Sídlo firmy snadno a rychle

Podrobnosti

Každé podnikání je spojeno s řadou povinností, se kterými se každá firma musí potýkat. Zejména v začátcích jsou některé věci vždy složitější a podnikatel si musí položit řadu otázek, na které si musí umět tím nejlepším způsobem odpovědět. Každá perspektivní firma by měla mít své reprezentativní prostory, do kterých bude moci zvát klienty, obchodní partnery a tak dále, jenže to se může stát velkým problémem, pokud podnikatel nemá žádné takové prostory k dispozici.

Dále by měla mít svou kancelář, ve které bude moci přijímat poštu, vyřizovat ji a podobně. Proto se dnes zaměřuji na tzv. virtuální kanceláře a poskytování sídel. Existují totiž společnosti, jež Vám umožní zapsat si u nich sídlo firmy a vytvoří Vám u nich korespondenční adresu, do které Vám bude chodit veškerá firemní pošta. Následně Vám bude odesláno e-mailové avízo o přijaté poště a Vy si ji budete moci vyřídit. V podstatě se jedná o službu, jejíž náplní je pronajmutí adresy. Firem poskytujících tyto služby je stále více a více, stejně jako lidí, jež je využívají. Je to novodobý trend, který se stává stále více populární.

V Brně Vám sídlo firmy nebo také virtuální kancelář může poskytnout firma Brnooffice, která kromě pronajmutí adresy poskytuje také zasedací místnosti pro konference, školení, přednášky a tak dále. Je to tedy skvělá možnost, jak moci podnikat bez vlastního sídla a prostor, bez kterých se velké společnosti neobejdou. Je to jednoduchý způsob, jak se vyhnout nákladům, které byste museli vynaložit na skutečnou kancelář a zároveň způsob, jak získat prestižní adresu pro svou společnost.

BRNOOFFICE s.r.o.
Králova 279/9 616 00
Brno-Žabovřesky
Česká republika
www.brnooffice.cz

 

Marketingový plán

Podrobnosti

Marketingový plán je jednoduchý dokument, který koordinuje veškeré marketingové aktivity firmy. Marketingový plán vychází ze současného stavu firmy a směřuje k dosažení plánovaných cílů.

Marketingový plán by měl být nedílnou součástí firemního plánování. Jasně definuje marketingové cíle a cestu k jejich dosažení. Marketingový plán eliminuje plýtvání peněz z investování do reklamy a propagace bez jasné strategie.

Základní struktura marketingového plánu by měla zahrnovat:

Celkové shrnutí – představení firmy, oblasti podnikání, vize a časové období, na které je plán připravován.

Situační analýzy – rozbor současného stavu firmy – SWOT analýza. Analýza vnějšího prostředí (ekonomické a politicko-právní faktory, konkurence).

Marketingový cíl – určení a definování cílů, kterých chceme za dané období dosáhnout. Cíle by měly být měřitelné a vyhodnotitelné.

Marketingová strategie – návrh konkrétních marketingových úkonů v daném časovém harmonogramu (marketingový mix). Průběžné vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit. Vyhodnocení by mělo být prováděno také po určitých časových úsecích, tak aby bylo možno zkontrolovat, zda se průběžně blížíme ke konečnému marketingovému cíli.

Rozpočet – rozpočet na realizaci marketingového plánu by měl vycházet z rozpočtu firmy určeného na marketing. Rozpočet by měl také odpovídat cílům, kterých chceme dle marketingového plánu dosáhnout. 

Systém měření a kontroly – je vhodné, pokud je přímo v marketingovém plánu uvedeno, co, kdy, kdo a jak budeme měřit.

Marketingový plán by neměl být žádným složitým dokumentem. Jeho sestavení má však své zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingovy-plan/     

Jistý úchop zaolejovaných předmětů

Podrobnosti

Výběr vhodných rukavic pro pracoviště, kde je nutné zaručit citlivost prstů a jistý úchop zaolejovaných předmětů už má řešení. Pracovní rukavice uvex phynomic XG splňují veškeré požadavky.

Dobrá přilnavost povrchu rukavic je v mnoha oblastech nezbytná. Bez dostatečné přilnavosti na olejnatém povrchu se ztrácí mnoho energie a zvyšuje se nebezpečí úrazu. Chybějící přilnavost vede ke zbytečnému vynakládání většího množství síly, nejistotě při práci a vzrůstajícímu nebezpečí úrazů.

