Teambuilding upevní pracovní tým
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 22. 3. 2022 7:53
- Zobrazeno: 123
Tembuilding – programy týmové spolupráce jsou spolehlivým nástrojem pro zlepšení komunikace a týmové spolupráce, pročištění atmosféry a rozhýbání zaměstnanců k vyšší produktivitě.
Tembuilding je obecný výraz pro různé aktivity, které slouží ke zlepšení vztahů v týmu. Jedná se o jeden ze základů rozvoje organizace. Cílem teambuildingu nejčastěji bývá: stmelení kolektivu a budování týmu, zvýšení motivace, osvěžení atmosféry na pracovišti, posílení vzájemné důvěry, prohloubení vztahů, zdůraznění firemních hodnot a posílení loajality. Správný teambuilding by měl být pro zaměstnance zábavou, oslavou společných zážitků i odměnou.
Studenti jsou ve většině vzdělávacích institucí vedeni k samostatnosti a k tomu, aby individuálně dosáhli úspěchu. Cílem většiny firem je vybudovat tým pracovníků, který díky individuálním schopnostem jednotlivců a dokonalé týmové spolupráci rychleji dosáhne vytyčených cílů.
Důležitou součástí teambuildingu je zábava a uvolněná atmosféra. Tembuilding by měl být pro zaměstnance odměnou, ze které si odnesou spoustu příjemných zážitků a ne nutnou povinností, kterou musí projít na příkaz vedení firmy.
Aby teambuilding splnil očekávání, měl by být realizován zkušenou agenturou. Mezi firmy mající bohaté zkušenosti s pořádáním firemních a teambuildingových akcí patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Pracovníci agentury ANERI navrhují a připravují teambuilding individuálně podle specifického zadání a potřeb klientů.
https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
https://www.aneri.cz/2022/03/21/teambuilding-upevni-pracovni-tym/
Jak na zateplení půdy
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 22. 3. 2022 7:51
- Zobrazeno: 123
Mnoho majitelů domů při zateplování podceňuje zateplení půdy. Je nutné si uvědomit, že kvalitní zateplení půdy přináší nemalé finanční úspory za spotřebu energie a zvyšuje komfort bydlení.
Není půda jako půda. Proto i způsoby zateplení jsou různé. Pokud není půda obývána, nezateplujeme střechu, ale prostor podlahy půdy. Tepelně izolační vrstvu je vždy nejlépe instalovat v místech, kde se odděluje vytápěný prostor od nevytápěného.
V případě tepelné izolace horizontálního prostoru půdy je důležité pamatovat na kvalitní parozábranu. Před samotným zateplováním je zejména u dřevěné konstrukce nutné zkontrolovat kvalitu trámů a ostatních dřevěných prvků konstrukce. Další postup zateplování je limitován stavebními možnostmi.
Pokud je na půdě dostatek místa včetně prostoru u šikminy střechy, je ideální tepelnou izolaci instalovat nad trámy. V tomto případě stačí očistit stávající podlahu, položit parotěsnící fólii (pokud není v konstrukci stropu níže), na tu instalovat dřevěný rošt, který se vyplní minerální izolací a vše se zakryje prkny. Vhodné je ponechávat mezi prkny malé mezery, aby mohla odcházet vlhkost.
Jestliže nad současnou podlahou půdy není dostatečný prostor, je nutné tepelnou izolaci umístit mezi trámy. V každém případě je ale nutné použít kvalitní parozábranu, aby nikde nedocházelo k zadržování a kondenzaci vlhkosti.
Samotná realizace zateplení vypadá snadně a šikovný člověk by si ji mohl provést svépomocí. Určitě by ale stávající stav a návrh nejlepšího řešení měl posoudit odborník. Ten také doporučí nejvhodnější materiál. Než se pustíte svépomocí do zateplování půdy, kontaktujte společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci této firmy vám odborně poradí, jak půdu zateplit.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/
Ochrana zraku pro svářeče
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 22. 3. 2022 7:50
- Zobrazeno: 114
Značka uvex nabízí zcela novou generaci ochranných brýlí pro svářeče. V široké nabídce jsou brýle různých stupňů ochrany i různých tvarů.
