Proč je důležitá firemní identita?

Podrobnosti

Firemní identita je souborem pravidel, která určují vnější vystupování firmy k zákazníkům i vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci.

Firemní identita je důležitým nástrojem při budování silné a známé značky. Firemní identita představuje styl, kulturu, principy a tradice, kterými se firma prezentuje vůči svému okolí a vůči zákazníkům.

Základními prvky firemní identity je firemní design, komunikace, kultura a firemní image.

Díky jednotnému vizuálnímu stylu je firma lehce identifikována a odlišuje se od ostatních firem. Graficky zpracovaná vizuální tvář firmy je definována grafickým manuálem, který přesně určuje podobu a užití firemního loga, užívání firemních barev a podobu veškerých vizuálních prezentací firmy.

Firemní komunikace zahrnuje veškeré komunikační prostředky s vnějším prostředím i uvnitř firmy. Cílem firemní komunikace je adekvátní oslovení jednotlivých cílových skupin takovým způsobem, aby byly budovány pozitivní postoje okolí i zaměstnanců k firmě.

Celkový charakter firmy a vystupování jejich pracovníků vůči okolí určuje firemní kultura.

Dodržování kvalitních pravidel firemní identity je základem budování pozitivního image firmy.

Při vytváření firemní identity je velice důležité mít dobře připravenou koncepci. Tato koncepce musí vycházet ze skutečných potřeb firmy a její filozofie. Nesmí se stát, že z pohledu veřejnosti není v souladu to, jak firma vypadá a co o sobě říká.

Vytvořit firemní identitu, která přesně vystihuje podstatu firmy, a stanovit jasná pravidla je složitý proces. Určitě se vyplatí využít služeb profesionálů. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a tvorby firemní identity patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/firemni-identita/

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/proc-je-dulezita-firemni-identita?/

 

Polakování zorníků ochranných brýlí zvyšuje ochranu zraku a komfort užití

Podrobnosti

Mezi základní požadavky na ochranné pracovní brýle patří nejen maximální ochrana očí a zraku, ale i potřeba snížení nebezpečí poškrábání zorníků a odolnost před jejich zamlžením.

Ochranné pracovní brýle značky uvex díky různým druhům polakování zvyšují komfort užití i v náročném prostředí. Základními druhy polakování zorníků jsou: uvex supravision sapphire, uvex supravision sapphire, uvex supravision plus.

Zorníky polakované technologií uvex supravision sapphire jsou oboustranně extrémně odolné proti poškrábání a nabízejí výbornou odolnost proti chemikáliím. Systém polakování, který byl vylepšen pomocí nanotechnologie, nabízí zvýšené nepřilnavé vlastnosti a zorníky jdou tudíž lépe čistit. Tekutiny a mastné nečistoty jdou lehce odstranit.

Zorníky polakované technologií uvex supravision excellence jsou odolné proti zamlžování na vnitřní straně, zatím co vnější je chráněna proti poškrábání a odolná proti chemikáliím. Vlastnosti proti zamlžování jsou trvalé i přes opakované čistění. Díky použité nanotechnologii lze zorníky lehce čistit a jsou méně náchylné ke znečištění.

Zorníky polakované technologií uvex supravision plus mají pokročilou oboustrannou ochranu proti zamlžování a jsou odolné proti poškrábání a navíc jsou antistatické. Vlastnosti proti zamlžování jsou trvalé i přes opakované čistění. Toto polakování zorníků je vhodné do oblastí s vysokou vlhkostí.

Mimo základního polakování zorníků uvex nabízí i speciální druhy polakování, která jsou vhodná i do extrémních prostředí.

Nejen veškeré druhy ochranných pracovních brýlí uvex včetně polakování, ale i všechny druhy OOPP značky uvex na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-zraku/technologie-polakovani/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/polakovani-zorniku-ochrannych-bryli-zvysuje-ochranu-zraku-a-komfort-uziti

 

Problém s EET provozovatelům vyřeší chytrá pokladna

Podrobnosti

Zavedením elektronické evidence tržeb (EET) vznikne pro podnikatele a živnostníky přijímající platby v hotovosti či kartou povinnost odeslat údaje o každé přijaté platbě v reálném čase do centrálního uložiště Finanční správy. V první etapě, která bude spuštěna už 1. 12. 2016, se tato povinnost bude týkat podnikatelů poskytujících služby v oblasti stravování a ubytování.

Již 1. listopadu ministerstvo financí spustilo zkušební provoz elektronické evidence tržeb. Provozovatelé hotelů, restaurací, hospod a hospůdek, barů, kaváren, cukráren, penzionů, ubytoven a ostatních podobných zařízení mají tak jedinečnou příležitost odzkoušet, jak jejich zařízení na elektronickou evidenci tržeb funguje a zda nejsou žádné problémy v komunikaci s místem, kde se údaje o tržbách sbírají.

Ještě před samotným spuštěním musí všichni podnikatelé, kterých se EET týká, splnit nezbytné povinnosti. Nejprve si musí vyžádat autentizační údaje na Finančním úřadu. To lze provést osobně na kterékoli pobočce nebo prostřednictvím datové schránky. Obdržené autentizační údaje se použijí k přihlášení na portál www.daneelektronicky.cz. Zde podnikatel zaregistruje všechny své provozovny. Pro každou provozovnu bude vygenerován takzvaný certifikát.

