Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější

Podrobnosti

Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.

Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům.

Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas a základní znalosti. Ideálním termínem na sestavení marketingového plánu na následující rok je listopad. Lze již z větší části vyhodnotit současný rok a plán je připraven dostatečně brzy, aby mohl být realizován od začátku ledna.

Důležité je, aby roční marketingový plán korespondoval s dlouhodobou strategií firmy a aby cíle stanovené na následující rok byly reálné. Je také důležité, aby stanovený cíl byl konkrétní a měřitelný, aby jej bylo možné vyhodnotit.

Před vypracováním ročního marketingového plánu je důležité zpracovat alespoň základní analýzu současného stavu. Stačí si zodpovědět následující základní otázky: Kdo jsou vaši zákazníci? Které produkty z vašeho sortimentu jsou úspěšné a které ne? Jaké jsou vaše prodejní výsledky a trendy?

Při svých analýzách najděte své výhody, které vás odlišují od konkurence.

Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.

Je samozřejmé, že marketingový plán musí odpovídat rozpočtu firmy určeného na marketing. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.

Přestože marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, jeho sestavení má určité zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingovy-plan/

http://aneri.cz/cs/aktualne/

http://aneri.cz/cs/aktualne/marketing-realizovany-podle-planu-je-nejefektivnejsi/

 

Co je potřeba pro přechod na EET

Podrobnosti

I provozovatelé malých stravovacích provozů jako jsou bary, kavárny, cukrárny, vinárny apod. budou potřebovat pro přechod na elektronickou evidenci tržeb připojení k internetu, potřebný program, tiskárnu a zařízení, na kterém účtenku vystaví (pokladnu, počítač, tablet nebo chytrý telefon).

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna miniPOS“. Tento jednoduchý program si ti, kteří si rozumí s moderními technologiemi, mohou nainstalovat na své pokladní zařízení sami. Ti, kteří si nebudou s instalací jisti, mohou objednat odbornou instalaci pokladny přímo u tvůrců programu. Aplikace jim bude nainstalována na pokladnu včetně nastavení tiskárny. Zákazník obdrží svou pokladnu připravenou k provozu. Už ji jen zapne a může prodávat.

Tento odborník také poradí s výběrem vhodného zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je poradenství s výběrem vhodného zařízení, samotná instalace programu, aktivace potřebné licence a příprava na ostrý provoz EET. Nikdo se nemusí obávat, že se bude muset dlouho učit program ovládat. Technik představí a vysvětlí jednotlivé funkce a proškolí majitele a případně i veškerý obsluhující personál.

Veškerá data jsou automaticky zálohována na externím zabezpečeném uložišti a majitel k nim má kdykoliv přístup. 

Tvůrci programu miniPOS neustále sledují veškeré novinky a nařízení ohledně EET a případné změny okamžitě zapracovávají do programu. Program je tak u každého provozovatele automaticky aktualizován. 

http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/

https://www.minipos.cz/co-je-potreba-pro-prechod-na-eet/

 

Direct mailing

Podrobnosti

Adresná distribuce listovních zásilek – direct mailing je stále jedním ze základních a nejúčinnějších nástrojů marketingu.

Může se zdát, že v době internetu, e-mailů a sociálních sítí bude rozesílání listovních zásilek ztrácet na svém významu. Direct mailing se ale stále řadí mezi nejefektivnější marketingové nástroje.

Účinnost direct mailingových kampaní ovlivňuje několik základních aspektů. Jedním z nejdůležitějších prvků zaručující úspěch kampaně je kvalitní adresář. Správná volba cílové skupiny a kvalitní adresář zajistí doručení zásilky přímo konkrétnímu člověku, pro kterého je nabídka určena. Důležitá je také personifikace a oslovení adresáta. Pokud je zásilka adresována na konkrétní jméno, nestane se, že by ji adresát neotevřel.

Aby si adresát zásilku opravdu prohlédl, musí jej na první pohled zaujmout. Atraktivita a způsob zpracování nabídky je dalším velice důležitým aspektem.

Při realizaci direct mailingové kampaně nesmíme zapomenout na význam správného načasování. Sebelepší kampaň realizovaná v nevhodnou domu se míjí účinkem.

Velkou výhodou direct marketingu je možnost kvalitního vyhodnocení jednotlivých kampaní a snadnější tvorba zpětné vazby. 

Jak nejlépe a nejefektivněji naplánovat a realizovat direct mailingovou kampaň nejlépe poradí pracovníci zkušené direct mailingové firmy. Mezi nejzkušenější společnosti zabývajícími se direct marketingem patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Společnost ANERI navíc poradí či pomůže s celkovou marketingovou koncepcí a PR firmy.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/direct-marketing/

 

E-aukce pro dopravce

Podrobnosti

Nákup prostřednictvím e-aukce (elektronické aukce) je přímou cestou ke zvýšení efektivity nákupu a snížení výdajů za nakupované komodity, zboží a služby.

E-aukce je internetová aplikace, prostřednictvím které nakupující může v reálném čase zapojit do on-line výběrového řízení více dodavatelů. Na základě přesné specifikace poptávaného produktu či služby a stanovení dodacích podmínek nakupujícím předloží dodavatel svoji cenovou nabídku. V průběhu elektronické aukce může každý dodavatel reagovat na konkurenční nabídky a upravovat svoji cenovou nabídku.

Nákup prostřednictvím elektronické aukce má řadu výhod. Jedná se zejména o snížení cen, transparentnost výběrového procesu, snížení nákladů a zkrácení času při výběru dodavatele, získání přehledu o nabídkách jednotlivých dodavatelů a také pohodlí pro nakupujícího.

Pro autodopravce je určena elektronická aukce Truck Tendr. Cílem je poskytnout dopravcům takovou službu, která by velkým dopravcům zjednodušila výběr nejvhodnějších dodavatelů a menším dopravcům umožnila takové nákupní podmínky a zejména ceny, jaké mají velcí odběratelé.

Provozovatelem elektronického aukčního portálu Truck Tender je společnost TruckAlliance s.r.o.

TruckAlliance je první a největší nezávislou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.

http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb

http://www.truck-alliance.cz/

http://www.truck-alliance.cz/cz/o-nas

 

Podnikatelé, zabývejte se řešením EET včas

Podrobnosti

První skupina podnikatelů bude muset své tržby evidovat již od 1. prosince letošního roku. Elektronická evidence tržeb se bude nejprve týkat provozovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení.

Již 13. dubna 2016 byl vyhlášen zákon o evidenci tržeb ve Sbírce zákonů jako zákon č. 112/2016 Sb. Současně s tímto zákonem byl vyhlášen i doprovodný zákon č. 113/2016 Sb., kterým se snižuje DPH v oblasti stravovacích služeb z 21% na 15 % (vyjma alkoholických nápojů). Účinnost zákona vstoupí v platnost od 1. 12. 2016.

Všichni provozovatelé stravovacích a ubytovacích zařízení by se měli začít zabývat včas otázkou, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Na trhu se objevují stále nové a nové firmy, které nabízí řešení EET jak malým podnikatelům, tak velkým stravovacím a ubytovacím společnostem. Snad všechny pokladních systémy nabízí řadu dalších funkcí, které usnadní podnikání.

Určitě se vyplatí s dostatečným předstihem oslovit více firem a nechat si zpracovat konkrétní nabídku na míru.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

http://www.minipos.cz/

http://www.minipos.cz/podnikatele-zabyvejte-se-resenim-eet-vcas/

 

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.