Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Podrobnosti

Říká se: náš zákazník – náš pán, a tak bychom se ke všem zákazníkům měli chovat stejně bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je správné se řídit tímto doporučením?

Přistupovat se stejným úsilím a vervou ke všem zákazníkům se určitě nevyplácí. Jednotliví zákazníci se od sebe liší - jakým způsobem nakupují a kolik peněz za nabízené produkty a služby utrácí.

Zákazníky lze většinou rozdělit do tří skupin. Do první skupiny patří takzvaní VIP klienti. Jedná se o zákazníky, kteří u nás nakupují pravidelně a ve velkém objemu. Přestože takovýto klient může mít nadstandardní požadavky, dokáže jejich splnění ocenit. Těchto VIP zákazníků nebývá mnoho. Jedná se převážně o milé lidi, se kterými je radost spolupracovat. Tito zákazníci nehledají neustále levnější konkurenci, se spoluprací s námi jsou spokojeni a platí včas. Spolupráce s těmito klienty přináší pravidelné a významné zisky. Tito zákazníci si určitě zaslouží nadstandardní přístup a pozornost.

Do druhé skupiny patří klienti takzvaně standardní dobří zákazníci. Jedná se o početnou skupinu zákazníků, kteří se k nám vrací a nakupují od nás. Neustále však sledují zajímavé nabídky od konkurence a neváhají změnit dodavatele. U některých zákazníků této skupiny se určitě vyplatí nabídnout nadstandardní služby a přístup a postupně je zařadit do skupiny VIP zákazníků.       

Do třetí skupiny patří zákazníci, kteří nedokážou ocenit hodnotu nabízených produktů a neustále smlouvají o cenách a uzavírají minimum obchodů. Jedná se většinou o velké množství zákazníků, jejichž přínos pro podnikání je velice malý. 

Pokud si své zákazníky rozdělíme do takovýchto skupin, určitě se nebudeme chovat ke všem stejně. Pokud VIP zákazníkům budeme věnovat nadstandardní péči a více energie, určitě se nám to po finanční stránce vyplatí. Zákazníkům z druhé skupiny je dobré poskytovat standardní dobrou službu a občas je motivovat a zkusit je dostat mezi VIP klienty.

Zákazníky ze třetí skupiny nelze také odrazovat od nákupu u nás. Také těmto klientům poskytneme základní čas. Někteří sami vycítí, že nejsou připraveni na spolupráci s námi a sami odejdou a někteří se postupně dostanou do druhé skupiny našich zákazníků.

Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat novinky v oblasti marketingu a v přístupu ke svým klientům. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketingova-poradna-on-line-a-zdarma/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/mame-se-chovat-ke-vsem-zakaznikum-stejne?/

 

Udržet dokonalou čistotu autosalónů není složité

Podrobnosti

Úkolem výstavního showroomu autosalonu je zaujmout, přilákat zákazníka a přimět ke koupi. Sebezajímavější autosalon bez dokonalého úklidu zákazníka neosloví

Každý prodejce v autosalonu ví, že v příjemném, moderním a hlavně dokonale čistém prostředí se auta lépe prodávají. Nákupní prostředí vytváří nákupní atmosféru. Prezentace vystavených aut má jako hlavní cíl upoutat pozornost, podnítit zájem, přimět k prohlídce a následnému nákupu. Bez dokonalé čistoty první dojem nikdy nepodnítí maximální zájem. I v Čechách jsou již daleko za námi doby, kdy nám bylo jedno, v jakém prostředí nakupujeme.

Hlavní úklid autosalónu se provádí večer nebo ráno před otevřením. Při tomto hlavním úklidu je čištěna nejen podlaha, ale i otírán veškerý prach z nábytku a vystavených exponátů a v případě nutnosti i leštění veškerých skleněných ploch. Při deštivém a prašném počasí je leckdy nutné alespoň podlahu rychle vyčistit v průběhu otevírací doby. Při takovémto úklidu je důležitá rychlost a kvalita úklidy a zároveň okamžitě suchá podlaha. Těchto požadavků nelze docílit při úklidu mopem. Použitím úklidových strojů KaiVac lze však všechny tyto požadavky lehce splnit.   