Zorníky ochranných brýlí uvex pro svářeče jsou tónovány do šeda. Inovativní technologie spolehlivě chrání před UV a infračerveným zářením a umožňuje perfektní vnímání barev podle protislunečních filtrů uvex. Speciální vrstva infradur plus zabraňuje díky takzvanému efektu antifog zamlžování vnitřní strany zorníků a vrstva s extrémní odolnosti proti poškrábání na vnější straně zorníku minimalizuje ulpívání jisker při sváření.
Tak jako veškeré produkty značky uvex i brýle pro svářeče dokonale padnou a poskytují maximální pohodlí při jejich užívání. Je pochopitelné, že pouze ochrana zraku, která pohodlně sedí a neomezuje při práci, bude trvale používána a zrak pracovníka tak bude maximálně chráněn.
V nabídce značky uvex jsou ochranné svářečské brýle s různými stupni ochrany od hodnoty 1,7 až po stupeň ochrany 6. Je nutné také upozornit, že tyto svářečské brýle nelze používat při sváření elektrickým obloukem a neposkytují ani dostatečnou ochranu před laserovými paprsky.
Jaké svářečské brýle jsou nejvhodnější pro konkrétní pracoviště poradí odborně proškolení pracovníci společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Tato společnost je přímým dovozcem a distributorem ochranných pracovních pomůcek značky uvex na český trh.
https://www.uvex-safety.cz/cs/
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/?f=1839
Reklamní text musí zaujmout
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 22. 2. 2022 9:36
- Zobrazeno: 117
Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol.
Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí zaujmout jejich pozornost. Základem je sdělovat informace, které jsou pro čtenáře důležité a tyto informace podávat jazykem, který je pro cílovou skupinu čtenářů srozumitelný.
V dnešní uspěchané době lidé nemají chuť ani čas číst dlouhé texty. Krátké reklamní texty jsou proto mnohem údernější a účinnější. Důležité je dávat si pozor na pravopis. Gramatické chyby a hrubky v textu na důvěryhodnosti sdělení nepřidají.
Řada lidí mívá období, kdy jim jde psaní textů krásně od ruky a některé dny ze sebe nedokáží dostat ani řádek. Reklamní texty je proto dobré psát, když se práce daří. Určitě se vyplatí si všechny nápady a slovní obraty zapisovat a mít možnost se k určitým myšlenkám vrátit.
Než je reklamní text vypuštěn do éteru, je dobré si jej vytisknout na papír a takto z listu si jej přečíst s odstupem alespoň jednoho dne. Člověk má tendenci přehlížet vlastní chyby. Je proto na místě konečný text dát přečíst další osobě. Ideální je pokud se jedná o člověka, který spadá do cílové skupiny, pro kterou je reklamní text určen.
Každý člověk není schopen sestavit a napsat kvalitní reklamní text. V takovém případě se určitě vyplatí obrátit na odborné pracovníky profesionální marketingové agentury Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
https://www.aneri.cz/sluzby/webove-stranky-e-shopy/
https://www.aneri.cz/2022/02/21/reklamni-text-musi-zaujmout/
Jakou zvolit izolaci pro zateplení domu?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 22. 2. 2022 9:35
- Zobrazeno: 132
Tepelnou izolaci je nutné volit tak, aby kvalitně a bez problémů sloužila řadu desítek let. Výběr vhodné izolace musí být zodpovědný.
Materiál tepelné izolace a technologii instalace je nutné volit podle druhu zdiva, lokálních podmínek a našich potřeb a finančních možností.
V současné době už neplatí, že čím silnější vrstva izolace, tím lepší tepelně-izolační vlastnosti. Již existují takové materiály, které i při slabší vrstvě a při správné instalaci dosáhnou lepších izolačních vlastností než materiály ostatní. Mezi takovéto izolační materiály patří minerální izolace či polystyren s grafitovou úpravou.
Při zateplování musíme posoudit, zda není zdivo náchylné k vlhkosti. Pokud ano, je vhodnější použít takzvanou větranou fasádu, u které jsou jednotlivé vrstvy odděleny prostorem, kde může zeď dýchat. Pokud zeď nemá problém s vlhkostí, je ideálním řešením kontaktní způsob zateplení, při kterém se izolační desky instalují přímo na zeď.
Pro zateplení dřevostaveb je nejčastěji používán takzvaný sendvičový způsob izolace.
