Co je potřeba pro přechod na EET

Podrobnosti

I provozovatelé malých stravovacích provozů jako jsou bary, kavárny, cukrárny, vinárny apod. budou potřebovat pro přechod na elektronickou evidenci tržeb připojení k internetu, potřebný program, tiskárnu a zařízení, na kterém účtenku vystaví (pokladnu, počítač, tablet nebo chytrý telefon).

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna miniPOS“. Tento jednoduchý program si ti, kteří si rozumí s moderními technologiemi, mohou nainstalovat na své pokladní zařízení sami. Ti, kteří si nebudou s instalací jisti, mohou objednat odbornou instalaci pokladny přímo u tvůrců programu. Aplikace jim bude nainstalována na pokladnu včetně nastavení tiskárny. Zákazník obdrží svou pokladnu připravenou k provozu. Už ji jen zapne a může prodávat.

Tento odborník také poradí s výběrem vhodného zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je poradenství s výběrem vhodného zařízení, samotná instalace programu, aktivace potřebné licence a příprava na ostrý provoz EET. Nikdo se nemusí obávat, že se bude muset dlouho učit program ovládat. Technik představí a vysvětlí jednotlivé funkce a proškolí majitele a případně i veškerý obsluhující personál.

Veškerá data jsou automaticky zálohována na externím zabezpečeném uložišti a majitel k nim má kdykoliv přístup. 

Tvůrci programu miniPOS neustále sledují veškeré novinky a nařízení ohledně EET a případné změny okamžitě zapracovávají do programu. Program je tak u každého provozovatele automaticky aktualizován. 

http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/

https://www.minipos.cz/co-je-potreba-pro-prechod-na-eet/

 

E-aukce pro dopravce

Podrobnosti

Nákup prostřednictvím e-aukce (elektronické aukce) je přímou cestou ke zvýšení efektivity nákupu a snížení výdajů za nakupované komodity, zboží a služby.

E-aukce je internetová aplikace, prostřednictvím které nakupující může v reálném čase zapojit do on-line výběrového řízení více dodavatelů. Na základě přesné specifikace poptávaného produktu či služby a stanovení dodacích podmínek nakupujícím předloží dodavatel svoji cenovou nabídku. V průběhu elektronické aukce může každý dodavatel reagovat na konkurenční nabídky a upravovat svoji cenovou nabídku.

Nákup prostřednictvím elektronické aukce má řadu výhod. Jedná se zejména o snížení cen, transparentnost výběrového procesu, snížení nákladů a zkrácení času při výběru dodavatele, získání přehledu o nabídkách jednotlivých dodavatelů a také pohodlí pro nakupujícího.

Pro autodopravce je určena elektronická aukce Truck Tendr. Cílem je poskytnout dopravcům takovou službu, která by velkým dopravcům zjednodušila výběr nejvhodnějších dodavatelů a menším dopravcům umožnila takové nákupní podmínky a zejména ceny, jaké mají velcí odběratelé.

Provozovatelem elektronického aukčního portálu Truck Tender je společnost TruckAlliance s.r.o.

TruckAlliance je první a největší nezávislou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.

http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb

http://www.truck-alliance.cz/

http://www.truck-alliance.cz/cz/o-nas

 

Podnikatelé, zabývejte se řešením EET včas

Podrobnosti

První skupina podnikatelů bude muset své tržby evidovat již od 1. prosince letošního roku. Elektronická evidence tržeb se bude nejprve týkat provozovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení.

Již 13. dubna 2016 byl vyhlášen zákon o evidenci tržeb ve Sbírce zákonů jako zákon č. 112/2016 Sb. Současně s tímto zákonem byl vyhlášen i doprovodný zákon č. 113/2016 Sb., kterým se snižuje DPH v oblasti stravovacích služeb z 21% na 15 % (vyjma alkoholických nápojů). Účinnost zákona vstoupí v platnost od 1. 12. 2016.

