uživatelů se shodlo na tom, že právě registrace je nejvíce rozčiluje u online žádosti.Vyplňování těchto polí musíte učinit, jinak Vás systém nepustí k vyplňování další stránky. U online žádosti se počet stránek, které musí být vyplněny pohybuje kolem 3-8 stránek.
Nejméně procent a to celou jednu desetinu (10%) dosáhly jiné důvody. U kterých nelze určit, co přesně uchazeče u online žádosti nervuje.
JOBkralle provedla tento uživatelský průzkum v červenci 2015!
JOBkralle v Čechách www.jobkralle.cz
JOBkralle na Slovensku www.jobkralle.sk
JOBkralle po celé EU www.jobkralle.net
Event marketing prohlubuje obchodní vztahy
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 22. 9. 2015 10:18
- Zobrazeno: 2138
Firemní akce jsou důležitou součástí firemní komunikace. Při firemních akcích pořádaných pro obchodní partnery se budují a prohlubují vztahy, navazují osobní kontakty a jsou posilována zákaznická pouta.
Jméno společnosti, značku, produkty a služby si zákazníci nejlépe zapamatují na základě osobního prožitku a vlastní zkušenosti.
Firemní setkání s obchodními partnery je jedinečnou příležitostí k představení novinek. Pro pozvané hosty je příjemný zážitek poděkováním a odměnou za věrnost. Takováto odměna působí dlouhodobě a motivuje k další spolupráci.
Firemní akce je neformálním setkáním mimo pracovní prostředí, při kterém se nejlépe mění obchodní vztah na vztah osobní. Součástí každé firemní akce by měl být pro hosty nevšední zážitek. Nejdůležitější je, aby se všichni dobře bavili, aby byla navozena uvolněná atmosféra a aby hosté odcházeli s příjemným pocitem a na akci dlouho vzpomínali.
Event marketing by měl být součástí komunikačního mixu každé firmy.
Aby firemní akce pro obchodní partnery splnila svůj účel a měla maximální efekt, je nutné vše dobře připravit a zrealizovat. Při realizaci firemních akcí se určitě vyplatí využít služeb některé zkušené event agentury, která pomůže s výběrem vhodného prostředí, navrhne zajímavý program přesně podle složení hostů, sestaví menu a vše zrealizují na klíč. Tato spolupráce přináší řadu výhod. Jednání pouze s jedním partnerem a ne s desítkami dodavatelů. Agentura má vybudované vazby na účinkující, catering i dodavatele atrakcí - včetně cenových výhod. Má znalosti vhodných prostředí pro konkrétní eventy a v neposlední řadě spolupráce se zkušenou event agenturou šetří starosti, čas a peníze.
Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Firma ANERI navíc nabízí marketingové konzultace a praktické zkušenosti vycházející z vlastní více než dvacetileté praxe.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-obchodni-partnery
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/event-marketing-prohlubuje-obchodni-vztahy-/
Tajná zbraň úklidových pracovníků
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 22. 9. 2015 10:11
- Zobrazeno: 2452
Postupem doby se z jednoduchého úklidu stává složitý proces, při kterém potřebujeme řadu různých úklidových přístrojů a zařízení a množství speciálních chemických přípravků.
Uklízejme opět jednoduše, ekonomicky a maximálně kvalitně. Nejen specializované úklidové firmy používají řadu výkonných, ale jednoúčelových strojů. Na koberce vysavače mokré a suché, na pevné podlahy drhnoucí stroje, další zařízení na úklid kuchyní, jiné na WC, speciální na schodiště a také na stěny. Nemluvě o speciálních úklidových přípravcích, které jsou určeny pro konkrétní stroje a konkrétní čištěné povrchy.
Všechny speciální úklidové stroje jsou určeny k usnadnění práce, zlepšení úklidu a k vyšší efektivitě, ale to zdržování a práce, než se jednotlivé stroje dopraví na místo úklidu. A pokud si připočteme pořizovací náklady jednotlivých speciálních strojů, může být ještě úklid efektivní a ekonomický? Řešením jsou stroje KaiVac, které dokonale čistí všechny povrchy včetně koberců i WC. Další předností úklidových strojů KaiVac je způsob čištění. Stroje KaiVac nečistoty neroztírají po povrchu, ale dokonale odstraňují. Čištění je prováděno stále čistou vodou a použitá voda s nečistotami je odsávána do speciální sběrné nádoby a na čištění již není používána. Jedná se tak o maximálně hygienický úklid odstraňující i nebezpečné bakterie.
Přestavba půdních prostor na moderní byt
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 18. 8. 2015 10:26
- Zobrazeno: 2993
Bydlení v podkrovním bytě už nebývá nouzí, ale v současnosti již spíš prestiží. Atypické prostředí a neotřelá architektura nabízí neotřelost, eleganci a třeba i romantiku.