Zateplení domu je nákladná investice, která by měla svou funkci plnit bez problémů řadu let. Výběr nejvhodnějšího izolačního materiálu a správná instalace jsou základní podmínky pro kvalitní zateplení. Určitě nedoporučujeme řešit zateplení s odborníky. Pokud byste měli zájem o konzultaci a odbornou radu, kontaktujte společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Pracovníci této společnosti mají bohaté zkušenosti se zateplováním a mají přehled o nejnovějších materiálech a technologiích zateplování
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/
https://www.stav-agency.cz/2022/02/21/jakou-zvolit-izolaci-pro-zatepleni-domu/
Jemné rukavice s ochranou proti proříznutí
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 22. 2. 2022 9:34
- Zobrazeno: 118
Pracovní rukavice chránící proti pořezání úrovně D, které umožňují maximální citlivost a zajišťují pohodlí pracovníků, jsou rukavice uvex Bamboo TwinFlex® D xg.
Patentovaná technologie Bamboo TwinFlex® kombinuje to nejlepší z obou světů v jemných rukavicích s ochranou proti proříznutí. Vysoký komfort nošení je zajištěn bambusovými vlákny. Díky dobré přiléhavosti se rukavice během pár minut nošení přesně přizpůsobí každému tvaru ruky.
Dodatečně aplikovaná zóna uvex protexxion v oblasti mezi palcem a ukazováčkem nabízí ve srovnání s dlaní rukavice dvojnásobnou odolnost proti oděru a zvyšuje tak odolnost rukavic. Pracovníci používající při své práci dotykové obrazovky nemusí tyto rukavice při práci na obrazovce sundávat. Tím se zvyšuje jejich bezpečnost a zkracuje jejich pracovní čas.
Díky pěnovému povrstvení Xtra-Grip z aqua-polymeru mají rukavice Bamboo TwinFlex® D xg velmi dobrou přilnavost v suchých a mírně vlhkých / olejnatých oblastech využití. Rukavice jsou vyráběny bez akcelerátorů alergií a jsou dermatologicky testovány.
Rukavice Bamboo TwinFlex® D xg jsou špičkovým výrobkem, který určitě najde své využití při montáži jemných dílů i s ostrými hranami, ve sklářském, průmyslu, v kovodělném a automobilovém průmyslu a všude tam, kde je kladem důraz na přesnou práci.
Tyto rukavice a celý široký sortiment špičkových ochranných pracovních pomůcek značky uvex dodává na český trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/?f=3060
Jak ušetřit za firemní nákupy
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 17. 1. 2022 11:40
- Zobrazeno: 139
Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit.
Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může plně věnovat vlastní podnikatelské činnosti a nákup potřebného materiálu přenechá na odbornících profesionální nákupní firmy. Pracovníci profesionální nákupní firmy díky svému přehledu v oblasti nákupu dokáží efektivně řešit výběr nejvhodnějších dodavatelů a řízení dodavatelského řetězce. Firmy využívající služeb externího nákupu minimalizují rizika uzavření nevýhodných smluv s dodavateli a při realizaci výběrových řízení odpadá riziko neetického či nezákonného jednání vlastních zaměstnanců.
Nezanedbatelnou výhodou externího nákupu je, že má vždy potřebnou kapacitu pracovníků a firma tak nemusí řešit přijímaní či propouštění vlastních zaměstnanců.
Outsourcing nákupu lze řešit kompletně nebo pouze při nákupu určitého druhu zboží. Firma si tak může nezávazně vyzkoušet, co je pro ni výhodnější, zda vlastní nákupní oddělení nebo externí nákup.
Jednou ze zkušených nákupních firem je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Cílem pracovníků firmy ANERI je vždy vyhledání nejvhodnějších dodavatelů.
https://www.aneri.cz/sluzby/externi-nakup/
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
https://www.aneri.cz/2022/01/12/jak-usetrit-za-firemni-nakupy/
Posuzujte parametry při výběru plastových oken
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 17. 1. 2022 11:39
- Zobrazeno: 111
Starými okny uniká nejen teplo, ale při současném nárůstu cen za energie oknem přicházíte o velké peníze. Výměna oken je sice vyšší investice, ale s brzkou návratností. V současné době se nejčastěji používají okna plastová, která se vyznačují téměř bezúdržbovým provozem a nejpřívětivější cenou.