Inovované povrstvení Xtra Grip s Aqua-polymer-pěnovou vrstvou udává nová měřítka v jistotě uchopení při manipulaci s předměty zaolejovanými a mastnými. Přestože jsou rukavice uvex phynomic extrémně robustní a odolné proti oděru, vynikají svou lehkostí a vysokou flexibilitou. Díky svému ergonomickému tvaru každému sedí jako „druhá kůže“. Rukavice jsou ideální i pro přesné a jemné montážní práce. Tyto pracovní rukavice samozřejmě zaručují vysokou dermatologicky potvrzenou snášenlivost s pokožkou.

Rukavice uvex phynomic navíc vynikají vysokou životností a tak jsou velice úsporné. Díky 4 až 8 násobně vyšší odolnosti povrstvení proti oděru jsou tyto rukavice velice trvanlivé a se srovnatelnými produkty na trhu velice úsporné.

Rukavice uvex phynomic XG díky inovované technologii uvex Xtra Grip technology zajišťují vysokou jistotu úchopu mokrých a zaolejovaných předmětů, mimořádnou flexibilitu, dlouhou životnost a vysoký komfort nošení.

Dodavatelem rukavic uvex phynomic XG a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.  

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranne-rukavice/vyhody-produktu/model/304/modelName/uvex-phynomic-XG/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/jisty-uchop-zaolejovanych-predmetu/

 

A + A je největší veletrh bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v Evropě

Podrobnosti

Ve dnech 27. – 30. 10. 2015 se v německém Düsseldorfu uskuteční největší světový odborný veletrh bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Veletrh A + A 2015 je bezkonkurenční v mnoha ohledech. Jedná se o největší veletrh svého druhu nejen v Evropě. Čistá výstavní plocha zaujímá rozlohu 60.690 m2. Na této ploše bude vystavovat více než 1.600 vystavovatelů z 54 zemí celého světa. Součástí veletrhu bude také 34. Mezinárodní kongres o bezpečnosti, ochraně zdraví a ergonomii. Hlavními tématy letošního kongresu bude bezpečnost, zdraví, ergonomie. Silný důraz je kladen na použité aplikaci v kombinaci s nejnovějšími poznatky z poslední doby včetně právních aspektů bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Součástí veletrhu budou také odborné přednášky, školení, módní přehlídky, představení speciálních pracovišť i zábavní park.

Mezi největší a nejvýznamnější vystavovatele i v letošním roce bude patřit německá společnost UVEX ARBEITSSCHUTZ GmbH se svými dceřinými společnostmi z Evropy. Značka uvex se na letošním veletrhu opět představí řadou novinek z oblasti osobních ochranných prostředků.

Zejména návštěvníkům z Čech budou na stánku uvex k dispozici zástupci české dceřiné společnosti UVEX Safety CZ, k.s.

Společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou je zastoupením UVEX ARBEITSSCHUTZ GmbH na českém trhu. České firmy tak mohou nakupovat veškerý sortiment ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality včetně veškerých novinek značky uvex přímo v Čechách.

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/veletrzich/

Korálkování

Podrobnosti

Mezi nejstarší metody výroby ozdobných předmětů, zdobených užitkových předmětů, náboženských předmětů, talismanů a amuletů patří korálkování – zdobení pomocí korálků.

Dostupnost nepřeberného množství korálků různých druhů, provedení, barev i velikostí a velkého množství různých bižuterních komponentů nabízí řadu možností pro kreativní tvoření. Zdobení pomocí korálků a výroba korálkových ozdob je omezena pouze kreativitou a šikovností výrobce. Jednoduchý výrobek dokáže vyrobit i laik bez použití speciálních výrobních pomůcek za velice krátkou dobu. Z korálků lze ale vyrábět i složité výrobky, které se bez zkušeností, zručnosti a potřebných pomůcek vyrábět nedají.

Techniky korálkování dělíme do dvou základních skupin. Jedná se o tkané korálkování, které se provádí přímo na tkalcovském stavu, a na netkané korálkování, které se provádí pouze pomocí jehly. Netkané korálkování zahrnuje řadu technik. Mezi nejjednodušší způsoby patří jednoduché navlékání, při kterém se na nit (vlasec) navlékají jednotlivé korálky. Tuto techniku zvládne opravdu každý. Přestože se jedná o velice jednoduché korálkování, lze navlékáním vytvořit zajímavé výrobky. Záleží zejména na výběru a vzájemné kombinaci jednotlivých korálků.

Číst dál: Korálkování

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.