Staré půdní prostory bývají zarovnané nepotřebnými věcmi, na které se po desetiletí usazuje prach a špína. Časem se tak z půdy stává prostor bez smysluplného využití. Řešením je vyházení nepotřebného harampádí a přestavění zajímavých prostor na moderní bydlení. Díky novým technologiím lze z nevyužitých prostor vybudovat zajímavé prostory pro bydlení či kanceláře nebo atelier.
Řada majitelů nevyužitých půd se domnívá, že stávající konstrukce příliš limitují přestavbu. Zkušený architekt za využití moderních materiálů však dokáže navrhnout zajímavé řešení, které splňuje nejpřísnější současné požadavky na bydlení. U větších a zejména vyšších půd se nabízí luxusní varianta mezonetového bytu.
Podlaha čistá tak, že z ní můžete jíst
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 18. 8. 2015 10:22
- Zobrazeno: 3086
Jsou místa, na kterých snad nikoho nenapadne rozbalit například sendvič a pustit se s chutí do jídla. Mezi takováto místa určitě patří WC. Ale i WC by mělo být čisté bez nebezpečných bakterií a virů.
V prostorách WC dochází k přenosu biologického odpadu z lidského trávicího traktu do odpadního systému. Je to místo s vysokým rizikem výskytu nebezpečných bakterií, toxinů a nakažlivých organismů způsobujících závažná onemocnění. Dokonce moč je hlavním zdrojem potravy pro E. coli (nozokomiální nákazy).
Nebezpečí nákazy hrozí zejména pracovníkům, kteří mají na starost úklid a čištění WC a používají staré standardní čistící pomůcky jako kbelík s vodou a hadr. Při tomto způsobu úklidu může dojít k nakažení pracovníků a navíc nebezpečné bakterie nejsou pomocí mokrého hadru zcela odstraněny, ale jsou rozetřeny po velké ploše. Tím se zvyšuje nebezpečí nákazy pro další návštěvníky WC.
Význam referencí a doporučení z marketingového hlediska
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 21. 7. 2015 7:57
- Zobrazeno: 2659
Z marketingových výzkumů v různých odvětvích vyplývá, že reference a doporučení k nákupu daného produktu či k nákupu produktu od konkrétního dodavatele je jedním z rozhodujících faktorů při rozhodování kupujících.
Zkušenosti stávajících zákazníků a uživatelů (reference) v některých vybraných odvětvích alespoň částečně ovlivňují při rozhodování až 80% nových potenciálních zákazníků. Přestože se zdaleka nejedná o jediný faktor, který ovlivňuje celý nákupní proces, jde o aspekt, jemuž přikládá významná část dotazovaných vysokou váhu.
Z průzkumů dále vyplývá, že čtvrtina dotazovaných považuje zkušenosti stávajících uživatelů dokonce za velmi důležité.
Samotné využívání referencí v marketingu by se mělo řídit určitými pravidly.
Doporučení se musí zakládat na skutečnosti. Vymyšlené testimonály lze odhalit a z reference se následně stává pravý opak, který poškozuje firemní pověst.
Celkové vyznění reference musí být kladné. Pro vyváženost může obsahovat nepříliš významné výhrady.
Reference by měly být stručné a čitelné – použitelné i ke zveřejnění na webových stránkách.
Číst dál: Význam referencí a doporučení z marketingového hlediska
V letních měsících je nutné zvýšit hygienu v kuchyni
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 21. 7. 2015 7:52
- Zobrazeno: 2868
V létě s nárůstem teploty v kuchyních restaurací a hotelů stoupá riziko šíření nebezpečných bakterií a kontaminace jídla. Nutnost čistoty a zvýšené hygieny se v těchto měsících zvyšuje. Řešením jsou kvalitní úklidové stroje a ověřené úklidové metody.
Bakteriím se v létě daří. Přestože v kuchyni nemusí být extrémně teplý a vlhký vzduch, v okolí vařících a pečících zařízení teplota stoupá k hodnotám, při kterých se velmi daří nebezpečným bakteriím.
Jejich šíření lze zabránit důsledným dodržováním čistoty a hygieny.
Nejdůležitější krok pro udržení zdraví zaměstnanců a klientů, je mít co nejčistší kuchyň. Většina kuchyňských provozů stále používá k úklidu nástroje jako mopy a hadry. Tyto úklidové prostředky však nedokáží nečistoty důkladně odstranit a v mnohých případech se s jejich pomocí nebezpečné bakterie pouze roztírají po celé čištěné ploše. Řešením jsou úklidové systémy, při kterých je nečistota pomocí čisticích prostředků z každého znečištěného povrchu dokonale uvolněna, a tyto nečistoty včetně znečištěného čisticího prostředku jsou odsáty. Odsátý čisticí prostředek se k dalšímu úklidu již nepoužívá a tím je důsledně zabráněno šíření nečistot a nebezpečných bakterií na další čištěná místa. Osvědčeným úklidovým systémem, který splňuje veškeré požadavky na odstranění a likvidaci nečistot v kuchyňských zařízeních a který maximálně usnadňuje a urychluje práci úklidových pracovníků je systém KaiVac.