Při výběru plastových oken nehleďte pouze na cenu, ale porovnávejte důležité parametry.
Základem je ukazatel udávající prostupnost tepla. Součinitel prostupu tepla ovlivňují tepelněizolační vlastnosti rámu, zasklení a meziskelní rámeček. U kvalitnějších plastových oken by měl součinitel prostupu tepla dosahovat hodnoty okolo 1,0 W/m2K.
Důležitým ukazatelem je počet komor v profilu. Čím více komor, tím lepší jsou tepelně izolační vlastnosti. Lepší izolační vlastnosti mají profily alespoň s pěti komorami.
Volit můžete mezi dvojsklem a trojsklem. Pokud chcete lepší tepelnou izolaci, volte samozřejmě trojsklo, ale jsou místa, kde dvojsklo určitě bude stačit (garáž, závětří apod.).
Výrobci plastových oken udávají ještě stavební hloubku oken. Jedná se o šířku okenního profilu (měří se z interiéru do exteriéru). Doporučuje se vybírat mezi profily od 7 centimetrů výš.
K velkým tepelným ztrátám může docházet ve spárách mezi okenním rámem a křídlem okna. Používáno je dvojité těsnění, u kterého ale může docházet k rosení. Lepších izolačních vlastností je dosaženo při použití systému s trojitým těsněním.
Sebelepší plastová okna mohou ztratit své tepelněizolační vlastnosti, pokud budou špatně instalována. Při výběru dodavatele a firmy, která bude výměnu oken provádět, hledejte reference, historii a zkušenosti těchto firem.
Před rozhodnutím, jaká okna vybrat, se poraďte s odborníky. Mezi zkušené firmy provádějící instalaci oken spolupracující s nejvýznamnějšími výrobci plastových oken patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Pokud o výměně oken uvažujete, kontaktujte nezávazně tuto firmu. Určitě se dozvíte spoustu potřebných informací a seznámíte se s úskalími, na která si budete muset dát pozor.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/
http://www.stav-agency.cz/2022/01/12/posuzujte-parametry-pri-vyberu-plastovych-oken/
Zdraví zaměstnanců mohou ohrozit nesprávně vybrané OOPP
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 17. 1. 2022 11:37
- Zobrazeno: 136
Stále se vyskytují firmy, ve kterých při výběru ochranných pracovních pomůcek je na prvním místě cena. Je nutné si uvědomit, že špatně vybrané čí nekvalitní OOPP mohou pracovníkům ztěžovat práci nebo je dokonce nedostatečně chránit před případnými riziky.
Zákoník práce prostřednictvím § 104 odst. 1 na takovéto případy pamatuje. Povinností zaměstnavatele je, poskytnout zaměstnanci takové OOPP, které splňují technické požadavky stanovené zvláštním právním předpisem, jímž je nařízení vlády č. 21/2003 Sb.
Odborně způsobilí pracovníci v prevenci rizik musí dokonale znát veškeré činnosti na daném pracovišti včetně možnosti vzniku mimořádných situací. Při prevenci rizik musí být přijata taková kolektivní opatření, která zaměstnance maximálně chrání. Individuální OOPP řeší zbytková rizika pro konkrétního pracovníka tam, kde už kolektivní ochrana není stoprocentně účinná. Osobní ochranné pracovní pomůcky musí být proto vybírány s maximální pečlivostí, aby byl pracovník chráněn před všemi případnými zbytkovými riziky.
Při výběru ochranných pomůcek je nutné vycházet z dokumentů specifikujících ochranné vlastnosti (technické listy, certifikáty apod.) a z návodů k jejich použití. Konkrétní ochranné vlastnosti a jejich stupně ochrany je nutné ověřovat v příslušných technických normách pro jednotlivé druhy OOPP.
Výběr správných OOPP pro konkrétní pracoviště je těžký a velice odpovědný proces, se kterým mohou pomoci odborně proškolení pracovníci naší společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Neváhejte nás kontaktovat. Pro vaše pracovníky doporučíme a dodáme nejvhodnější OOPP značky uvex, které maximálně ochrání vaše zaměstnance.
https://www.uvex-safety.cz/cs/
https://www.uvex-safety.cz/cs/poradenstvi-kvyrobkum/od-hlavy-kpate-uvex-safety-expert-system/
https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/zdravi-zamestnancu-mohou-ohrozit-nespravne-vybrane-oopp/
Udržujte si spokojeného zákazníka
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 14. 12. 2021 13:51
- Zobrazeno: 121
Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout.
Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty trošku zanedbává. Každý by si měl spočítat, jaké finanční prostředky vynaložil na jednoho nového zákazníka a jakou částku uvolnil na udržení stávajícího zákazníka.
Mezi první signály, které napovídají, že dlouholetý zákazník uvažuje o odchodu ke konkurenci, patří drobné reklamace a připomínky, které projevuje a které by v minulosti přecházel mlčky. Dává tak najevo, že by chtěl více pozornosti. Zde je možné ještě něco dělat a zákazníka si udržet. Větší problém je, pokud zákazník přestane úplně komunikovat a o nic se nezajímá. Většinou se tak stává, pokud již zákazník přechází ke konkurenci. Zde je potřeba zvážit, zda se ještě vyplatí investovat finance a čas do udržení takového zákazníka.
Z těchto poznatků jasně vyplývá, že zákazníkovi je potřeba se věnovat a připomínat. Důležitá je každá pozornost, ať už se jedná o drobné dárky, schopnost poradit, informace o novinkách, výhody pro stálého klienta apod.
Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.
Aby byla práce se zákazníky účinná a efektivní, je dobré se poradit s odborníky. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/
https://www.aneri.cz/2021/12/08/udrzujte-si-spokojeneho-zakaznika/
Nepodceňujte izolaci spodní stavby domu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 14. 12. 2021 13:49
- Zobrazeno: 122
Neustále se hovoří o kvalitním zateplení obvodových stěn domů, kvalitních izolačních oknech a zateplení střechy, ale nelze opomenout na zateplení spodní stavby domu.
Spodní stavbou domu se rozumí základy, suterény a sklepy. Kvalitní izolace spodní stavby by měla kvalitně tepelně izolovat a zároveň musí odolávat dalším vlivům, jako je spodní voda, radon v půdě, kořeny a houby a bakterie.
Nejčastěji používaným tepelně izolačním materiálem je extrudovaný polystyren URSA XPS. Tento materiál se od běžného polystyrénu liší uzavřenou buněčnou strukturou. Nesaje vodu, odolává tlaku i hnilobě a nepoškozuje jej případné střídání mrazu a tepla.
Kvalitní zateplení spodní stavby se vyplatí zejména při stavbě nového domu. Každé dodatečné zateplování této části domu je problematické. V době realizace je takřka nemožné bydlet v domě, kde se dodatečně takováto izolace provádí.
Pokud se chystáte stavět nový dům, nepodceňujte izolaci spodní části domu. Lze samozřejmě dodatečně izolovat i starší dům. Pokud se chcete o možnostech takovéto izolace dozvědět co nejvíce, kontaktujte pracovníky společnosti Stav Agency s.r.o. z Liberce. Znalost moderních technologií, nových materiálů a dlouholeté zkušenosti jsou zárukou volby nejlepšího způsobu izolace.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/2021/12/08/nepodcenujte-izolaci-spodni-stavby-domu/
Jak správně vybrat ochranné pracovní brýle?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Průmysl, výroba
- Vytvořeno 14. 12. 2021 13:47
- Zobrazeno: 116
Zrak patří k nejdůležitějším lidským smyslům. Je proto velice důležité v případě rizik oči chránit vhodnými brýlemi. Oči ohrožují různá nebezpečí, a proto je nutné používat opravdu správné ochranné brýle.
Jak správně posuzovat rizika a vybírat vhodnou ochranu je detailně popsáno ve Směrnici pro výběr, používání a údržbu pracovních prostředků k ochraně očí a obličeje ČSN CR 13464.
Při různých pracovních činnostech dochází k ohrožení očí třemi základními riziky – mechanickým, chemickým případně rizikem vyvolaným nebezpečným zářením. Zrak je ohrožován i jinými riziky nebo může souběžně působit více rizik.
