Ochrana dýchacích cest při práci

Podrobnosti

Mnohá pracoviště vyžadují používání vhodných ochranných pomůcek, které brání poškození dýchacích cest a zdraví zaměstnanců. Mezi nejčastěji používané pomůcky patří ochranné pracovní polomasky, které chrání zdraví zaměstnanců proti pevným částicím a aerosolům, prachu, kouři a mlze.

Podle filtračního stupně jsou polomasky rozděleny do ochranných tříd P1, P2 a P3. Pro pracovníky používající ochranné polomasky je vedle stupně ochrany důležitý komfort nošení. 

Společně s dobrým přizpůsobením na tvar obličeje a měkkých okrajových materiálů je rozhodujícím kritériem pro komfort nošení jejich uživateli nízký odpor vzduchu při dýchání. Pečlivě vybrané kombinace vysoce funkčních filtračních materiálů uvex řady uvex silv-Air s velkými filtračními plochami zaručují vysoký stupeň ochrany a umožňují optimální dýchaní s ochrannou dýchací polomaskou.

Prachová filtrační technologie uvex zajišťuje, že se jednotlivé vrstvy ochranné dýchací polomasky mnohem pomaleji spojují. Pracovníkům používajícím polomasky uvex nechybí dostatek vzduchu a mají umožněno téměř přirozený nádech a výdech.

Nová řada ochranných dýchacích polomasek uvex silv-Air eco spojuje nejvyšší komfort nošení společně s udržitelností a úsporou. Inovativní provedení skládající se ze samostatného rámu, náhlavního pásku a polomasky zajišťuje flexibilní přizpůsobení na různé tvary obličejů a díky vynikající kompatibilitě s ochrannými brýlemi uvex zaručuje optimální ochranu. Rámeček a náhlavní pásek je možné používat opakovaně. Právě opakované použití rámu a náhlavního pásku poskytují ekonomické přednosti oproti běžným jednorázovým produktům ochrany dýchacích cest.

Dodavatelem ochranných dýchacích polomasek a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-dychacich-cest/vyhody-produktu/

 

Nedokonalý úklid odrazuje zákazníky

Podrobnosti

Neudržované a nedokonale čištěné prostory se rychle stávají nevzhlednými a působí špatným dojmem. Horší je, že se mohou stát i nezdravými a nebezpečnými. Nebezpečné bakterie se ve špíně rychle množí a mohou způsobovat různé nemoci a epidemie. Kluzké a znečištěné podlahy zase často bývají příčinou uklouznutí a úrazů.

Čistota a hygiena veřejných prostor jako jsou restaurace, hotely, prodejny apod. dělají první dojem. Pokud přijde host do restaurace a všude kolem je špína a toalety jsou takřka nepoužitelné, je málo pravděpodobné, že se v takovéto restauraci rozhodne něco konzumovat a určitě se sem už podruhé nevrátí. To samé platí i o prodejnách potravin. Sebebohatší sortiment zboží nedokáže nalákat kupující, pokud je všude špína. 

V mnohých provozovnách se snaží udržet čistotu stále ještě s pomocí kbelíku a mopu. Pomocí těchto pomůcek je opravdu velice obtížné a časově náročné docílit čistoty. Leckdy se dokonce stává, že pomocí stejného mopu jsou čištěny toalety i ostatní prostor. Zde už hrozí víc než jen špatný dojem. Nebezpečné bakterie z toalet jsou pomocí stále stejného mopu rozdistribuovány do ostatních prostor. Nastává tak až paradoxní situace, kdy se úklidový pracovník snaží zajistit čistotu a hygienu a místo toho naopak šíří nebezpečné bakterie.

Číst dál: Nedokonalý úklid odrazuje zákazníky

Marketingový plán

Podrobnosti

Marketingový plán je jednoduchý dokument, který koordinuje veškeré marketingové aktivity firmy. Marketingový plán vychází ze současného stavu firmy a směřuje k dosažení plánovaných cílů.

Marketingový plán by měl být nedílnou součástí firemního plánování. Jasně definuje marketingové cíle a cestu k jejich dosažení. Marketingový plán eliminuje plýtvání peněz z investování do reklamy a propagace bez jasné strategie.

Základní struktura marketingového plánu by měla zahrnovat:

Celkové shrnutí – představení firmy, oblasti podnikání, vize a časové období, na které je plán připravován.

Situační analýzy – rozbor současného stavu firmy – SWOT analýza. Analýza vnějšího prostředí (ekonomické a politicko-právní faktory, konkurence).