Všichni provozovatelé stravovacích a ubytovacích zařízení by se měli začít zabývat včas otázkou, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Na trhu se objevují stále nové a nové firmy, které nabízí řešení EET jak malým podnikatelům, tak velkým stravovacím a ubytovacím společnostem. Snad všechny pokladních systémy nabízí řadu dalších funkcí, které usnadní podnikání.

Určitě se vyplatí s dostatečným předstihem oslovit více firem a nechat si zpracovat konkrétní nabídku na míru.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

http://www.minipos.cz/

http://www.minipos.cz/podnikatele-zabyvejte-se-resenim-eet-vcas/

 

Direct mailing

Podrobnosti

Adresná distribuce listovních zásilek – direct mailing je stále jedním ze základních a nejúčinnějších nástrojů marketingu.

Může se zdát, že v době internetu, e-mailů a sociálních sítí bude rozesílání listovních zásilek ztrácet na svém významu. Direct mailing se ale stále řadí mezi nejefektivnější marketingové nástroje.

Účinnost direct mailingových kampaní ovlivňuje několik základních aspektů. Jedním z nejdůležitějších prvků zaručující úspěch kampaně je kvalitní adresář. Správná volba cílové skupiny a kvalitní adresář zajistí doručení zásilky přímo konkrétnímu člověku, pro kterého je nabídka určena. Důležitá je také personifikace a oslovení adresáta. Pokud je zásilka adresována na konkrétní jméno, nestane se, že by ji adresát neotevřel.

Aby si adresát zásilku opravdu prohlédl, musí jej na první pohled zaujmout. Atraktivita a způsob zpracování nabídky je dalším velice důležitým aspektem.

Při realizaci direct mailingové kampaně nesmíme zapomenout na význam správného načasování. Sebelepší kampaň realizovaná v nevhodnou domu se míjí účinkem.

Velkou výhodou direct marketingu je možnost kvalitního vyhodnocení jednotlivých kampaní a snadnější tvorba zpětné vazby. 

Jak nejlépe a nejefektivněji naplánovat a realizovat direct mailingovou kampaň nejlépe poradí pracovníci zkušené direct mailingové firmy. Mezi nejzkušenější společnosti zabývajícími se direct marketingem patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Společnost ANERI navíc poradí či pomůže s celkovou marketingovou koncepcí a PR firmy.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/direct-marketing/

 

Pokladní systém pro malé podnikání

Podrobnosti

Jednoduché řešení pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy nabízí systém miniPOS..

Jak funguje malá chytrá pokladna pro elektronickou evidenci tržeb (EET), kterou si drobní živnostníci mohou pořídit za minimální náklady?

Minipos je softwarové vybavení, které si nainstalujete na mobilní telefon nebo tablet. Pokladnu tak můžete nosit všude sebou nebo si ji umístit do stojánku ve své provozovně. Prodej zboží a služeb na pokladně je jednoduchý a velmi rychlý.

Nastavení je velice snadné. Na svém počítači si nastavíte adresu provozovny, naplníte ceník prodávaným zbožím a poskytovanými službami, které budete nabízet a nastavíte vzhled účtenek.

Prodej na pokladně je intuitivní a lze jej zajistit prostřednictvím pár kliků. Vyberete položky z ceníku, dáte zaplatit a vytisknete účtenku. Kdykoliv si můžete zobrazit přehled tržeb.

O elektronickou evidenci tržeb se nemusíte starat. Doklady na finanční správu provozovatel programu odesílá za vás. Pokladna funguje rychle i bez momentálního připojení k internetu. Po připojení se data sama přenesou. Veškeré prodejní doklady v elektronické podobě jsou uleženy na bezpečném místě a vy k nim máte kdykoliv a odkudkoliv přístup.

Neváhejte se zeptat na další podrobnosti systému miniPOS. Samozřejmostí je pomoc s instalací, nastavením i proškolením obsluhy. 

http://www.minipos.cz/

http://www.minipos.cz/pokladni-system-pro-male-podnikani/

 

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.