Bezpečnostní obuv může být i elegantní

Podrobnosti

Ať už ve výrobě nebo v kanceláři – nová řada bezpečnostní obuvi „uvex business casual“ je ideální pro různá pracovní prostředí. Jedná se o pracovní ochrannou obuv ve své nejelegantnější formě.

Mimořádně prodyšná textilní podšívka a svršek z kůže zajišťují dobrou ventilaci a regulaci teploty a udržují tak optimální vnitřní klima uvnitř obuvi. Komfortní vložky navíc optimálně odvádí vlhkost.

Lehká dvouvrstvá polyuretanová podešev a výměnná vnitřní vložka s prvky tlumení nárazů na patě a ve střední části výrazně pomáhají ke snižování únavy chodidel a případných potíží pohybového aparátu. Nový anatomický tvar poskytuje zvýšenou stabilitu a podporu pro přirozený pohyb chodidla bez omezení. Ergonomický profil podešve s označením SRC poskytuje vynikající odolnost proti uklouznutí a zajišťuje bezpečí při každém kroku.

Měkký svršek z kvalitní kůže s nadčasovým elegantním budapešťským vzorem a vysoce kvalitní funkční textilie podtrhují elegantní styl a poskytují vysoký komfort nošení.

S bezpečnostní pracovní ochrannou obuví uvex business casual se bude každý cítit bezpečně a pohodlně jak v kanceláři, tak i ve výrobě. Obuv je dodávána také ve verzi s ocelovou tužinkou a ocelovou stélkou proti propíchnutí. 

I bezpečnostní obuv může být pohodlná, stylová, sportovní, módní, ležérní, lehká, klasická, elegantní, seriózní a vždy bezpečná.

Dodavatelem ochranné pracovní obuvi uvex business casual a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranna-obuv/vyhody-produktu/model/388/modelName/uvex-business-casual/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/bezpecnostni-obuv-muze-byt-i-elegantni/

 

Funkce korálků v minulosti

Podrobnosti

Šperky z korálků měly v minulosti význam zejména jako amulet, náboženský prvek, talisman znak postavení ve společnosti. Korálky byly používány také jako platidlo – zejména v Americe.

Korálky a z nich vyrobené ozdoby a šperky byly symbolem síly a moci náčelníků kmenů, šamanů a představitelů řady náboženství. Nezastupitelný význam měly korálky a šperky při magii pro odhánění zlých duchů a nemocí i při vzývání bohaté úrody a hojnosti potravy. Šperky z korálků jako talisman měly svého majitele chránit od veškerého zla. Korálky a šperky vkládané do hrobů měly zesnulým zajistit posmrtný klid či spokojený posmrtný život.

Až do současnosti přetrval význam korálků u tibetských mnichů, kteří korálky navlečené na šňůrkách využívají při svých dlouhých meditacích.

Jako platidlo se korálky používaly i v některých regionech Evropy zhruba do 12. století. Poměrně dlouho byly korálky používány jako platidlo v Americe. Nejčastěji korálky jako platidlo či jako dar využívali Španělé při obchodování s indiány. Hodnota korálků se průběžně měnila podle poptávky. Velký vliv na cenu korálků měla také vzdálenost od pobřeží.

V současnosti jsou korálky využívány pouze při výrobě ozdob a bižuterního zboží. Mezi bižuterní zboží řadíme zejména korále, náramky, náušnice, brože, náhrdelníky, ozdobné spony a jehlice a podobné módní doplňky.

Mezi nejvýznamnější dodavatele korálků, štrasové bižuterie a bižuterních komponentů k výrobě bižuterie a ozdob patří společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou.

http://www.beads4u.cz/cz/sluzby/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/

http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/funkce-koralku-v-minulosti/

 

Ochrana dýchacích cest při práci

Podrobnosti

Mnohá pracoviště vyžadují používání vhodných ochranných pomůcek, které brání poškození dýchacích cest a zdraví zaměstnanců. Mezi nejčastěji používané pomůcky patří ochranné pracovní polomasky, které chrání zdraví zaměstnanců proti pevným částicím a aerosolům, prachu, kouři a mlze.

Podle filtračního stupně jsou polomasky rozděleny do ochranných tříd P1, P2 a P3. Pro pracovníky používající ochranné polomasky je vedle stupně ochrany důležitý komfort nošení. 

Společně s dobrým přizpůsobením na tvar obličeje a měkkých okrajových materiálů je rozhodujícím kritériem pro komfort nošení jejich uživateli nízký odpor vzduchu při dýchání. Pečlivě vybrané kombinace vysoce funkčních filtračních materiálů uvex řady uvex silv-Air s velkými filtračními plochami zaručují vysoký stupeň ochrany a umožňují optimální dýchaní s ochrannou dýchací polomaskou.