Mezi mechanická rizika patří nebezpečí poškození oka odletujícími úlomky a částečkami při obrábění různých materiálů nebo popálením horkými kapalinami a roztavenými materiály nebo také při nebezpečí nárazu na statickou překážku.
Často frekventovaná jsou rizika chemická. Zdrojem těchto rizik mohou být kapaliny, aerosoly, plyny i jemný prach. Při ochraně před chemickými riziky je nutné používat brýle s uzavřenou konstrukcí případně je na zvážení, zda není vhodnější používat obličejový štít, který dokáže ochránit celý obličej.
Rizika vyvolaná zářením mohou být vyvolána viditelným světlem formou oslnění nebo zářením infračerveným případně ultrafialovým. Brýle chránící před zářením musí být označeny číslem označujícím hodnotu činitele prostupu.
Výběr správných brýlí, které maximálně chrání zrak uživatele v daném rizikovém prostředí, je velice důležitý. Značka uvex nabízí široký sortiment ochranných brýlí pro každou pracovní příležitost. Brýle uvex na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Pokud si nebudete jisti, jaké brýle jsou pro dané pracoviště nejvhodnější, neváhejte se poradit. Odborně proškolení pracovníci vám poradí a doporučí nejvhodnější ochranu. V nabídce společnosti uvex jsou i individuální ochranné dioptrické brýle vyrobené pro konkrétního pracovníka.
Marketingový plán má smysl
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 25. 11. 2021 8:34
- Zobrazeno: 118
Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance.
Při tvorbě marketingového plánu vycházíme ze současného stavu – čím se firma zbývá, jaké je její poslání a jaké má vize. Důležité je také znát aktuální stav firmy a její postavení na trhu. Neméně důležitá je nutnost znát konkurenci a potřeby potenciálních zákazníků. Odpovědi na tyto a řadu dalších otázek nám přináší SWOT analýza.
Když známe současný stav, vytyčíme si cíl, kterého bychom chtěli dosáhnout. Cíl určujeme tak, abychom mohli po stanovené době jasně vyhodnotit, zda jsme požadovaného cíle dosáhli či ne. Cíl musí být jasně měřitelný.
Abychom vytčeného cíle dosáhli, určíme si marketingovou strategii a rozpracujeme ji do tzv. marketingovém mixu. Navrhneme konkrétní marketingové úkony v časovém harmonogramu. Vyhodnocovat by se měly veškeré měřitelné aktivity v průběhu realizace celého marketingového plánu. Vzhledem k tomu, že některé marketingové aktivity nejsou měřitelné, je vhodné provádět vyhodnocení plnění marketingového plánu po předem určených časových obdobích – např. kvartálně.
Cena a rozpočet za tvorbu a realizaci marketingového plánu by měla vycházet z finančního rozpočtu firmy určené na marketing a z cílů, kterých chce firma dosáhnout. V rozpočtu marketingového plánu nesmíme zapomenout na žádné marketingové aktivity – včetně marketingových výzkumů, analýz a vyhodnocování.
Jedna z nejdůležitějších otázek závěrem: Myslíte si, že sestavení, realizace i vyhodnocení marketingového plánu je pro běžnou výrobní či obchodní firmu výhodnější provádět svépomocí, i když s marketingem firma nemáte velké zkušenosti, nebo je pro takovouto firmu efektivnější využít služeb zkušené profesionální marketingové agentury?
Podrobnější informace o problematice sestavení a realizaci marketingového plánu se dozvíte u naší marketingové společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. První konzultace je zdarma.
https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/
Jak postupovat při renovaci domu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 25. 11. 2021 8:33
- Zobrazeno: 120
Pokud se rozhodnete renovovat dům postupně v jednotlivých etapách, je důležité volit správný postup a při renovaci jedné části domu počítat s dalším postupem oprav.
Správný postup by měl být takový, že si nejprve určíte cíl, kterého chcete dosáhnout a na základě toho si necháte zpracovat kompletní projektovou dokumentaci. Až následně zvolte jednotlivé kroky renovace, které na sebe budou navazovat a můžete si tak naplánovat i jejich rozložení v čase.
Většina majitelů domů začíná při renovaci výměnou oken. Ideální je, pokud jsou okna měněna současně se zateplením fasády. Pokud tomu tak není, je důležité se zateplením fasády počítat a nová okna již umístit tak, aby nedocházelo k tepelným mostům při zateplení fasády.