Pro zajišťování komunikace s Finanční správou je samozřejmě nutné také připojení k internetu.

Pravděpodobně nejnáročnější je výběr vhodného zařízení a software pro daný provoz. Je zřejmé, že jinou elektronickou pokladnu bude potřebovat malá venkovská hospůdka a jinou hotel s velkou restaurací. Zde platí dvojnásob doporučení: řešit vše včas. Výběr pokladního zařízení v rychlosti a na poslední chvíli je nejspolehlivější cestou jak vybrat nevhodnou pokladnu nebo utratit zbytečně velkou částku peněz.

Jedním z nejjednodušších a nejlevnějších řešení je „chytrá pokladna miniPOS“. Tvůrci tohoto software ochotně poradí s instalací programu na stávající zařízení nebo doporučí a dodají vhodné zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je zajištění technické podpory.

S chytrou pokladnou miniPOS odpadají i veškeré starosti se zabezpečením dat. Tento pokladní systém prodejní doklady přenáší a ukládá automaticky na dobře zabezpečené místo a podnikatel k nim má kdykoliv a odkudkoliv přístup.

Pokud se podnikatel zaregistruje na www.ipokladna.cz, ihned se mu vytvoří šablona stvrzenky.

Všichni provozovatelé stravovacích a ubytovacích zařízení si musí uvědomit, že nesou plnou odpovědnost za dodržování zákona o EET, potažmo za důsledky spojené s porušením povinnosti podle tohoto zákona. Přestože případné sankce za úmyslné porušení povinnosti ze strany personálu je možné upravit v pracovní smlouvě, stále je odpovědnost za dodržování zákona o EET na straně provozovatele (zaměstnavatele). Určitě je dobré si potřebné pokladní zařízení opatřit s dostatečným předstihem před samotným spuštěním elektronické evidence tržeb a tím získat možnost vše odzkoušet ve zkušebním provozu a naučit užívání pokladny veškerý personál.

https://www.minipos.cz/nabidka-pokladen/

https://www.minipos.cz/2016/11

https://www.minipos.cz/problem-s-eet-provozovatelum-vyresi-chytra-pokladna

 

 

TruckAlliance šetří dopravcům náklady

Podrobnosti

Nákupní aliance TruckAlliance je volným sdružením dopravců, kteří jejím prostřednictvím mohou ušetřit při nákupu komodit, služeb i vybraných produktů.

Sdružení TruckAlliance je především určeno pro dopravce v oblasti nákladní silniční dopravy a pro firmy provozující nákladní automobily a autobusy nebo pro provozovatele stavební, zemědělské a lesnické techniky.

Sdružením nákupních požadavků jednotlivých členů aliance lze dosáhnout levnějších nákupů u smluvních partnerů TruckAlliance. Díky těmto sdruženým velkoobjemovým nákupům dosahuje i menší dopravce nízkých nákupních cen, kterých jinak dosahují pouze velké dopravní společnosti. 

Členství ve sdružení TruckAlliance nezavazuje k žádným nákupům. Každý člen si stále zachovává

plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. Úlohou TruckAlliance je zejména dojednávání výhodných nákupních podmínek a plnění úlohy koordinátora a zprostředkovatele. V současné době je nákupní síla této aliance již velice významná a díky neustálému rozšiřování počtu členů a tím i nárůstu sdružených obchodů se nákupní síla TruckAlliance neustále posiluje a nákupy jsou realizovány stále výhodněji.

TruckAlliance nepřináší svým členům žádná rizika a ani je neomezuje v jejich rozhodovacích právech. Členství v této alianci nabízí i malým dopravcům silnou vyjednávací pozici a přináší zejména možnost významných úspor při nákupu komodit i vybraných produktů.

http://www.truck-alliance.cz/cz/princip-fungovani-truckalliance

http://www.truck-alliance.cz/cz/poslani-a-cile-truckalliance

Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější

Podrobnosti

Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.

Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům.

Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas a základní znalosti. Ideálním termínem na sestavení marketingového plánu na následující rok je listopad. Lze již z větší části vyhodnotit současný rok a plán je připraven dostatečně brzy, aby mohl být realizován od začátku ledna.

Důležité je, aby roční marketingový plán korespondoval s dlouhodobou strategií firmy a aby cíle stanovené na následující rok byly reálné. Je také důležité, aby stanovený cíl byl konkrétní a měřitelný, aby jej bylo možné vyhodnotit.

Před vypracováním ročního marketingového plánu je důležité zpracovat alespoň základní analýzu současného stavu. Stačí si zodpovědět následující základní otázky: Kdo jsou vaši zákazníci? Které produkty z vašeho sortimentu jsou úspěšné a které ne? Jaké jsou vaše prodejní výsledky a trendy?

Při svých analýzách najděte své výhody, které vás odlišují od konkurence.

Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.

Je samozřejmé, že marketingový plán musí odpovídat rozpočtu firmy určeného na marketing. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.

Přestože marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, jeho sestavení má určité zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingovy-plan/

http://aneri.cz/cs/aktualne/

http://aneri.cz/cs/aktualne/marketing-realizovany-podle-planu-je-nejefektivnejsi/

 

   
   
   
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.

Webové stránky Beroun

Výroba kvalitních web stránek u Berouna.