Marketingový cíl – určení a definování cílů, kterých chceme za dané období dosáhnout. Cíle by měly být měřitelné a vyhodnotitelné.

Marketingová strategie – návrh konkrétních marketingových úkonů v daném časovém harmonogramu (marketingový mix). Průběžné vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit. Vyhodnocení by mělo být prováděno také po určitých časových úsecích, tak aby bylo možno zkontrolovat, zda se průběžně blížíme ke konečnému marketingovému cíli.

Rozpočet – rozpočet na realizaci marketingového plánu by měl vycházet z rozpočtu firmy určeného na marketing. Rozpočet by měl také odpovídat cílům, kterých chceme dle marketingového plánu dosáhnout. 

Systém měření a kontroly – je vhodné, pokud je přímo v marketingovém plánu uvedeno, co, kdy, kdo a jak budeme měřit.

Marketingový plán by neměl být žádným složitým dokumentem. Jeho sestavení má však své zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingovy-plan/     

Sídlo firmy snadno a rychle

Podrobnosti

Každé podnikání je spojeno s řadou povinností, se kterými se každá firma musí potýkat. Zejména v začátcích jsou některé věci vždy složitější a podnikatel si musí položit řadu otázek, na které si musí umět tím nejlepším způsobem odpovědět. Každá perspektivní firma by měla mít své reprezentativní prostory, do kterých bude moci zvát klienty, obchodní partnery a tak dále, jenže to se může stát velkým problémem, pokud podnikatel nemá žádné takové prostory k dispozici.

Dále by měla mít svou kancelář, ve které bude moci přijímat poštu, vyřizovat ji a podobně. Proto se dnes zaměřuji na tzv. virtuální kanceláře a poskytování sídel. Existují totiž společnosti, jež Vám umožní zapsat si u nich sídlo firmy a vytvoří Vám u nich korespondenční adresu, do které Vám bude chodit veškerá firemní pošta. Následně Vám bude odesláno e-mailové avízo o přijaté poště a Vy si ji budete moci vyřídit. V podstatě se jedná o službu, jejíž náplní je pronajmutí adresy. Firem poskytujících tyto služby je stále více a více, stejně jako lidí, jež je využívají. Je to novodobý trend, který se stává stále více populární.

V Brně Vám sídlo firmy nebo také virtuální kancelář může poskytnout firma Brnooffice, která kromě pronajmutí adresy poskytuje také zasedací místnosti pro konference, školení, přednášky a tak dále. Je to tedy skvělá možnost, jak moci podnikat bez vlastního sídla a prostor, bez kterých se velké společnosti neobejdou. Je to jednoduchý způsob, jak se vyhnout nákladům, které byste museli vynaložit na skutečnou kancelář a zároveň způsob, jak získat prestižní adresu pro svou společnost.

BRNOOFFICE s.r.o.
Králova 279/9 616 00
Brno-Žabovřesky
Česká republika
www.brnooffice.cz

 

A + A je největší veletrh bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v Evropě

Podrobnosti

Ve dnech 27. – 30. 10. 2015 se v německém Düsseldorfu uskuteční největší světový odborný veletrh bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Veletrh A + A 2015 je bezkonkurenční v mnoha ohledech. Jedná se o největší veletrh svého druhu nejen v Evropě. Čistá výstavní plocha zaujímá rozlohu 60.690 m2. Na této ploše bude vystavovat více než 1.600 vystavovatelů z 54 zemí celého světa. Součástí veletrhu bude také 34. Mezinárodní kongres o bezpečnosti, ochraně zdraví a ergonomii. Hlavními tématy letošního kongresu bude bezpečnost, zdraví, ergonomie. Silný důraz je kladen na použité aplikaci v kombinaci s nejnovějšími poznatky z poslední doby včetně právních aspektů bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Součástí veletrhu budou také odborné přednášky, školení, módní přehlídky, představení speciálních pracovišť i zábavní park.

Mezi největší a nejvýznamnější vystavovatele i v letošním roce bude patřit německá společnost UVEX ARBEITSSCHUTZ GmbH se svými dceřinými společnostmi z Evropy. Značka uvex se na letošním veletrhu opět představí řadou novinek z oblasti osobních ochranných prostředků.

Zejména návštěvníkům z Čech budou na stánku uvex k dispozici zástupci české dceřiné společnosti UVEX Safety CZ, k.s.

Společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou je zastoupením UVEX ARBEITSSCHUTZ GmbH na českém trhu. České firmy tak mohou nakupovat veškerý sortiment ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality včetně veškerých novinek značky uvex přímo v Čechách.

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/veletrzich/

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.