V případě zateplování fasády je důležité ověřit, zda je hydroizolace zdiva plně funkční nebo zda bude nejprve nutné chránit zdivo proti vzlínající vodě.
Při výměně oken a zateplení fasády dochází k vzduchotěsnému uzavření vnějšího pláště budovy. Tím se zvyšuje riziko vzniku plísní a dalších škodlivin v interiéru. Nejvhodnějším způsobem větrání je tzv. řízené větrání se zpětným získáváním tepla, tedy rekuperace, které nejen zaručí kvalitní vnitřní prostředí, ale i významné úspory tepla.
V případě plánované instalace vnějších stínících prvků na okna, je nutné s tím počítat i při zateplování fasády.
V krátkosti jsme se snažili vám ukázat, že postupnou renovaci domu je nutné řádně naplánovat a neřešit jednotlivé kroky bez návaznosti na další stavební úpravy. Pokud o renovaci vašeho domu uvažujete, kontaktujte naši společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Naši odborní pracovníci s dlouholetou praxí vám poradí a doporučí nejvhodnější způsob řešení. V případě vašeho zájmu připravíme i projektovou dokumentaci a případně provedeme kompletní realizaci.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/2021/11/19/jak-postupovat-pri-renovaci-domu/
Jak přimět zaměstnance k používání OOPP?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 25. 11. 2021 8:31
- Zobrazeno: 104
Pro zaměstnavatele leckdy bývá těžké přimět zaměstnance, aby důsledně používali přidělené ochranné pracovní pomůcky. Nejčastěji se pracovníci vymlouvají, že přidělené OOPP jsou nepohodlné a omezují je v práci.
Legislativní nařízení ukládají každému zaměstnavateli povinnost poskytnout svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky. V zájmu každého zaměstnavatele by měla být maximální ochrana zdraví svých zaměstnanců a snaha předcházet veškerým možným úrazům a poškození zdraví. Zaměstnanec je podle zákoníku práce povinen dbát o svou bezpečnost a také o bezpečnost a zdraví ostatních osob. Z toho plyne, že je povinen dodržovat předpisy k zajištění BOZP a používat ochranné pomůcky.
Zaměstnavatel může přimět zaměstnance k používání OOPP třeba prostřednictvím restrikcí. Vhodnější ale je, poskytnout mu takové ochranné pracovní pomůcky, které pro něj budou pohodlné a nebudou jej omezovat v práci. Řešením tak jsou ochranné pomůcky značky uvex, které zajišťují potřebnou ochranu při maximálním pohodlí. Dosažená ocenění jsou důkazem toho, že kvalitní a maximálně funkční produkty mohou i dobře vypadat.
Vysoce funkční osobní ochranné pracovní pomůcky značky uvex využívající nejmodernější patentové technologie v České republice na trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
https://www.uvex-safety.cz/cs/
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/individualni-oop/
https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/jak-primet-zamestnance-k-pouzivani-oopp/
Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 1. 11. 2021 12:16
- Zobrazeno: 113
Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkávání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.
Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.
Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.
U firem s větším množstvím zaměstnanců a firem s více pobočkami je firemní setkání jedinečnou příležitostí, kde se mohou všichni zaměstnanci setkat a seznámit.
Pokud je firemní akce obohacena o skupinové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.
Firemní setkání je jedním z důležitých způsobů komunikace mezi vedením firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí marketingových aktivit firmy. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.
Každá marketingová aktivita by měla mít co největší efekt a přínos pro firmu. Proto je vhodné na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků.
Uvědomte si, že příjemný a nezapomenutelný zážitek a odreagování od každodenního stereotypu a stresu je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.
Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/
https://www.aneri.cz/2021/10/19/firemni-vecirek-pro-zamestnance-posiluje-loajalitu/
Další články...
- Aktuální téma – zateplení domu
- Pečujte o své oči a chraňte je
- Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj
- Dřevostavby a jejich výhody a nevýhody
- Na ochranu sluchu si může zvyknout každý
- Mystery shopping odhaluje realitu
- Zateplení domu – izolace na izolaci
- Rukavice chránící před mechanickými riziky
- SEX PRÁCE INZERCE ZDARMA
- Jak zviditelnit e-shop?