Prachová filtrační technologie uvex zajišťuje, že se jednotlivé vrstvy ochranné dýchací polomasky mnohem pomaleji spojují. Pracovníkům používajícím polomasky uvex nechybí dostatek vzduchu a mají umožněno téměř přirozený nádech a výdech.

Nová řada ochranných dýchacích polomasek uvex silv-Air eco spojuje nejvyšší komfort nošení společně s udržitelností a úsporou. Inovativní provedení skládající se ze samostatného rámu, náhlavního pásku a polomasky zajišťuje flexibilní přizpůsobení na různé tvary obličejů a díky vynikající kompatibilitě s ochrannými brýlemi uvex zaručuje optimální ochranu. Rámeček a náhlavní pásek je možné používat opakovaně. Právě opakované použití rámu a náhlavního pásku poskytují ekonomické přednosti oproti běžným jednorázovým produktům ochrany dýchacích cest.

Dodavatelem ochranných dýchacích polomasek a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-dychacich-cest/vyhody-produktu/

 

Outsourcing marketingu

Podrobnosti

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.

Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a produktů, plánuje a přijímá důležitá rozhodnutí.

Marketing je velice složitý proces, který ovlivňuje chod celé firmy.

Řada menších firem si z finančních důvodů nemůže dovolit vlastní marketingové oddělení s týmem odborníků na jednotlivé marketingové oblasti. Pro firmy není ani řešením, pokud mají na marketing pouze jednoho pracovníka, který by měl sám obsáhnout tak širokou oblast, jako je marketing. Aby samotný pracovník své úkoly zvládl, musí nakupovat jednotlivé služby od specializovaných marketingových firem. Firma tak má náklady na svého marketingového pracovníka (mzda, kancelář, telefon, auto apod.) a další náklady za nákup jednotlivých marketingových služeb. Pro takovéto firmy je mnohem výhodnější outsourcing marketingu než jeden vlastní marketingový pracovník.

Outsourcingem marketingu firma získává celý tým marketingových specialistů a odborníků s praxí leckdy za cenu nižší než náklady za vlastního zaměstnance. Outsourcing marketingu přináší firmám celou řadu výhod. Firma má k dispozici marketingové oddělení celoročně (bez dovolených či nemocí), získává know-how profesionální marketingové firmy a kontakty na dodavatele souvisejících služeb za zvýhodněné ceny. Externí marketingová firma má znalostní náskok a řešením srovnatelných problémů u jiných firem i praktické zkušenosti. Navrhovaná marketingová řešení nejsou ovlivňována profesní slepotou a díky bohatým zkušenostem mívají vysokou efektivitu.

Při výběru vhodné externí marketingové firmy je vhodné si stanovit některá kritéria, která by měla marketingová firma splňovat. Mezi takováto kritéria by mělo být zahrnuto: historie, zkušenosti, reference, členství v profesních sdruženích, dosažená ocenění v oboru apod.

Mezi zkušené marketingové agentury s mnoha lety praxe, zkušenostmi s implementací navržených řešení přímo do praxe, úspěchy a referencemi patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/externi-marketing/

 

Nedokonalý úklid odrazuje zákazníky

Podrobnosti

Neudržované a nedokonale čištěné prostory se rychle stávají nevzhlednými a působí špatným dojmem. Horší je, že se mohou stát i nezdravými a nebezpečnými. Nebezpečné bakterie se ve špíně rychle množí a mohou způsobovat různé nemoci a epidemie. Kluzké a znečištěné podlahy zase často bývají příčinou uklouznutí a úrazů.

Čistota a hygiena veřejných prostor jako jsou restaurace, hotely, prodejny apod. dělají první dojem. Pokud přijde host do restaurace a všude kolem je špína a toalety jsou takřka nepoužitelné, je málo pravděpodobné, že se v takovéto restauraci rozhodne něco konzumovat a určitě se sem už podruhé nevrátí. To samé platí i o prodejnách potravin. Sebebohatší sortiment zboží nedokáže nalákat kupující, pokud je všude špína. 

V mnohých provozovnách se snaží udržet čistotu stále ještě s pomocí kbelíku a mopu. Pomocí těchto pomůcek je opravdu velice obtížné a časově náročné docílit čistoty. Leckdy se dokonce stává, že pomocí stejného mopu jsou čištěny toalety i ostatní prostor. Zde už hrozí víc než jen špatný dojem. Nebezpečné bakterie z toalet jsou pomocí stále stejného mopu rozdistribuovány do ostatních prostor. Nastává tak až paradoxní situace, kdy se úklidový pracovník snaží zajistit čistotu a hygienu a místo toho naopak šíří nebezpečné bakterie.

Číst dál: Nedokonalý úklid odrazuje zákazníky

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.