Číst dál: V letních měsících je nutné zvýšit hygienu v kuchyni
Účinný systém na čištění koberců
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 24. 6. 2015 12:11
- Zobrazeno: 2822
Mezi nejefektivnější způsoby čištění koberců patří čištění pomocí speciálního úklidového systému LMX VON SCHRADER využívající k čištění suchou pěnu a výkonný vysavač.
Úklidový systém LMX VON SCHRADER používá suchou pěnu, která je za pomoci válcového kartáče zapracována do koberce. Pěna uvolní nečistoty z koberce a ty jsou následně odstraněny zabudovaným vysavačem. Vše se děje v jediném kroku.
Vzduch a čisticí prostředek se mísí pod tlakem a vytváří hustou suchou pěnu (pěna obsahuje pouze 10% vlhkosti), která se tlakem vzduchu vytlačuje před stroj do prostoru před válcový kartáč. Rotující kartáč aplikuje pěnu do koberce. Tím se uvolní nečistoty od podkladu až po konce vlasu koberce. Nečistotu pohlcuje pěna, která je následně odsáta výkonným vysavačem ústícím přímo za kartáčem. Znečištěná pěna se hromadí ve sběrné nádobě, kde je odpěněna na kapalinu, aby se dala snáze vylít.
Sanace panelových budov
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 22. 4. 2015 10:59
- Zobrazeno: 3307
Sanace panelový dům vrátí do původního nebo ještě lepšího stavu. Zejména před zateplováním domu je nutné provést důkladnou sanaci fasády a nosné konstrukce panelového domu.
Všechny materiály vlivem okolního prostředí a času stárnou. To platí i pro železobetonové konstrukce panelových domů. Nový kvalitní beton je dostatečně alkalický, aby odolával okolnímu prostředí. Díky dlouhotrvajícímu působení slabých kyselin, které vznikají sloučením atmosférického CO2 a SO3 s dešťovou vodou, postupně beton ztrácí své alkalické vlastnosti. Dochází tak ke karbonaci betonu a postupně mohou být narušeny i kovové konstrukce, které jsou blízko pod povrchem betonu. U starších panelových domů bývají nejčastěji silně napadeny zejména konstrukce balkonů a lodžií.
Příjemný interiér navozuje pohodu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 22. 4. 2015 10:57
- Zobrazeno: 3228
Prostory, ve kterých bydlíme či pracujeme, chceme mít zařízené prakticky, vkusně a pohodlně.
Zařizování interiéru ve svém životě většina lidí neřeší příliš často, a tak není divu, že se mnozí cítí bezradní.
Interiérový design řeší vnitřní uspořádání domu, bytu či pracoviště z praktického i estetického hlediska. Měl by odpovídat životnímu stylu uživatelů a dodržovat určitý koncept. Cílem je vytvořit ideální životní prostředí pro všechny uživatele.
Obchodní dopis jako marketingový nástroj.
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Služby, řemesla
- Vytvořeno 19. 3. 2015 14:20
- Zobrazeno: 2993
Rozesílání obchodních dopisů je stále účinným a relativně levným marketingovým nástrojem k oslovení stávajících i potenciálních zákazníků.
Řada lidí v dnešní době hromadně rozesílané e-maily vůbec neotevře. Naproti tomu snad nikdo nezahodí dopis, aniž by jej neotevřel. Nejtěžším úskalím je upoutat na první pohled adresáta tak, aby dopis bez přečtení nezahodil a seznámil se s jeho obsahem.
Základem je stručnost, výstižnost a dobrá struktura. Adresát by se již v první větě měl dozvědět, proč je osloven a co je obsahem dalšího textu. Následovat by měl odstavec popisující předmět nabídky a jeho hlavní výhody (stručně, protože podrobnější informace získá adresát např. z přiloženého letáku). Obsahem textu by měly být informace vyzdvihující kvalitu nabízeného produktu či služby a reference. Z dopisu by se měl čitatel dozvědět, jak postupovat, pokud jej nabízený produkt zaujal a měl by získat i odkaz na internetové stránky a kontakt na případné dotazy.
Další články...
- Hydroizolace plochých střech není neřešitelným problémem.
- Designové povrchy omítek
- Životnost čalounění a koberců prodlouží kvalitní čištění
- Dezinsekce
- Jak pečovat o bižuterii
- Snubní prsteny od Polomio Jewellery
- Jak psát SEO texty?
- Přinášíme typy, jak vybudovat silné SEO základny pomocí nástrojů
- Program rozvoja športu pre všetkých
- Century 21 a její služby