Číst dál: Udržet dokonalou čistotu autosalónů není složité

Profilová ocel a její využití ve stavebnictví

Podrobnosti

Profilová ocel se tak jako v minulosti i v současnosti využívá zejména pro nosné konstrukce staveb.

Vysoká pevnost předurčuje ocel k využití u velmi namáhaných prvků stavby.

Profilová ocel se stává stále oblíbenějším materiálem architektů díky svým vlastnostem pevnostním a také díky svým jedinečným vlastnostem, kterých lze využít jako výrazného architektonického prvku.

Mezi přední výhody oceli patří pevnost a elasticita. Díky těmto vlastnostem je profilová ocel nedílnou součástí velkorozponových a tažených prvků staveb.

Tvar a síla profilové oceli je určujícím prvkem konstrukčních vlastností stavby. Základními profily jsou tvary I, H, T, U a jejich varianty IPE, UPE, HEP a HEA. Každý profil má specifické vlastnosti – danou odolnost, plasticitu a únosnost.

Číst dál: Profilová ocel a její využití ve stavebnictví

Aby se oči neunavily

Podrobnosti

Ochranné pracovní brýle mají oči nejen chránit, ale jejich účelem je také maximálně optimalizovat vidění. Samozřejmostí je, že kvalitní ochranné brýle nesmí uživatele omezovat a působit otlaky.

uvex i-3 AR jsou inovované ochranné pracovní brýle s oboustranným antireflexním povrstvením. Jejich vysoká propustnost světla poskytuje optimální vidění v každou denní dobu. Oboustranné antireflexní povrstvení umožňuje světelnou propustnost více než 96,5% a poskytuje ochranu 100% proti UV záření. Rušivé odrazové reflexy jsou tím efektivně potlačeny.

Extrémně měkké a nastavitelné nosní opěrky softflex zaručují v každé poloze pevné držení a zvlášť příjemný pocit při nošení. Variabilita sklonu straniček brýlí umožňuje individuální nastavení pro optimální překrytí očí. Měkké softflex ukončení straniček zajišťuje pevné držení bez otlaků.

Ochranné brýle uvex i-3 AR jsou vhodné zejména při odečítání kontrolních parametrů nebo při práci s předměty odrážejícími světlo. Tyto pracovní brýle jsou doporučené jako optimální vybavení pracovníků pracujících v místech s kombinací přirozeného a umělého světla. Ve spojení s vynikajícím komfortem nabízí uvex i-3 AR nejlepší předpoklady pro nošení jako ochranné brýle, které jsou oblíbené a kdykoliv umožňují dobré vidění.

Ochranné brýle uvex i-3 s jejich inovativními vlastnostmi jsou perfektním příkladem brýlí, které kombinují funkci a komfort s vysokou úrovní bezpečnosti.

Dodavatelem ochranných pracovních brýlí uvex i-3 AR a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-zraku/vyhody-produktu/model/131/modelName/uvex-i-3/

O bižuterních komponentech

Podrobnosti

Bižuterní komponenty jsou prvky, které umožňují vytvářet obvyklé i méně obvyklé šperkařské kombinace při výrobě bižuterie. Jedná se o kovodíly, které slouží k navlékání, připevňování a lepení korálků a k ukončování a připevňování bižuterních šperků.

Komponenty můžeme dělit do mnoha skupin. Jednou skupinou jsou zakončovací díly. Sem patří například kaloty, koncovky na kožené řemínky či tulipány. Kaloty se navlékají na začátek a konec náhrdelníku. Uzavírají se kolem uzlu a do jejich očka se navléká uzávěr. Koncovka na kožené řemínky se používá na ukončení všech silnějších materiálů. Tulipány slouží k zakrytí nehezkých konců např. u víceřadých náhrdelníků a náramků.

Další skupinou jsou uzávěry. Mezi uzávěry řadíme karabinky, kruhové uzávěry, šroubovací uzávěry či mechanické uzávěry. Karabinky se podobají kruhovým uzávěrům, jsou ozdobnější a dobře se kombinují s ostatními komponenty. Kruhové uzávěry v sobě skrývají pérový mechanismus. Šroubovací uzávěry slouží k pevnému spojení a mohou být i dekorativním prvkem. Pro víceřadé náhrdelníky se používají ploché mechanické uzávěry, které zamezují přetáčení.

Číst dál: O bižuterních komponentech

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.